Ik zie overal van die dreigende taal van jou voorbij komen afgelopen dagen wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef Plompzakker het volgende:
[modbreak]Ook hier weer geveegd. Stop met op elkaar reageren als het niet normaal kan[/modbreak]
Zo kun je dat wel zeggenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:23 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zie overal van die dreigende taal van jou voorbij komen afgelopen dagen wat is er aan de hand?
Heb je zand in je vaginaatje ?
Soms zit er humor in. Maar soms zijn er ook echte users met echte klachten.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:22 schreef Näsenbar het volgende:
Sowieso usersWat is er nou leuk aan om op een forum verzonnen klachten te lezen van nepaccounts
Ballen van staal, deze manquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kreeg een keer een boze DM van @:ggmm vanwege een mention
Dit jok je vieze hufterquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:31 schreef Mortaxx het volgende:
Ik kreeg een keer een boze DM van @:ggmm vanwege een mention
Ja dat zou ik ook snel neerzetten als alle admins hier komen kijkenquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:19 schreef Plompzakker het volgende:
[modbreak]Ook hier weer geveegd. Stop met op elkaar reageren als het niet normaal kan[/modbreak]
Haha, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja dat zou ik ook snel neerzetten als alle admins hier komen kijken
We weten echt wel dat je niks gedaan hebt op die melding na
Ah ja dat is wel altijd lekker vurig en passievolquote:Op vrijdag 30 juli 2021 16:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, dat dacht ik ook.![]()
![]()
Maar het is vooral jammer om de conversatie tussen JochemSjakie en very gemist te hebben hierdoor.
quote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:41 schreef Rene het volgende:
@:Paul die denkt dat hij überhaupt niet gecontroleerd wordt.
Als hij gecontroleerd werd was hij allang geen mod meerquote:Op vrijdag 30 juli 2021 22:41 schreef Rene het volgende:
@:Paul die denkt dat hij überhaupt niet gecontroleerd wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |