abonnement Unibet Coolblue
pi_200599983
Hey,

Ik wil dit graag van me afschrijven en tips zijn welkome.

Ik ben net een maand vrijgezel na een lange relatie waarin mijn ex regelmatig vreemdging. Ik ben hier nog (lang?) niet overheen en dat weet ik heel goed. We zitten in de afrondende fase en wonen nu om en om in onze woning. Ik ben op zoek naar een andere woning, maar dat gaat nog niet zo snel.

Ik wil hier eigenlijk geen woorden aan vuil maken, al weet ik dat mijn gedrag hieruit voortkomt. Het is te pijnlijk om erover te praten of te schrijven.

Nu ik eenmaal vrijgezel ben, heb ik (ook op aandringen van vriendinnen en daar ben ik ze dankbaar voor) wat geflirt op feestjes en met wat mensen gezoend en meer. Het voelt bijna weer alsof ik 18 ben maar het voelt bevrijdend. Rebounds of niet.. het is beter dan blijven hangen in het verdriet.

Dat is de situatie in het kort.

Vorige week heb ik met collega’s gegeten en gedronken als personeelsuitje en bracht een mannelijke collega mij naar huis. Ik vind hem erg leuk en ik dacht dat we een beetje in de flirtmodus zaten, dus bij het afscheid vroeg ik hem mee naar binnen (dus doelend op meer) en heeft hij dat afgewezen. 🙈 Met iets als reden van; je bent net pas single, volgens mij ben je jezelf niet dus ik pas hiervoor.

Vrij ongemakkelijk en ik voel nog steeds een knoop in mn maag als ik eraan terugdenk dat ik dit met mijn aangeschoten hoofd heb durven vragen aan een collega - met ook nog eens een hogere functie en leeftijd - en ik zit er nu al een week lang over te piekeren. Ik zit de avond steeds te analyseren en dan twijfel ik of ik het geflirt tussen ons verkeerd heb geïnterpreteerd. Ik kan me herinneren dat hij opmerkingen maakte over mijn looks, de gesprekken waren best inhoudelijk, kortom het leek erop alsof hij interesse had.

En nu., ik vraag me echt af hoe ik dit nog kan redden, want het is natuurlijk wel een ding. Moet ik hem een app sturen met dit was absoluut niet de bedoeling dus excuses of moet ik doen alsof er niks is gebeurd? Hij heeft zelf ook geen contact gezocht dus dat is ook niet positief denk ik.

Dit is echt zo’n ding waar je liever niet over wil praten omdat je het zo snel mogelijk wil vergeten, maar het blijft natuurlijk maken in je hoofd.
  woensdag 28 juli 2021 @ 16:48:49 #2
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_200600045
Volgens mij heel simpel. Je had wat gedronken, je bent net single, je mist affectie en het klikte met hem. Sorry dat ik je in die situatie heb gezet. En dan ben je klaar denk ik zo...?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  Moderator woensdag 28 juli 2021 @ 16:48:55 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200600048
Wat moet je hier aan redden? Jij gaf hem een mogelijkheid, hij wees die netjes af. Dus effectief heb je een blauwtje gelopen. Nou, dat kan. Het enige andere hieraan was dat het een collega betrof. Nou ja, shit happens. Ik zou hier niet een enorm ding van gaan maken.

Dat het niet de bedoeling was? Het was wel degelijk de bedoeling en als hij er op ingegaan was was het ook gebeurt. Dus nu niet ineens gaan doen alsof het niet de bedoeling was, daar 'red' je helemaal niets mee. Daarnaast denk ik dat er ook niets gered hoeft te worden.

Er nu weer op terug komen maakt het nogmaals ongemakkelijk denk ik, want ook al zeg jij 'sorry' en zegt hij 'ah joh geeft niet', dan nóg is die situatie gebeurt, dus ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200600113
Misschien ziet hij jou wel zitten maar wil hij iets serieus en had hij het idee dat jij nog aan het rebounden was.

Ik vind het verder niet een hele rare/gênante situatie verder.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_200600172
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef CoolGuy het volgende:
Wat moet je hier aan redden? Jij gaf hem een mogelijkheid, hij wees die netjes af. Dus effectief heb je een blauwtje gelopen. Nou, dat kan. Het enige andere hieraan was dat het een collega betrof. Nou ja, shit happens. Ik zou hier niet een enorm ding van gaan maken.

Dat het niet de bedoeling was? Het was wel degelijk de bedoeling en als hij er op ingegaan was was het ook gebeurt. Dus nu niet ineens gaan doen alsof het niet de bedoeling was, daar 'red' je helemaal niets mee. Daarnaast denk ik dat er ook niets gered hoeft te worden.

Er nu weer op terug komen maakt het nogmaals ongemakkelijk denk ik, want ook al zeg jij 'sorry' en zegt hij 'ah joh geeft niet', dan nóg is die situatie gebeurt, dus ja.
Dit dus. Beter dan dit kan het niet gezegd worden.
Volgende keer tijdens een personeelsfeestje geen alcohol meer drinken.
Iedereen blij.
pi_200600522
Nette en verstandige collega! :Y
pi_200600671
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef MilkTea het volgende:
Misschien ziet hij jou wel zitten maar wil hij iets serieus en had hij het idee dat jij nog aan het rebounden was.

Ik vind het verder niet een hele rare/gênante situatie verder.
Dit denk ik ook.
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:47:31 #8
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_200600714
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef MilkTea het volgende:
Misschien ziet hij jou wel zitten maar wil hij iets serieus en had hij het idee dat jij nog aan het rebounden was.

Ik vind het verder niet een hele rare/gênante situatie verder.
Ik lees vooral dit.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
  woensdag 28 juli 2021 @ 17:53:10 #9
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200600782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:28 schreef _Arual_ het volgende:
Nette en verstandige collega! :Y
Dit, ja.

Verder geen woorden meer aan vuil maken. Het kan zijn dat hij je leuk vindt, in dat geval spreekt zijn gedrag in deze situatie alleen al voor hem en als jij hem "erg leuk vindt" kan er nog wel iets uit voortvloeien op de lange termijn. Of hij vindt je niet leuk en hij hield zich vast aan zijn principes.

In allebei de opties ga je niet heel veel bereiken door hier nog met hem op terug te komen. En je weet in ieder geval dat het een betrouwbare en sympathieke man is.
pi_200600829
Goede kerel!!
pi_200600832
Je hoeft niet altijd te neuken.
pi_200600888
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:45 schreef Carpet het volgende:
En nu., ik vraag me echt af hoe ik dit nog kan redden
Ik denk eigenlijk dat hij de situatie al gered heeft voordat er een genante situatie kon ontstaan.
Kennelijk heeft hij goed door in welke situatie je je bevind en dat het nu voor je belangrijk is gewoon je weer 'vrij' te voelen en wat betekenisloos te flirten...
Ook zal je deze tijd moeten gebruiken om alle losse eindjes af te ronden en te kapppen

Maar vermoedelijk wil hij zelf niet een betekenisloze flirt zijn, zeker niet in je huidige woning waar je tot voor een maand nog met je ex woonde en een vaste relatie had.
Dat is juist een teken dat hij je liever als iets serieus ziet en geduld heeft... ophouden met flirten hoeft dus zeker niet, maar ga je daarin niet overhaasten zolang je aan de andere kant nog genoeg zaken hebt die je nu eerst moet afronden.
Ik zou je oook aanradenn wat inhoudelijker te flirten, minder gericht op uiterlijkheden en juist uitbouwen van en inhoudelijke match.

als je hem een berichtje wil sturen, gewoon kort aangeven dat je achteraf dankbaar bent dat hij doorhad dat je wat aangeschoten was en mogelijk iets 'overhaasts' zou hebben gedaan wat niet goed geweest was (ik zou zeker de term 'overhaast' gebruiken... geeft aan dat hooguit de timing misschien mis was).
Natuurlijk mits je hem ook eerder als relatiemateriaal ziet dan een ONS (wat bijna altijd een fout idee is op je werk)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Vis een optie? woensdag 28 juli 2021 @ 20:35:34 #13
70532 loveli
N
pi_200602910
Klinkt als een goede collega, wat RM zegt.
crap in = crap out
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:52:26 #14
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200603230
Fijne collega O+

Beetje afhankelijk van wat voor type hij is: je zou nog even het gesprek met hem aan kunnen gaan om sorry en bedankt te zeggen. 'Hey, sorry van laatst, ik voel me er achteraf best ongemakkelijk over en ik kan me voorstellen dat jij je er ook ongemakkelijk over voelt. Maar dat was dus niet te bedoeling. Oh, en bedankt dat je je als een heer gedragen hebt. Zijn wij OK verder?'

Daarna kun je verder als collega's maar je houdt op deze manier de deur ook nog open. Die gooi je pas dicht als je zegt dat je blij bent dat er niets gebeurd is.
Resistance is futile.
  woensdag 28 juli 2021 @ 21:01:54 #15
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_200603413
Gewoon doen alsof er niks gebeurd is. En als je echt perse het met hem wilt bespreken dan hem bedanken dat hij nee heeft gezegd.
pi_200604286
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:53 schreef MilkTea het volgende:
Misschien ziet hij jou wel zitten maar wil hij iets serieus en had hij het idee dat jij nog aan het rebounden was.

Ik vind het verder niet een hele rare/gênante situatie verder.
Zo zie ik het ook.
Ik vind het juist heel erg voor hem spreken dat hij geen misbruik gemaakt heeft van de situatie.
pi_200604525
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:47 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Ik vind het juist heel erg voor hem spreken dat hij geen misbruik gemaakt heeft van de situatie.
Ja ben het met je eens, goede collega zoals hierboven werd vermeld!
pi_200604801
Klinkt als een goede kerel.
Whatever...
  donderdag 29 juli 2021 @ 04:22:48 #19
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_200607241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:57 schreef hoechst het volgende:
Goede kerel!!
Hij had geen zin in gezeik achteraf. Als ts hier al mee zit, dan was het helemaal drama geweest als hij wél op haar uitnodiging in was gegaan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_200607266
Dit is typisch iets wat je zelf in je hoofd onwijs groot maakt. Geloof me ik weet precies hoe dat werkt. Maar dit is echt niet gênant hoor. Ik zou hier niet op terug komen bij hem.
pi_200608595
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 04:22 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Hij had geen zin in gezeik achteraf. Als ts hier al mee zit, dan was het helemaal drama geweest als hij wél op haar uitnodiging in was gegaan.
Sowieso als hij een niveautje hoger zit, als hij niet oppast mag hij dan nog vertrekken ook.
Whatever...
pi_200610799
Dat is genant ja, :@ nu ga je de hele tijd daarover twijfelen en analyseren. Van heb ik het goed opgevat? Of heeft hij het anders bedoeld? En je komt hem ook nog op je werk tegen. Dat zou dan awkward zijn.

Je kan het gewoon laten gaan en niet op reageren, want volgens mij denkt hij als hij wel iets met je wil dat de tijd nog niet rijp is, want je woont nog bij je ex en je bent net single. Als hij wat met je wil dan gaat hij de move over een tijdje maken. In de tussentijd kun je gewoon doen net alsof er niks aan de hand is en hem gewoon collegiaal benaderen en het niet over die situatie proberen te hebben. Na een tijdje zijn jullie het beiden vergeten.
  donderdag 29 juli 2021 @ 10:45:04 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200610979
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:48 schreef CoolGuy het volgende:
Wat moet je hier aan redden? Jij gaf hem een mogelijkheid, hij wees die netjes af. Dus effectief heb je een blauwtje gelopen. Nou, dat kan. Het enige andere hieraan was dat het een collega betrof. Nou ja, shit happens. Ik zou hier niet een enorm ding van gaan maken.

Dat het niet de bedoeling was? Het was wel degelijk de bedoeling en als hij er op ingegaan was was het ook gebeurt. Dus nu niet ineens gaan doen alsof het niet de bedoeling was, daar 'red' je helemaal niets mee. Daarnaast denk ik dat er ook niets gered hoeft te worden.

Er nu weer op terug komen maakt het nogmaals ongemakkelijk denk ik, want ook al zeg jij 'sorry' en zegt hij 'ah joh geeft niet', dan nóg is die situatie gebeurt, dus ja.
Dit dus. Een gemiddelde man loopt meermalen van dit soort blauwtjes in zijn leven.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200611163
Je hebt dus een gentleman ontmoet die niet van je wilde profiteren toen je aangeschoten was. Daar hoef je verder geen woorden vuil aan te maken. Beter dat het zo loopt dan wanneer er wel wat was gebeurd..
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 29 juli 2021 @ 11:13:37 #25
414785 sirdanilot
pi_200611568
Oefffffff...... geflirt met een hogere collega en afgewezen. Wat naar voor je TS.

Ik denk dat je het beste maar kan proberen om voortaan die collega te vermijden, en ga lekker eve nzoeken op tinder, of bij vrienden van vrienden, ipv bij je collega's. Dat lijkt me een stuk gezonder.

Sterkte ermee. Ik zou ook met het schaamrood op mijn kaken naar het werk gaan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  User die het meest klaagt 2022 donderdag 29 juli 2021 @ 11:15:48 #26
414785 sirdanilot
pi_200611639
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 21:47 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Ik vind het juist heel erg voor hem spreken dat hij geen misbruik gemaakt heeft van de situatie.
Dit vind ik ook maar als hij interesse had gehad zouden ze op zn minst voor de deur even hebben kunnen bekken. Zoentje met wederzijds goedkeuren is niet erg. En dan kan die zeggen 'we spreken een andere keer wel af, als je nuchter bent'.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200612208
Bedenk maar zo, dit was een genant momentje maar een potentieel veel genantere situatie is voorkomen :P
Don't shit where you eat!
What's the name of the game?
  donderdag 29 juli 2021 @ 11:45:15 #28
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200612412
Denk dat deze man het nooit goed had kunnen doen overigens bij TS.
Nu is het niet goed omdat ie niet inging op haar avances.
Als die dat wel had gedaan was het waarschijnlijk daarna niet goed omdat ie gebruik van haar had gemaakt ofzo ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_200612777
Bedankt voor jullie relativerende berichtjes! Jullie zeggen bijna allemaal dat ik het niet zo hoog op moet nemen en dat het echt niet zo erg is. Ik ga dat tegen mijzelf blijven zeggen haha.

Het gênante is vooral dat hij een collega is die ook nog eens in een hogere positie zit. Ik had dit nooit moeten doen. Als ik nuchter was geweest en geen liefdesverdriet had, had ik het zeker nóóit gedaan. Dat betekent niet dat ik het niet wíl, want ik wil het wel en als hij had gekozen om mee te gaan dan was het wel gebeurd.

Daarnaast is het jammer en best een deuk in mijn ego dat hij dus geen interesse in mij heeft en ik de signalen verkeerd heb opgevat. Dat krijg je misschien van lang in een relatie zitten, dan verleer je het flirten? 👀

Ik ga het proberen te vergeten en laat het maar voor wat het is, ik ga hem geen berichtje sturen. Ik hoop dat hij het ook snel vergeet..
pi_200612966
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dit vind ik ook maar als hij interesse had gehad zouden ze op zn minst voor de deur even hebben kunnen bekken. Zoentje met wederzijds goedkeuren is niet erg. En dan kan die zeggen 'we spreken een andere keer wel af, als je nuchter bent'.
Ik ben het met je eens, ik denk ook dat hij ook geen interesse heeft.

Maar waarom flirt je als man de hele avond met een vrouw als je geen interesse in haar hebt?
  Moderator donderdag 29 juli 2021 @ 12:12:48 #31
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200612998
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:11 schreef Carpet het volgende:

[..]

Maar waarom flirt je als man de hele avond met een vrouw als je geen interesse in haar hebt?
Niet.

De vraag is of het echt flirten was of dat jij het hebt geïnterpreteerd als flirten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_200613597
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:11 schreef Carpet het volgende:
Maar waarom flirt je als man de hele avond met een vrouw als je geen interesse in haar hebt?
Waarom niet? Flirten is gratis.

Misschien vindt hij je wel leuk maar shits he not where he eats.

Misschien heeft hij een relatie en flirt hij voor de aandacht.

En soms zijn mensen gewoon zo. Ik werk met ondernemers, sales managers etc., die tonen altijd bijzonder veel belangstelling, reageren gevat, blijven eindeloos kletsen, grapjes maken en vragen stellen en lopen meteen een band op te bouwen. Dat zit in hun natuur en brengt ze ook succes in hun leven.

Dit is ook wel een reden dat het niet handig is om vlak na een breakup te gaan daten, dit soort onzekerheid kan je er eigenlijk niet bij hebben en de kans dat je afdwaalt van jezelf is aanwezig.
What's the name of the game?
pi_200614888
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat deze man het nooit goed had kunnen doen overigens bij TS.
Nu is het niet goed omdat ie niet inging op haar avances.
Als die dat wel had gedaan was het waarschijnlijk daarna niet goed omdat ie gebruik van haar had gemaakt ofzo ;(
Ohw nee zeker niet, je speculeert want ik wilde het zelf graag. Er is geen goede of foute reactie in deze situatie. als hij wel ja had gezegd dan was er misschien een opening geweest voor meer? Maar het is naast alles niet wenselijk vanuit zijn functie denk ik, dus de conclusie; ik heb hem in een vervelende positie gezet en niet nagedacht over de gevolgen.
pi_200615295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:43 schreef -marz- het volgende:

[..]

Waarom niet? Flirten is gratis.

Misschien vindt hij je wel leuk maar shits he not where he eats.

Misschien heeft hij een relatie en flirt hij voor de aandacht.

En soms zijn mensen gewoon zo. Ik werk met ondernemers, sales managers etc., die tonen altijd bijzonder veel belangstelling, reageren gevat, blijven eindeloos kletsen, grapjes maken en vragen stellen en lopen meteen een band op te bouwen. Dat zit in hun natuur en brengt ze ook succes in hun leven.

Dit is ook wel een reden dat het niet handig is om vlak na een breakup te gaan daten, dit soort onzekerheid kan je er eigenlijk niet bij hebben en de kans dat je afdwaalt van jezelf is aanwezig.
Hij heeft geen relatie meer. Wat jij zegt kan ook, hij is heel charmant en sociaal.. hij weet vast ook dat hij heel knap is, dus misschien vindt hij het gewoon plezierig om te flirten voor de aandacht.

Of heb ik het echt verkeerd geïnterpreteerd 😅maar ik kan wel concluderen dat hij geen interesse heeft haha anders had hij op z’n minst iets laten horen deze week?

Je laatste alinea ben ik het mee eens, het is ook niet handig om mij bezig te houden met dit soort dingen zo vers na de breuk.. maar heel eerlijk: dat voelt altijd nog beter dan mij focussen op mezelf 😅
pi_200615344
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:45 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit dus. Een gemiddelde man loopt meermalen van dit soort blauwtjes in zijn leven.
..dan ben ik blij dat ik geen man ben. Wat een deuk voor je ego 😂
pi_200615540
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:35 schreef -marz- het volgende:
Bedenk maar zo, dit was een genant momentje maar een potentieel veel genantere situatie is voorkomen :P
Don't shit where you eat!
Daar heb je een punt 😄
pi_200615919
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:35 schreef -marz- het volgende:
Bedenk maar zo, dit was een genant momentje maar een potentieel veel genantere situatie is voorkomen :P
Don't shit where you eat!
Dit.

TS, was je bedoeling om gewoon eens goed van bil te gaan of om echt iets mee op te bouwen voor meer dan een dronken nachtje? Als het voor een nachtje batsen was, was het ook genant geweest, maar kan uit ervaring zeggen dat het na een schaamtelijke week wel over gaat. Gebeurt wel vaak onder collega's, bij ons hier is het elke maand wel iets. Als het echt voor een relatie was geldt die "don't shit where you eat" regel nog meer, want niks is zo kut als een prille relatie op het werk. Mensen die daarin zitten worden echt vervelende emo-kleuters op kantoor die niks van werk meer verzetten.

Gezien hij, net zoals ik uit je post, misschien niet goed kon afleiden waarvoor het was, batsen of relatie, lijkt het mij een ZEER verstandige keuze geweest te zijn van je collega. Goed advies van je vriendinnen om eens goed van bil te gaan, maar doe dat best met random kerels via tinder of ga eens naar de kroeg. Best niet met collega's.
pi_200619485
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:38 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit.

TS, was je bedoeling om gewoon eens goed van bil te gaan of om echt iets mee op te bouwen voor meer dan een dronken nachtje? Als het voor een nachtje batsen was, was het ook genant geweest, maar kan uit ervaring zeggen dat het na een schaamtelijke week wel over gaat. Gebeurt wel vaak onder collega's, bij ons hier is het elke maand wel iets. Als het echt voor een relatie was geldt die "don't shit where you eat" regel nog meer, want niks is zo kut als een prille relatie op het werk. Mensen die daarin zitten worden echt vervelende emo-kleuters op kantoor die niks van werk meer verzetten.

Gezien hij, net zoals ik uit je post, misschien niet goed kon afleiden waarvoor het was, batsen of relatie, lijkt het mij een ZEER verstandige keuze geweest te zijn van je collega. Goed advies van je vriendinnen om eens goed van bil te gaan, maar doe dat best met random kerels via tinder of ga eens naar de kroeg. Best niet met collega's.
Niet om iets op te bouwen. Zo ver gaan mijn gedachten niet op zo’n moment, dus het was puur voor een nacht. Hij is verder sowieso out of my league (heel erg knap slim succesvol en heeft genoeg keuze) en daarmee onbereikbaar op dat vlak. Naast dat hij ong 10 jaar ouder is, al een kind heeft, blablablabla.

Dat klopt.. ik heb mijn lesje geleerd en probeer het van mij af te zetten. Ik hoop niet dat ik als een soort grap/verhaal eindig tijdens verhalen bij vrienden van hem. 😂 Zijn mannen zo gemeen? Vrouwen vaak wel (en zo blijf ik dingen groter maken in mijn hoofd met deze vragen). 😛
pi_200622085
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:14 schreef Carpet het volgende:

[..]

Niet om iets op te bouwen. Zo ver gaan mijn gedachten niet op zo’n moment, dus het was puur voor een nacht. Hij is verder sowieso out of my league (heel erg knap slim succesvol en heeft genoeg keuze) en daarmee onbereikbaar op dat vlak. Naast dat hij ong 10 jaar ouder is, al een kind heeft, blablablabla.

Dat klopt.. ik heb mijn lesje geleerd en probeer het van mij af te zetten. Ik hoop niet dat ik als een soort grap/verhaal eindig tijdens verhalen bij vrienden van hem. 😂 Zijn mannen zo gemeen? Vrouwen vaak wel (en zo blijf ik dingen groter maken in mijn hoofd met deze vragen). 😛
Maak je er vooral niet te veel zorgen over. Jij hebt hem uitgenodigd voor een nachtje plezier en hebt een blauwtje gelopen. Ik vind er totaal niks mis mee dat je dat vraagt aan een man waar je zin in hebt. Ik heb nog nooit een man weten nee zeggen op dat voorstel, dus wel heel sterk van hem. De meesten zouden je al op het fornuis aan het raggen zijn voor je je schoenen zelfs hebt kunnen uitdoen. :P

De kans dat hij dat heeft verteld tegen zijn vrienden of mannelijke collega's is groot. (Laat het me weten als je merkt dat andere mannelijke collega's plots graag in jou buurt zijn als je alcohol drinkt ;) ) Je hebt op zich toegang gegeven en dat streelt een man zijn ego blijkbaar enorm dus zal hij het graag eens vertellen. Moest hij effectief hebben geneukt, zou hij het zeker verteld hebben. Dat kan ik uit ervaring bevestigen... En meestal met de details erbij om je zo hard mogelijk als zijn slet af te beelden. In het allerslechtste geval zelfs met een stiekeme foto... Maar daar ben je dus gelukkig van bespaard gebleven.

Niet dat alle mannen zo iets doen natuurlijk, maar ik heb het toch al veel te vaak weten gebeuren om er niet voor op je hoede te zijn.
pi_200625302
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:11 schreef Carpet het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, ik denk ook dat hij ook geen interesse heeft.

Maar waarom flirt je als man de hele avond met een vrouw als je geen interesse in haar hebt?
Ik zal wel weer seksist genoemd worden, maar er zijn mannen die het ook aantrekkelijker vinden als ze zelf de leiding erin nemen en geen meid die te makkelijk zeg maar is. Dat vertrouwen sommige mannen in ieder geval niet. Vooral de aantrekkelijke mannen/ die keus hebben niet.
pi_200628986
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 23:14 schreef Medusa666 het volgende:

[..]

Ik zal wel weer seksist genoemd worden, maar er zijn mannen die het ook aantrekkelijker vinden als ze zelf de leiding erin nemen en geen meid die te makkelijk zeg maar is. Dat vertrouwen sommige mannen in ieder geval niet. Vooral de aantrekkelijke mannen/ die keus hebben niet.
wat voor een antwoord is dut nu weer? "Ik zal weer seksist genoemd worden" 8)7 ja wat dacht je?
Leg dit nu eens uit zonder dat het seksistisch is?

Je insinueert nu eigenlijk dat mannen moeten jagen en vrouwen een prooi moeten zijn en zelf geen zin mogen hebben of wat? En dat TS eigenlijk een makkelijke slet is omdat ze seks wou?

Waarom vertrouwen mannen dat niet?

En laat het even duidelijk zijn dat aantrekkelijke mannen gretig gebruik maken van deze gelegenheden. Ik heb zeer zelden mannen een aanbod weten afslaan, zowel bij mezelf als bij vriendinnen. Ja, achteraf wordt er vaak geslutshamed maar ze doen het wel al te graag hoor.
pi_200629734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 18:14 schreef Carpet het volgende:

[..]

Niet om iets op te bouwen. Zo ver gaan mijn gedachten niet op zo’n moment, dus het was puur voor een nacht. Hij is verder sowieso out of my league (heel erg knap slim succesvol en heeft genoeg keuze) en daarmee onbereikbaar op dat vlak. Naast dat hij ong 10 jaar ouder is, al een kind heeft, blablablabla.

Dat klopt.. ik heb mijn lesje geleerd en probeer het van mij af te zetten. Ik hoop niet dat ik als een soort grap/verhaal eindig tijdens verhalen bij vrienden van hem. 😂 Zijn mannen zo gemeen? Vrouwen vaak wel (en zo blijf ik dingen groter maken in mijn hoofd met deze vragen). 😛
De meeste mannen zijn niet zo gemeen. Zou me er niet te veel zorgen over maken.

Alsof die kerel er iets aan heeft om over jou te roddelen.
Whatever...
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:06:41 #43
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200629973
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:08 schreef Carpet het volgende:

[..]

..dan ben ik blij dat ik geen man ben. Wat een deuk voor je ego 😂
Klopt, niet fijn maar je komt er wel weer over heen. Jij ook :)

Succes in elk geval en ik gun je toch het gegeven dat die collega nog terug komt op deze situatie en een keer gewoon met je wil daten ;) zonder enige vorm van gêne.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 11:35:28 #44
441859 crew  Lenny77
pi_200632306
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef anoniemV het volgende:

De kans dat hij dat heeft verteld tegen zijn vrienden of mannelijke collega's is groot. (Laat het me weten als je merkt dat andere mannelijke collega's plots graag in jou buurt zijn als je alcohol drinkt ;) ) Je hebt op zich toegang gegeven en dat streelt een man zijn ego blijkbaar enorm dus zal hij het graag eens vertellen. Moest hij effectief hebben geneukt, zou hij het zeker verteld hebben. Dat kan ik uit ervaring bevestigen... En meestal met de details erbij om je zo hard mogelijk als zijn slet af te beelden. In het allerslechtste geval zelfs met een stiekeme foto... Maar daar ben je dus gelukkig van bespaard gebleven.

Met wat voor mannen ga jij om zeg? Ik heb dat nog nooit zo ervaren en heb net de indruk dat een man veel meer integriteit heeft dan wij vrouwen op dat gebied. Wij zullen het sneller eens doorpraten met een vriendin (in mijn geval enkel praten, niet shamen of roddelen).
Ook heb ik nog geen mannen ontmoet die zelfs niet kunnen wachten tot de schoenen uit zijn zoals je zegt om te raggen en een stiekeme foto al helemaal niet :') .
Jij hebt precies met jongetjes gevogeld ipv met mannen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 11:36:07 #45
441859 crew  Lenny77
pi_200632318
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 08:40 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

De meeste mannen zijn niet zo gemeen. Zou me er niet te veel zorgen over maken.

Alsof die kerel er iets aan heeft om over jou te roddelen.
Dit dus
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200634148
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Met wat voor mannen ga jij om zeg? Ik heb dat nog nooit zo ervaren en heb net de indruk dat een man veel meer integriteit heeft dan wij vrouwen op dat gebied. Wij zullen het sneller eens doorpraten met een vriendin (in mijn geval enkel praten, niet shamen of roddelen).
Ook heb ik nog geen mannen ontmoet die zelfs niet kunnen wachten tot de schoenen uit zijn zoals je zegt om te raggen en een stiekeme foto al helemaal niet :') .
Jij hebt precies met jongetjes gevogeld ipv met mannen?
Ik dacht precies hetzelfde. Dit zijn wel heel wat grenzen te ver hoor, als een man (of vrouw) je zo behandelt.
Zin in elkaar hebben kan ook gewoon op een prettige manier voor beide partijen geuit worden (en dat hoeft echt niet enkel vanilla). :{

@TS : Goh, joh, handig was anders, maar haal diep adem, lach erom, liefst samen met die collega als je hem toch weer eens spreekt. Het is niet alsof je een misdrijf hebt gepleegd of op nationale TV een enorme blunder hebt begaan hè. Hoe krampachtiger je in elkaar duikt, hoe moeizamer en groter het wordt. Als het je echt dwars zit, schiet je collega eens aan, geef aan dat je het waardeert dat 'ie jouw grenzen bewaakte (dat zal niemand vervelend vinden om te horen), en je zal zien dat de lucht geklaard is. :)
  vrijdag 30 juli 2021 @ 13:07:41 #47
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_200634478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Met wat voor mannen ga jij om zeg? Ik heb dat nog nooit zo ervaren en heb net de indruk dat een man veel meer integriteit heeft dan wij vrouwen op dat gebied. Wij zullen het sneller eens doorpraten met een vriendin (in mijn geval enkel praten, niet shamen of roddelen).
Ook heb ik nog geen mannen ontmoet die zelfs niet kunnen wachten tot de schoenen uit zijn zoals je zegt om te raggen en een stiekeme foto al helemaal niet :') .
Jij hebt precies met jongetjes gevogeld ipv met mannen?
Precies... heb zoiets nog nooit gedaan en mijn hele vriendenkring ook niet.
Denk dat die user gewoon wat zit te trollen om TS eventueel zenuwachtiger ofzo te maken.

Wat een treurnis en kleutergedrag anders als je zo bezig bent :') :r
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 13:37:27 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200635305
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat deze man het nooit goed had kunnen doen overigens bij TS.
Nu is het niet goed omdat ie niet inging op haar avances.
Als die dat wel had gedaan was het waarschijnlijk daarna niet goed omdat ie gebruik van haar had gemaakt ofzo ;(
Zo denk ik dus ook. Dan had ie binnen de kortste keren in metoo gestaan. Oudere collega, hogere functie, misbruik maken van zijn macht en overwicht. Zij dronken hij nuchter (want hij was de chauffeur). Nou, dan nog wat woke vriendinnen die bloed ruiken en zeggen, je moet zeker aangifte doen. En ontslag nemen en een pittige schadevergoeding van het bedrijf eisen..... Ts-er meldt zich ziek, als reden vertelt ze het verhaal van sex gehad terwijl ze EIGENLIJK niet echt wilde. Die man met zijn hogere functie en leeftijd zal wel wat slimmer zijn en heeft vermoedelijk gedacht, een dronken lor kan ik overal wel oppikken en anders (hogere functie = goed inkomen) heb ik nog wel 100 euro om naar een professionele prostituee te gaan waarbij ik die risico's niet loop.

Duidelijk is ook niet of deze man een echtgenote, vaste partner, misschien kinderen heeft. Dit is een gevalletje dat super gevaarlijk is voor de man, hij kan echt alles verliezen, baan, carriëre vrouw en kinderen, en zijn reputatie. Voor de vrouw niet, want ze is vrijgezel en in dit soort gevallen, altijd het zielige slachtoffer. Neem Clinton, Weinberg ( of hoe heet die man), en Woody (Allen) ) en nog velen meer.

Die man is door het oog van de naald gekropen. En ik denk dat ie zich dat gevaar ook terdege beseft.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 30-07-2021 13:59:34 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 13:38:57 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200635359
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:11 schreef Carpet het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, ik denk ook dat hij ook geen interesse heeft.

Maar waarom flirt je als man de hele avond met een vrouw als je geen interesse in haar hebt?
Heeft ie met je geflirt of haalde je je dat in je dronken kop. Wishfull thinking!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 13:44:19 #50
441859 crew  Lenny77
pi_200635501
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:37 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zo denk ik dus ook. Dan had ie binnen de kortste keren in metoo gestaan. Oudere collega, hogere functie, misbruik maken van zijn macht en overwicht. Zij dronken hij nuchter (want hij was de chauffeur). Nou, dan nog wat woke vriendinnen die bloed ruiken en zeggen, je moet zeker aangifte doen. En ontslag nemen en een pittige schadevergoeding van het bedrijf eisen..... Ts-er meldt zich ziek, als reden vertelt ze het verhaal van sex gehad terwijl ze EIGENLIJK niet echt wilde. Die man met zijn hogere functie en leeftijd zal wel wat slimmer zijn en heeft vermoedelijk gedacht, een dronken lor kan ik overal wel oppikken en anders (hogere functie = goed inkomen) heb ik nog wel 100 euro om naar een professionele prostituee te gaan waarbij ik die risico's niet loop.

Duidelijk is ook niet of deze man een echtgenote, vaste partner, misschien kinderen heeft. Dit is een gevalletje dat super gevaarlijk is voor de man, hij kan echt alles verliezen, baan, carriëre vrouw en kinderen, en zijn reputatie. Voor de vrouw niet, want ze is vrijgezel en in dit soort gevallen, een zielig slachtoffer. Neem Clinton, Weinberg ( of hoe heet die man, Woody (Allen) ) en nog velen meer.

Die man is door het oog van de naald gekropen. En ik denk dat ie zich dat gevaar ook terdege beseft.
Het eerste is al even uitzonderlijk als die mannen die anoniemv beschrijft. Ja, het zal gebeuren in beide gevallen maar meestal wordt er gewoon niets mee gedaan.

Het tweede is wel duidelijk vermeld: hij is vrijgezel, is 10 jaar ouder en heeft een kind.
En sorry hoor, maar ook al was het niet zo: hij steekt m er zelf in, dan moet ie ook maar op de blaren zitten (waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat dit een metoo gevalletje is, TS wou het ook, dus ook al was het zo, dan moet zij ook maar op de blaren zitten als ze achteraf spijt had).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200635702
Dit begint meer op de Flair, of zelfs Story/Privé te lijken zeg, qua speculaties :')
  vrijdag 30 juli 2021 @ 13:55:56 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200635805
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het eerste is al even uitzonderlijk als die mannen die anoniemv beschrijft. Ja, het zal gebeuren in beide gevallen maar meestal wordt er gewoon niets mee gedaan.

Het tweede is wel duidelijk vermeld: hij is vrijgezel, is 10 jaar ouder en heeft een kind.
En sorry hoor, maar ook al was het niet zo: hij steekt m er zelf in, dan moet ie ook maar op de blaren zitten.
Zie je hoe het gaat. Als hij erin mee was gegaan, dan vinden woke en gefrustreerde vrouwen het heel normaal dat de man dan op de blaren moet zitten. Heel normaal voor die bepaalde groep vrouwen (mannenhaatsters).
Links om of rechts om, mannen moeten op blaren zitten. Ongeacht hoe wie en wat. Vreemd, ik moet opeens denken aan mijn catechismus en bijbel lessen 65 jaar geleden, aan het verhaal van Adam en Eva, en de pruim waarmee Eva Adam verleidde.

Gewaarschuwde mannen tellen voor twee !! Bij deze zijn mannen nog eens gewaarschuwd, in zoverre als dat nog nodig zou zijn.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200635854
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zie je hoe het gaat. Als hij erin mee was gegaan, dan vinden woke en gefrustreerde vrouwen het heel normaal dat de man dan op de blaren moet zitten. Hel normaal. Links om of rechts om, mannen moeten op blaren zitten. Ongeacht hoe wie en wat. Vreemd, ik moet opeens denken aan mijn catechismus en bijbel lessen 65 jaar geleden, aan het verhaal van Adam en Eva, en de pruim waarmee Eva Adam verleidde.

Gewaarschuwde mannen tellen voor twee !! Bij deze zijn mannen nog eens gewaarschuwd, in zoverre als dat nog nodig zou zijn.

Wat heb jij gesnoven zeg?

Als je als man of als vrouw vreemdgaat en je eigen relatie loopt daardoor op de klippen, dan is dat toch gewoon jezelf aan te rekenen?

Verder zie ik nergens in dit hele topic ook maar een woord van onvertogen richting de mannelijke collega. Ook vanuit TS niet. :?
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 14:00:36 #54
441859 crew  Lenny77
pi_200635891
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zie je hoe het gaat. Als hij erin mee was gegaan, dan vinden woke en gefrustreerde vrouwen het heel normaal dat de man dan op de blaren moet zitten. Heel normaal voor die bepaalde groep vrouwen (mannenhaatsters).
Links om of rechts om, mannen moeten op blaren zitten. Ongeacht hoe wie en wat. Vreemd, ik moet opeens denken aan mijn catechismus en bijbel lessen 65 jaar geleden, aan het verhaal van Adam en Eva, en de pruim waarmee Eva Adam verleidde.

Gewaarschuwde mannen tellen voor twee !! Bij deze zijn mannen nog eens gewaarschuwd, in zoverre als dat nog nodig zou zijn.

Lees eens alles man...
Met je gezeik over mannenhaters!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:00:50 #55
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200635901
Je bent een zeldzaam exemplaar tegengekomen die eerst met z'n hersenen denkt en daarna pas met z'n lul.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:02:57 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200635961
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:00 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lees eens alles man...
Met je gezeik over mannenhaters!
En leer jij eens lezen, ik schrijf mannenhaatster, en niet mannenhaters !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 14:03:53 #57
441859 crew  Lenny77
pi_200635986
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:02 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

En leer jij eens lezen, ik schrijf mannenhaatster, en niet mannenhaters !!
Ja en? Lees mijn post nog eens opnieuw aub?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:09:44 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200636139
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat heb jij gesnoven zeg?

Als je als man of als vrouw vreemdgaat en je eigen relatie loopt daardoor op de klippen, dan is dat toch gewoon jezelf aan te rekenen?

Verder zie ik nergens in dit hele topic ook maar een woord van onvertogen richting de mannelijke collega. Ook vanuit TS niet. :?
JIj wit het niet begrijpen. En dat begrijp ik best.

Als een man vreemdgaat verdient hij het (ik citeer ....) "op de blaren te zitten".
Als de vrouw vreemd gaat is ze het slachtoffer dat zich achteraf bedenkt, ik ben niet helemaal zeker of ik dat wel WILDE?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200636154
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:35 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Met wat voor mannen ga jij om zeg? Ik heb dat nog nooit zo ervaren en heb net de indruk dat een man veel meer integriteit heeft dan wij vrouwen op dat gebied. Wij zullen het sneller eens doorpraten met een vriendin (in mijn geval enkel praten, niet shamen of roddelen).
Ook heb ik nog geen mannen ontmoet die zelfs niet kunnen wachten tot de schoenen uit zijn zoals je zegt om te raggen en een stiekeme foto al helemaal niet :') .
Jij hebt precies met jongetjes gevogeld ipv met mannen?
Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 14:12:09 #60
441859 crew  Lenny77
pi_200636230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

JIj wit het niet begrijpen. En dat begrijp ik best.

Als een man vreemdgaat verdient hij het (ik citeer ....) "op de blaren te zitten".
Als de vrouw vreemd gaat is ze het slachtoffer dat zich achteraf bedenkt, ik ben niet helemaal zeker of ik dat wel WILDE?
Dat zegt helemaal niemand, wacht ik zet m in kopie:

En sorry hoor, maar ook al was het niet zo: hij steekt m er zelf in, dan moet ie ook maar op de blaren zitten (waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat dit een metoo gevalletje is, TS wou het ook, dus ook al was het zo, dan moet zij ook maar op de blaren zitten als ze achteraf spijt had).
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 14:14:44 #61
441859 crew  Lenny77
pi_200636309
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
Bah.. niet leuk.. En ik geloof echt wel dat wat je zegt klopt hoor, alleen denk ik echt idd dat jij je in 'verkeerde' kringen bevond.
Misschien heeft het ook idd wel met de scène te maken dan. Ik zat in de chemie tussen de ingenieurs en specialisten. Dat zullen waarschijnlijk wel een andere slag van mannen zijn?

Edit: ik ben ook nooit dronken trouwens :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200636432
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:14 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Edit: ik ben ook nooit dronken trouwens :@
Ja dat verklaart veel :P De meeste mannen die het absoluut niet verdienden (en dat is helaas zo'n 90% voor mij) gaf ik hun pleziertje als ik scheel keek van te drinken. Nuchter zou dat minder snel gebeurd zijn.
pi_200636576
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Gewaarschuwde mannen tellen voor twee !! Bij deze zijn mannen nog eens gewaarschuwd, in zoverre als dat nog nodig zou zijn.

_O- deze man... dit is toch te grappig voor woorden. Van welke planeet kom jij? Of uit welke kelder? En steek het niet weer op je leeftijd. Mijn grootvader is bijna 100 en is meer mee met hoe de wereld vandaag draait dan jij.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:33:35 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200636766
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ja dat verklaart veel :P De meeste mannen die het absoluut niet verdienden (en dat is helaas zo'n 90% voor mij) gaf ik hun pleziertje als ik scheel keek van te drinken. Nuchter zou dat minder snel gebeurd zijn.
Zie je !! Ts-er was ook dronken. Net als jij toen. En wat zeg je nu? Dat kwam vanwege mijn dronkenschap. Nuchter zou dat minder snel gebeurd zijn.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
Men zegt, respect moet men verdienen.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik start met respect voor mensen. Altijd. Maar dat respect kan men wel verspelen. Een belangrijke manier om dat bij mij te verspelen is dronken zijn. Met de nadruk op vaak of vaker. En jij verwijt bepaalde mannen dat ze respect niet verdienen. Nou, er zijn beslist mensen die, gezien wat je vertelt over drinken en wat je dan doet, ook vinden dat je geen respect verdient
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 30 juli 2021 @ 14:36:07 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200636836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:24 schreef anoniemV het volgende:

[..]

_O- deze man... dit is toch te grappig voor woorden. Van welke planeet kom jij? Of uit welke kelder? En steek het niet weer op je leeftijd. Mijn grootvader is bijna 100 en is meer mee met hoe de wereld vandaag draait dan jij.
De pruim valt niet ver van de boom ....

_O- _O-

:W :W :W :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200637256
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
:') Je geeft zelf al aan dat je voor ONS op respectloze mannen hebt geselecteerd en je hebt zelf bepaalde issues (werkt ook weer bepaalde coping mechanismes in de hand waardoor je niet de tofste peren gaat tegenkomen/die niet aantrekkelijk vindt), dus dat is niet bepaald een representatieve steekproef.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200637491
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:47 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

:') Je geeft zelf al aan dat je voor ONS op respectloze mannen hebt geselecteerd en je hebt zelf bepaalde issues (werkt ook weer bepaalde coping mechanismes in de hand waardoor je niet de tofste peren gaat tegenkomen/die niet aantrekkelijk vindt), dus dat is niet bepaald een representatieve steekproef.
Ik weet het wel. Maar wil maar aangeven dat die mannen wel effectief rondlopen, redelijk veel zelfs. Ik zeg geen percentage of ook niet dee meerderheid of zo. Maar hier wordt soms gedaan alsof dat niet gebeurt. Dan denk ik terug aan een hele hoop situaties en denk ik, nou...
  Vis een optie? vrijdag 30 juli 2021 @ 14:57:51 #68
70532 loveli
N
pi_200637542
Ja hoi, kunnen jullie niet over de DM ruziën? Dan kan het hier weer on topic.
crap in = crap out
pi_200639109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Carpet het volgende:

[..]

Of heb ik het echt verkeerd geïnterpreteerd 😅maar ik kan wel concluderen dat hij geen interesse heeft haha anders had hij op z’n minst iets laten horen deze week?

Of hij wilt principieel niks doen met collega's, zeker als hij wat hoger in de boom zit. Hoewel sommigen er hard op gaan speelt dat denk ik voor veel mensen ook wel een rol. Ik zou zelf ook niks willen met een collega, lijkt me vreselijk onhandig.

Als ik lees hoe hij reageerde heeft hij prima aangevoeld wat je situatie was, dus prijs jezelf daar gelukkig mee. Mocht het echt nog blijven malen in je hoofd, dan kun je altijd nog hem aanspreken of een berichtje sturen om de lucht te klaren, maar dat zal wel loslopen.
pi_200640443
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde. Dit zijn wel heel wat grenzen te ver hoor, als een man (of vrouw) je zo behandelt.
Zin in elkaar hebben kan ook gewoon op een prettige manier voor beide partijen geuit worden (en dat hoeft echt niet enkel vanilla). :{

@:TS : Goh, joh, handig was anders, maar haal diep adem, lach erom, liefst samen met die collega als je hem toch weer eens spreekt. Het is niet alsof je een misdrijf hebt gepleegd of op nationale TV een enorme blunder hebt begaan hè. Hoe krampachtiger je in elkaar duikt, hoe moeizamer en groter het wordt. Als het je echt dwars zit, schiet je collega eens aan, geef aan dat je het waardeert dat 'ie jouw grenzen bewaakte (dat zal niemand vervelend vinden om te horen), en je zal zien dat de lucht geklaard is. :)
Dat is waar! Ik hou ervan hoe andere mensen deze situatie kunnen relativeren 😍

Ik heb meditatie oefeningen gedaan en kan het nu wel in een ander en mooier perspectief zien.. Ik zie het niet meer als een probleem en als hij dat zo zag, had hij dat inmiddels wel al aangegeven (vul ik in).

Ik zie mijn schaamte vooral als een spiegel van mijn innerlijk, omdat ik zo lang in een relatie zat en ik het mijzelf onbewust kwalijk neem dat ik dit heb gedaan (dan doel ik op een collega mee naar binnen vragen en dus mijzelf kwetsbaar heb opgesteld).

In feite is het heel zwart-wit: we hebben geflirt, ik vroeg hem mee naar binnen en hij zei nee. Ik heb een blauwtje gelopen en veel meer is het niet. De redenen kunnen we over speculeren, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Onhandig dat het een collega is, ook een mooie les om dat nooit meer te proberen bij een collega.
pi_200640786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Heeft ie met je geflirt of haalde je je dat in je dronken kop. Wishfull thinking!
Haha ik wil dit even nuanceren, want ik was niet dronken. Mijn fout als dat zo is overgekomen in mijn verhaal, maar ik was aangeschoten. Iedereen kan flirten wel anders opvatten, maar we hebben wel de hele avond gepraat en gelachen en hij deelde complimentjes uit.

Nu weet ik ook wel dat dat niet alles zegt maar om een beeld te geven dat mijn actie niet zomaar uit de lucht kwam vallen. 😅
pi_200641296
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
Ik heb als student ook in de horeca gewerkt. Noemen ze niet voor niets ‘hoereca’. Jonge ventjes die een beetje tof tegen elkaar doen is toch echt ander publiek dan volwassen mannen met goede baan en een echt leven.

Jij hebt het over jongetjes hier. Halve pubers nog. Beetje ander verhaal dan dat van TS.

Overigens gebeurt er overal vanalles. Maar de meeste mannen zijn juist behoorlijk discreet en relaxed over dit soort zaken. Het zijn de vrouwen die er de drama’s van bakken meestal.
Whatever...
pi_200652794
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ik heb als student ook in de horeca gewerkt. Noemen ze niet voor niets ‘hoereca’. Jonge ventjes die een beetje tof tegen elkaar doen is toch echt ander publiek dan volwassen mannen met goede baan en een echt leven.

Jij hebt het over jongetjes hier. Halve pubers nog. Beetje ander verhaal dan dat van TS.

Overigens gebeurt er overal vanalles. Maar de meeste mannen zijn juist behoorlijk discreet en relaxed over dit soort zaken. Het zijn de vrouwen die er de drama’s van bakken meestal.
In je antwoord zit dus een groot deel van het probleem. Het feit dat het 'hoereca' genoemd wordt (enkel onder mannen wrs want heb dit onder vrouwelijke collega's nog nooit gehoord), kan ik enkel maar uit afleiden dat het neerkomt op 'vrouwen in de horeca zijn toch maar hoeren'.

Dan zeg je nog dat vrouwen er te veel drama rond maken? Soms vind ik ook dat er voor zo een escapade meer in perspectief gezet mag worden, maar in veel te veel gevallen is het gedrag van die mannen naar de vrouwen toe echt wel een stap te ver en zou er wat meer drama rond gemaakt moeten worden. In de horeca kan een #metoo nog niet hoor.

En gelijk heb je dat het jongetjes zijn, halve pubers. Maar die leeftijd van die jongetjes gaat helaas van 18 tot 50 jaar jammer genoeg...
pi_200652808
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:26 schreef anoniemV het volgende:
In je antwoord zit dus een groot deel van het probleem. Het feit dat het 'hoereca' genoemd wordt (enkel onder mannen wrs want heb dit onder vrouwelijke collega's nog nooit gehoord), kan ik enkel maar uit afleiden dat het neerkomt op 'vrouwen in de horeca zijn toch maar hoeren'.
Of 'mensen in de horeca zijn toch maar hoeren'.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_200652871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:26 schreef anoniemV het volgende:

[..]

In je antwoord zit dus een groot deel van het probleem. Het feit dat het 'hoereca' genoemd wordt (enkel onder mannen wrs want heb dit onder vrouwelijke collega's nog nooit gehoord), kan ik enkel maar uit afleiden dat het neerkomt op 'vrouwen in de horeca zijn toch maar hoeren'.

Dan zeg je nog dat vrouwen er te veel drama rond maken? Soms vind ik ook dat er voor zo een escapade meer in perspectief gezet mag worden, maar in veel te veel gevallen is het gedrag van die mannen naar de vrouwen toe echt wel een stap te ver en zou er wat meer drama rond gemaakt moeten worden. In de horeca kan een #metoo nog niet hoor.

En gelijk heb je dat het jongetjes zijn, halve pubers. Maar die leeftijd van die jongetjes gaat helaas van 18 tot 50 jaar jammer genoeg...
Doe niet zo onschuldig. In de horeca werd in mijn tijd gezopen, gesnoven, veel rondgeneukt. Zowel door de mannen als vrouwen. We leefden in de nacht waarvan we het werkdeel nuchter waren itt onze gasten.

Daar werd zowel door het mannelijke en vrouwelijke personeel gebruik van gemaakt. En elkaar trouwens. Vanalles gezien en meegemaakt dat het daglicht niet kon verdragen. Had nou niet het idee dat de vrouwen hier enorm braaf in waren. Hoogstens stiekemer. Want verwachtingen. En in een tijd waarin we niet zo aanstellerig woke deden.
Whatever...
pi_200655326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 12:02 schreef Carpet het volgende:
Daarnaast is het jammer en best een deuk in mijn ego dat hij dus geen interesse in mij heeft en ik de signalen verkeerd heb opgevat. Dat krijg je misschien van lang in een relatie zitten, dan verleer je het flirten? 👀
Hij was echt ontzettend duidelijk. Waarom dan nu weer zijn motieven willen verdraaien?
"Pools are perfect for holding water"
pi_200655354
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 13:52 schreef Candaasje het volgende:
Dit begint meer op de Flair, of zelfs Story/Privé te lijken zeg, qua speculaties :')
Echt he. Terwijl die kerel gewoon ontzettend duidelijk was.

"je bent net pas single, volgens mij ben je jezelf niet dus ik pas hiervoor"

En vervolgens gaat men raden en speculeren. Heel raar.
"Pools are perfect for holding water"
pi_200657467
Mijn vriend had precies hetzelfde gedaan. Of ie nou interesse had of niet. Die wil nooit misbruik maken van een situatie.

Ik denk niet dat het iets zegt over wat hij van je vindt hoor. Alleen dat hij een nette kerel is.
.
pi_200660216
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Doe niet zo onschuldig. In de horeca werd in mijn tijd gezopen, gesnoven, veel rondgeneukt. Zowel door de mannen als vrouwen. We leefden in de nacht waarvan we het werkdeel nuchter waren itt onze gasten.

Daar werd zowel door het mannelijke en vrouwelijke personeel gebruik van gemaakt. En elkaar trouwens. Vanalles gezien en meegemaakt dat het daglicht niet kon verdragen. Had nou niet het idee dat de vrouwen hier enorm braaf in waren. Hoogstens stiekemer. Want verwachtingen.
Hier ga ik op zich helemaal mee akkoord. Ik neem ook alle verantwoordelijkheid voor alle dingen die ik heb gedaan. Ik ben nooit verkracht geweest dus heb, hoe dronken dan ook, altijd zelf iedere man toegelaten. Het is ook inderdaad een wereld waar veel gezopen en gesnoven wordt en je werkt snachts dus snelle seks gebeurt veel makkelijker in die scene dan eender waar. En ja vrouwen doen dat stiekemer doordat er een veel negatiever vervolg aan komt voor en vrouw dan voor een man. Dat is gewoon in de maatschappij zo maar zeker ook in de horeca en dat is niet eerlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:32 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
En in een tijd waarin we niet zo aanstellerig woke deden.
Daar ga ik dan absoluut niet mee akkoord. Het 'woke' noemen alsof het onzin is, is gewoon het probleem niet willen erkennen. Je zegt zelf beide mannen en vrouwen doen hetzelfde. Wel je wordt er toch op een heel andere manier door bekeken. De mannen die elke week met een ander neuken worden vaak als winnaars aanschouwd of het wordt grappig gevonden. Als je als vrouw nog maar een kerel een blowjob geeft ben je al makkelijk een hoer, worden er vaak verhalen verteld, krijg je plots aanzoeken en komt er een golf van schaamte over je. Dat hoort aangekaart te worden en niet als 'woke' onzin verkocht te worden. Zeker in een scene als de horeca waar dat al sneller gebeurt dan ergens anders.
pi_200660524
Zo zeg. Ik zeg dat niet. Vrouwen leggen dat zichzelf en elkaar vooral op. Dat gezeik. Let maar eens op wie elkaar de maat nemen. Vrouwen onderling en jonge jongetjes die nog niet echt zelfstandig kunnen nadenken. De types dienst thuis wonen of zonder hun vriendengroep niets te doen hebben. Of met een van thuis meegekregen cultuur waarin een vrouw sowieso haar bek moet houden.

Het probleem met dat hele ‘woke’ gebeuren is dat het nogal
Generaliseert. Het gaat om alle mannen, alle witte mannen het liefst. Of juist al die zielige [insert een minderheid naar keuze]. Of het gaat aan de andere kant juist om alle Marokkanen.

Ik heb een een tyfushekel aan, dat absolutisme. Of het nu religieus, links of rechts is , allemaal
Even verachtelijk. Maar dat woke gebeuren vind ik nog erger omdat die echt denkt in termen van minderwaardige mensen (iedereen die niet volledig hun denkbeelden accepteert). Inmiddels vinden Quincy en Sylvana elkaar gelukkig ook al minderwaardig, gaat dus lekker. Stelletje ggz patiënten.
Whatever...
pi_200660618
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 18:43 schreef anoniemV het volgende:

[..]

De mannen die elke week met een ander neuken worden vaak als winnaars aanschouwd of het wordt grappig gevonden. Als je als vrouw nog maar een kerel een blowjob geeft ben je al makkelijk een hoer, worden er vaak verhalen verteld, krijg je plots aanzoeken en komt er een golf van schaamte over je.
Nou en?

quote:
Dat hoort aangekaart te worden
Waar? Bij de minister? De koning?

En wat bereik je ermee, dat mannen nu worden gepijpt door een hoer die woke en feministisch is.

Als wij het zaad zouden verspreiden en mannen de eitjes hadden waren wij de trotse bokito's als we de ene na de andere man hadden volgeblaft maar helaas, zo zijn de kaarten niet geschud.
What's the name of the game?
pi_200660776
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:08 schreef Spanky78 het volgende:
Zo zeg. Ik zeg dat niet. Vrouwen leggen dat zichzelf en elkaar vooral op. Dat gezeik. Let maar eens op wie elkaar de maat nemen. Vrouwen onderling en jonge jongetjes die nog niet echt zelfstandig kunnen nadenken. De types dienst thuis wonen of zonder hun vriendengroep niets te doen hebben. Of met een van thuis meegekregen cultuur waarin een vrouw sowieso haar bek moet houden.

Het probleem met dat hele ‘woke’ gebeuren is dat het nogal
Generaliseert. Het gaat om alle mannen, alle witte mannen het liefst. Of juist al die zielige [insert een minderheid naar keuze]. Of het gaat aan de andere kant juist om alle Marokkanen.

Ik heb een een tyfushekel aan, dat absolutisme. Of het nu religieus, links of rechts is , allemaal
Even verachtelijk. Maar dat woke gebeuren vind ik nog erger omdat die echt denkt in termen van minderwaardige mensen (iedereen die niet volledig hun denkbeelden accepteert). Inmiddels vinden Quincy en Sylvana elkaar gelukkig ook al minderwaardig, gaat dus lekker. Stelletje ggz patiënten.
Ik heb vooral de indruk dat je iets waar je niet helemaal in mee bent nogal snel 'woke' noemt om ervan af te zijn en een andere mening of iemand anders zijn probleem als onbelangrijk af te schilderen. Dat is wat ik hier vooral uit afleid. Telkens ik commentaar geef op mannen zeg ik zo vaak mogelijk "tuurlijk niet alle mannen, maar het gebeurt helaas wel te veel", dus weet niet waarom je zo over dat veralgemenen begint.
pi_200660889
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:17 schreef -marz- het volgende:

[..]

Nou en?
[..]

Waar? Bij de minister? De koning?

En wat bereik je ermee, dat mannen nu worden gepijpt door een hoer die woke en feministisch is.

Als wij het zaad zouden verspreiden en mannen de eitjes hadden waren wij de trotse bokito's als we de ene na de andere man hadden volgeblaft maar helaas, zo zijn de kaarten niet geschud.
Dus dan leg jij je daar bij neer?
pi_200662801
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 19:29 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik heb vooral de indruk dat je iets waar je niet helemaal in mee bent nogal snel 'woke' noemt om ervan af te zijn en een andere mening of iemand anders zijn probleem als onbelangrijk af te schilderen. Dat is wat ik hier vooral uit afleid. Telkens ik commentaar geef op mannen zeg ik zo vaak mogelijk "tuurlijk niet alle mannen, maar het gebeurt helaas wel te veel", dus weet niet waarom je zo over dat veralgemenen begint.
Nou nee.
Whatever...
  zondag 1 augustus 2021 @ 11:41:56 #85
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200671370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 14:10 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ten eerste herinner ik mij een topic waarin je zei dat jij nog geen, of toch weinig echte ONSjes hebt gehad. En ja voor een dronken ONS kies ik geen 'goede' mannen. Dan zijn er andere parameters die gelden. Ik heb een redelijk heftige jeugd gehad (borderline hielp daar zeker niet bij) en heb altijd in een bar gewerkt, dus heb waarschijnlijk meer foute types rond me gehad dan de gemiddelde vrouw. En ook vaak types toegelaten waarvan ik de dag erna dacht van oh boy. :')

Ik overdrijf natuurlijk wat in mijn uitdrukkingen, maar ik blijf er wel bij dat bij een ONS vaak te weinig respect komt van de man zijn kant. Ik werk achter de bar en hoor vaak groepjes mannen na wat rondjes praten over vrouwen en seks en als hun macho gedrag boven komt, is dat niet zo proper... Heb van zo een groepje kerels ooit ontdekt dat ze een foto van een slapende vriendin van me toonden aan elkaar waar een van hen zich op had geleegd. Ook bij mijn vaste job hoor ik dingen passeren die pijn doen aan mijn oren. Mannen praten niet snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over verteld.

En nee niet alle mannen zijn zo, maar heel veel mannen wel.
Hallo, bij een ONS komt van de man te weinig respect. En van de vrouw natuurlijk wel. Belachelijk !!

Zie het vetgedrukte, misschien praten mannen niet zo snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over gesproken.
Ja, okay, kan.

Maar vrouwen spreken niet alleen over een ONS met hun vriendinnen maar ook uitgebreid over hun seksleven met vriend verloofde of zelfs hun echtgenoot. En praten is de zin van hun leven, dat wordt allemaal in de breedte als in de lengte uitgebreid met alle details besproken.

IK heb vaker gezeten in, bij, groepen vrouwen die dachten dat ik hun taal niet versta. Dan bemerk je, dat vrouwen onder privacy iets anders verstaan, namelijk dat vriendinnen en bevriende vrouwen in de familie en de vrouwen die men treft bij sport, kapper, schoonheidsspecialiste enz. dat ook mogen weten.

Daarom ook heeft het kabinet (voornamelijk mannen, nu langzaam ook enkele vrouwen) ook die nieuwe wet over privacy laatst ingevoerd. Met die nieuwe vrouwen en bij hen constaterend een totale afwezigheid van gevoel voor privacy (lopen bv met gevoelige documenten voor iedereen fotografeer-baar onder de arm over straat) vond men zo een wet nodig!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200671556
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hallo, bij een ONS komt van de man te weinig respect. En van de vrouw natuurlijk wel. Belachelijk !!

Zie het vetgedrukte, misschien praten mannen niet zo snel over hun seksleven met hun vriendin of vrouw, maar als het over een wild nachtje gaat wordt daar blijkbaar wel over gesproken.
Ja, okay, kan.

Maar vrouwen spreken niet alleen over een ONS met hun vriendinnen maar ook uitgebreid over hun seksleven met vriend verloofde of zelfs hun echtgenoot. En praten is de zin van hun leven, dat wordt allemaal in de breedte als in de lengte uitgebreid met alle details besproken.

IK heb vaker gezeten in, bij, groepen vrouwen die dachten dat ik hun taal niet versta. Dan bemerk je, dat vrouwen onder privacy iets anders verstaan, namelijk dat vriendinnen en bevriende vrouwen in de familie en de vrouwen die men treft bij sport, kapper, schoonheidsspecialiste enz. dat ook mogen weten.

Daarom ook heeft het kabinet (voornamelijk mannen, nu langzaam ook enkele vrouwen) ook die nieuwe wet over privacy laatst ingevoerd. Met die nieuwe vrouwen en bij hen constaterend een totale afwezigheid van gevoel voor privacy (lopen bv met gevoelige documenten voor iedereen fotografeer-baar onder de arm over straat) vond men zo een wet nodig!
Dus vrouwen weten niet wat privacy is omdat we makkelijker met vriendinnen over ons seksleven praten? Jonges toch. :|W
Het gaat ook niet per se over het feit dat erover gepraat wordt, maar vooral hoe en met hoeveel respect.
pi_200671641
Hoe de fuck is dit relevant voor TS? :?
pi_200671758
quote:
7s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:01 schreef Candaasje het volgende:
Hoe de fuck is dit relevant voor TS? :?
toegegeven, we zijn off topic. :)
pi_200676200
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 11:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK heb vaker gezeten in, bij, groepen vrouwen die dachten dat ik hun taal niet versta. Dan bemerk je, dat vrouwen onder privacy iets anders verstaan, namelijk dat vriendinnen en bevriende vrouwen in de familie en de vrouwen die men treft bij sport, kapper, schoonheidsspecialiste enz. dat ook mogen weten.
Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van. Een vroegere vriend van me heeft HEEL mijn privéleven met zijn beste vriendin besproken. En die ging dat tegen me gebruiken op Twitter. D.w.z. al mijn issues expliciet benoemen, voor iedereen te zien. Zulke lui zijn er dus helaas ook :r
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  zondag 1 augustus 2021 @ 15:40:43 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200677220
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van. Een vroegere vriend van me heeft HEEL mijn privéleven met zijn beste vriendin besproken. En die ging dat tegen me gebruiken op Twitter. D.w.z. al mijn issues expliciet benoemen, voor iedereen te zien. Zulke lui zijn er dus helaas ook :r
Yikes...
  Moderator zondag 1 augustus 2021 @ 17:37:29 #91
441859 crew  Lenny77
pi_200679754
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van. Een vroegere vriend van me heeft HEEL mijn privéleven met zijn beste vriendin besproken. En die ging dat tegen me gebruiken op Twitter. D.w.z. al mijn issues expliciet benoemen, voor iedereen te zien. Zulke lui zijn er dus helaas ook :r
Je hebt overal van dat soort mensen, zowel mannen als vrouwen.
Stuk voor stuk zieligerds :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 1 augustus 2021 @ 18:31:49 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_200680612
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van. Een vroegere vriend van me heeft HEEL mijn privéleven met zijn beste vriendin besproken. En die ging dat tegen me gebruiken op Twitter. D.w.z. al mijn issues expliciet benoemen, voor iedereen te zien. Zulke lui zijn er dus helaas ook :r
Serieus? Mooie vriend heb je dan.
soooo, da's mooi!
pi_200683480
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 17:28 schreef _Arual_ het volgende:
Nette en verstandige collega! :Y
Inderdaad. Anders was ie binnen een aantal jaar geconfronteerd met een aanklacht 'seksuele intimidatie / verkrachting van collega'. Don't shit (close to) where you eat.
  maandag 2 augustus 2021 @ 09:55:30 #94
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_200689768
quote:
1s.gif Op zondag 1 augustus 2021 15:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]

Nou, sommige mannen kunnen er ook wat van. Een vroegere vriend van me heeft HEEL mijn privéleven met zijn beste vriendin besproken. En die ging dat tegen me gebruiken op Twitter. D.w.z. al mijn issues expliciet benoemen, voor iedereen te zien. Zulke lui zijn er dus helaas ook :r
Sommige mannen kennen er ook wat van ...
Ik "analyseer" je bijdrage. .......

Jouw vriend (man dus ) vertelt HEEL jouw privé leven aan zijn beste vriendin, een vrouw. FOUT
Deze vrouw zet dat op Twitter, benoemt op Twitter expliciet al jouw issues. FOUT IN HET KWADRAAT !!

In mijn ogen is je vriend dom, fout geweest, geen respect voor jouw privé leven.
Maar wat die vrouw doet grenst al, wat mijn gevoel betreft, aan misdadig, of toch minimaal erg laf en laag.

Spijt mij echt voor je !! Sterkte en laat ze maar verrekken :wtf: }:| :r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_200782791
Ik adviseer te zoeken naar een trouwpartner.
n
pi_200783579
Ik moet dit even verwerken hoor.

Mannen: vinden dat het zo moeilijk voor ze is om seks te krijgen, dat vrouwen het daarin beter hebben omdat ze het zo veel kunnen krijgen.

Ook mannen: “bedank die vent dat hij seks heeft geweigerd”.
Oh, was het niet iets om blij mee te zijn als een man seks wil dan?

Verder eens dat er niet veel genants aan deze situatie is. Wat heb je nou gedaan, alleen gevraagd of hij je huis binnen wou komen en hij had geweigerd. Verder niks.

[ Bericht 10% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 06-08-2021 22:39:59 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:51:54 #97
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200787137
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 16:45 schreef Carpet het volgende:

Vorige week heb ik met collega’s gegeten en gedronken als personeelsuitje en bracht een mannelijke collega mij naar huis. Ik vind hem erg leuk en ik dacht dat we een beetje in de flirtmodus zaten, dus bij het afscheid vroeg ik hem mee naar binnen (dus doelend op meer) en heeft hij dat afgewezen. 🙈 Met iets als reden van; je bent net pas single, volgens mij ben je jezelf niet dus ik pas hiervoor.

Dan was je dus vervelend bezopen of je bent niet de knapste. Een beetje vent wijst niet zomaar een gratis wipje af namelijk
Beati pauperes spiritu
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 7 augustus 2021 @ 08:57:00 #98
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_200787220
Het is net een maand uit, je hebt nog niet verwerkt en dan je direct weer storten in iets anders .
Sneu gedoe. :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_200821220
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:51 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dan was je dus vervelend bezopen of je bent niet de knapste. Een beetje vent wijst niet zomaar een gratis wipje af namelijk
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:57 schreef puzziepie het volgende:
Het is net een maand uit, je hebt nog niet verwerkt en dan je direct weer storten in iets anders .
Sneu gedoe. :')
Wat een vreemde reacties, hebben jullie nou echt niet door dat TS een beetje in de knoop zit en daarom dit topic start?
En voelen jullie je nu beter omdat jullie hebben laten merken hier boven te staan?
Nou, eigenlijk staan jullie er niet eens boven. Het zijn reacties vol onbegrip waardoor het duidelijk is dat jullie alleen maar aan zelfpijperij doen. Bah.
Stel je toch eens voor dat je iemand echt probeert te helpen, te zot voor woorden. Want ikke, ikke, ikke. :r
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:11:15 #100
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200821385
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:02 schreef vannelle het volgende:

[..]


[..]

Wat een vreemde reacties, hebben jullie nou echt niet door dat TS een beetje in de knoop zit en daarom dit topic start?
En voelen jullie je nu beter omdat jullie hebben laten merken hier boven te staan?
Nou, eigenlijk staan jullie er niet eens boven. Het zijn reacties vol onbegrip waardoor het duidelijk is dat jullie alleen maar aan zelfpijperij doen. Bah.
Stel je toch eens voor dat je iemand echt probeert te helpen, te zot voor woorden. Want ikke, ikke, ikke. :r
Zelfpijperij? Ik mik al weken op een goeie blowjob van een lekker wijf
Beati pauperes spiritu
  zondag 8 augustus 2021 @ 22:12:05 #101
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200821393
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:02 schreef vannelle het volgende:

[..]


[..]

Wat een vreemde reacties, hebben jullie nou echt niet door dat TS een beetje in de knoop zit en daarom dit topic start?
En voelen jullie je nu beter omdat jullie hebben laten merken hier boven te staan?
Nou, eigenlijk staan jullie er niet eens boven. Het zijn reacties vol onbegrip waardoor het duidelijk is dat jullie alleen maar aan zelfpijperij doen. Bah.
Stel je toch eens voor dat je iemand echt probeert te helpen, te zot voor woorden. Want ikke, ikke, ikke. :r
En waarom zou mijn aanname niet kunnen kloppen?
Beati pauperes spiritu
  zondag 8 augustus 2021 @ 23:30:55 #102
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_200822471
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:51 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dan was je dus vervelend bezopen of je bent niet de knapste. Een beetje vent wijst niet zomaar een gratis wipje af namelijk
Mwah. Er zijn inderdaad mannen die uitsluitend met hun lul kunnen denken, en zo zijn er ook weer mannen die daar iets efficiënters voor gebruiken. Jij valt kennelijk in de 1e categorie.
  maandag 9 augustus 2021 @ 00:47:05 #103
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200823070
quote:
7s.gif Op zondag 8 augustus 2021 23:30 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Mwah. Er zijn inderdaad mannen die uitsluitend met hun lul kunnen denken, en zo zijn er ook weer mannen die daar iets efficiënters voor gebruiken. Jij valt kennelijk in de 1e categorie.
Ik wissel het af, daarbij geleid door de behoeften die iedere man heeft. Kan prima naast elkaar bestaan: intellect en een primair systeem dat zit ingebakken sinds de oertijd.
Beati pauperes spiritu
pi_200828182
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 08:51 schreef Academicus het volgende:

[..]

Dan was je dus vervelend bezopen of je bent niet de knapste. Een beetje vent wijst niet zomaar een gratis wipje af namelijk
Of het is een man die zijn hersens gebruikt en niet denkt met zijn geslachtsdeel.

Ik denk het verschil tussen een heer met respect en iemand die zijn *** achterna loopt.

quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:11 schreef Academicus het volgende:
Zelfpijperij? Ik mik al weken op een goeie blowjob van een lekker wijf
Dus? Dat is het verschil tussen respect hebben en niet misbruik van een situatie te maken.
Het verschil zit hem in het onderdeel waarmee je denkt.
  maandag 9 augustus 2021 @ 13:53:25 #105
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_200828798
quote:
0s.gif Op maandag 9 augustus 2021 13:09 schreef Rolfieo het volgende:

[..]

Of het is een man die zijn hersens gebruikt en niet denkt met zijn geslachtsdeel.

Ik denk het verschil tussen een heer met respect en iemand die zijn *** achterna loopt.
[..]

Dus? Dat is het verschil tussen respect hebben en niet misbruik van een situatie te maken.
Het verschil zit hem in het onderdeel waarmee je denkt.
Gaap
Beati pauperes spiritu
pi_200832356
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 22:12 schreef Academicus het volgende:

[..]

En waarom zou mijn aanname niet kunnen kloppen?
Zucht.... Wat denk je zelf?

quote:
Dan was je dus vervelend bezopen of je bent niet de knapste. Een beetje vent wijst niet zomaar een gratis wipje af namelijk
Je twijfelt zelf al en terecht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')