Het gaat elke dag even hard. Volgens mij ongeveer 2 minuten per dag, ofwel een kwartier per week.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:33 schreef Socios het volgende:
Ja, klopt. Gaat hard als het eenmaal augustus is.
In Ecuador denken ze daar heel anders over.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het gaat elke dag even hard. Volgens mij ongeveer 2 minuten per dag, ofwel een kwartier per week.
Niet waar. Kijk de tabellenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:47 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het gaat elke dag even hard. Volgens mij ongeveer 2 minuten per dag, ofwel een kwartier per week.
Ja, wat is er eigenlijk met de zomer gebeurd?quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Volgende maand zit de R weer in de maand en dan gaan we van de herfst naar de herfst.
Ik kreeg ineens inspiratiequote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, wat is er eigenlijk met de zomer gebeurd?Spoorloos?
Damn. Dus het gaat echt harder. Dat is wel ernstig.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Kijk de tabellener maar op na. Rond de 'langste' dag scheelt het een aantal dagen vrijwel niets. In juli gaat er bijvoorbeeld zo'n half uur af in de avond, waar er in augustus al het dubbele, een uur van af gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |