abonnement Unibet Coolblue
pi_200646972
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Waarom citeer je mijn reactie wanneer je er in het geheel niet op reageert?
Je kan zeggen wat je wil, maar er zijn ook wielrenners waar niemand last van heeft. Maar hoor je iemand daarover? Neen. Iedereen is te druk met het afzeiken van de rotte appels!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:41:15 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200647019
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:26 schreef Werkperd het volgende:

[..]

Zet je frustratie even aan de kant en laat je hersencellen even normaal concentreren op hetgeen wat ik geschreven heb. Ga hier niet telkens alles gedetailleerd uiteenzetten terwijl het in ABC taal geformuleerd is.
Die hersencellen sterven bij de bosjes af wanneer ik jouw reacties lees. Maar anders leg even uit waarom voortplanting de enige manier is om je soort te helpen in het voortbestaan. Ik ben benieuwd ^O^ .
Huilen dan.
pi_200647021
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

:')

Ongemakkelijke waarheid is ongemakkelijk?
[..]

Waarom zou je je per se moeten voortplanten om een bijdrage te leveren aan het voortbestaan van je soort. Als Einstein zich niet had voortgeplant, had hij de mensheid dan niet vooruit geholpen?

Zo is het bijvoorbeeld bij pinguuuuuuus waargenomen dat homoseksuele stelletjes voor de weesjes zorgen.
Mensen hebben van nature een overlevingsdrang. Net als elk ander levend wezen. Dit zorgt voor de natuurlijke drang naar voortplanting. Het past zich naar mijn ervaring aan de hand van de natuurlijke situatie. De natuur regelt zichzelf.
  zaterdag 31 juli 2021 @ 00:45:34 #154
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200647071
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 00:41 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:

[..]

Mensen hebben van nature een overlevingsdrang. Net als elk ander levend wezen. Dit zorgt voor de natuurlijke drang naar voortplanting. Het past zich naar mijn ervaring aan de hand van de natuurlijke situatie. De natuur regelt zichzelf.
En hoe volgt hieruit dat er een plan is? De "on the go" aanpassingen die we evolutie noemen wijzen toch juist op de afwezigheid van dat vermeende plan.

Of mis ik je punt...
Huilen dan.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 31 juli 2021 @ 00:57:42 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_200647231
Dit gaat nergens over.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')