abonnement Unibet Coolblue
pi_200864102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:28 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

Dielan kansloos tegen Mes :o
Dylan oogde gesloopt door alles onderweg, werd flink gekoerst en sowieso liep de aankomst behoorlijk op
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 augustus 2021 @ 17:33:59 #252
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200864145
Mads _O_
pi_200864205
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:29 schreef Mani89 het volgende:
Dacht Casper Pedersen dat Kees Bol nog in zijn wiel zat? Zag er weer clownesk uit.
Wij noteren een prachtige 44e plek op 22 seconden.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 17:42:54 #254
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_200864240
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 17:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Wij noteren een prachtige 44e plek op 22 seconden.
Altijd lachen met Circus Bol.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_200864802
De Pooltjes doen wel hun uiterste best om 0,0 aandacht voor hun koers te genereren door het totaal onmogelijk te maken om te kijken. Zelfs tiz laat het afweten bij mij. Dan maar niet he?
Demain, on roule
  Redactie Sport woensdag 11 augustus 2021 @ 18:24:36 #256
451829 crew  H.Vviv
pi_200864825
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:21 schreef Mykonos het volgende:
De Pooltjes doen wel hun uiterste best om 0,0 aandacht voor hun koers te genereren door het totaal onmogelijk te maken om te kijken. Zelfs tiz laat het afweten bij mij. Dan maar niet he?
Hier een stream. Nog vijf kilometer te gaan.
https://cycling.today/2021-tour-de-pologne-live-stream/
  Redactie Sport woensdag 11 augustus 2021 @ 18:31:03 #257
451829 crew  H.Vviv
pi_200864883
Gaviria wint net voor Kooij. Bauhaus derde
pi_200864976
Dekker deed dat wel enorm sterk, jammer dat Kooij het net niet af kon maken.

Wel enorm matig sprintveld hier.
pi_200865753
Wat heeft Groves uitgespookt dat een DSQ opgeleverd heeft?
pi_200865818
De lead out van de Mohoor weer, jongens toch. Komt op 1,2 van de streep al in de wind boren en geeft op 300 meter pas af.
pi_200865958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:39 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Groves uitgespookt dat een DSQ opgeleverd heeft?
Die werd vandaag en gisteren op enorme achterstand gereden, zal wel wat hulp van de ploegleider hebben gehad daarbij?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 augustus 2021 @ 21:53:52 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200868373
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:52 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Die werd vandaag en gisteren op enorme achterstand gereden, zal wel wat hulp van de ploegleider hebben gehad daarbij?
Bingo.
twitter
pi_200870873
quote:
Thibau Nys wint vier koersen in tien dagen: “De weg, dat zien we nog wel”

Met vier overwinningen in tien dagen blijft de nauwelijks 18 jaar oude Thibau Nys uit Baal de wielerwereld met verstomming slaan. Zelf weigert hij mee te surfen op de golven van het succes en blijft hij nuchter als altijd.

Al moet hij toch ook wel toegeven dat het niet niks is: twee overwinningen in de Ronde van Vlaams-Brabant en evenveel in de Ronde van Namen, waarvan één op een muur. “Ik wist dat de conditie niet slecht was, maar dan moet het toch nog altijd gebeuren dat de puzzelstukjes in mekaar passen en dat was nu het geval”, geeft Nys (Baloise - Trek Lions) tekst en uitleg.

Kan het zijn dat Wout van Aert en Mathieu van der Poel hem recent voorgingen van het veld naar de weg en hij, op grond van wat hij al toonde, dezelfde richting zal inslaan?

“Veel te vroeg om daar nu al een bindende uitleg over te geven. Het niveau van de wedstrijden die ik tot op heden al reed was daarvoor te laag. Pas wanneer ik mijn stempel kan drukken op wedstrijden als Dwars door het Hageland, wil ik wat dieper ingaan op die materie.”

Nog wat tijd

“Gun me dus nog wat tijd, al moet ik natuurlijk toegeven dat ik met een heel andere instelling aan het crossseizoen begin dan in mijn debuutjaar bij de beloften, toen ik tegen het grote onbekende aankeek. Tijdens de zomer heb ik een grote stap gezet, wat zich ook uitte in de resultaten. Nu zal ik resoluut voor de zege gaan, althans bij de beloften.”

Insiders zijn mening dat Thibau in zijn carrière wel eens veel meer op de weg zal aantreden dan zijn vader, die die discipline maar mondjesmaat beoefende.

“Zou best kunnen en die kans is zelfs groot, al reed pa ook telkens een aantal koersen op de weg. Om nu al te zeggen welke richting het allemaal zal uitgaan, is het nog veel te vroeg. Laat me nu eerst nog een vruchtbare winter en zomer afwerken en dan zien we wel weer verder.”

Voor wat de weg betreft heeft Thibau nog twee wedstrijden in zijn agenda staan: de GP Jef Scherens van zondag in Leuven en het BK voor beloften, gevolgd door een ploegstage waarna het vol gas richting het nieuwe crossseizoen gaat.
pi_200870876


De nieuwe Bart De Clercq is (er)uit.
pi_200871370
twitter


Alles bij elkaar echt een briljant interview. Dit kan toch niet jongens.

Zouden ze Leknessund een flinke zak met geld hebben gegeven zodat hij voorlopig zijn bek houdt? Die tweet komt echt lachwekkend nep over :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Pistolero op 12-08-2021 07:00:22 ]
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 augustus 2021 @ 07:32:26 #266
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200871556
Het komt allemaal door de media. ;(
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 07:37:15 #267
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200871599
Hele servieskast van oma voor de kop, man man man.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 07:38:00 #268
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_200871605
Rudi al-Sahaf
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_200871665
Ik bespeur hier weinig co-operation met DSM
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:44:12 #270
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200872102
Trots vertellen dat (bijna) niemand weg gaat vanwege het geld :')
pi_200872194
Over NK's ben ik het absoluut niet met ze eens. Je kunt heus wel een bus of wagen faciliteren bij een NK die dichtbij is of waar er veel aan meedoen. Voor andere NK's, je bent immers toch blij als je renner kampioen wordt?, help je mee met regelen van een wagen ter plekke plus ondersteuning?

Echt heel raar dat je dat overlaat aan de renners zelf.

Ik zie verder een enorme bord voor hun kop. Michael Matthews staat als topper toch wel net wat boven andere renners lijkt me. Hij mag toch wel beetje aangeven wat hij wil rijden en wie hij graag wil meenemen? Daar worden je prestaties alleen maar beter van.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 08:50:54 #272
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200872201
Max Kanter wordt dus aan de kant geschoven, puur en alleen omdat ie dezelfde zaakwaarnemer heeft als Van Wilder :')
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 08:52:57 #273
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200872227
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Max Kanter wordt dus aan de kant geschoven, puur en alleen omdat ie dezelfde zaakwaarnemer heeft als Van Wilder :')
Zaakwaarnemerscoöperatie
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 08:57:01 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200872286
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Trots vertellen dat (bijna) niemand weg gaat vanwege het geld :')
Lees: we betalen best goed, echter weegt dat voor de meeste renners niet op tegen deze onzin.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 08:58:24 #275
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200872308
Als je dit leest als grote sponsor DSM, dan ben je hier toch ook niet blij mee?
pi_200872381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 08:58 schreef Momo het volgende:
Als je dit leest als grote sponsor DSM, dan ben je hier toch ook niet blij mee?
In hoeverre zou hoofdsponsor zeggenschap hebben over aanstelling van de stafleden? Welk clausule zit er bij als ze hun sponsoring intrekken?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 09:07:03 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200872415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 09:03 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

In hoeverre zou hoofdsponsor zeggenschap hebben over aanstelling van de stafleden? Welk clausule zit er bij als ze hun sponsoring intrekken?
Ja, niet. Lijkt me ook ongewenst. Weet niet hoe lang het nog door loopt, maar als het verloopt zijn ze welkom bij Vohters.
pi_200873038
Kemna had het goed gedaan bij de Festina ploeg
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_200873045
Hoe is het eigenlijk met Kim-Il-Spekenbrink? Is die onlangs nog in het openbaar gesignaleerd?
pi_200873313
Ik heb dit interview niet af kunnen lezen. Rot een eind op met je cooperation en hirschi past niet in het proces.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200873398
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb dit interview niet af kunnen lezen. Rot een eind op met je cooperation en hirschi past niet in het proces.
Niet af kunnen lezen en niet goed gelezen. ;)
pi_200873416
Tusveld mag weg, verdomme
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_200873434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:20 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb dit interview niet af kunnen lezen. Rot een eind op met je cooperation en hirschi past niet in het proces.
HGHirschi dumpen snap ik dan weer wel, daarin handelen ze niet echt verkeerd.

Maar Matthews straffen vanwege te weinig cooperation is nogal hilarisch, willen ze dan zonder kopmannen rijden ofzo?! Spreek dat dan uit en dan hoef je ook geen kopmannen te halen en ga je lekker vrijbuiten...

Maar ja, deze twee in het interview die herhalen alleen maar het evangelie van Messias Spekenbrink.
Jack does it in real time...
pi_200873488
quote:
10s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:32 schreef DeeBee het volgende:

[..]

HGHirschi dumpen snap ik dan weer wel, daarin handelen ze niet echt verkeerd.

Maar Matthews straffen vanwege te weinig cooperation is nogal hilarisch, willen ze dan zonder kopmannen rijden ofzo?! Spreek dat dan uit en dan hoef je ook geen kopmannen te halen en ga je lekker vrijbuiten...

Maar ja, deze twee in het interview die herhalen alleen maar het evangelie van Messias Spekenbrink.
Ook bij Matthews hadden ze een punt als je ziet hoe hoog Bol intern wordt ingeschat.
pi_200873564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:37 schreef showtimer het volgende:

[..]

Ook bij Matthews hadden ze een punt als je ziet hoe hoog Bol intern wordt ingeschat.
Bol is heel goed in cooperation en staat daarom hoog aangeschreven intern?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_200874012
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 10:29 schreef showtimer het volgende:

[..]

Niet af kunnen lezen en niet goed gelezen. ;)
Mijn excuses, maar alsnog krijg ik het wel beroerd van zulke kille termen.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_200874182
Wat een eng gezelschap is het toch.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 augustus 2021 @ 13:45:55 #288
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_200876326
twitter


Ach, Kindsoldaat is gesneuveld in Polen.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 15:08:29 #289
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_200877297
Heerlijk interviewtje weer.

quote:
Marcel Kittel, Zico Waeytens, Warren Barguil, Tom Dumoulin, Edward Theuns, Michael Matthews en begin dit jaar nog Marc Hirschi. Het is intussen een lang lijstje van renners die hun contract bij jullie niet uitdienden.
Kemna: “Dat klopt. Allemaal om diverse redenen, maar bij geen van hen draaide het om geld. Het financiële is eigenlijk nooit een item geweest. Alleen dit jaar zien we een renner die einde contract is en graag langer aan ons team wilde binden, vertrekken omdat hij een aantrekkelijker voorstel kreeg. Zowel financieel als qua status dat hij in dat team zal krijgen. Wij geloven niet dat de renner al klaar is voor die volgende stap en laten hem noodgedwongen gaan. Maar bij al de namen die je hierboven noemt, was de samenwerking, de cooperation, het probleem, niet het financiële.”
Het begint meteen op een geniale manier. Rudi Kemna lijkt in een of ander parallel universum te leven. Hij weet het zo te brengen dat het positief is dat geen enkele renner om financiële redenen is vertrokken. Huh? Dat is toch juist wel goed? Als een renner tevreden is bij je ploeg, maar elders meer geld kan krijgen dan snapt iedereen dat toch? Dat renners juist om andere redenen vertrekken geeft aan dat er iets niet goed gaat. Renners vertrekken niet voor een paar rotcenten, maar omdat ze het gewoon vreselijk slecht naar hun zin hebben bij DSM. Dat is een gigantisch probleem, terwijl Kemna het weet te brengen alsof het iets heel moois is. Wat? Huh? Mijn verbazing is al op zo'n manier gestegen dat ik niet weet of het nog erger kan worden.

'Wij geloven niet dat die renner al klaar is voor de volgende stap', wat is dit voor een bizarre stelling ook weer. _O- Dit gaat over Hindley naar Trek, ofzo? Waarom zou Hindley niet klaar zijn voor een stap naar Trek? Of Storer naar FDJ? Waar gáát dit over? De 'cooperation' is het probleem, niet het financiële. Ja, dat lijkt me inderdaad een gigantisch probleem, Rudi.

quote:
Kemna: “Het verhaal Matthews verschilt niet zoveel met dat van Ilan Van Wilder. Je kan een goede renner zijn, die goede resultaten neerzet, maar als je het team in zijn geheel niet sterker maakt, dan kan dat een reden zijn om jou niet te selecteren. Dat heeft niets te maken met het feit of je al dan niet een sympathieke jongen bent. Dat zijn ook geen gemakkelijke keuzes. Het is niet gewoon ja of nee.”

Winston: “Het proces, de groep, is belangrijk. De renners maken deel uit van het complete rooster van Team DSM, maar staan er niet boven.”
Watte? Je kan goede resultaten neerzetten, maar als je het team niet sterker maakt huh wacht ho maar door die goede resultaten maak je het team toch beter wat ik he

Het proces boven alles. Al win je de ene na de andere koers, je staat niet boven Martin Salmon. Duidelijk. Wat een ellende.

quote:
Kemna: “Vreselijk dat zoiets – opnieuw – op een negatieve manier tot bij jou is gekomen. Terwijl we als team alleen maar goede bedoelingen hebben. Dat document levert waardevolle informatie op, waarmee de coaches aan de slag kunnen om de renners beter maken. Maar toch komen we hiermee blijkbaar weer in een slecht daglicht bij de buitenwereld en dat is jammer.”
Kan er iemand even een fruitmand naar Rudi sturen? Sterkte in deze zware tijden, ouwe reus.

quote:
Dit is niet goed voor de reputatie van zowel Marc Hirschi als die van de ploeg… Een beetje een gemiste kans zelfs.
Kemna: “Dan zijn veel dingen gemiste kansen.
De dooddoeners komen er weer heerlijk uit vandaag.

quote:
Wat resultaten betreft, brengt 2021 voorlopig niet wat jullie ervan verwachten.
Kemna: “Dat kunnen we alleen maar beamen. Dat hangt uiteraard ook deels af van de concurrentie, waarvoor mijn complimenten. Maar daarnaast moeten we ook onszelf in vraag stellen. Hoe goed werken wij? Ik als sportief manager voel me daarvoor verantwoordelijk.”
Dit is misschien nog wel mijn favoriet tot nu toe. Ja, we bakken er geen reet van dit jaar, maar dat komt door de fantastische concurrentie. Aan ons ligt het niet!

quote:
Kemna: “Nee.”
Winston: “We moeten veel beter kunnen. We werken eraan, als team. Winnen doen we als ploeg, ook als het minder goed gaat, blijven we een team. Op weg naar de top maak je fouten. Ook ik. Ik ben dan wel jonger dan een aantal renners, ik neem wel mijn verantwoordelijkheid. Omdat ik geloof in onze weg. Net zoals onze (materiaal)sponsors dat doen.”
Kemna: “Maar de vraag waarom het niet goed gaat, die is moeilijk te beantwoorden.”
We nemen onze verantwoordelijkheid. Door te zeggen dat we onze verantwoordelijkheid nemen. Wat we verder doen? Onze verantwoordelijkheid nemen. Hoe? Door onze verantwoordelijkheid te nemen.

quote:
Enkele geruchten over Team DSM. Beginnen met Felix Gall. Die zou de ploeg verlaten, ondanks een contract tot eind 2022.
Kemna: “Ik beloofde eerlijk te zijn. Dit gerucht klopt. Felix Gall heeft dezelfde manager (Marc Bator – Team Vision, red) als Ilan Van Wilder en zoals eerder aangehaald, die relatie werkt niet. We hebben Felix afgelopen winter al laten weten dat hij gerust naar een ander team mag uitkijken. Hetzelfde geldt voor Max Kanter en Martijn Tusveld. Ook Kanter heeft Bator als manager. Het wordt moeilijk om in de toekomst nog met dit bureau samen te werken.”
Dit is ook wel weer bijzonder. De naam Kämna mist hier wel, die zit ook bij Marc Bator of all places. Kämna is natuurlijk ook ontevreden vertrokken, en ook vanuit de ploeg waren ze geloof ik niet zo blij dat hij al vroeg bij Bora tekende. Dus er zat al wat wrijving tussen beide partijen. Maar goed, nu pleuren ze iedereen van Bator buiten, behalve Van Wilder. Lekker makkelijk ook weer. Gall kan er geen reet van en niemand wil Gall hebben, dus die mag zonder slag of stoot vertrekken. Aan Van Wilder kunnen ze nog wat centen verdienen, dus die houden ze vast aan hun contract. Een beetje minderwaardig, wel. Breek er dan helemaal mee, als je blijkbaar zo ontevreden bent. Dit is hypocriet.

quote:
Ook Andreas Leknessund wilde tot voor kort vertrekken…
Kemna: “Andreas is een echt talent met een goede mindset voor topsport in en mét een team. Dat zien andere ploegen uiteraard ook en er kwam een voorstel, maar we zijn deels aan zijn eisen tegemoet gekomen, waardoor hij beslist heeft te blijven. En met plezier en volle motivatie, zoals je vorige week ongetwijfeld hebt gezien in een tweet van Andreas.”
Wacht, wat, dus ze kunnen wél aan de eisen van de renner tegemoetkomen? Het wordt vreemder en vreemder. Blijkbaar bestaat er toch wel enige flexibiliteit, als je tenminste echt een groot talent bent. Dat aanhalen van die tweet is wel hilarisch, veel nepper dan dat wordt het niet.

quote:
Kemna: “We werken al lang samen met Søren. Er zijn een paar issues geweest, maar de samenwerking met hem is altijd goed gegaan. Ik denk niet dat er een groot probleem is. Tiesj? Idem. Er zullen intern altijd wel kleine fricties zijn, want we coachen onze renners om ze beter te maken. We zijn gedreven om samen het beste uit ieders mogelijkheden te halen. Niet iedereen gaat altijd meteen akkoord. Dat lijkt me niet abnormaal in relaties. Tiesj is volwassen genoeg om hiermee om te gaan.”
Tiesj is volwassen genoeg om zich naar onze eisen te schikken. Alsof het een kleuter is. Mijn hemel. Wij willen het beste uit iedereen halen en niet iedereen gaat altijd akkoord, moedergods. 'Dat lijkt me niet abnormaal in relaties', trolololol. Ik zou nog liever bij de landmacht gaan, denk ik.

quote:
Kemna: “Ik weet dat daar in radio peloton over gepraat wordt. Dat is inderdaad een keuze die we gemaakt hebben. We zijn een internationaal team met renners uit dertien verschillende landen, bij de mannen alleen al. En dat op meerdere continenten, met daarnaast nog een vrouwen- en development programma. Zo’n kampioenschapsweekend is niet te behappen.”

“We ondersteunen de renners met materiaal, maar dus niet met bussen, trucks en mensen ter plaatse. In het verleden gebeurde dat in bepaalde landen wel en in andere landen niet, simpelweg omdat het niet overal kon. We hebben besloten de willekeur weg te nemen. De nationale kampioenschappen staan daardoor niet meer op onze kalender en er wordt niet als doel naartoe gewerkt. Wel wordt renners de mogelijkheid geboden om de nationale kampioenschappen te rijden als ze dat zelf willen. De praktische kant moeten ze zelf regelen.”

“Dit is een beslissing als team. Er moet ergens een lijn getrokken worden. Dat geldt voor alle teams. Als renners ons daar vragen over stellen, geven wij hen een helder antwoord. Maar opnieuw, zo kan gemakkelijk negatief bericht worden over Team DSM.”
Werkelijk iedere ploeg weet dit te regelen, behalve DSM. Wie proberen ze nu eigenlijk in de maling te nemen? Als je iets om je renners geeft zorg je ervoor dat ze ook tijdens een NK worden begeleid door de ploeg. Het echte verhaal is natuurlijk dat DSM liever niet heeft dat renners nationaal kampioen worden, want dan krijgen ze een ander shirt en dat is volgens dominee Spekenbrink niet de bedoeling. Echt, lachwekkond dit. De praktische kant regel je zelf maar, haha. Wat een non-ploeg. De renners wordt de mogelijkheid geboden om mee te doen aan het NK, als ze dat zelf willen, nou, wat een on-ge-ken-de luxe zeg. Wat barmhartig, onvoorstelbaar. Doe uit dat licht, weg die sekte.

quote:
Mag ik vaststellen dat jullie stilaan wel kampen met een imagoprobleem?
Kemna: “Het is dubbel. Hoe vreemd het ook lijkt, er is ook een positieve kant aan het verhaal. We zijn bijzonder alert. Door de druk van buitenaf en hoe het nu gaat, is het ook zo dat je meer aandacht besteedt aan wat gebeurt. Waar we nu met jou over praten, daar hebben we het ook intern al meermaals over gehad.”

“Maar ons imago in de buitenwereld, daar moeten we inderdaad over waken. Reageren als we aangevallen worden. Door uit te leggen wat we doen, waar we voor staan.”
Er is ook een positieve kant aan het verhaal, blijkbaar. Nou, inderdaad, het levert een fantastisch interview vol pareltjes op. Maar ik weet niet helemaal of ze dat voor ogen hadden bij DSM.

quote:
Winston: “Zeker als er verhalen in een foute context verspreid worden. We vrágen ook wel iets van ons renners en rensters. Sommigen vinden dat misschien moeilijk, anderen zullen hier bijzonder goed aarden en voordeel halen uit onze manier van werken. Aan ons om het juiste verhaal te vertellen.”
De verhalen worden verspreid in de foute context. Gelukkig beschikken we nu wel over de juist context, dit is een doodenge ploeg waar je heel ver vandaan moet blijven. Blijf dat juiste verhaal maar vertellen.

quote:
Kemna: “Nog eens, wij praten hier intern veel over. Stellen onszelf ook in vraag en evalueren. We beseffen dat de maatschappij verandert, jongeren staan anders in het leven. Maar we vinden niet dat ons dat een vrijkaart geeft om de teugels te vieren of minder ambitieus te zijn. We houden vast aan ons proces, we willen ons doel bereiken. Het is veeleisend en inspirerend tegelijk, en we weten dat we hiermee regelmatig boven onszelf kunnen uitstijgen en wereldtoppers afleveren. Dat hebben we in het verleden genoeg gezien en dat gaan we opnieuw doen.”
Het ligt niet aan DSM, het ligt aan de jongeren die anders in het leven staan! Oh oh oh wat is dit goed.

quote:
Gelukkig delen onze partners onze filosofie, om het oprecht samen te doen.
De perfecte afsluiter, niets meer aan doen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 15:11:11 #290
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_200877706
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:11 schreef Slobeend het volgende:
Hoop tekst.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 15:40:14 #292
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200877769
quote:
De geniet wel van de rant. Ik kom niet verder dan een zin en een :') -smiley :')
pi_200877926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Wij geloven niet dat die renner al klaar is voor de volgende stap', wat is dit voor een bizarre stelling ook weer. _O- Dit gaat over Hindley naar Trek, ofzo? Waarom zou Hindley niet klaar zijn voor een stap naar Trek? Of Storer naar FDJ? Waar gáát dit over? De 'cooperation' is het probleem, niet het financiële. Ja, dat lijkt me inderdaad een gigantisch probleem, Rudi.
Hindley gaat wel naar BORA pikkebaas. Nu is status bij DSM natuurlijk een penibel punt, maar waarom Hindley bij de Duitsers veel meer te vertellen zou krijgen is mij een raadsel. Heeft Denk weer toegeslagen met het beloven van gouden bergen?
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:04:34 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_200878074

@0:45 spreekt manager Kemna over wat er mis gaat.
  Moderator donderdag 12 augustus 2021 @ 16:06:57 #295
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200878100
quote:
1s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:04 schreef Immerdebestebob het volgende:

@:0:45 spreekt manager Kemna over wat er mis gaat.
Empanada's ?
pi_200878271
Welke Riwal heeft er wonderbenen?
pi_200878293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:19 schreef wimderon het volgende:
Welke Riwal heeft er wonderbenen?
De Zweed?
pi_200878299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 16:21 schreef showtimer het volgende:

[..]

De Zweed?
Emil is daar vrij zeker van.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 16:25:08 #299
14505 OProg
A Life in Music
pi_200878347
Zelfs 'cooperation' op de deur zetten. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_200878422
De wonderbenen van Sjaak Nizzolo zijn weer kwijt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')