abonnement Unibet Coolblue
pi_200700808
quote:
10s.gif Op maandag 2 augustus 2021 12:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

ADA is een meme. Al die mensen die er nog steeds in geloven zijn echt delusional. Het enige bijzondere aan Cardano is de cult eromheen.
Zie ik eerder met nft en dogcoins.

Ada heeft pas weer een contract met afrika voor lesmateriaal en boek werk.

Nee ik verwacht dat ada wel gaat lopen maar langzaam.
Een coin die jaren gaat duren .
Maar logies het is losse 3e laag protocol dat bouw je niet zomaar op.
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:30:54 #127
104963 ETA
European Travel Author
pi_200701124
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:07 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Heel simpel.
Handelen .
En zorgen dat mijn persoonlijke uitgaven laag is .
Dan lekker genieten van de winst (je hoef niet alles winst te nemen)
En zorgen dat je eventueel anderen crypto op koopt met de winst.

Met geld maak je geld .

Uiteindelijke doel opbouwen en dan lekker zitten op de boot met een hengel .
Water is gratis en de vis ook.
maar dat is niet wat je eerder stelt: kopen en hodlen, maar dan room je wel winst af. En nu blijkbaar handel je dan wel? Dus eigenlijk doe je maar wat?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 2 augustus 2021 @ 19:31:56 #128
206731 Mortaxx
Doomer
pi_200701144
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:30 schreef ETA het volgende:

[..]

maar dat is niet wat je eerder stelt: kopen en hodlen, maar dan room je wel winst af. En nu blijkbaar handel je dan wel? Dus eigenlijk doe je maar wat?
Had je iets anders verwacht van iemand die nog geen twee volzinnen achter elkaar kan schrijven
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 2 augustus 2021 @ 19:33:59 #129
104963 ETA
European Travel Author
pi_200701170
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht van iemand die nog geen twee volzinnen achter elkaar kan schrijven
Mijn doel is om tot nieuwe inzichten te komen om mijn eigen strategie te verfijnen. Betekend niet dat ik alles klakkeloos overneem, maar dat ik probeer in te zien wat en waarom iemand iets doet, en daar dan eventueel wat goede stukken uit over te nemen. Helaas nu niks nuttig uit kunnen halen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_200702765
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:30 schreef ETA het volgende:

[..]

maar dat is niet wat je eerder stelt: kopen en hodlen, maar dan room je wel winst af. En nu blijkbaar handel je dan wel? Dus eigenlijk doe je maar wat?
Kopen en holden main coins.

Nft en shitcoin handelen.
Aangezien ik niks te doen heb.
De bedragen daar in zijn laag.
En de winst in main hold coins stoppen.

Toekomst afromen van holden coins.
Aangzien ik ga stoppen met werken in de toekomst.
Dus toekomst gezien de main coins lekker van snoepen en genieten van het leven.
Alleen maar verzamelen tot je dood dan ben je gek.

Ben over de 40 namelijk.
Leven gaat voor op.
pi_200702897
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 19:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Had je iets anders verwacht van iemand die nog geen twee volzinnen achter elkaar kan schrijven
Aha dus omdat iemand dyslexie bezit is dan een idioot?

Nee vriend ik heb geen
schulden
Geld op de bank
Geld in de crypto .
Boot van 50k waar ik lekker nu al dagelijks van geniet .

En werk dadelijk 3dagen en een lekker rustige leven zonder stress.

Komt van de aandelen af en spaargeld .
Maar ja omdat de aandelen kelderen en dadelijk nog gaat crashen ook.
Spaargeld geen rendement meer heeft .
Een huis alleen maar als de nieuwe melkkoe gaat worden van de gemeenten.
Dan nog de mooie corona inflatie die gaat komen , wat terug betaalt moet worden.

Nee dan kan je beter stappen gaan maken zodat je voor weinig een goed leven heb zonder de slaaf van de maatschappij te zijn.

Vraag me wel af hoe anderen het doen , zeker die altijd maar over mijn spelfouten zeuren.
pi_200705615
Ik kan "Gas fee van $120 om een farmbijdrage van $200 op te nemen" toevoegen aan mijn lijstje met defi risico's :+
pi_200706265
twitter
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 07:32:19 #134
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_200707549
:')


Mensen sporen niet
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_200709466
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 07:32 schreef fathank het volgende:
:')


Mensen sporen niet
Als je over de hyperrainbow .
Ja dat zijn de rijke en de elite.
Die hebben zo veel geld dat ze van gek heid niet weten wat ze moeten doen met hun heb zucht.

Net als de banaan en ducktape wat een paar ton op heeft geleverd.
pi_200710402
dat is gewoon iemand die de nft van zichzelf koopt om te doen laten lijken dat het wat waard is
pi_200711011
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 18:31 schreef ETA het volgende:

[..]

Het is bij lange na niet optimaal qua maximaliseren, maar je moet het zien als risico spreiding. Alles wat in fiat staat levert op lange termijn het minst op of zelfs verlies door inflatie, maar is mijn inziens wel meest lage risico potje. Je wil niet met lege handen staan als de beurs/crypto crashen, wat zeker nog wel een paar keer gaat gebeuren in de toekomst.
Tjah wat is een laag risico? Genoeg banken/fiat currencies die omgevallen zijn in de afgelopen 100 jaar.

Een crash gaat er zeker wel komen. Maar wat mijn vorig jaar wel weer heeft geleerd is dat gewoon niets doen en afwachten prima werkt, uiteindelijk hersteld de markt altijd. Het enige wat je dus echt nodig hebt is genoeg reserves in fiat/goud om zo'n periode te overleven. Zeg max 2 jaar aan fiat uitgaven in cash/goud.

Wat ik geleerd heb van de mensen die altijd denken dat er een crash komt. Het te kunnen timen etc (Selang is daar een goed voorbeeld van). Is dat die mensen altijd heel veel geld verliezen aangezien die crash er meestal niet komt. En als de grote crash eindelijk daar is durven ze niet te investeren of wachten ze te lang.
pi_200711348
quote:
1s.gif Op maandag 2 augustus 2021 21:15 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Aha dus omdat iemand dyslexie bezit is dan een idioot?

Nee vriend ik heb geen
schulden
Geld op de bank
Geld in de crypto .
Boot van 50k waar ik lekker nu al dagelijks van geniet .

En werk dadelijk 3dagen en een lekker rustige leven zonder stress.

Komt van de aandelen af en spaargeld .
Maar ja omdat de aandelen kelderen en dadelijk nog gaat crashen ook.
Spaargeld geen rendement meer heeft .
Een huis alleen maar als de nieuwe melkkoe gaat worden van de gemeenten.
Dan nog de mooie corona inflatie die gaat komen , wat terug betaalt moet worden.

Nee dan kan je beter stappen gaan maken zodat je voor weinig een goed leven heb zonder de slaaf van de maatschappij te zijn.

Vraag me wel af hoe anderen het doen , zeker die altijd maar over mijn spelfouten zeuren.
dyslexie heeft er niks mee te maken. buiten het feit dat je posts niet om aan te lezen zijn, slaat het kant noch wal. je schrijft alsof je iets serieus probeert te vertellen aan iemand in de kroeg terwijl je al 8 bier tussen je kiezen hebt zitten.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 11:51:57 #139
104963 ETA
European Travel Author
pi_200712245
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:01 schreef Piva het volgende:

[..]

Tjah wat is een laag risico? Genoeg banken/fiat currencies die omgevallen zijn in de afgelopen 100 jaar.

Een crash gaat er zeker wel komen. Maar wat mijn vorig jaar wel weer heeft geleerd is dat gewoon niets doen en afwachten prima werkt, uiteindelijk hersteld de markt altijd. Het enige wat je dus echt nodig hebt is genoeg reserves in fiat/goud om zo'n periode te overleven. Zeg max 2 jaar aan fiat uitgaven in cash/goud.

Wat ik geleerd heb van de mensen die altijd denken dat er een crash komt. Het te kunnen timen etc (Selang is daar een goed voorbeeld van). Is dat die mensen altijd heel veel geld verliezen aangezien die crash er meestal niet komt. En als de grote crash eindelijk daar is durven ze niet te investeren of wachten ze te lang.
Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 12:14:38 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_200712767
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 01:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar gaan we jongens, supercycle part deux *O*
When moon sir? 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_200714859
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 12:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

When moon sir? 8-)
Eerst nog 15k toch..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200718141
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef ETA het volgende:
Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Verkopen is in principe ook niet nodig en zeker niet slim als je de investering vergelijkt met bitcoins potentie. Als je je winnaar verkoopt en losers ervoor terug koopt eindig je met een porfolio vol losers uiteindelijk.

Zoals Warren al eens zei:

"Our Favorite Holding Period Is Forever."

Uiteindelijk komt het erop neer hoe veel vertrouwen je in bitcoin hebt denk ik.

DCA > HODL > Verkoop wat je nodig hebt.
pi_200722419
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 09:55 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Als je over de hyperrainbow .
Ja dat zijn de rijke en de elite.
Die hebben zo veel geld dat ze van gek heid niet weten wat ze moeten doen met hun heb zucht.

Net als de banaan en ducktape wat een paar ton op heeft geleverd.
Die banaan kan je tenminste nog opeten.
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 20:35:46 #144
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_200722460
BTC is gewoon aan het rangen jongens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_200722471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:14 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

dyslexie heeft er niks mee te maken. buiten het feit dat je posts niet om aan te lezen zijn, slaat het kant noch wal. je schrijft alsof je iets serieus probeert te vertellen aan iemand in de kroeg terwijl je al 8 bier tussen je kiezen hebt zitten.
Gewoon negeren :)
pi_200725499
100 block reorg op de BSV chain :')

Geld in altcoins hebben is gewoon wachten totdat iemand het op je munt.

Wil je veilig je geld opslaan. Kies dan voor de chain met de hoogste hashrate...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2021 22:43:49 ]
pi_200729031
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef ETA het volgende:

[..]

Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Dat hangt er vanaf, net zoals met aandelen hebben mensen andere doelen, sommige willen er op korte termijn rijk van worden, andere mensen willen vooral hun kapitaal veilig stellen. Ik ben zelf van het laatste.
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd in rijk worden, daar heb ik ook een simpele reden voor, vrijwel alle dingen die ik leuk of belangrijk vind kosten mij niks, sterker nog het levert me op ;)

Hoeveel de Bitcoin over 10 jaar waard is weet ik niet, maar ik weet wel dat de Euro over 10 jaar niks meer waard is :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_200729580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef ETA het volgende:

[..]

Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Heel mooi verwoord.
Dikke pluim er voor.

Zoals je aan mij vroeg wat mijn exit was.
Die is er niet en de reden is dat zal ik even wat meer duidelijk maken.

Mijn levens kosten zijn zeer laag .
En de bedoeling is dat ik dadelijk gaat varen door de eu heen.
Dan gaat werken ophouden.
Dat is de reden dat ik nu aan het opbouwen bent in crypto maar ook valuta .
Ondertussen grijp ik dus ook alle kansen aan tot dat mijn vertrek punt om te gaan varen.

Dus ik heb vaste inleg wat blijft liggen.
40 %btc
30 %eth
10 %ada
30 % shitcoins om te handelen als ik een nieuwe zie opstaan waar ik geld mee kan verdienen.

Dan mijn gewonen valuta wat ik verdien waar een deel dus verspreid word over mijn vaste coins en een stukje speel geld.

De exit strategie is wat de toekomst gaat brengen.

Kijk ik heb in aandelen gezeten maar ook in ontroerend goed .
Dus bijde markten ben ik in thuis en aardige wat winst van kregen .
Waar een deel in crypto is gegaan en ook op de bank als valuta

De echte exit is erfenis.
Ik heb een neefje en zelf geen kinderen nog een vrouw.
En de ziekte die ik draag is overdraagbaar na mijn kinderen.
Dat is dus ook de reden dan ik geen kinderen heb. (En vrouwen afhaken)
Dus me neefje is alles voor me.(mijn broerje en ik hebben een anderen vader )
Ik raak in de toekomst dus ook invalide en wil dus genieten voor dat het zo ver is.
Daar heb je dus geld voor nodig.

Dus in mijn geval als ik invalide gaat worden heb ik ook verzorging nodig wat altijd valuta zal zijn.
Dan word er een deel terug gezet in valuta en de rest blijft staan voor de erfenis.

Tenslotte als ik dood bent , kan ik de crypto nog de valuta mee nemen.

Dus hoop ik dat voor mijn neefje een betere toekoms kan geven .
Tijden mijn leven tot na mijn dood.

Hoop dat wat meer duidelijk geeft wat mijn exit is.
pi_200729596
quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 07:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf, net zoals met aandelen hebben mensen andere doelen, sommige willen er op korte termijn rijk van worden, andere mensen willen vooral hun kapitaal veilig stellen. Ik ben zelf van het laatste.
Ik ben persoonlijk niet geïnteresseerd in rijk worden, daar heb ik ook een simpele reden voor, vrijwel alle dingen die ik leuk of belangrijk vind kosten mij niks, sterker nog het levert me op ;)

Hoeveel de Bitcoin over 10 jaar waard is weet ik niet, maar ik weet wel dat de Euro over 10 jaar niks meer waard is :)
Ik zou me geld er niet op zetten dat bitcoin over 10 jaar nog bestaat.
Vakman pur sang
  woensdag 4 augustus 2021 @ 08:44:04 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_200729667
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 11:51 schreef ETA het volgende:

[..]

Zekerheid bestaat niet, maar door spreiding kan je zeker risico verlagen. Wat de beste assetklasse is, dat kan niemand zeggen, alles heeft zo zijn risico/opbrengsten verhouding. Enige wat ik mensen echt kan adviseren is hier goed over na te denken en een bewuste keuze in te maken.

Daarom dat ik ook wat verder doorging op exit strategie, want veel cryptokopers komen niet verder dan DCA'en en hodlen, maar denken niet heel concreet na over hun overall strategie. Iedereen wil "rijk" worden, maar wat betekend dit nu precies. Genoeg mensen roepen bij BTC op 200k ga ik verkopen. Ok, en dan? Dan heb je 200k in fiat, laat je dat dan in fiat staan of stop je het weer terug in crypto. Bij het laatste, waarom zou je dan verkopen?

Door als doel een mix te hebben van assets, heb ik stuk meer houvast wat ik moet doen. De mix is er om het risico te reduceren dat het te snel zakt, zonder dat je grote groei misloopt. Er zijn genoeg jonge lui die met crypto een miljoen hebben verdient, maar ongeveer net zoveel lui die een miljoen hebben verloren, en er zit grote overlap tussen die 2 groepen. Beetje zoals met online poker destijds, iedereen heeft het over hun grote overwinningen, maar wat er echt onder de streep overblijft, is altijd de vraag. Bankrollmanagement is daar de key om structureel te verdienen, zo ook in crypto.

Kopen is makkelijk, weloverwogen verkopen is stuk lastiger.
Nou vertel, hoe kom je erbij dat er evenveel mensen een miljoen in crypto verloren als gewonnen hebben, maak dst eens hard.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')