abonnement Unibet Coolblue
pi_200799267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
NOS: 'Kevin Durant, de enige echte NBA ster in team USA' |:)
Nos kent Lillard niet :(
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 19:32:39 #202
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_200799285
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
NOS: 'Kevin Durant, de enige echte NBA ster in team USA' |:)
De NOS heeft gelijk.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_200808317
USA ruim voor halverwege.
sig verwijderd door FA
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 augustus 2021 @ 05:20:35 #204
426493 crew  PippenScottie
pi_200808337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
NOS: 'Kevin Durant, de enige echte NBA ster in team USA' |:)
Zonder Durant waren ze in de poulefase uitgeschakeld. I allow it
pi_200808356
Heel de wedstrijd gewoon op Sporza, met de werken van Christophe.
sig verwijderd door FA
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 augustus 2021 @ 05:39:12 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_200808450
Het is nog bepaald niet spannend. Puntje of twintig voor inmiddels in kwart vier, een sensatie zit er niet in.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_200810816
Vlaamse sportjournalist geschorst na respectloze uitspraken over basketbalsters - https://nos.nl/l/2393076

Was Demarez ook niet diegene die zei dat hij graag huilende Nederlanders ziet?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_200810880
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 05:39 schreef heywoodu het volgende:
Het is nog bepaald niet spannend. Puntje of twintig voor inmiddels in kwart vier, een sensatie zit er niet in.
De Belgische commentator zegt dat de Cats het wel spannender had gemaakt.

Hadden ze maar beter hun best moeten doen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_201065368
Toch bizar hoe je dat voor elkaar krijgt en dat ze je nog geloven ook :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201065370
quote:
Hoe werkt zo iets?
Je kunt punten vergaren door wedstrijden te spelen en winnen. Maar die wedstrijden moeten toch door iemand georganiseerd worden en ergens aangemeld? Nu zouden ze dus wedstrijden gespeeld hebben tegen tegenstanders die niet bestonden? of tegen tegenstanders die van niks wisten? Dat komt toch uit?

Of konden ze gewoon 27x een mail naar het IOC sturen, "team België weer een toernooi gewonnen, graag X punten erbij".

Ben echt benieuwd naar de details van deze zaak.

Ik vind het trouwens wel echt een bazenactie nu ik er langer over nadenk. Dat je in deze tijd waarbij alles na te trekken is, gewoon op deze manier de OS haalt. Heerlijke stunt.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2021 @ 11:31:45 #213
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201065518
quote:
7s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:18 schreef koemleit het volgende:

[..]
Hoe werkt zo iets?
Je kunt punten vergaren door wedstrijden te spelen en winnen. Maar die wedstrijden moeten toch door iemand georganiseerd worden en ergens aangemeld? Nu zouden ze dus wedstrijden gespeeld hebben tegen tegenstanders die niet bestonden? of tegen tegenstanders die van niks wisten? Dat komt toch uit?

Of konden ze gewoon 27x een mail naar het IOC sturen, "team België weer een toernooi gewonnen, graag X punten erbij".

Ben echt benieuwd naar de details van deze zaak.

Ik vind het trouwens wel echt een bazenactie nu ik er langer over nadenk. Dat je in deze tijd waarbij alles na te trekken is, gewoon op deze manier de OS haalt. Heerlijke stunt.
Jan-Pieter, Bashir, Gert en Oliver spelen tegen Mohammed, François, Nicolas en Thierry en winnen dat duel: punten voor Jan-Pieter, Bashir, Gert en Oliver.

Repeat x heel veel = heel veel punten.

Ja, het systeem is een tikkeltje scheef. Mongolië heeft dit ook gedaan, maar speelde de wedstrijden tenminste. Wekenlang elke dag dezelfde spelers tegen elkaar in een sporthal in Ulaanbaatar en zo het OKT zelfs over kunnen slaan, want geplaatst via de ranking (bij de vrouwen).

Mongolië speelde ze dus, België lijkt ze mogelijk niet gespeeld te hebben. Dat is natuurlijk niet handig gebruik maken van de regels, maar pure fraude.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201065535
Sowieso zou ik verwachten dat niet elk toernooi meetelt voor zo'n ranking, maar dat er een bepaald niveau is qua toernooien en het ene toernooi wel meetelt en de andere niet of het ene toernooi in grotere mate meetelt dan een ander toernooi.

En ik ga er vanuit dat dit geen grote toernooien waren, anders was sowieso een ander land er wel achter gekomen dat ze daar helemaal niet gespeeld hebben. En dan had je vast wel een grotere organisatie die zoiets regelt.

Tenzij dit allemaal niet bekend/in te zien is, dan is dit een flink gat in het systeem.
pi_201065617
quote:
10s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Jan-Pieter, Bashir, Gert en Oliver spelen tegen Mohammed, François, Nicolas en Thierry en winnen dat duel: punten voor Jan-Pieter, Bashir, Gert en Oliver.

Repeat x heel veel = heel veel punten.

Ja, het systeem is een tikkeltje scheef. Mongolië heeft dit ook gedaan, maar speelde de wedstrijden tenminste. Wekenlang elke dag dezelfde spelers tegen elkaar in een sporthal in Ulaanbaatar en zo het OKT zelfs over kunnen slaan, want geplaatst via de ranking (bij de vrouwen).

Mongolië speelde ze dus, België lijkt ze mogelijk niet gespeeld te hebben. Dat is natuurlijk niet handig gebruik maken van de regels, maar pure fraude.
Oh, het gaat niet eens om andere landen waar je tegen speelt, maar om onderlinge wedstrijden, dat kan ook een wedstrijd tussen de ene lokale club en de andere zijn, simpel gezegd?

Dat in het systeem wel echt krom ja.

Maar goed, uiteindelijk hebben de Belgen wel een "echt" OKT gespeeld en ook gewonnen, dus goed genoeg waren ze dan wel.
pi_201065651
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Maar goed, uiteindelijk hebben de Belgen wel een "echt" OKT gespeeld en ook gewonnen, dus goed genoeg waren ze dan wel.
Als die 27 toernooien niet gespeeld zijn hebben ze wel onrechtmatig het OKT gehaald en dus hadden ze geen enkel recht om op de OS te staan = Fraude.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2021 @ 11:41:28 #217
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201065653
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Oh, het gaat niet eens om andere landen waar je tegen speelt, maar om onderlinge wedstrijden, dat kan ook een wedstrijd tussen de ene lokale club en de andere zijn, simpel gezegd?

Dat in het systeem wel echt krom ja.

Maar goed, uiteindelijk hebben de Belgen wel een "echt" OKT gespeeld en ook gewonnen, dus goed genoeg waren ze dan wel.
Maar goed, ze hadden dus mogelijk niet eens op dat OKT mogen staan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201065681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:41 schreef franklop het volgende:

[..]
Als die 27 toernooien niet gespeeld zijn hebben ze wel onrechtmatig het OKT gehaald en dus hadden ze geen enkel recht om op de OS te staan = Fraude.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar goed, ze hadden dus mogelijk niet eens op dat OKT mogen staan.
Uiteraard uiteraard, fraude is het sowieso
  woensdag 25 augustus 2021 @ 12:01:14 #219
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201065882
Dat je zo kunt frauderen zegt alles over deze 'sport'.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201065937
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 11:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar goed, ze hadden dus mogelijk niet eens op dat OKT mogen staan.
Reactie op de website van het nieuwsblad, ze staan er terecht want geplaatst via het OKT. Over het traject daarvoor willen ze het niet hebben want dat leidt af _O-

Dan weet ik genoeg, die toernooien zijn nooit gespeeld.
  Moderator woensdag 25 augustus 2021 @ 12:05:48 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201065941
Het zegt alleen dat het nog een hele jonge sport is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 12:06:24 #222
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_201065951
Klinkt wel erg alsof het in kinderschoenen staat. Vrij apart ook dat dit allemaal kan zonder 'observers' of bewijs dat het gespeeld is.

Ik kan dan voor volgende keer gewoon aantal vrienden optrommelen en 20 toernooien spelen terwijl ik er zelf geen kloot van kan en zo OS halen...
pi_201066003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt wel erg alsof het in kinderschoenen staat. Vrij apart ook dat dit allemaal kan zonder 'observers' of bewijs dat het gespeeld is.

Ik kan dan voor volgende keer gewoon aantal vrienden optrommelen en 20 toernooien spelen terwijl ik er zelf geen kloot van kan en zo OS halen...
Als ik het goed begrepen heb van heywoodu ging het om honderden toernooien in Mongolië.

Voor Nederland kan dit wel eens gevolgen gehad hebben want als ze die wedstijd met die blessure tegen België wel gewonnnen hadden waren ze dacht ik direct voor de halve finales gepalatst geweest? Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
  woensdag 25 augustus 2021 @ 12:21:35 #224
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201066080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 augustus 2021 12:11 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Als ik het goed begrepen heb van heywoodu ging het om honderden toernooien in Mongolië.

Voor Nederland kan dit wel eens gevolgen gehad hebben want als ze die wedstijd met die blessure tegen België wel gewonnnen hadden waren ze dacht ik direct voor de halve finales gepalatst geweest? Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Dat klopt, dan had Nederland direct in de halve finale gezeten en een aardige kans gehad op een leuke fopmedaille.
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')