Kijk uit, je krijgt straks de Anouk-is-een-super-moeder-maffia over je heen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef Chai het volgende:
Het zal wel eens niet, zij heeft van elke man een kind.
Mens is 46quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Op zoek naar de volgende grote piemol voor een nieuwe koter.
Toch is ze meer rock and roll in haar pink dan heel Fok bij elkaar. Lage standaard natuurlijk, maar tochquote:Op donderdag 29 juli 2021 18:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik dacht altijd dat zij zo vrijgevochten was, op de foto hierboven is het toch een enorme kleinburgerlijke tuthola.
Ja dat is nu ook wel echt te zien ook.quote:
Katja was ook halverwege de veertig toen ze nog een kind kreeg. Kan tegenwoordig prima.quote:
Het is toch waar?quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kijk uit, je krijgt straks de Anouk-is-een-super-moeder-maffia over je heen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:03 schreef Chai het volgende:
Het zal wel eens niet, zij heeft van elke man een kind.
Ik dacht dat die borderline ook al bekend was.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:11 schreef Energie het volgende:
Zoveel kinderen bij zoveel verschillende mannen. Ze snapt niet hoe beschadigd die door zulk gedrag worden vermoed ik. Treurige situatie dit.
Heeft niemand haar ooit verteld dat ze borderline zou kunnen hebben. Want dit is gewoon bizar.
Klopt. En ze moet natuurlijk zelf weten hoe ze wil leven.quote:Op donderdag 29 juli 2021 18:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Toch is ze meer rock and roll in haar pink dan heel Fok bij elkaar. Lage standaard natuurlijk, maar toch
Geen idee, ik heb het nieuws over haar eerlijk gezegd ook totaal niet gevolgd. Ik kwam vandaan een nieuwsartikel tegen waarin stond dat ze 6 kinderen had. Had dat totaal niet verwacht. Dacht die woont al jaren gelukkig met een 'enkele' man. Maar vervolgens lees ik dat ze elke 2 jaar weer een nieuwe liefde van haar leven is tegengekomen waarbij ze ook steeds opnieuw kinderen met diegene maakt.quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:13 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik dacht dat die borderline ook al bekend was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |