oke maar waarom is het relevante informatie dat jij een yogapants aan hebt en hoe is wat hij uitkraamt direct een reden dat de gym niet meer veilig is?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat hij uitkraamt
Snap de connectie ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oke maar waarom is het relevante informatie dat jij een yogapants aan hebt en hoe is wat hij uitkraamt direct een reden dat de gym niet meer veilig is?
Fokkers willen graag weten wat ik aan heb...quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oke maar waarom is het relevante informatie dat jij een yogapants aan hebt en hoe is wat hij uitkraamt direct een reden dat de gym niet meer veilig is?
Hey pharkus, hoe is t met de eeuwig student?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Pharkus het volgende:
Had hij een vlogcamera bij zich? Vloggers mogen namelijk irritant zijn.
Geen idee hij is inmiddels al op zijn fiets gestaptquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef Pharkus het volgende:
Had hij een vlogcamera bij zich? Vloggers mogen namelijk irritant zijn.
Kapquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Haan36 het volgende:
[..]
Hey pharkus, hoe is t met de eeuwig student?
Ben nog steeds niet uitgeleerdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Haan36 het volgende:
[..]
Hey pharkus, hoe is t met de eeuwig student?
Ja kijk, TS is dus lekker en een paar idiootjes waren flauw aan het doen enz en dat mag niet want TS is lekker enz!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, genoeg vrouwen die wel een yogapants aan hebben maar dat beter niet kunnen doen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja kijk, TS is dus lekker en een paar idiootjes waren flauw aan het doen enz en dat mag niet want TS is lekker enz!
Volgens mij wil die man ook aan jouw onderbuik voelenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Fokkers willen graag weten wat ik aan heb...
En de rest is een onderbuikgevoel
Sowieso heeft het ongeveer een soortgelijk effect als dit. Nooit op alleen het broekje vertrouwen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, genoeg vrouwen die wel een yogapants aan hebben maar dat beter niet kunnen doen.
Jaahaa maar dan zijn ze niet lekker en dan komen er geen idiootjes enz en dan voelen ze zich ook niet onveilig!quote:Op vrijdag 30 juli 2021 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, genoeg vrouwen die wel een yogapants aan hebben maar dat beter niet kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |