abonnement Unibet Coolblue
pi_200662526
Mijn vriend heeft een flink invasieve spierziekte die de afgelopen 2 maanden zo erg is geworden dat hij zijn armen niet meer goed kan gebruiken. Ook heeft hij constant erge pijn, en slikt nu spierverslappers, dopamine en pijnstillers. Sinds de dopamine is het al helemaal heftig. Hij kan bijna niks meer door vermoeidheid en depressie en ik heb hem nu 2 weken niet gezien. Hij heeft gewoon niet eens de puf om naar het station te lopen. Ik ga hem hopelijk dit weekend zien, 1.5 uur reizen om hem 5 minuten te knuffelen, ik doe het voor hem.


Ook huurt hij nu tijdelijk een kamer bij zijn ex. De reden is dat hij ervoor 3x per week op de trein stapte om zijn kind te zien, dat kan hij nu ook niet. Hij is ook op zoek naar een woning vlakbij maar okdat hij zo uitgeput is duurt dat nog wel even. Ik stuur hem alles door wat ik op Funda zie, maar verhuizen zie ik hem nu echt niet.

Dus nu heb ik een vriend die ik amper zie, die depressief is, pijn heeft, waarvan de artsen ook niet goed weten wat ze ermee aanmoeten (dystonie) en ik weet niet hoe lang hij bij zijn ex blijft zitten (waardoor langsgaan lastig wordt).

Ik wol hem niet kwijt, we zijn nu een jaar samen, en hij is verder een hele lieve man. Maar ik lijd hier ook onder, niet zo erg als hij, maar toch ook wel. Ik begin binnenkort aan een nieuwe basn maar heb in mijn hoofd bijna geen ruimte naast alle angst en zorgen.

Tips?
pi_200662540
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:29 schreef Chai het volgende:

[..]

Omdat ik angstklachten heb. Als ik het uitmaak worden die zo erg dat het mijn werk gaat beinvloeden. Ik wil een eigen plek vinden en wil dus goed presteren op het werk zodat ik een werkgeversverklaring kan krijgen. Of anders een studio maar ik moet presreren wil ik er financieel stabiel genoeg voor zijn. Ik deel nu een woning met snderen die aardig zijn hoor, maar wil echt wat voor mezelf.

Daarom vind ik uitmaken dus een grote, enge stap. Ik wil mijn werk niet in gevaar brengen.
pi_200662623
Wat wil je met dit deel nog bereiken?

Oprechte vraag.

Hij wilde de relatie (tijdelijk) stop zetten, gezien zijn omstandigheden. Jij wilde dat niet.
Relatie loopt nu niet, jij ervaart dat je te weinig contact/aandacht krijgt.
Maar uitmaken wil je het niet omdat je bang bent dat je angstklachten verergeren.

Wat verwacht je nog van dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200662654
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar een relatie is niet zaligmakend....je moet eerst zelf gelukkig worden en een partner als een aanvulling zien......nu stel je hem verantwoordelijk voor jouw baan...
pi_200662818
Ik wil mijn gedachten hier kwijt. En ik wil dat het weer loopt verdorie. Ik wil weten hoe deze onofficiele break door te komen.
pi_200662900
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef Chai het volgende:
Ik wil mijn gedachten hier kwijt.
^O^
quote:
En ik wil dat het weer loopt verdorie.
Daar zijn er twee voor nodig. En hij is daarin duidelijk geweest.
quote:
Ik wil weten hoe deze onofficiele break door te komen.
Uhm.. blijven ademen? Dat is heel simpel gedacht natuurlijk, maar een zaligmakend antwoord zul je hier niet vinden.
Al denk ik wel dat het op den duur minder pijnlijk voor je gaat worden als je écht voor een tijdelijke break gaat. Niet alleen in woorden, maar ook in gevoel. Want uit alle blijkt dat het voor jou nu zeker niet zo voelt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200662918
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef Chai het volgende:
Ik wil mijn gedachten hier kwijt. En ik wil dat het weer loopt verdorie. Ik wil weten hoe deze onofficiele break door te komen.
Dat kan alleen door irl samen het gesprek aan te gaan, zeg dat je het op deze manier niet meer zitten en vraag wat hij daar aan wil doen....
pi_200662957
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat kan alleen door irl samen het gesprek aan te gaan, zeg dat je het op deze manier niet meer zitten en vraag wat hij daar aan wil doen....
Waarom leg je die vraag bij hem neer? TS kan ook keuzes maken, minder afhankelijk worden van wat hij wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200663197
Het is goed dat je je gedachte hier neer zet

richt je even op je werk,dat is ook belangrijk voor je
pi_200663200
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom leg je die vraag bij hem neer? TS kan ook keuzes maken, minder afhankelijk worden van wat hij wil.
Omdat ik totaal niet lees wat hij wil....stel ts maakt het uit dan zegt hij : okee is goed
pi_200663567
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Omdat ik totaal niet lees wat hij wil....stel ts maakt het uit dan zegt hij : okee is goed
Dat denk ik niet, hij zou het zelf afkappen.
pi_200663852
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, hij zou het zelf afkappen.
Maar praat nou eens echt met hem....
pi_200664492
quote:
17s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar praat nou eens echt met hem....
Ja dat probeer ik maar dat gaat beter irl, hij is kortaf op de app en we bellen nooit zo lang dat ik het wil voorstellen. Ik wil zoiets face to face.
pi_200668206
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik maar dat gaat beter irl, hij is kortaf op de app en we bellen nooit zo lang dat ik het wil voorstellen. Ik wil zoiets face to face.
Dus de komende weken blijft het status quo?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200669658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 23:07 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik maar dat gaat beter irl, hij is kortaf op de app en we bellen nooit zo lang dat ik het wil voorstellen. Ik wil zoiets face to face.
Snap ik, maar dat gaat niet lukken als hij elke week afzegt....
pi_200672975
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:53 schreef Chai het volgende:
Ik wil mijn gedachten hier kwijt. En ik wil dat het weer loopt verdorie. Ik wil weten hoe deze onofficiele break door te komen.
Dit is deel 1 toch?

R&P / Vriend chronisch ziek, moeilijk
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:26 schreef Chai het volgende:
Ik wil het nu absoluut niet uitmaken. Ik hou van hem. Misschien als het jaren duurt, maar zelfs dan, ik zie geen toekomst zonder hem. Daarom ook dit topic, anders had ik het wel beeindigd...
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 22:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, hij zou het zelf afkappen.
Maar misschien wil hij dat ook!
Maar misschien wil jij dat niet horen?

Hoe lang heb je al een relatie met hem dan?
Dat kan ik nergens vinden.. in al die topics niet....
Hoe oud is zijn kind bijvoorbeeld.
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200674008
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 13:01 schreef FANNN het volgende:

[..]

Dit is deel 1 toch?

R&P / Vriend chronisch ziek, moeilijk
[..]


[..]

Maar misschien wil hij dat ook!
Maar misschien wil jij dat niet horen?

Hoe lang heb je al een relatie met hem dan?
Dat kan ik nergens vinden.. in al die topics niet....
Hoe oud is zijn kind bijvoorbeeld.
Ze hebben een jaar een relatie en kind is 7
pi_200678449
Ik heb besloten dit als een pauze te zien en weinig te verwachten. Ik ga op mezelf focussen maar blijf wel in contact. Zodra hij een woning heeft kijk ik verder, duurt dat te lang dan is het over.
pi_200678935
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 16:38 schreef Chai het volgende:
Ik heb besloten dit als een pauze te zien en weinig te verwachten. Ik ga op mezelf focussen maar blijf wel in contact. Zodra hij een woning heeft kijk ik verder, duurt dat te lang dan is het over.
Heb je dit zo ook tegen hem gezegd?
pi_200679006
Hij voelt zich heel slecht vandaag. Er verandert niks, de praktijk blijft hetzelfde.
pi_200679770
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:04 schreef Chai het volgende:
Hij voelt zich heel slecht vandaag. Er verandert niks, de praktijk blijft hetzelfde.
Vervelend.......morgen maar weer verder zien dan maar....
pi_200680507
Ja het heeft niet zo'n zin om het te benoemen toh?
pi_200680630
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:24 schreef Chai het volgende:
Ja het heeft niet zo'n zin om het te benoemen toh?
Persoonlijk zou ik wel willen delen dat ik er zo mee zou zitten, zeker omdat er zo weinig mogelijk is om elkaar even te kunnen zien.....maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
pi_200680902
quote:
17s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik wel willen delen dat ik er zo mee zou zitten, zeker omdat er zo weinig mogelijk is om elkaar even te kunnen zien.....maar dat is ieder voor zich natuurlijk.
Dat weet hij ook al, dat zei ik hem gisteren.
pi_200680961
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:50 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat weet hij ook al, dat zei ik hem gisteren.
Reageerde hij wel een beetje begripvol?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')