abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:48 #51
236264 crew  capricia
pi_200683378
quote:
10s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:59 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Ondertussen in Australië met hun 'sane leaders'

[ twitter ]
Hebben ze daar geen Romeo's? Doen ze hier beter.
Definitely not CIA
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:35:41 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200683763
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:14 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Biden. stottert. al. zijn. hele. leven.
Vraag. jij. je. bij. Sanne. Hans. ook. af. of. ze. seniel. is?
Of. accepteer. je. dan. wel. dat. ze. soms. stottert. en. dat. dat. ze. daar. niets. aan. kan. doen?
Dat was het domste antwoord dat ze op Joe’s brainfreezes konden verzinnen. Kijk maar eens oude interviews van Biden, nergens stottert hij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:42:11 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_200683876
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 20:58 schreef Enchanter het volgende:
Als er weer nieuwe afleveringen gemaakt gaan worden van Beavis & Butthead kan Joe Biden mooi de voice-over doen

"Eh uh uhuh eheh"
De teleprompter gaat soms te snel en regelmatig snapt hij de souffleur niet als die de voorgebakken antwoorden op de vooraf besproken vragen voorzegt. En het wordt helemaal spannend als die ouwe kindersnuffelaar besluit om zelf te gaan freestylen ipv het ingestudeerde antwoord te geven, dan lult hij zich zelf vast en roept dan opeens iets van ‘ach laat ook maar zitten’ en dan zal niemand van de ‘journalisten’ het hem moeilijk maken. Eén grote poppenkast 😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_200683929
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De teleprompter gaat soms te snel en regelmatig snapt hij de souffleur niet als die de voorgebakken antwoorden op de vooraf besproken vragen voorzegt. En het wordt helemaal spannend als die ouwe kindersnuffelaar besluit om zelf te gaan freestylen ipv het ingestudeerde antwoord te geven, dan lult hij zich zelf vast en roept dan opeens iets van ‘ach laat ook maar zitten’ en dan zal niemand van de ‘journalisten’ het hem moeilijk maken. Eén grote poppenkast 😂
Gek genoeg deed hij het niet zo slecht tijdens de de debatten met Trump, dat was wel een verrassing voor mij. Maar nu is hij weer terug in zijn seniele modus.
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:58:08 #55
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_200684142
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:33 schreef the-eye het volgende:
Het erge is dat ik zelf heb waar Biden ook last van heeft. Zo veel zijpaden nemen dat je op een bepaald moment vergeten bent waar het over ging en er maar een eind aan breit. Waarna sommige je dan vragend aankijken, wachtend op het antwoord
_O-
Ik ook. En ik denk dat best veel mensen dat hebben. Maar als je president bent van de VS mag het je nooit gebeuren, als je tijdens een van je urenlange debatten een keer niet coherent en eloquent bent weren de social media en nieuwsduiders dat altijd te vinden.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:58:19 #56
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_200684147
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:52 schreef Nober het volgende:
Biden is dement, laat die man.
Die demente gek had een spiekbriefje wat hij moest zeggen bij zich in zijn gesprek met Iraakse leiders. Dat was echt om te facepalmen :|W
pi_200684212
The android has spoken.
pi_200684217
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:42 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

De teleprompter gaat soms te snel en regelmatig snapt hij de souffleur niet als die de voorgebakken antwoorden op de vooraf besproken vragen voorzegt. En het wordt helemaal spannend als die ouwe kindersnuffelaar besluit om zelf te gaan freestylen ipv het ingestudeerde antwoord te geven, dan lult hij zich zelf vast en roept dan opeens iets van ‘ach laat ook maar zitten’ en dan zal niemand van de ‘journalisten’ het hem moeilijk maken. Eén grote poppenkast 😂
je bent zelf een grote poppenkast..

quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat was het domste antwoord dat ze op Joe’s brainfreezes konden verzinnen. Kijk maar eens oude interviews van Biden, nergens stottert hij.
Alsof jij ooit naar Biden hebt geluisterd...
Het is algemene kennis dat Biden een stotteraar was of is. Maar zelfs mensen die stotteren kunnen capabele mensen zijn. En mensen die snel en goed kunnen praten kunnen liegen dat het gedrukt staat..

Zoals Rutte, en Trump.

Met je "Trump won". Heeft hij weer een potje zitten armworstelen met zijn zoontje?

quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:58 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Die demente gek had een spiekbriefje wat hij moest zeggen bij zich in zijn gesprek met Iraakse leiders. Dat was echt om te facepalmen :|W
_O-

Echt, jij hebt politiek gestudeerd dat is duidelijk.
pi_200684299
quote:
3s.gif Op zondag 1 augustus 2021 19:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Biden is een seniele bejaarde en de Biden fans in dit topic willen dit niet inzien en gaan dan heel hard "BNW!1!" roepen.
We zagen al die topics over seniele bejaarden van je niet toen Trumpski aan de macht was.

Aangezien jezelf nogal met het mes tussen je tanden de vliegende schoteltjes verdedigde mag je van mij ook best plaatsnemen bij de seniele bejaarden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 1 augustus 2021 @ 22:15:50 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200684448
quote:
14s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:47 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Joe Biden verscheen op CNN en vroeg CNN anchor Don Lemon of hij gevaccineerd was. "Ja" zei Lemon en Biden reageerde geschokt en vroeg aan Lemon of hij okay is, om vervolgens zich snel te herstellen en te zeggen... "N..no it works.."

Joe Biden can't believe CNN News Anchor took the Vaccine

De beelden: https://streamable.com/f8xq8h

[ afbeelding ]

Wat Biden na deze opmerking verder nog brabbelde weten we nog steeds niet!

Edit:

Omdat de Biden fans niet willen geloven dat dit echt hun grote leider is:

[ twitter ]


Het is te vinden bij 17:38
Dit is iets voor BNW
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:17:11 #61
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_200684481
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat was het domste antwoord dat ze op Joe’s brainfreezes konden verzinnen. Kijk maar eens oude interviews van Biden, nergens stottert hij.
Oh jawel hoor, maar wat hij nu doet is niet alleen stotteren, hij raakt gewoon de draad kwijt. En nogmaals; lekker boeiend, het lijkt er heel erg op dat hij en zijn team een hele constructie hebben gebouwd om zijn presidentschap een opbouwende en herstellende te laten worden ondanks dat Biden stiekem te oud en gammel is voor de dagelijkse operatie. En misschien valt dat ook nog wel mee maar is het gewoon de discussies en langere gesprekken waar hij fout op gaat maar hij neemt wel decennia aan wijsheid mee, een verschrikkelijk groot netwerk aan mensen en een visie en weet ik het wat nog meer. Denk stiekem dat je de Biden van 20 jaar geleden niet aan de macht had willen hebben, pijn, lijden en Obama als president en hij als vice president heeft hem gemaakt tot wat hij nu moet zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')