Deze zien er wel leuker uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
Zes mensen in het wit, wat een origineel idee!
Voor schut staan voor 100 miljoen man, ik kan me betere ideeėn indenken.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:28 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Maar ze staan hier wel mee op een podium voor meer dan 100 miljoen mensen. Dat alleen al is een prima idee, toch?
Dresscode is witquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:29 schreef H_T het volgende:
Zes mensen in het wit, wat een origineel idee!
Ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:30 schreef Momo het volgende:
Realiseer me wel dat dit nu 15 jaar geleden is, voelt meer als 5 jaar
Noorwegen is ook geen winnaar maar had zoveel hoger moeten eindigen.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:26 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog niet echt een winnaar gehoord, jullie?
Ze moeten wel. Daar in het hoge noorden vriezen je lippen vast aan metalen blaasinstrumenten.quote:
Ik vind dit ook een hele rare (maar leuke) gewaarwording. Qua beeldkwaliteit ziet het eruit of het een paar jaar oud is.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:30 schreef Momo het volgende:
Realiseer me wel dat dit nu 15 jaar geleden is, voelt meer als 5 jaar
Behalve als die kale van Keino begint zijn toverspreuken op te zeggenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Daar in het hoge noorden vriezen je lippen vast aan metalen blaasinstrumenten.
Dit is het enige wat ze veilig kunnen bespelen.
Toverspreukenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behalve als die kale van Keino begint zijn toverspreuken op te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |