Ik was er een paar dagen niet en heb het hele topic niet gelezen, maar dat ga ik nu even doen.quote:Op zondag 1 augustus 2021 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien een idee om ook het racisme wat pertinenter als onacceptabel te benoemen in topics als dit? Verbaast me wat er hier zonder slag of stoot gezegd wordt en ook kalmpjes blijft staan of hoogstens losjes wordt weggemod, maar dat laatste zonder enige ruchtbaarheid. Is er geen duidelijk beleid binnen de crew tegen zaken als racisme? Users linea recta de prullenbak in, en dat ook duidelijk ter plaatste benoemen, of zo? Geen discussie, weg ermee, volstrekt onacceptabel, hierover wordt niet gecorrespondeerd?
Off topic, maar het leek me hier nu prangend en relevant.
Hoe ziek ook, dat kan zeker een rol spelen. Ik heb eens een topic gezien op een extreem-rechts forum dat ging over witte bekende vrouwen die met zwarte mannen gaan en daardoor slecht zijn voor het ras. Doutzen, Anouk....quote:Op zondag 1 augustus 2021 01:12 schreef Spanky78 het volgende:
Laat Anouk lekker. Ze heeft het nooit zo makkelijk met zichzelf gehad. Maar toevallig wel een goede zangeres.
Snap ook de haat niet zo. Gefrustreerde ventjes omdat ze op zwarte mannen valt? Zat vrouwen over toch? Ik snap dat niet.
Ook op Daily Mail zag ik dat over Doutzen. Dat ze een verrader is. Ze het witte ras niet in stand houdt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hoe ziek ook, dat kan zeker een rol spelen. Ik heb eens een topic gezien op een extreem-rechts forum dat ging over witte bekende vrouwen die met zwarte mannen gaan en daardoor slecht zijn voor het ras. Doutzen, Anouk....
Het erge is dat de posters hier waarschijnlijk niet eens extreem-rechts zijn, maar wel blijk geven van een wat breder verspreid en latenter racisme.
quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook op Daily Mail zag ik dat over Doutzen. Dat ze een verrader is. Ze het witte ras niet in stand houdt.
Het is ook te triest voor woorden dat dat soort bagger daar kan blijven staan, en ondertussen maar ontkennen dat de haatcampagne richting Meghan er niets mee te maken heeft dat ze zwart is....quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ook op Daily Mail zag ik dat over Doutzen. Dat ze een verrader is. Ze het witte ras niet in stand houdt.
Ik vind het maar raar. Overigens vind ik verder dat ze afgezien van huidskleur gewoon een slechte smaak heeft in mannen. Die rapper was gewoon een lul met handjes. Maargoed, zij zal zeker ook geen standaard partner zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hoe ziek ook, dat kan zeker een rol spelen. Ik heb eens een topic gezien op een extreem-rechts forum dat ging over witte bekende vrouwen die met zwarte mannen gaan en daardoor slecht zijn voor het ras. Doutzen, Anouk....
Het erge is dat de posters hier waarschijnlijk niet eens extreem-rechts zijn, maar wel blijk geven van een wat breder verspreid en latenter racisme.
Overigens is het niet zo heel vreemd, ze had zelf nogal een faalvader.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:20 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar. Overigens vind ik verder dat ze afgezien van huidskleur gewoon een slechte smaak heeft in mannen. Die rapper was gewoon een lul met handjes. Maargoed, zij zal zeker ook geen standaard partner zijn.
Ze is zelf type borderliner, dus misschien ook wel hetgeen ze aantrekt.
Tsja, veel mensen met faalvaders en moeders missen helaas het goede voorbeeld. Komen nog meer verknipte kinderen van helaas.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo heel vreemd, ze had zelf nogal een faalvader.
https://www.viva.nl/tijds(...)geetje-een-kennisje/
Soms wel, soms niet.... ik snap niet waar de "bipolair" en "borderline" diagnoses van Anouk vandaan komen trouwens, want ik vind ze zo niet in een rondje google, behalve dan figuren die op verschillende fora lopen te roepen dat ze een borderliner is.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:24 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Tsja, veel mensen met faalvaders en moeders missen helaas het goede voorbeeld. Komen nog meer verknipte kinderen van helaas.
https://www.npo3.nl/college-tour/07-11-2014/VPWON_1231352quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens is het niet zo heel vreemd, ze had zelf nogal een faalvader.
https://www.viva.nl/tijds(...)geetje-een-kennisje/
Bij de commentsectie van DM is het altijd net alsof Piers Morgan een trollenleger heeft ingezet; zo hatelijk en verbitterd. Helaas is het waarschijnlijk nog best een grote groep die zo is en denkt.quote:Op zondag 1 augustus 2021 16:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommigen wel. Maar zonder goed voorbeeld is het een stuk lastiger. Is kinderen opvoeden sowieso.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.... ik snap niet waar de "bipolair" en "borderline" diagnoses van Anouk vandaan komen trouwens, want ik vind ze zo niet in een rondje google, behalve dan figuren die op verschillende fora lopen te roepen dat ze een borderliner is.
Sommige ouders doen het prima zonder goede ouders als voorbeeld, juist omdat ze niet dezelfde fouten willen maken.
In dat Viva-interview geeft ze ook aan bewust de vaders van haar kinderen niet naar beneden te halen omdat ze weet hoe vervelend dat voor het kind is.
Ergo: de halve wereld zeikt Anouk af om redenen die vrijwel zeker geen grond hebben.
Nog niet eerder gezien, thnx, heel verhelderend.quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/college-tour/07-11-2014/VPWON_1231352
Sowieso niet zo'n steady thuissituatie, niet veel contact meer met moeder na MAVO 3, ze was al uit huis (02:21)
En rond 39 minuten legt ze heel duidelijk uit wat haar plan qua kinderen en aantal vaders was.
Het is niet echt een diepgravend programma, maar persoonlijkheidstoornissen zijn niet besproken,
wel aangestipt: Moeilijke jeugd met tehuizen etc., sex, drugs en rock&roll periode, gestopt met (hard-)drugs toen ze kinderen kreeg en de planning was om met haar 2e man heel veel kinderen te krijgen, dat ging niet door omdat hij verliefd werd op een ander (met wie hij is getrouwd).
En jij vindt forumpsychologen geen goede bron? Tsss...quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet.... ik snap niet waar de "bipolair" en "borderline" diagnoses van Anouk vandaan komen trouwens, want ik vind ze zo niet in een rondje google, behalve dan figuren die op verschillende fora lopen te roepen dat ze een borderliner is.
Sommige ouders doen het prima zonder goede ouders als voorbeeld, juist omdat ze niet dezelfde fouten willen maken.
In dat Viva-interview geeft ze ook aan bewust de vaders van haar kinderen niet naar beneden te halen omdat ze weet hoe vervelend dat voor het kind is.
Ergo: de halve wereld zeikt Anouk af om redenen die vrijwel zeker geen grond hebben.
Nee, daarom ging ik op zoek naar een andere bron want er wordt hier ook weer geroepen dat het zo is....quote:Op zondag 1 augustus 2021 20:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En jij vindt forumpsychologen geen goede bron? Tsss...
Ja joh. Sowieso de hele tendens om elke vrouw die een beetje anders/"lastig" is het stempel 'borderline' gevenquote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom ging ik op zoek naar een andere bron want er wordt hier ook weer geroepen dat het zo is....
Maar het is vooral het elkaar napraten van dat soort online diagnoses van mensen die daar niet bevoegd toe zijn (want als ze het wel waren dat stelden ze geen diagnose over iemand die hun patiënt niet was, en als ze hun patiënt wel was dan zouden ze de diagnose voor zich houden), dus ik vroeg me af of ze er zelf ooit iets over gemeld had, maar dat kan ik dus nergens vinden.
Het is dus een soort van BS die zogenaamd "waarheid" wordt omdat het iedere keer weer geroepen wordt.
Ik ben wel tot drie keer mijn nest uitgebeld omdat mevrouw Anouk toen om 07:30 s’ochtends een fles tia Maria moest hebben. Die lag toen depressief in haar bed. Was nog voordat ze kinderen had en door de week, zonder optredens.quote:Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daarom ging ik op zoek naar een andere bron want er wordt hier ook weer geroepen dat het zo is....
Maar het is vooral het elkaar napraten van dat soort online diagnoses van mensen die daar niet bevoegd toe zijn (want als ze het wel waren dat stelden ze geen diagnose over iemand die hun patiënt niet was, en als ze hun patiënt wel was dan zouden ze de diagnose voor zich houden), dus ik vroeg me af of ze er zelf ooit iets over gemeld had, maar dat kan ik dus nergens vinden.
Het is dus een soort van BS die zogenaamd "waarheid" wordt omdat het iedere keer weer geroepen wordt.
Dat weet jij wel even als absolute, onbetwistbare waarheid te stellen zeg. In werkelijkheid zijn dit één en al projecties, meningen en oordelen over hoe jij denkt dat de werkelijkheid werkt.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:50 schreef Energie het volgende:
Is dat gewoon een kop in het zand steken mentaliteit? Ze is geen goede moeder. Ze heeft 6 kinderen bij 4! verschillende vaders. Kinderen zijn geen accessories. Ze gaat ermee om alsof het een pakje boter is wat je even in de supermarkt haalt. Die kinderen groeien letterlijk op in een gebroken gezin.
Het gegeven dat Anouk een zangeres is/connecties heeft en daardoor geld weet te verdienen betekend niet dat ze ineens een goede moeder is. Je zou maar opgroeien als kind bij zo iemand. Dan ben je getekend voor het leven. En dan groei je op en vervolgens lees je dat je moeder de ene naar de andere vent heeft gehad, waarbij de omvang van wat in zijn broek zit de meest belangrijkste eis is.
Waarom loop je Anouk zo te verdedigen?quote:Op maandag 2 augustus 2021 00:26 schreef Maharski het volgende:
[..]
Dat weet jij wel even als absolute, onbetwistbare waarheid te stellen zeg. In werkelijkheid zijn dit één en al projecties, meningen en oordelen over hoe jij denkt dat de werkelijkheid werkt.
Hoe kun je dit nou allemaal weten? Je oordeelt als buitenstaander. Je maakt er een mental image van en dat gaat door voor 'hoe het is'.
Beetje simpel hoor.
Ik begin me serieus af te vragen of jij een troll bent. Of kom je uit Urk ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:26 schreef Energie het volgende:
[..]
Waarom loop je Anouk zo te verdedigen?
Het is niet normaal om 6 kinderen te hebben bij 4! verschillende mannen. Dat maakt haar per definitie een hele slechte moeder. Nogmaals, kinderen zijn geen accessoires. Opgroeien in een gebroken gezin, waarbij de vader figuur elke zoveel jaar roeleert is niet ok! En waarbij mamma dan vervolgens keer op keer opnieuw besluit om met 'de liefde van haar leven' opnieuw een kindje te maken. Wat vervolgens weer compleet stuk loopt.
Anouk zou een goede moeder zijn geweest als ze haar kinderen voor haar eigen behoeftes had geplaatst. En dus niet steeds opnieuw relaties aangaan, waarbij die kerels binnen enkele weken! Al bij haar wonen. Opnieuw! Niet normaal gedrag.
Hi Dox!quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:26 schreef Energie het volgende:
[..]
Het is niet normaal om 6 kinderen te hebben bij 4! verschillende mannen. Dat maakt haar per definitie een hele slechte moeder. Nogmaals, kinderen zijn geen accessoires. Opgroeien in een gebroken gezin, waarbij de vader figuur elke zoveel jaar roeleert is niet ok! En waarbij mamma dan vervolgens keer op keer opnieuw besluit om met 'de liefde van haar leven' opnieuw een kindje te maken. Wat vervolgens weer compleet stuk loopt.
Anouk zou een goede moeder zijn geweest als ze haar kinderen voor haar eigen behoeftes had geplaatst. En dus niet steeds opnieuw relaties aangaan, waarbij die kerels binnen enkele weken! Al bij haar wonen. Opnieuw! Niet normaal gedrag.
Je oordeelt vanaf de buitenkant over iets met je eigen aangeleerde normen en waarden, verheven tot absolute waarheid. Je kunt hier niet over oordelen. Het gaat jou eigenlijk gewoon geen ene flikker aan. Precies hierom is de roddelpers ook zo'n achterlijk fenomeen.quote:Op maandag 2 augustus 2021 02:26 schreef Energie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |