SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met zo'n pak in HUET wel.. daar zit genoeg drijfvermogen in..quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je echt geen idee wat boven of beneden is.
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met zo'n pak in HUET wel.. daar zit genoeg drijfvermogen in..
maar dat heb je standaard niet aan zeg maar.
Loopbrug zou ik ook dikke prima vindenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is niet prettig. Hoogte mwoah mwoa. Zo'n hangbrug heb ik helemaal geen moeite mee, maar langs een afgrond rijden op een slingeend bergweggetje... meh.
[ afbeelding ]
scroll even door naar minuut 1 zowat.. zo oefenden wijquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.
Dat was in helder water met goed weer. Meestal niet hoe het in het echt gebeurd.
Gereden worden is dan ook vermoeiender dan zelf rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopbrug zou ik ook dikke prima vinden![]()
Heb ook wel eens s' nachts onbekend door de bergen gereden op slingerweggetjes zonder vangrail. Zegt die gap naast mij 'je moet maar niet naar beneden kijken' jaaaaaa hou op zeg... hou je mond, wil het niet weten.
That's what she said.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gereden worden is dan ook vermoeiender dan zelf rijden
Ik denk dan altijd maar, eerst maak je een klapper, je schrikt je dood of je bent half suf, wat moet je doen wat moet je doen. Oh ja gordel... kut op de kop, afzetten... ergens... heb je eindelijk je gordel los loop je nog met die deur of het raam te kloten. Alles elektrisch dus mot je op zoek naar je gordelsnijder en hamer... die kan je dan natuurlijk niet vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er vroeger wel eens van die demo’s waren wat er gebeurde als een auto te water raakte. Die werden dan van een soort rails een zwembad omgekiept en kwamen die mensen dan weer veilig uit.
Dat was in helder water met goed weer. Meestal niet hoe het in het echt gebeurd.
Ik heb wel eens een hele nacht over Corsica gereden waar je soms ook van die smalle weggetjes net naast een steile kust hebt, toch minder eng in het donkerquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Loopbrug zou ik ook dikke prima vinden![]()
Heb ook wel eens s' nachts onbekend door de bergen gereden op slingerweggetjes zonder vangrail. Zegt die gap naast mij 'je moet maar niet naar beneden kijken' jaaaaaa hou op zeg... hou je mond, wil het niet weten.
Acuut epileptische aanval door dat kutlichtquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
scroll even door naar minuut 1 zowat.. zo oefenden wij
Het is gewoon koud herstweerquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga buiten zitten jongons, het is TE lekker nu
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is gewoon koud herstweer
Verwacht dat ze zo wel mopperend komt binnenrollenquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.
Onder het kopje "voor deze Nederlanders zet je de wekker"quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgen we straks ook nog een verregende bitterbal die terug komt van haar werk.
Terras zal niet druk zijn geweest.quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel de dag nietquote:Op zondag 1 augustus 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helemaal geen regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |