SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, is dat nieuws?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel verstand van vrouwen hè?!
Fles begrijpt autistische vrouwen zoals mij blijkbaar welquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel verstand van vrouwen hè?!
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft ook zo'n compulsieve dwangneurose, soms als ik daar ben zet ik haar keurig gerangschikte schoenen stiekem wel eens door elkaar dan ziet ze er een half uur aan een stuk uit als een vliegenzwam.
Is goed voor haar
Je moet ze ook in de oven stekenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik nu vier pizza's in de vriezer heb liggen
dan maar pizza etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh en vergeten om eieren te kopen
je kan ook een hoofdoek verstoppen, zo van waar is mijn hoofdoekquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft ook zo'n compulsieve dwangneurose, soms als ik daar ben zet ik haar keurig gerangschikte schoenen stiekem wel eens door elkaar dan ziet ze er een half uur aan een stuk uit als een vliegenzwam.
Is goed voor haar
Gemeen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Is goed voor haar
Succes!quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ga nog even voorbereiden voor mijn spreekbeurt. Uiterlijk half tien ben ik er weer
Stiekem eentje erbij zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.
als het in de maat van UitStraling is dan ga ik me misschien wel langzaam zorgen makenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stiekem eentje erbij zetten.
bij een huisgenoot verstopte we wel eens spullen. Die dacht dat ze enorm verstrooid was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Soms hang ik wel eens elk schilderij of ding een beetje schuin aan de muur als ze even op het toilet zit
die hebben ze ook bij dr oetker dus die kan je ook in de aanbieding kopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zin in pizza hawaii. heb je die in de aanbieding?
Zekerquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zin in pizza hawaii. heb je die in de aanbieding?
Juist niet, keer totalchaosday met haar gehouden, dat ging vrij ver en werd steeds gekker, kreeg ik de dag erna een lief appje, "Dat was dus de leukste dag van mijn leven, zo vrij heb ik me nog nooit gevoeld, dankjewel lieverd en ik ga nu opruimen want ik voel de vlekken in mijn nek alweer opkomen, ok doeiii"quote:
Awwwquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, keer totalchaosday met haar gehouden, dat ging vrij ver en werd steeds gekker, kreeg ik de dag erna een lief appje, "Dat was dus de leukste dag van mijn leven, zo vrij heb ik me nog nooit gevoeld, dankjewel lieverd en ik ga nu opruimen want ik voel de vlekken in mijn nek alweer opkomen, ok doeiii"
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
bij een huisgenoot verstopte we wel eens spullen. Die dacht dat ze enorm verstrooid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |