abonnement Unibet Coolblue
pi_200624319
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:36 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Is nu elk topic een islam bash topic aan het worden?

Waarom wachten we niet af wat precies de reden is voor deze moord? Misschien wel iets met drillrap, en daar doen ook hoogblonde jongetjes met blauwe ogen aan mee.

https://3voor12.vpro.nl/u(...)ndse-drill-rap~.html

https://www.parool.nl/ned(...)or-dummies~b5ac973b/
Het enige islam "BASH" aspect aan dit bericht, is dat de PVV de grootste partij is in die buurt.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_200624432
NWS / Algemeen steektopic

Gaat lekker vandaag -O-
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_200624505
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 21:53 schreef spectrumanalyser het volgende:

Wat is er in godsnaam aan de hand bij de jeugd.

Wil je een politiek correct antwoord of wil je daadwerkelijk weten wat het probleem is?
U MAD?
pi_200624518
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wil je een politiek correct antwoord of wil je daadwerkelijk weten wat het probleem is?
Alles behalve politiek correcte antwoorden is goed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200624539
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:35 schreef Duiveltja het volgende:
Beverwaard is een pauperbuurt. Wil je niet dood worden gevonden. Veel lage inkomens.
Wel opvallend dat bijna heel zuid uit het slop getrokken is, behalve Beverwaard. Ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen.
pi_200624550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alles behalve politiek correcte antwoorden is goed.
In NWS weet ik nooit wat wel of niet gezegd mag worden en wat wel en niet tot een ban gaat leiden dus laat ik voorzichtig zijn met mijn uitspraak: de multiculturele samenleving.
Netjes toch?
U MAD?
pi_200624633
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat bijna heel zuid uit het slop getrokken is, behalve Beverwaard. Ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen.
Dat komt nog. Beverwaard ligt wat verder weg.
pi_200624638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

In NWS weet ik nooit wat wel of niet gezegd mag worden en wat wel en niet tot een ban gaat leiden dus laat ik voorzichtig zijn met mijn uitspraak: de multiculturele samenleving.
Netjes toch?
Ik keur het goed.
Dit landje is één grote dierentuin geworden.

De detectiepoortjes die je bij het vliegveld hebt moeten bij het speelveld komen te staan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200626040
Ik vind het helemaal Wajoo en hoop dat iemand het gefilmd heeft zodat we ervan kunnen genieten.
pi_200626065
Wat een kutland is dit geworden.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juli 2021 @ 07:42:46 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_200629097
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 01:18 schreef Gehrman het volgende:
Wat een kutland is dit geworden.
Vroeger gebeurde er gelukkig niks.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_200629650
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 07:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vroeger gebeurde er gelukkig niks.

:T
Toen gebeurde er ook van alles maar was de stijve politieke correctheid niet nodig. Kregen de kinderen die zich niet gedroegen thuis ook nog een pak slaag van de ouders. Tegenwoordig is het: dat doet mijn kind niet.
Tevens die hele woke cultuur en je bent al fout, een profiteur en een racist als je blank bent.
De samenleving is veranderd van vroeger waar zelf verantwoordelijkheid nemen voor je acties, veranderd naar alles is de schuld van iemand anders.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_200629694
Hopelijk pakken ze de dader snel op voor het niet houden van 1,5 meter afstand
pi_200631437
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:30 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ik keur het goed.
Dit landje is één grote dierentuin geworden.

De detectiepoortjes die je bij het vliegveld hebt moeten bij het speelveld komen te staan.
Natuurlijk joh, vergelijk de multiculti maar eens met een dierentuin.. En je kan dan de buitenlanders zeker vergelijken met aapjes?

Echt, dit forum is vergeven van idioten met rechtse trekjes.
pi_200631469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:31 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Natuurlijk joh, vergelijk de multiculti maar eens met een dierentuin.. En je kan dan de buitenlanders zeker vergelijken met aapjes?

Echt, dit forum is vergeven van idioten met rechtse trekjes.
Ik zou de vergelijking maken met de jungle, maar dat mag ook niet zeker.
pi_200631508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 08:31 schreef Bloemkool het volgende:

[..]

Toen gebeurde er ook van alles maar was de stijve politieke correctheid niet nodig. Kregen de kinderen die zich niet gedroegen thuis ook nog een pak slaag van de ouders. Tegenwoordig is het: dat doet mijn kind niet.
Tevens die hele woke cultuur en je bent al fout, een profiteur en een racist als je blank bent.
De samenleving is veranderd van vroeger waar zelf verantwoordelijkheid nemen voor je acties, veranderd naar alles is de schuld van iemand anders.
Ach, kerel stel je niet zo aan...

Zelfs voor woke mensen is het zo dat je mensen die anderen neersteken best mag aanpakken.. En je moet niet janken dat blanke mensen bij voorbaat al racist, profiteur of fout zijn...
Geen 1 woke persoon zegt dat je een racist bent, alleen omdat je blank bent.

Echt, dat gejank van jullie mag ook weleens afgelopen zijn.
pi_200631539
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zou de vergelijking maken met de jungle, maar dat mag ook niet zeker.
Dat mag...

Maar het is lachwekkend als je denkt dat het vroeger beter was. Je hebt nu zoiets als internet, waardoor het duidelijker wordt als er weer eens mensen neergestoken worden.
pi_200631811
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 10:31 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Natuurlijk joh, vergelijk de multiculti maar eens met een dierentuin.. En je kan dan de buitenlanders zeker vergelijken met aapjes?

Echt, dit forum is vergeven van idioten met rechtse trekjes.
Hoe wil je het dan duiden. Het is momenteel zo dat als je een mes op zak hebt, en die ander heeft dat niet, dat jij dan de baas bent. Puur dierlijk gedrag. Ik kan geen andere omschrijving geven, sorry.

En nee ik ben niet rechts, ik rijd slechts rechts. Zou graag willen dat iedereen met een mes op zak een leuke bekeuring krijgt en dat mes mag inleveren. Of je nou 12 bent of 39. En doe maar fouilleren. Maarja wie ben ik.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200631843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:01 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Hoe wil je het dan duiden. Het is momenteel zo dat als je een mes op zak hebt, en die ander heeft dat niet, dat jij dan de baas bent. Puur dierlijk gedrag. Ik kan geen andere omschrijving geven, sorry.

En nee ik ben niet rechts, ik rijd slechts rechts. Zou graag willen dat iedereen met een mes op zak een leuke bekeuring krijgt en dat mes mag inleveren. Of je nou 12 bent of 39. En doe maar fouilleren. Maarja wie ben ik.
Daar ben ik het wel mee eens... Het is waanzinnig dat kleine kinderen met messen op straat lopen, hun hersenen zijn zo weinig volgroeid dat ze dingen doen zonder er goed over na te denken. Veel meer impulsvolgers dan wanneer je volwassen bent..

Dat mogen ze ook wel aanpakken, ongeacht of ze buitenland of binnenlands zijn.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 11:12:37 #52
33189 RM-rf
1/998001
pi_200631957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 07:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vroeger gebeurde er gelukkig niks.

:T
ben ongeveer 5maal verhuisd in rotterdam, in de jaren negentig van de vorige eeuw. 4maal daarvan werd er binnen een maand een moord gepleegd direkt om de hoek van waar ik was gaan wonen

in de Graaf Florisstraat was er een schietpartij in een kroeg in de middellandse straat, met volgens mij drie doden, op een plein in het Oude Noorden werd een gast neergestoken, Mathenessewijk de overbuurvrouw dood in de vrieskist aangetroffen (al meen ik dat ze daar al een maand in zou hebben gelegen voordat ze haar vonden) en in Kralingen was er ook een schietpartij.

enkel in een zijstraat vlakbij de Bergweg is er volgens mij nooit iets gebeurd... later wel gehoord dat mn toenmalige buurman op Guantanamo Bay vast kwam te zitten als Al-Qaeda terrorist.

Laten we wel zijn, Rotterdam is gewoon een stad van geen woorden maar Daders ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_200632111
Niet alleen in Rotterdam, ook in Alkmaar hangen kinderen de hele nacht rond met messen.

quote:
Jongens die met messen op zak midden in de nacht rondhangen in parkeergarage De Vest in Alkmaar. De politie trof woensdagochtend om half zes vijf jongens van 12 tot 16 jaar in de parkeergarage aan. Twee van hen hadden scherpe keukenmessen op zak.
quote:
De messen kunnen gewoon uit de keukenla thuis komen. ,,Maar dat betekent niet dat wij ze teruggeven aan hun ouders en zeggen: succes met koken.’’
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20210714_67139677

Kinderen tussen de 12 en 16 jaar oud die de hele nacht weg van huis zijn met grote messen uit de keukenla op zak.
Ouders zijn gewoon verantwoordelijk. Zet ze inderdaad maar een tijd vast. Dit gaat helemaal nergens over.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200632520
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 22:17 schreef mascara-klodder het volgende:
NWS / Algemeen steektopic

Gaat lekker vandaag -O-
Jezus... klote wereld is het soms toch ook...
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  vrijdag 30 juli 2021 @ 11:57:44 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_200632758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:04 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens... Het is waanzinnig dat kleine kinderen met messen op straat lopen, hun hersenen zijn zo weinig volgroeid dat ze dingen doen zonder er goed over na te denken. Veel meer impulsvolgers dan wanneer je volwassen bent..

Dat mogen ze ook wel aanpakken, ongeacht of ze buitenland of binnenlands zijn.
Ik kan me prima voorstellen dat indien de overheid verzaakt preventief te fouilleren, en je weet dat daardoor foute gasten met wapens rondlopen, dat je dan maar zelf voor je bescherming moet zorgen.
Het is maar welke prioriteiten je stelt als overheid.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 11:58:16 #56
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200632769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:04 schreef Berjan3 het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens... Het is waanzinnig dat kleine kinderen met messen op straat lopen, hun hersenen zijn zo weinig volgroeid dat ze dingen doen zonder er goed over na te denken.
Vroeger had iedereen hier een Herder op zak.
pi_200632770
Triest.
pi_200632801
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Vroeger had iedereen hier een Herder op zak.
wat is een Herder in godsnaam?
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:00:29 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200632867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh...........
Nou had jij die altijd op zak dan?

Ik ken niemand die een Mes draagt (zover ik weet niet dan)
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:08:00 #61
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200633015
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef FANNN het volgende:

Oh...........
Nou had jij die altijd op zak dan?

Ik ken niemand die een Mes draagt (zover ik weet niet dan)
Hier had bijna iedereen een zakmes op de man.

Het leesplankje uit de Walden: "Aap, noot, mes"

En de Herder is mijn redder.
pi_200633174
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef asco het volgende:

[..]

Precies. En het is ook gewoon allemaal voorspeld.
Vreemd dat juist politici zo vaak nog geschokt zijn hedentendage.

Achja, ik ga wat leuks doen. 👍
Die zijn niet geschokt, die spelen geschokt te zijn ivm verkiezingen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200633726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:58 schreef AchJa het volgende:

[..]

Vroeger had iedereen hier een Herder op zak.
Jij komt uit Didam? :o
Dat was vroeger wel een plaats hier in de regio die daarom bekend stond.

Maar goed, vandaag de dag is de jeugd next level.
Met een kapmes in je broek over straat is niet zo opmerkelijk meer geloof ik.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 30 juli 2021 @ 12:45:49 #64
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_200633954
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:36 schreef SpaceOddity het volgende:

Jij komt uit Didam? :o
Dat was vroeger wel een plaats hier in de regio die daarom bekend stond.
Nee Friesland, hier had de jeugd pak hem beet tweede of derde klas lagere school al wel een zakmes, daar was niks vreemds aan. Maar dat moest ook wel met al die huttenbouwerij in het bos.

En "de Wâlden" in Friesland staat er bekend om:

quote:
Bewoners van de Friese Wouden worden wâldpiken, wâldsjers of heidepiken genoemd. Spottend; Messestekkers (beeldend omdat het gewoon was dat elke bewoner vroeger een herdersmes bij zich had) Als bewoners van de Friese Wouden het onderling over heidepiken hebben, worden echter inwoners van Twijzelerheide bedoeld.
quote:
Maar goed, vandaag de dag is de jeugd next level.
Met een kapmes in je broek over straat is niet zo opmerkelijk meer geloof ik.
Dat is natuurlijk wel een stap verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')