abonnement Unibet Coolblue
pi_200650417
Voor ons laatste avondje in Drenthe zijn we op zoek naar een goed en leuk all you can eat en drink restaurant.
Nu weet ik in onze eigen regio wel waar ik heen moet maar hier dus niet.

Kan iemand mij vertellen waar je het beste kan aanschuiven?

- goed eten
- all you can eat en drink
- speelplek voor ons zoontje
- Plaatsen Assen, Hoogeveen, Zwolle,
Emmen, Beilen, Slagharen, Coevorden
pi_200650482
DYOR
pi_200650502
De wok
pi_200650846
Er zijn er genoeg, maar kan je iets specifieker zijn over de locatie? Zwolle is best een blokje om als je in Norg verblijft.

Vreetschuren: Happyworld (van alles, vooral Chinees), Yankee Doodle (grill/snack), Eetpark Beilen (van alles, vooral Chinees).

Bij de meeste wokrestaurants is het onbeperkt eten (en soms drinken). Jasmijn Garden in Assen Noord vind ik zelf een erg goede.

Bij de Yumi (Assen/Hoogeveen) en andere sushi-restaurants kan je onbeperkt sushi eten (je kan er ook heen als je geen vis eet). Je bestelt dan via een tablet aan tafel. Villa Tapas is hetzelfde concept, maar dan met tapas.
Restaurant Vrienden in Ubbena (net boven Assen) heeft hetzelfde, maar dan met een veel grotere kaart en ook dingen als pizza en wat kindermenu-items

Afgezien van misschien Yankee Doodle, denk ik trouwens niet dat er speelgelegenheid is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_200650879
Wereldrestaurant Puur in Emmen. All-inn, maar kwalitatief best aardig en ook met speelgelegenheid.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_200651185
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 09:45 schreef Jordy-B het volgende:
Er zijn er genoeg, maar kan je iets specifieker zijn over de locatie? Zwolle is best een blokje om als je in Norg verblijft.

Vreetschuren: Happyworld (van alles, vooral Chinees), Yankee Doodle (grill/snack), Eetpark Beilen (van alles, vooral Chinees).

Bij de meeste wokrestaurants is het onbeperkt eten (en soms drinken). Jasmijn Garden in Assen Noord vind ik zelf een erg goede.

Bij de Yumi (Assen/Hoogeveen) en andere sushi-restaurants kan je onbeperkt sushi eten (je kan er ook heen als je geen vis eet). Je bestelt dan via een tablet aan tafel. Villa Tapas is hetzelfde concept, maar dan met tapas.
Restaurant Vrienden in Ubbena (net boven Assen) heeft hetzelfde, maar dan met een veel grotere kaart en ook dingen als pizza en wat kindermenu-items

Afgezien van misschien Yankee Doodle, denk ik trouwens niet dat er speelgelegenheid is.
Alles op een half uurtje van Echten
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 31 juli 2021 @ 10:16:58 #7
74056 crew  ToT
pi_200651245
Er zijn meerdere all you can eat and drink pretparken, maar dan praat je over frikandellen en patat wat je onbeperkt kunt eten.

Puur Emmen is idd prima wat betreft je volschransen, maar daar is dan weer geen speelplek bij.
pi_200651278
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Er zijn meerdere all you can eat and drink pretparken, maar dan praat je over frikandellen en patat wat je onbeperkt kunt eten.

Puur Emmen is idd prima wat betreft je volschransen, maar daar is dan weer geen speelplek bij.
https://www.wereldrestaurantpuur.nl/kidsworld/

Dus wel
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 31 juli 2021 @ 10:21:24 #9
74056 crew  ToT
pi_200651335
quote:
Ow okee.
Probleem opgelost dus?
pi_200653118
Villa Tapas in Assen heb ik goede ervaring mee. Goede prijs kwaliteit. Maar dit is wel 1,5 jaar terug. Ik weet niet of het menu intussen aan is gepast.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')