abonnement Unibet Coolblue
pi_200657679
Ik dacht niet echt na over de consequenties op dat moment, maar heb geld op mijn rekening gestort wat ik nog in huis had liggen (rond de 250 euro muntgeld en briefgeld). Ik heb op dit moment een WGA uitkering. Is dit verstandig en wat kunnen de consequenties zijn?
pi_200657834
Het zijn geen inkomsten toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_200657850
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:59 schreef Jordy-B het volgende:
Het zijn geen inkomsten toch?
Klopt, ik heb geen extra inkomsten, ben niet in staat om te werken. Maar ik vroeg me af of ze moeilijk gaan doen omtrent bewijslast. Aangezien ik dus niet kan aantonen dat ik dit gewoon door de tijd heen gepind heb of overgehouden heb.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:11:35 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200658089
Eenmalig 250 euro lijkt me nou niet echt een bedrag waarbij de alarmbellen afgaan.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:12:47 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200658114
Een WGA uitkering is toch wegens (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid?
Het is geen bijstand waarbij je regelmatig je bankafschriften moet laten zien, en het is geen inkomen, dus als dit maar sporadisch voorkomt dan zou het geen probleem moeten zijn.

Misschien had je je verjaardag gevierd en van iedereen ¤ 25 gekregen ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200658160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:12 schreef Leandra het volgende:
Een WGA uitkering is toch wegens (gedeeltelijke) arbeidsongeschiktheid?
Het is geen bijstand waarbij je regelmatig je bankafschriften moet laten zien, en het is geen inkomen, dus als dit maar sporadisch voorkomt dan zou het geen probleem moeten zijn.

Misschien had je je verjaardag gevierd en van iedereen ¤ 25 gekregen ofzo.
WGA is inderdaad gedeeltelijk arbeidsongeschikt, maar ik zit in de categorie 80-100, waardoor ik volledig ben aangewezen op een uitkering.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:17:02 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200658211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:14 schreef michaeldehollander het volgende:

[..]

WGA is inderdaad gedeeltelijk arbeidsongeschikt, maar ik zit in de categorie 80-100, waardoor ik volledig ben aangewezen op een uitkering.
Ze zijn alleen nog niet zeker dat je permanent in de 80-100 categorie zit anders zou het IVA worden, maar een keer ¤ 250 op je rekening storten is niet zorgwekkend, je kunt ook via Marktplaats je fiets verkocht hebben ofzo, dat maakt het nog geen inkomsten (hoewel men dat in de bijstand wellicht weer anders ziet).
Het zijn iig geen inkomsten uit arbeid, en dat lijkt me bij een WIA-uitkering doorslaggevend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200658294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze zijn alleen nog niet zeker dat je permanent in de 80-100 categorie zit anders zou het IVA worden, maar een keer ¤ 250 op je rekening storten is niet zorgwekkend, je kunt ook via Marktplaats je fiets verkocht hebben ofzo, dat maakt het nog geen inkomsten (hoewel men dat in de bijstand wellicht weer anders ziet).
Het zijn iig geen inkomsten uit arbeid, en dat lijkt me bij een WIA-uitkering doorslaggevend.
Precies. Maar ik ben het type wat zich dan al snel zorgen maakt.
pi_200658386
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:12 schreef Leandra het volgende:
Misschien had je je verjaardag gevierd en van iedereen ¤ 25 gekregen ofzo.
Als de TS schulden heeft, kunnen dat soort giften als inkomen (onderhoudsbijdrage) gezien worden, maar dan moet het bedrag wel hoger zijn dan die ¤250 waar de TS het over heeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:27:49 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200658441
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:19 schreef michaeldehollander het volgende:

[..]

Precies. Maar ik ben het type wat zich dan al snel zorgen maakt.
Niet doen, kost je alleen maar energie die je niet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 16:37:43 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200658583
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:24 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Als de TS schulden heeft, kunnen dat soort giften als inkomen (onderhoudsbijdrage) gezien worden, maar dan moet het bedrag wel hoger zijn dan die ¤250 waar de TS het over heeft.
Nou, daarvoor moet je wel in wat grotere problemen zitten dan alleen maar schulden hebben, dan moet je wel ongeveer in de WSNP zitten, en ik heb geen reden om aan te nemen dat TS schulden heeft.
Hij maakt zich daar ook geen zorgen over, hij vraagt zich af of het effect kan hebben op zijn WGA, en het UWV heeft niets met schulden te maken die dusdanig ernstig zijn dat je je verjaardagsgeld ervoor moet melden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:19:24 #12
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_200659102
Nog erger is dat je 2 euro kan gaan betalen voor die storting. Wat een land hier.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 17:34:31 #13
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_200659334
Er zijn 1000 redenen te vinden waarom jij 250 euro in huis zou hebben, zonder dat dit inkomsten zouden moeten zijn. Dus nee; dit is geen enkel probleem. Ze hebben wel wat beter te doen dan je daar over lastig te gaan vallen.

Als het nou 25.000 was......
pi_200660493
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet doen, kost je alleen maar energie die je niet hebt.
? Je zou keuringarts moeten worden, met het tempo dat jij een diagnose kunt stellen zijn de wachtlijsten in notime weg.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 31 juli 2021 @ 21:24:56 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200662246
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:04 schreef halfway het volgende:

[..]

? Je zou keuringarts moeten worden, met het tempo dat jij een diagnose kunt stellen zijn de wachtlijsten in notime weg.
?
Zorgen maken kost energie, maar hij zal idd wel de 100 meter in 10 seconden rond lopen als hij volledig afgekeurd is idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 00:32:47 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200665705
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:04 schreef halfway het volgende:

[..]

? Je zou keuringarts moeten worden, met het tempo dat jij een diagnose kunt stellen zijn de wachtlijsten in notime weg.
Pff neem een chillpil “bespaar je de energie” is een hele gewone uitdrukking joh. Niet zo kattig doen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_200669436
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 00:32 schreef Rene het volgende:

[..]

Pff neem een chillpil “bespaar je de energie” is een hele gewone uitdrukking joh. Niet zo kattig doen.
Het gaat hem denk ik meer om het feit dat ze zegt dat hij die energie niet heeft, waarschijnlijk omdat ie dus afgekeurd zou zijn. Maar dat is natuurlijk onzin, je kan fysiek afgekeurd zijn maar mentaal nog wel top fit. En dan kost even inlezen en navragen of ¤250 storting problemen kan geven echt niet zoveel energie...
Facts don't care about your feelings
  zondag 1 augustus 2021 @ 10:07:48 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200669592
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 09:54 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het gaat hem denk ik meer om het feit dat ze zegt dat hij die energie niet heeft, waarschijnlijk omdat ie dus afgekeurd zou zijn. Maar dat is natuurlijk onzin, je kan fysiek afgekeurd zijn maar mentaal nog wel top fit. En dan kost even inlezen en navragen of ¤250 storting problemen kan geven echt niet zoveel energie...
Ik heb om mij heen een paar keer zo'n WIA traject gezien en dat is slopend ("ziek van het UWV" zei een keuringsarts op een gegeven moment), als je dit soort dingen nog zo zorgwekkend vindt dat je er een topic voor opent dan kost het gewoon negatieve energie, en ook als je beperking "slechts" fysiek is zit je daar niet op te wachten.

Maar bij 80-100% afgekeurd en in de WGA komen en geen IVA is ook al een dingetje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200672070
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 10:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb om mij heen een paar keer zo'n WIA traject gezien en dat is slopend ("ziek van het UWV" zei een keuringsarts op een gegeven moment), als je dit soort dingen nog zo zorgwekkend vindt dat je er een topic voor opent dan kost het gewoon negatieve energie, en ook als je beperking "slechts" fysiek is zit je daar niet op te wachten.

Maar bij 80-100% afgekeurd en in de WGA komen en geen IVA is ook al een dingetje.
Het is niet echt on topic. Maar heb psychische problemen (met een duidelijke diagnose). Doom denken is iets waar ik vaak last van heb. Zo ook met dit onderwerp. Ik stel mezelf vaak vragen wat als dit wat als dat. Het helpt mij enorm dat mensen dan aardig tegen me doen en me gerust stellen. Mijn therapieen zijn inmiddels ten einde, dus ik verwacht dat ik uiteindelijk gewoon in de IVA terecht kom, immers er is al geruime tijd geen verbetering.
  zondag 1 augustus 2021 @ 12:25:48 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200672107
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:24 schreef michaeldehollander het volgende:

[..]

Het is niet echt on topic. Maar heb psychische problemen (met een duidelijke diagnose). Doom denken is iets waar ik vaak last van heb. Zo ook met dit onderwerp. Ik stel mezelf vaak vragen wat als dit wat als dat. Het helpt mij enorm dat mensen dan aardig tegen me doen en me gerust stellen. Mijn therapieen zijn inmiddels ten einde, dus ik verwacht dat ik uiteindelijk gewoon in de IVA terecht kom, immers er is al geruime tijd geen verbetering.
Ik hoop het voor je, dat zou immers al een hoop rust geven.

Sterkte, want dit soort situaties blijven heel vervelend :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')