abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zondag 1 augustus 2021 @ 15:37:41 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200689317
Ow gut, ben je weer teug fokkertje? :')
Het is koud, het is guur....
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:41:09 #28
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200689478
Wat een idioot topic weer dit. :')

Als Hamilton weggefloten gaat worden vind ik dat overigens geen probleem. Dat roept hij over zichzelf af met zijn hypocriete denigrerende gedrag. Waarom zou je respect moeten hebben voor iemand die zelf geen greintje respect toont?
pi_200690416
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 09:41 schreef RealistAtheist het volgende:
Wat een idioot topic weer dit. :')

Als Hamilton weggefloten gaat worden vind ik dat overigens geen probleem. Dat roept hij over zichzelf af met zijn hypocriete denigrerende gedrag. Waarom zou je respect moeten hebben voor iemand die zelf geen greintje respect toont?
Toto wordt ook uitgefloten als die daar voor de microfoon staat.
  maandag 2 augustus 2021 @ 10:30:32 #30
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_200690483
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Toto wordt ook uitgefloten als die daar voor de microfoon staat.
Gezien hij vooral de laatste tijd ook nogal respectloos is, kan ik me ook dat prima voorstellen.
pi_200690509
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:34 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk voor al deze punten: Sommigen wel sommigen niet.
Eens, punt vijf gaat natuurlijk nergens over. De rest wel eens.
pi_200691119
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Toto wordt ook uitgefloten als die daar voor de microfoon staat.
Toto en Lewis hebben dezelfde afwijking.
Zoals het goede narcisten met grootheidswaanzin betaamt kennen ze totaal geen zelfreflectie, en schromen niet om iedereen die in de weg staat voor de bus te flikkeren. Dat hebben ze nooit zo hoeven te laten zien omdat ze alles wonnen, maar dat is dit seizoen anders.
Lewis is ook een stuk minder 'vriendelijk' naar buiten toe. Dat gebeurde voor het laatst in 2016, toen Rosberg niet meer voor hem boog. Toen was Toto nog niet heel erg duidelijk, want zijn team won nog steeds. Dat is dit jaar niet zo, dus nu gaat ook Toto zijn ware aard laten zien.
pi_200694279
quote:
16s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Punt 5 heb ik erg veel moeie mee dat gaat lastig worden paling.
Sowieso geen neger noemen, want dan gaan de Britten toch weer niet gehinderd door enige kennis doen alsof dat het Nederlandse N-woord is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_200695253
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 13:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sowieso geen neger noemen, want dan gaan de Britten toch weer niet gehinderd door enige kennis doen alsof dat het Nederlandse N-woord is.
Hij is ook geen neger maar een halfbloed. Zijn moeder is wit.
pi_200704788
Wat is er mis met een beetje boe geroep :?
pi_201146361
O+
  maandag 30 augustus 2021 @ 22:40:21 #37
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201146913
quote:
10s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 21:34 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Het slachtoffer vliegt onder luid gejuich met 280km/h in de muur en dit is 'juichen voor je landgenoot.'

In alle filmpjes die ik heb gezien stopt het gejuich wanneer Max uit de bocht vliegt en juichen ze pas weer wanner hij uit de auto wordt gehaald en het duidelijk lijkt dat hij oké is.

Je ziet in ieder geval in de filmpjes die ik heb gezien dat ze duidelijk aan het juichen zijn ivm de spannende strijd, maar wanneer het fout gaat is het meer een "oooooh"...

Krekker is de bom!
pi_201148078
Boegeroep is gewoon onsportief. Ik hoop echt dat Nederlanders zich komend weekend van hun beste kant laten zien. Mensen over de hele wereld kennen het oranje legioen en daar mogen we trots op zijn. Boeroepen zou daar enorm afbreuk aan doen.

Dat gezegd hebbende, waar ik me wel aan kan storen is die geveinsde Britse superioriteit van Britse commentatoren en journalisten dat Britten 'zoiets nooit zouden doen'.

Mooiste voorbeeld:

Bovendien laten ze het klinken alsof Nederlanders de enigen zijn die boo-en naar Hamilton, nope, ik kan uit ervaring vertellen dat er genoeg andere nationaliteiten, ver buiten Nederland, zijn die zich enorm ergeren aan hem.
In the coolest little capital of the world
pi_201148129
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hij is ook geen neger maar een halfbloed. Zijn moeder is wit blank.
Kunnen wij dit als Nederlanders?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 07:08:10 ]
pi_201148305
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 06:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Kunnen wij dit als Nederlanders?
Wat is de antoniem van zwart?
Volgens mij wit en niet blank

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2021 07:49:04 ]
pi_201148321
quote:
0s.gif Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
In alle filmpjes die ik heb gezien stopt het gejuich wanneer Max uit de bocht vliegt en juichen ze pas weer wanner hij uit de auto wordt gehaald en het duidelijk lijkt dat hij oké is.

Je ziet in ieder geval in de filmpjes die ik heb gezien dat ze duidelijk aan het juichen zijn ivm de spannende strijd, maar wanneer het fout gaat is het meer een "oooooh"...

Waarom quote je mij maar half?
pi_201148339
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 07:42 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Wat ja de antoniem van zwart?
Volgens mij wit en niet blank
Je bedoelt het bewust denigrerende en feitelijk niet correcte woordgebruik voor blanke mensen
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 16:24:29 #43
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201154907
quote:
5s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 07:45 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Waarom quote je mij maar half?
Omdat dat het stuk is waar ik op reageer.

Je geeft verder wel aan dat je overdrijft, maar volgens mij lijk je van wel van mening te zijn dat er, al dan niet enigszins werd gejuicht dat iemand een ongeluk kreeg. En volgens mij is dat niet juist. Tenminste, niet in de filmpjes die ik heb gezien.

Overdrijven betekent dat je iets erger maakt dan het is. Maar als het helemaal niet heeft plaatsgevonden noem ik het geen "overdrijven" maar erbij bedenken en/of verkeerd gezien of gehoord hebben.

Maar m'n post was helemaal niet bedoeld als aanval. Meer als reactie op de volgens mij onjuiste info die door velen verspreid werd na het ongeluk. Maar wellicht dat ik er zelf naast zit en heb ik simpelweg niet al het beeldmateriaal heb gezien, dat zou ook kunnen. Maar dan ben ik wel wel benieuwd naar het mij ontbrekende beeldmateriaal :)
Krekker is de bom!
pi_201155186
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:24 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Omdat dat het stuk is waar ik op reageer.

Je geeft verder wel aan dat je overdrijft, maar volgens mij lijk je van wel van mening te zijn dat er, al dan niet enigszins werd gejuicht dat iemand een ongeluk kreeg. En volgens mij is dat niet juist. Tenminste, niet in de filmpjes die ik heb gezien.

Overdrijven betekent dat je iets erger maakt dan het is. Maar als het helemaal niet heeft plaatsgevonden noem ik het geen "overdrijven" maar erbij bedenken en/of verkeerd gezien of gehoord hebben.

Maar m'n post was helemaal niet bedoeld als aanval. Meer als reactie op de volgens mij onjuiste info die door velen verspreid werd na het ongeluk. Maar wellicht dat ik er zelf naast zit en heb ik simpelweg niet al het beeldmateriaal heb gezien, dat zou ook kunnen. Maar dan ben ik wel wel benieuwd naar het mij ontbrekende beeldmateriaal :)
Maar je mist ook het stuk van Oostenrijk, waarmee ik het vergelijk. Dat was zeker belangrijk. Er word beide situaties om begrijpelijke redenen gejuicht, maar de conclusie is dat NLers tokkies zijn en Engelsen echte fans. Dat slaat natuurlijk nergens op.
  dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:49:49 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201157684
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Maar je mist ook het stuk van Oostenrijk, waarmee ik het vergelijk. Dat was zeker belangrijk. Er word beide situaties om begrijpelijke redenen gejuicht, maar de conclusie is dat NLers tokkies zijn en Engelsen echte fans. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Oke, ik snap je punt :)
Krekker is de bom!
pi_201165847
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:32 schreef PS. het volgende:
1, Morgen gewoon naar de race kijken
Nee.

quote:
2, Als Hamilton sportief wint, gewoon accepteren dat hij heeft gewonnen?
Nee.

quote:
3, Als Verstappen een fout maakt, en de FIA geeft een tijd straf dit accepteren?
Nee.

quote:
4. Als we op Zandvoort als publiek zitten, en er is die race geen aanleiding geen BOEEEE roepen, dit ook niet doen, of met bananen gaan gooien?
Nee.

quote:
5, Op Zandvoort Hamilton geen k*nkern*ger noemen
Heel misschien, maar waarschijnlijk ook nee.

quote:
6, Op Zandvoort er gewoon een leuk feest van maken, waarin Nederland kan laten zien wat voor fanbase ze hebben voor een geweldig coureur ipv als tokkies uit ons dak te gaan? Ook als Max geen 1e zal worden.
Als je met leuk feest duidt op veel bier zuipen en alleen laten draaien om Max en niet de F1: Dan ja.

Alles buiten dat: Nee. Wordt sowieso tokkie feest.

quote:
7, Op FOK! gewoon accepteren dat het een spel is, de wedstrijdleiding echt niet wil dat Hamilton alleen maar wint, en het geen titanenstrijd is . Moge de beste winnen de komende weken w/
Nee, zeker aangezien dit het onofficiële Max fan forum is niet.

Ik verwacht helemaal niets van de fans op Zandvoort.
Gemiddelde Nederlandse ''fan'' is gewoon een dronken figuur die alleen Max kent en amper snapt dat Max in de F1 rijdt. Denk dat er maar een enkele F1 fan gaat zitten daar en het verder gewoon een tokkie feest gaat zijn waar we ons voor moeten gaan schamen over het gedrag.

Zeker als Lewis het goed gaat doen.
pi_201165898
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 16:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Maar je mist ook het stuk van Oostenrijk, waarmee ik het vergelijk. Dat was zeker belangrijk. Er word beide situaties om begrijpelijke redenen gejuicht, maar de conclusie is dat NLers tokkies zijn en Engelsen echte fans. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Klopt echter wel.

In Engeland is de F1 al tientallen jaren echt een grote sport en zit het al generaties in families als sport.
Zeker met Silverstone, die mensen ademen gewoon F1. Ongeacht of het om Lewis gaat of om Max, ze zien de sport.

In Nederland zijn dat er maar een paar. Niemand geeft een reet om F1, ze geven alleen om Max.
Gaat het niet goed met Max dan is het huilie huilie en BOEEE voor de rivaal.
Als je ook op TV het volgt dan zegt bijna iedereen dat ze het puur sinds en voor Max volgen.

Geef het 20 jaar en dat is misschien anders, dan zit de F1 ook bij Nederlanders er ingebakken.
Of is het alweer verdwenen. Maar momenteel is het puur om Max.
pi_201166138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Klopt echter wel.

In Engeland is de F1 al tientallen jaren echt een grote sport en zit het al generaties in families als sport.
Zeker met Silverstone, die mensen ademen gewoon F1. Ongeacht of het om Lewis gaat of om Max, ze zien de sport.

In Nederland zijn dat er maar een paar. Niemand geeft een reet om F1, ze geven alleen om Max.
Gaat het niet goed met Max dan is het huilie huilie en BOEEE voor de rivaal.
Als je ook op TV het volgt dan zegt bijna iedereen dat ze het puur sinds en voor Max volgen.

Geef het 20 jaar en dat is misschien anders, dan zit de F1 ook bij Nederlanders er ingebakken.
Of is het alweer verdwenen. Maar momenteel is het puur om Max.
Maar er blijven er altijd een aantal plakken als Max niet meer mee doet voor de prijzen. Dat lijkt me alleen maar goed voor de sport en de beschikbaarheid van de sport in Nederland.
pi_201176049
quote:
0s.gif Op woensdag 1 september 2021 13:30 schreef BroesWillems het volgende:

[..]
Maar er blijven er altijd een aantal plakken als Max niet meer mee doet voor de prijzen. Dat lijkt me alleen maar goed voor de sport en de beschikbaarheid van de sport in Nederland.
Dat is ook wat ik op het eind zeg?
Max zorgt voor die boost van de F1 op dit moment.

Helaas snapt 99% van de figuren geen reet van F1, weten niet eens in wat voor auto Max rijdt.
Zijn puur begonnen met kijken vanwege Max en blijven dat doen.
Maar zoiets heb je in een nationalistisch landje zoals Nederland gewoon nodig als boost.

Over 20 jaar is de F1 wellicht wel een grote sport hier en zijn we wellicht wel net zo sportief en helemaal weg van de sport zoals de Engelsen dat al tientallen jaren zijn.
pi_201176750
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 augustus 2021 06:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Kunnen wij dit als Nederlanders?
Ik denk dat ze dat al helemaal geregeld hebben, geluid uit op tv. Interviews binnen of dikke F1 ronkend op de achtergrond aan. Hier hebben ze geen zin in, maar de fans gaan het doen dus vanuit de FIA of Ziggo of Zandvoort regelen ze dit.

Doen ze het niet, dan is dit een puntje van aandacht voor de volgende race.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')