abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 augustus 2021 @ 20:57:17 #51
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_200702539
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 15:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik denk dat FOK! sowieso een leuke basis is :D
Toch een beetje hetzelfde volk wat hier rondloopt!
't Helpt wel dat je allebei een klap van de molen gekregen hebt, dat is waar.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_200703093
O-)

[ Bericht 84% gewijzigd door Sorella op 02-08-2021 21:45:12 ]
  Redactie Frontpage maandag 2 augustus 2021 @ 21:31:04 #53
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_200703150
TS begint.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_200703456
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 02:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoe heb je je vaste partner ontmoet? En wat is er allemaal gebeurt voordat jullie samen een koppel werden?

Ben benieuwd naar de verhalen van anderen. Vermeldt graag je leeftijd, toen jullie elkaar ontmoeten.
Ik 19, zij 17, aan het werk in de c1000, zij kwam als nieuwe collega. Ik ben er op af gestapt en gevraagd of ze hulp nodig was. Beetje gepraat. Daarna snel afgesproken eerst bij haar thuis en toen bij mij. Na 5 jaar samen wonen. Uiteindelijk 10 jaar samen (& still counting)
pi_200705030
Ouderwets in de kroeg, onze eerste date was tijdens een cantus _O_
pi_200705487
Ik 34 zij 27. Vorig jaar November gewoon in de stad ontmoet. We liepen langs elkaar heen en onze ogen kruiste elkaar en ik zag dat ze naar me lachte. Dus ik sprak haar aan en hebben daarna nummers uitgewisseld. 3 dagen later hadden we onze eerste date. Nu gaan we in September samenwonen.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 00:52:22 #57
441859 crew  Lenny77
pi_200705759
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:06 schreef Lemoir het volgende:
Ik 34 zij 27. Vorig jaar November gewoon in de stad ontmoet. We liepen langs elkaar heen en onze ogen kruiste elkaar en ik zag dat ze naar me lachte. Dus ik sprak haar aan en hebben daarna nummers uitgewisseld. 3 dagen later hadden we onze eerste date. Nu gaan we in September samenwonen.
Mooi zeg! Leuk dat het ook op zo een manier kan lukken :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200711534
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 00:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Mooi zeg! Leuk dat het ook op zo een manier kan lukken :)
Vind ik inderdaad ook een heel leuke manier. Zo toevallig, spontaan ook.
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:46:12 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200712089
Zij was 24, ik was 32. Omdat ik viaviaviavia iemand ken die haar ook kent sprak zij mij op facebook aan. Ik had geen idee wie zij was, en ik geloofde het ook niet helemaal, want een vrouw die er zo uit ziet en je out of the blue aanspreekt via social media is eigenlijk vrijwel altijd een scam, maar het bleek dus een vriendin te zijn van een meid die ik vaag kende.

Nou, wat geappt, ik ging naar een feestje dat iemand gaf, daar ging zij ook heen, ik zag haar niet, zij zag mij wel. Ze stond ineens achter me en sprak me aan. ik zag haar en ik kon niet meer uit mijn woorden komen, stond daar als een simpele ziel te stuntelen maar zij was heel relaxed en to-taal niet (wat ik wél had verwacht) arrogant.

Ze liet wat hints vallen, die ik uiteindelijk oppikte. Haar gevraagd of ze wat wilde gaan eten 'volgend weekend', en dat wilde ze. Dat hebben we dus ook gedaan, en ik viel als een blok voor haar tijdens dat eten. Ze was zo relaxed, ze had humor, ze had zelfspot, etc. Nou, avond vloog voorbij en onderweg terug naar huis dringt zich dan natuurlijk ergens een keer die vraag op van 'komt er een volgende keer'.

Op weg naar huis in de auto zat ik te bedenken hoe ik haar kon vragen of er een volgende keer kwam, alsof dat een vraag was die ik niet gewoon rechtstreeks had kunnen stellen 8)7 en dat had ze heel goed door maar liet me gewoon hangen tot ik parkeerde, en toen zei ze 'ik weet een leuk tentje wat niet ver is bij mij, wil je misschien volgende week daar gaan eten? met een lach en een dikke knipoog.

Dat was in 2014. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar getrouwd en hebben een kindje samen.

She's ít.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200712135
Wel leuke verhalen allemaal! ^O^
pi_200712762
ICQ ergens rond de eeuwwisseling

Alleen nerds en illegale muziek downloaders zaten toen op het web
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:15:00 #62
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_200712772
Tinder. 3x een match geweest en we zaten niet in elkaars geografische afstand gek genoeg.

1e keer match uiteindelijk niet van een date gekomen doordat we alletwee met iemand anders aan het daten waren.
2e keer match niets van gekomen omdat we al met iemand anders aan het daten waren.
3e keer match een date afgesproken en die heeft ze 2x afgezegd (plausibel excuus maar bleek later niet de waarheid te zijn :') ). De derde keer eindelijk een date gehad, de avond afgesloten met een wow gevoel en dat was wederzijds. Twee dagen later de volgende date. De dag daarna de derde. En een week later waren we exclusief. Na half jaar aan mijn kinderen voorgesteld en paar maandjes later is ze ingetrokken bij mij, maar wel haar eigen woning half jaartje aangehouden nog. Inmiddels samen huis gekocht en still going strong :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_200727134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:46 schreef CoolGuy het volgende:
Zij was 24, ik was 32. Omdat ik viaviaviavia iemand ken die haar ook kent sprak zij mij op facebook aan. Ik had geen idee wie zij was, en ik geloofde het ook niet helemaal, want een vrouw die er zo uit ziet en je out of the blue aanspreekt via social media is eigenlijk vrijwel altijd een scam, maar het bleek dus een vriendin te zijn van een meid die ik vaag kende.

Nou, wat geappt, ik ging naar een feestje dat iemand gaf, daar ging zij ook heen, ik zag haar niet, zij zag mij wel. Ze stond ineens achter me en sprak me aan. ik zag haar en ik kon niet meer uit mijn woorden komen, stond daar als een simpele ziel te stuntelen maar zij was heel relaxed en to-taal niet (wat ik wél had verwacht) arrogant.

Ze liet wat hints vallen, die ik uiteindelijk oppikte. Haar gevraagd of ze wat wilde gaan eten 'volgend weekend', en dat wilde ze. Dat hebben we dus ook gedaan, en ik viel als een blok voor haar tijdens dat eten. Ze was zo relaxed, ze had humor, ze had zelfspot, etc. Nou, avond vloog voorbij en onderweg terug naar huis dringt zich dan natuurlijk ergens een keer die vraag op van 'komt er een volgende keer'.

Op weg naar huis in de auto zat ik te bedenken hoe ik haar kon vragen of er een volgende keer kwam, alsof dat een vraag was die ik niet gewoon rechtstreeks had kunnen stellen 8)7 en dat had ze heel goed door maar liet me gewoon hangen tot ik parkeerde, en toen zei ze 'ik weet een leuk tentje wat niet ver is bij mij, wil je misschien volgende week daar gaan eten? met een lach en een dikke knipoog.

Dat was in 2014. Inmiddels zijn we bijna 4 jaar getrouwd en hebben een kindje samen.

She's ít.
Zo zou het eigenlijk altijd moeten zijn qua gevoelens die je hebt voor de ander, maar ik vind het heel raar dat mensen niet alleen kunnen zijn en dan de kans op iets zoals hierboven verspillen door het lukraak aangaan van een emotieloze relatie omdat dat voor sommigen blijkbaar toch beter kan zijn dan niks.
Ieder zn ding maar ik snap het iig niet.
Zal wel weer met anderen pleasen te maken hebben ofzo.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:05:40 #64
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_200735598
De meest vaste partner die ik gehad heb was een kennis van een vriend en heb ik op een verjaardag leren kennen.
  Redactie Games woensdag 4 augustus 2021 @ 14:30:37 #65
181272 crew  Noppie2000
pi_200736250
Middelbare school, brugklas :+ Toen paar jaar contact verloren en een slordige 6 jaar later via gezamenlijke vrienden weer in contact gekomen :P
  woensdag 4 augustus 2021 @ 16:46:23 #66
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_200738241
Op school ontmoet, hij bracht me altijd achterop zn fiets naar de bushalte.

20 jaar later heb ik hem weer opgezocht omdat ik hem vroeger zo'n leuke jongen vond.

Hij vond mij vroeger ook leuk maar eens tijdens het uitgaan in 'mijn' kroeg zei een homo dat hij hem zo leuk vond tegen mij en dat vertelde ik weer aan hem met een lach en dat interpreteerde hij verkeerd.

Nu alweer ruim 2 jaar getrouwd en hij is zeker mijn grote liefde.
To BG or not to BG!
  Moderator woensdag 4 augustus 2021 @ 17:24:13 #67
441859 crew  Lenny77
pi_200738709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 16:46 schreef oppiedoppie het volgende:
Op school ontmoet, hij bracht me altijd achterop zn fiets naar de bushalte.

20 jaar later heb ik hem weer opgezocht omdat ik hem vroeger zo'n leuke jongen vond.

Hij vond mij vroeger ook leuk maar eens tijdens het uitgaan in 'mijn' kroeg zei een homo dat hij hem zo leuk vond tegen mij en dat vertelde ik weer aan hem met een lach en dat interpreteerde hij verkeerd.

Nu alweer ruim 2 jaar getrouwd en hij is zeker mijn grote liefde.
O+

Wat een mooie verhalen allemaal
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 4 augustus 2021 @ 17:33:37 #68
80382 manny
30 is best veel
pi_200738802
In de disco. Eindexamen feest.

Inmiddels samen kinderen die over 3 jaar zo oud zijn dat ze eindexamen kunnen doen...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_200751903
Mijn nichtje gaf een feest bij een van haar vriendinnen thuis, die vriendin was 18 ik 19.....dus daar haar ontmoet...inmiddels 29 jaar samen
  donderdag 5 augustus 2021 @ 11:19:13 #70
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_200752056
Feestje van een bekende waar ik niet echt zin in had, maar moest er echt weer even uit
Meisje daar vond mij en hem goed bij elkaar passen, ze zei dat zachtjes tegen hem (wat ik wel verstond), en hij zei heel hard "NEE NEE NEE" (kerel was totaal niet bezig met vrouwen of iets)
Diezelfde avond heeft hij me nog gezoend in de discotheek.
En ook diezelfde avond is hij ook nog weggerend haha

Week erop een date gehad en daarna is hij niet meer verdwenen.
pi_200775175
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 18:17 schreef -marz- het volgende:

[..]

Wat hartverwarmend dit. Ik stel me voor dat die beestjes een soortgelijk verhaal zouden vertellen over jullie.
Maar die leven allicht nu niet meer.
Klopt, de kater heeft ons nieuwe huis net niet meer mee mogen maken en de poes heeft hier nog een paar maanden geleefd, en toen was ze ook echt op.

Als het zou kunnen, dan zouden ze zeker dezelfde soort verhalen over ons vertellen. *;
  vrijdag 6 augustus 2021 @ 14:25:39 #72
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_200775388
Eerste contact in 2001 op Chatplaza. In 2002 voor het eerst gedate en sindsdien zijn we een stel. We zijn niet getrouwd, wonen ook niet samen. Een echte LAT-relatie. We vinden het allebei prettig om ons eigen plekje, onze eigen ruimte te hebben.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_200962846
Op een huwelijk van een vriend van mij. Zij was een bruidsmeisje. 6 weken later waren we verloofd, en na 6 maanden getrouwd. En dat zijn we nog steeds, 14 jaar later...
pi_200965827
Ontmoet via Tinder, beiden 27. Saaiste en meest moeizame gesprek ooit. Vervolgens gevraagd of hij wat wilde gaan drinken met het idee: wie weet is hij in het echt leuker en anders kan dit gesprek eindelijk klaar zijn. Hij was in het echt inderdaad leuker. Sterker nog, hij was de enige waarmee ik op de eerste date niet nerveus was, het klikte direct. Een aantal dates volgden en vloeide over in een relatie. Na 1,5 jaar gaan samenwonen in mijn huurhuis, 1,5 jaar daarna een nieuwbouwhuis gekocht. Inmiddels 6 jaar samen waarvan bijna 2 getrouwd.

Overigens was het niet gek dat het online gesprek niet liep. Onze Whatsapp gesprekken bestaan ook alleen maar uit "ik kom er nu aan", "wil jij iets ophalen" of andere praktische zaken :+.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_200966640
quote:
17s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 13:47 schreef Yesse het volgende:
Ontmoet via Tinder, beiden 27. Saaiste en meest moeizame gesprek ooit. Vervolgens gevraagd of hij wat wilde gaan drinken met het idee: wie weet is hij in het echt leuker en anders kan dit gesprek eindelijk klaar zijn. Hij was in het echt inderdaad leuker. Sterker nog, hij was de enige waarmee ik op de eerste date niet nerveus was, het klikte direct. Een aantal dates volgden en vloeide over in een relatie. Na 1,5 jaar gaan samenwonen in mijn huurhuis, 1,5 jaar daarna een nieuwbouwhuis gekocht. Inmiddels 6 jaar samen waarvan bijna 2 getrouwd.

Overigens was het niet gek dat het online gesprek niet liep. Onze Whatsapp gesprekken bestaan ook alleen maar uit "ik kom er nu aan", "wil jij iets ophalen" of andere praktische zaken :+.
Jij hebt tenminste nog (als één van de weinigen) nog de moeite genomen om hem in het echt te ontmoeten om te zien of hij dan leuker zou zijn. Ik heb ervaren dat menig meid die moeite niet wilt nemen als op Whatsapp het gesprek al tegenvalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')