SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Nee, is dat nieuws?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel verstand van vrouwen hè?!
Fles begrijpt autistische vrouwen zoals mij blijkbaar welquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt niet heel veel verstand van vrouwen hè?!
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft ook zo'n compulsieve dwangneurose, soms als ik daar ben zet ik haar keurig gerangschikte schoenen stiekem wel eens door elkaar dan ziet ze er een half uur aan een stuk uit als een vliegenzwam.
Is goed voor haar
Je moet ze ook in de oven stekenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat ik nu vier pizza's in de vriezer heb liggen
dan maar pizza etenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
Oh en vergeten om eieren te kopen
je kan ook een hoofdoek verstoppen, zo van waar is mijn hoofdoekquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van me heeft ook zo'n compulsieve dwangneurose, soms als ik daar ben zet ik haar keurig gerangschikte schoenen stiekem wel eens door elkaar dan ziet ze er een half uur aan een stuk uit als een vliegenzwam.
Is goed voor haar
Gemeen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Is goed voor haar
Succes!quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou jongens en meisjes, ik ga nog even voorbereiden voor mijn spreekbeurt. Uiterlijk half tien ben ik er weer
Stiekem eentje erbij zetten.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:47 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gewoon een keer 1 mee naar huis toe nemen.
als het in de maat van UitStraling is dan ga ik me misschien wel langzaam zorgen makenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stiekem eentje erbij zetten.
bij een huisgenoot verstopte we wel eens spullen. Die dacht dat ze enorm verstrooid was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Soms hang ik wel eens elk schilderij of ding een beetje schuin aan de muur als ze even op het toilet zit
die hebben ze ook bij dr oetker dus die kan je ook in de aanbieding kopenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zin in pizza hawaii. heb je die in de aanbieding?
Zekerquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zin in pizza hawaii. heb je die in de aanbieding?
Juist niet, keer totalchaosday met haar gehouden, dat ging vrij ver en werd steeds gekker, kreeg ik de dag erna een lief appje, "Dat was dus de leukste dag van mijn leven, zo vrij heb ik me nog nooit gevoeld, dankjewel lieverd en ik ga nu opruimen want ik voel de vlekken in mijn nek alweer opkomen, ok doeiii"quote:
Awwwquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, keer totalchaosday met haar gehouden, dat ging vrij ver en werd steeds gekker, kreeg ik de dag erna een lief appje, "Dat was dus de leukste dag van mijn leven, zo vrij heb ik me nog nooit gevoeld, dankjewel lieverd en ik ga nu opruimen want ik voel de vlekken in mijn nek alweer opkomen, ok doeiii"
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
bij een huisgenoot verstopte we wel eens spullen. Die dacht dat ze enorm verstrooid was.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:13 schreef Flory het volgende:
Er is een subpagina voor ksc zodat je bepaalde smilies sneller terug kunt vinden, geef gewoon even door welke je er nog bij zou willen.
/einde dienstmededeling![]()
kan niet meer ouderwets hamsterenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
die hebben ze ook bij dr oetker dus die kan je ook in de aanbieding kopen
Maar jijhebt geen albert heijn daar om de hoek gok ik
een relatie verbreken is nooit makkelijk zelfs als ze op je gaan springenquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Juist niet, keer totalchaosday met haar gehouden, dat ging vrij ver en werd steeds gekker, kreeg ik de dag erna een lief appje, "Dat was dus de leukste dag van mijn leven, zo vrij heb ik me nog nooit gevoeld, dankjewel lieverd en ik ga nu opruimen want ik voel de vlekken in mijn nek alweer opkomen, ok doeiii"
tesco heeft toch ook wel prima aanbiedingen?quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:53 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
kan niet meer ouderwets hamsteren
we hebben hier geen tescoquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
tesco heeft toch ook wel prima aanbiedingen?
meer dan genoeg.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
tesco heeft toch ook wel prima aanbiedingen?
woon jij in Engeland?quote:
altijd de hele auto volgeladen voordat ik weer de ferry op ging.quote:
Waarom reageer je dan dat we hier geen tesco hebben als ik het tegen iemand heb die in Engeland woontquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
jammer genoeg niet, want ik ben het hier ook zat
je zei dat je boodscappen ging bij de tesco, terwijl ik dat niet kanquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan dat we hier geen tesco hebben als ik het tegen iemand heb die in Engeland woont
nee dat zei ik helemaal nietquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je zei dat je boodscappen ging bij de tesco, terwijl ik dat niet kan
Oh leuk! Waar ga je heen ?quote:
Daar identificeer ik me ook wel meequote:
Daar heeft @Flory dezequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:14 schreef Ygritte het volgende:
Hey, staat deze niet op de 'KSC lijst'? [ afbeelding ]
But lives forever in our hearts!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
Koekiemonster is dood.
https://nos.nl/artikel/23(...)kiemonster-overleden
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:15 schreef datismijnmening het volgende:
Koekiemonster is dood.
https://nos.nl/artikel/23(...)kiemonster-overleden
Die is dan ook wel vrij epic, maar de 'mislukte cheer die met vaatdoekjes lijkt te poetsen' vond ik ook een leukequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft @:flory deze [ afbeelding ] voor gemaakt
borrel met het werk, maar het weer is niet zo best. Dus zullen wel ergens in de buurt van kantoor gaan landen.quote:
Oh ook leuk! Denk ik dan tenminstequote:Op donderdag 29 juli 2021 19:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
borrel met het werk, maar het weer is niet zo best. Dus zullen wel ergens in de buurt van kantoor gaan landen.
Eensquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is dan ook wel vrij epic, maar de 'mislukte cheer die met vaatdoekjes lijkt te poetsen' vond ik ook een leuke
Zal er morgen nog wel enkele bijzettenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is dan ook wel vrij epic, maar de 'mislukte cheer die met vaatdoekjes lijkt te poetsen' vond ik ook een leuke
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of het zo gaat smaken
we hebben best een leuk team, dat scheelt een hoop.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ook leuk! Denk ik dan tenminste
Jij bent de beste!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Zal er morgen nog wel enkele bijzetten
Wat moet dit worden?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Dit staat nu in de oven tezamen met een rode uit, een laagje aardappelschijfjes en champignonsausquote:
[ afbeelding ]
Ah zo een kom ik ook wel eens, dan verschuif ik random dingen 1 cm en ze ziet dat binnen 20 secquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:45 schreef UitStraling het volgende:
Is goed voor haar
hmmmmm jah....quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat nu in de oven tezamen met een rode uit, een laagje aardappelschijfjes en champignonsaus
Less is more!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit staat nu in de oven tezamen met een rode uit, een laagje aardappelschijfjes en champignonsaus
Geen idee, gaan we zo achter komenquote:
Geen rode aan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
[ afbeelding ]
Denk dat ik nu ook wel vakantie had kunnen krijgen maar mijn werkdagen zijn ook niet lang. Keertje dag vrij vinden ze ook niet erg. Ik was maandag ook vrij.quote:
Oh dat scheelt zo veel!!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:26 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
we hebben best een leuk team, dat scheelt een hoop.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee vriendin staat te koken. We eten vis.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
Binnenkort maar eens broccoli-gehakt pizza maken.
Huehue?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee vriendin staat te koken. We eten vis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
[ afbeelding ]
Het verval is ingezet.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag verjaardag met BBQ hier.
Op mijn verjaardag is het altijd goed weer.
Tot dit jaar
Wat was het ook al weer? Òf décolleté òf erg kort/blote benen, beide is trashy ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmjaaa geldt niet voor alles![]()
Jurkjes bijvoorbeeld
Dit klopt wel jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer? Òf décolleté òf erg kort/blote benen, beide is trashy ofzo
Schrijfster. Van boeken. Van die dingen die je kunt lezen, meestal bestaande uit meerdere bladzijden waarin een verhaal wordt verteld en informatie wordt gedeeld.quote:
Maar hoe dan als heel heet en zomer?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat was het ook al weer? Òf décolleté òf erg kort/blote benen, beide is trashy ofzo
Ben sowieso meer van het decolleté showenquote:
Volgend jaar maar ski-hut thema dan?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Zaterdag verjaardag met BBQ hier.
Op mijn verjaardag is het altijd goed weer.
Tot dit jaar
Geen idee eigenlijk, dan is het geoorloofder denk ik?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar hoe dan als heel heet en zomer?
Zweten als een lamantijn.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon voor trashyquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ooooohquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schrijfster. Van boeken. Van die dingen die je kunt lezen, meestal bestaande uit meerdere bladzijden waarin een verhaal wordt verteld en informatie wordt gedeeld.
Ligt wel een beetje aan in welke setting je het wil dragen denk ik. Kantoor ga ik nooit voor 'heel erg kort en décolleté'quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, dan is het geoorloofder denk ik?
`quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan in welke setting je het wil dragen denk ik. Kantoor ga ik nooit voor 'heel erg kort en décolleté'
Las het ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas in december ziek geworden of ziekte geconstateerd
Denk dat je dan ook nog wel een ander probleempje hebt, ja of je bent oma van 46 kleinkinderenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je voorover bukt en men je vagina in kan kijken is ie te kort.
Maar gewoon een korte rok met mooie blote benen, ik ben fan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh... dat vindt ik gewoon walgelijk
ALS?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pas in december ziek geworden of ziekte geconstateerd
Die kleinkinderen zijn het probleem niet geweest denk ik danquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je dan ook nog wel een ander probleempje hebt, ja of je bent oma van 46 kleinkinderen
Ja dat komt omdat we hier een kutklimaat hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar gewoon een korte rok met mooie blote benen, ik ben fan.
Zie je veel te weinig hier.
Kantoor ging ik meestal voor een "subtiel" décolletéquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan in welke setting je het wil dragen denk ik. Kantoor ga ik nooit voor 'heel erg kort en décolleté'
Haha..op zichquote:
Ik heb jasjes meestal los, dus weet niet of dat zo'n strak plan isquote:Op donderdag 29 juli 2021 19:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kantoor ging ik meestal voor een "subtiel" décolletéjasje met een kanten body eronder e.d. 😉
quote:
Voor je (mannelijke) collega's welquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb jasjes meestal los, dus weet niet of dat zo'n strak plan is
Tja...in Afrika zouden ze het waarschijnlijk niet afslaan 🤔quote:
Die is nu 20quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb geen kinderwens, maar als dit mijn kind was geweest was ik trotser dan trots![]()
Ow..nah ja..dan was ik 11 jaar geleden trots geweestquote:
Zwart is altijd wel mooiquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gekleurde borden helpen niet vaak mee.
Past bij de keukenkraan.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:09 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
gekleurde borden helpen niet vaak mee.
Heb ik ook, maar deze stond bovenopquote:
quote:
Begrijpelijk 😉quote:
Die doet wel net alsof ie zelf niet een beetje ocd heeft maar ondertussenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
En misschien wel een beetje met opzet gedaan en niet netjes neergelegd op US op de kast te jagen
Jouw hoofd ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou ik nog wel hip hebben gevonden, die zit gewoon op een debiel onlogische plek.
quote:
Verkeerd opgemaakte bordenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die doet wel net alsof ie zelf niet een beetje ocd heeft maar ondertussen
"Da ben net nassi"quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die meteen alles door elkaar mixen en prakken
Neeeeeeee!!!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn oma gooide vroeger altijd vla op de etensborden "Hier lekker toetje jongen"
![]()
x 1000
'lekker prakje' *ril*quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mensen die meteen alles door elkaar mixen en prakken
Die stamt nog uit de 'vaatwasloze tijd'quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:23 schreef UitStraling het volgende:
Mijn oma gooide vroeger altijd vla op de etensborden "Hier lekker toetje jongen"
![]()
x 1000
Ja hè hè, is ook een beetje de bedoelingquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'lekker prakje' *ril*
Stamppot, dat mag door elkaar bij mij
Vla met vleesjus en restjes Bangers and Mashquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Neeeeeeee!!!hoe goor is dat!!??!!!
Ik eet soberso eigenlijk al nooit gekookte aardappelen en andere AVG dingen. Stamppot eigenlijk ook nooit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja hè hè, is ook een beetje de bedoeling
Of gewoon je bordje helemaal brandschoon leegeten wat waarschijnlijk het idee erachter wasquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vla met vleesjus en restjes Bangers and Mash
Ja nog meer details ajb!quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vla met vleesjus en restjes Bangers and Mash
Dat broccoli prutje van net is volgens mij ook de eerste keer dit jaar dat ik aardappels zo op hebquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet soberso eigenlijk al nooit gekookte aardappelen en andere AVG dingen. Stamppot eigenlijk ook nooit.
PTSSquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon je bordje helemaal brandschoon leegeten wat waarschijnlijk het idee erachter was
Ik ook niet, enige "Nederlandse" dat ik eet is boerenkool met worst en erwtensoepquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik eet soberso eigenlijk al nooit gekookte aardappelen en andere AVG dingen. Stamppot eigenlijk ook nooit.
Samequote:Op donderdag 29 juli 2021 20:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook niet, enige "Nederlandse" dat ik eet is boerenkool met worst en erwtensoep
Daar ben ik niet zo vanquote:
Hoe gaat het eigenlijk met je voetjes?quote:
Arme Ben, wat had die misdaan?quote:
Doen nu wle pijn :pquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je voetjes?
Kut is datquote:
Ookquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk aan andere dingen, sushi bijvoorbeeld.
Beter dan je telefoon, of je gebit.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net de wc-rollen aanvullen maar toen liet ik een rol in de pot vallen
Deze !quote:
Even 120 seconden in de magnetron op 800 watt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde net de wc-rollen aanvullen maar toen liet ik een rol in de pot vallen
Eerste maand in m'n nieuwe baan en ik moet nieuwe arbeidsvoorwaarden tekenen anders word je ontslagen. 7.5k per jaar minder dat m'n werkgever in mijn pensioensfonds gaat donerenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Deze blijft ook geniaal[ afbeelding ]
Wtfquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste maand in m'n nieuwe baan en ik moet nieuwe arbeidsvoorwaarden tekenen anders word je ontslagen. 7.5k per jaar minder dat m'n werkgever in mijn pensioensfonds gaat donerenNou lekker dan. Morgen maar eens bespreken.
sow, das best bruut, eerst dus lokken met goeie voorwaarden en daarna met mes tegen de keel veranderenquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste maand in m'n nieuwe baan en ik moet nieuwe arbeidsvoorwaarden tekenen anders word je ontslagen. 7.5k per jaar minder dat m'n werkgever in mijn pensioensfonds gaat donerenNou lekker dan. Morgen maar eens bespreken.
Nou ja, wat is dat nou voor naaistreekquote:Op donderdag 29 juli 2021 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yep..quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
sow, das best bruut, eerst dus lokken met goeie voorwaarden en daarna met mes tegen de keel veranderen
Tweede rij van onderenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:02 schreef kwiwi het volgende:
Waar is die buda smiley met het oog enzo te vinden?
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
@:ltvdk, kom maar hoor, heb gegeten
Nope.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al bekende met electrische stepjes?
Niet dat ik weet en als het wel zo zou zijn, zijn het geen bekende meerquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou je jezelf voor schut voelen op zon ding?
Ja.quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet dat ik weet en als het wel zo zou zijn, zijn het geen bekende meer
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker stoer is zo'n step jaquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Ja hier zie je echt de stoere jongens er op
Geen bekenden maar wel een hoop Marokkaanse jochies die hier in de buurt op die dingen rondcrossen, soort mini-mocromaffiaquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ditr kan met een fiets ook gebeuren
Is kanaleneiland sowieso niet de Utregse maffia??quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen bekenden maar wel een hoop Marokkaanse jochies die hier in de buurt op die dingen rondcrossen, soort mini-mocromaffiahahaha
Zou het wel een chill vervoersmiddel vinden, maar geheid dat ik op mn bek gaquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yep ! Nogalquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is kanaleneiland sowieso niet de Utregse maffia??![]()
![]()
![]()
![]()
Van 12quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Ja hier zie je echt de stoere jongens er op
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
@:ltvdk, kom maar hoor, heb gegeten
Leuk stickertje er bij uit gekozen??quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was dat. Een 8 gekregen van de juf
Professor Biljetquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, dat was dat. Een 8 gekregen van de juf
Dilemma'squote:Op donderdag 29 juli 2021 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil nog koffie maar ben te lui om op te staan
Dat dom kijken doen ze altijdquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
Ik kreeg net geen voorrang van zon uber paki.. riep nog IK KOM VAN RECHTS terwijl ik hem bijna doorkliefde met mijn bitterrbrommert. Hij keek mij wat dom aan .
Had je nou maar een kop koffie om de puf te hebben om op te staanquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik lig er flink mee te worstelen.
Ik heb koffie en zit nu buitenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je nou maar een kop koffie om de puf te hebben om op te staan
Goed bezig!!! Lekker weer ook nu!quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb koffie en zit nu buiten![]()
Feyenoord "speelt" momenteel. Geen last van nu??quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
of denk ik weer dat er aliens hier langs varen
nopes? Maar zit ook wel ver hier vandaan hoorquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Feyenoord "speelt" momenteel. Geen last van nu??
Dan heb je geluk. Heel erg goed gaat het niet. 2-2 tegen een ploeg uit fucking Kosovo. Hadden eigenlijk dik achter kunnen staan, begreep ik. Heb de eerste helft niet gezien, want was film kijken bij de begeleiding..quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes? Maar zit ook wel ver hier vandaan hoor
quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
of denk ik weer dat er aliens hier langs varen
quote:
Hm, dan loop jij als snack geen gevaarquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het maakt een soort van zuigend geluid dat schip waarmee ze waren. Dacht echt dat ze op zoek waren naar mensen
Waren op zoek naar gefrituurde hapjesquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
het maakt een soort van zuigend geluid dat schip waarmee ze waren. Dacht echt dat ze op zoek waren naar mensen
hmm daar zeg je wel watquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, dan loop jij als snack geen gevaar
ik heb geen idee maar het duurde echt onwijs lang en ben serieus steeds verder onder de dekens gekropenquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waren op zoek naar gefrituurde hapjes
Niet eens stiekem even gegluurd?quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar het duurde echt onwijs lang en ben serieus steeds verder onder de dekens gekropen
Oh da's wel heel bizar! Zou aan de ene kant ook wel nieuwsgierig zijn, maar dat loopt altijd slecht af in de filmsquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar het duurde echt onwijs lang en ben serieus steeds verder onder de dekens gekropen
Wel cashenquote:
yups, zalkerbos238.nl (ja serieus, er is een website van)quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je had nog een bezichtiging gehad toch?
nee hoor.. 2 uur reistijd en 1 uur kutten met iets wat ik binnen mijn eigen werktijd had moeten kunnen doen.. (geen idee hoe met 2 zieke medewerkers en ik heb nooit eerder in dat systeem gewerkt, maar goed..)quote:
Gheheh. Ze willen mij in het Expert panel zettenquote:
opzich geen lelijke appartement maar snap dat het aanzicht van dat gebouw je niet aanstaat neequote:
Oh...quote:Op donderdag 29 juli 2021 21:44 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor.. 2 uur reistijd en 1 uur kutten met iets wat ik binnen mijn eigen werktijd had moeten kunnen doen.. (geen idee hoe met 2 zieke medewerkers en ik heb nooit eerder in dat systeem gewerkt, maar goed..)
Ik las Stalkerbosquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
hey dat bestaat hier ook als straat, Zalkerbos
is ook daarquote:Op donderdag 29 juli 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
hey dat bestaat hier ook als straat, Zalkerbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |