Dat ik daar nu pas achter kom.
quote:Dan kan je de hoeveelheid water aanpassen. Als het water er al in zit kan je dat er niet meer uithalen zodra dat zakje erbij zit... Je gebruikt dus minder water en het ligt niet aan de Cup A Soup
Op woensdag 29 januari 2003 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
Als je eerst het zakje leegmaakt en daarna pas het water in je mok doet.Dat ik daar nu pas achter kom.
quote:Ik gebruik precies dezelfde hoeveelheid water, dat wordt namelijk afgemeten door de koffiezetapparaat hier.
Op woensdag 29 januari 2003 10:53 schreef Kos het volgende:
Dan kan je de hoeveelheid water aanpassen. Als het water er al in zit kan je dat er niet meer uithalen zodra dat zakje erbij zit... Je gebruikt dus minder water en het ligt niet aan de Cup A Soup
quote:Eerst heet water in de mok, dan het zakje erin en dan roeren.
Op woensdag 29 januari 2003 10:54 schreef Stranger het volgende:
Hoe deed je het eerst dan altijd?? het water en poeder tegelijk in de waterkoker mikken?
quote:Erhm meestal is het andersom handiger scheelt een hoop roer werk
Op woensdag 29 januari 2003 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Eerst heet water in de mok, dan het zakje erin en dan roeren.
en dan zeker rond half vijf weer zodat je een beetje scherp en alert zit te wezen in je eigen tijd
dus....
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 29-01-2003 10:57]
quote:Same here
Op woensdag 29 januari 2003 10:56 schreef MSXUser het volgende:
Hm, toch eens op letten. Normaal gesproken gooi ik altijd eerst de inhoud van een zakje in een beker.
quote:Koffiezetapparaat en kopjes staat op de gang en de zakjes cup-a soup liggen in mijn bureaula, vandaar dat ik het altijd in de verkeerde volgorde deed.
Op woensdag 29 januari 2003 10:56 schreef Gijsje het volgende:
Erhm meestal is het andersom handiger scheelt een hoop roer werk
quote:Hmmz ja das lastig. Je zou natuurlijk ook effe vast smorgens een beker kunne regelen zodat je meteen start klaar bent met je cup a soup
Op woensdag 29 januari 2003 10:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Koffiezetapparaat en kopjes staat op de gang en de zakjes cup-a soup liggen in mijn bureaula, vandaar dat ik het altijd in de verkeerde volgorde deed.
Ik moet trouwens altijd eerst mijn beker afwassen
quote:gewoon d'r aflikken
Op woensdag 29 januari 2003 11:00 schreef Infinity123 het volgende:
Eerst zakje, dan water, anders blijft de poeder zo irri aan de rand van je mok hangen en dat moet je er dan weer gaan afhalen met je natte lepel etc.. etc..
quote:Dan verbrand je je tong meestal. Erg irri heb je dorst en zin in soep is het nog te heet.
Op woensdag 29 januari 2003 11:02 schreef werkeend het volgende:[..]
gewoon d'r aflikken
Dus researchers hier op Fok!, buig u erover
1. Mok
2.Water in de fluitketel en opzetten
3. Zakje openmaken in de inhoud in de mok strooien
4. Wat zwarte peper toevogen
5 Kaneel toevoegen
6. Af en toe wat Parmese kaas.
7. Water kookt; de mok bijna vol gieten
8. Gezien het feit dat het een grote mok is; op dikte brengen met bloem
oh ja, dit elke ochtend om 02.15u bij het ontbijt
quote:Hey man daar hebben we toch al tips voor gegeven Vermicelli in de cup a soup.
Op woensdag 29 januari 2003 10:54 schreef Gijsje het volgende:
Zo doe ik het altijd alleen bij mij zinkt dan de vermicelli altijd en das irri heb nu chinese tomaten soep meegenomen kijke of dat wel blijft drijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |