abonnement Unibet Coolblue
pi_200598133
Momenteel woon ik tegenover een woningblok die wordt verbouwd/gerenoveerd. Het is een groot project en ze zijn 6 maanden als bezig en het zal nog 6 maanden duren voordat het klaar is. Nu is mijn slaapkamer aan de kant van de bouwplaats. Hierdoor wordt ik vroeg wakker van de herrie die ze maken. Van de gemeente mogen ze om 7 uur beginnen met lawaai maken. Het komt helaas steeds voor dat ze om 6.30 uur al herrie maken en af en toe zelf eerder. uitschieter was om 5.40 uur in de ochtend.....

Nu ga ik dat niet nog 6 maanden volhouden. Hebben jullie ideeën hoe ik mijn raam tijdelijk goed kan isoleren. Ik snap dat het niet stil zal zijn maar een behoorlijke demping zou prettig zijn.

Oplossingen die voor iemand met 2 linkerhanden te doen is ;)
pi_200598181
Ga tijdelijk in de woonkamer slapen.
blablablabla
pi_200598187
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juli 2021 14:59 schreef potjecreme het volgende:
Het komt helaas steeds voor dat ze om 6.30 uur al herrie maken en af en toe zelf eerder. uitschieter was om 5.40 uur in de ochtend.....
Dat mag je ook best melden bij de gemeente, daar kan men gewoon op handhaven.
Hier in de wijk is men met grote machines bezig, en daar hangen bordjes "Machines niet starten voor 7.00uur" bijvoorbeeld.
  Spellchecker woensdag 28 juli 2021 @ 15:02:56 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200598234
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat mag je ook best melden bij de gemeente, daar kan men gewoon op handhaven.
Hier in de wijk is men met grote machines bezig, en daar hangen bordjes "Machines niet starten voor 7.00uur" bijvoorbeeld.
Kreeg net een melding van de gemeente terug dat handhaving hier niks tegen kan doen. Ze waren langs geweest en hoorde ook het geluid. Is een actieve bouwplaats was de terugkoppeling. Zal morgen bellen. Ben nu te boos.
pi_200598242
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:02 schreef maily het volgende:
Oordopjes ook een optie?
Die heb ik gekocht maar dat slaap niet lekker. Wellicht moet ik het langer proberen.
pi_200598266
Geen tips maar van welk geluid heb je last? Heien maakt de meeste taffesherrie maar dat is alleen in het begin.
  woensdag 28 juli 2021 @ 15:11:03 #8
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_200598337
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht maar dat slaap niet lekker. Wellicht moet ik het langer proberen.
Dat is wel even wennen ja maar wel de snelste en goedkoopste oplossing denk ik. Zelf vind ik die kneedbare (min of meer) het prettigst.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_200598377
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:07 schreef Fugue het volgende:
Geen tips maar van welk geluid heb je last? Heien maakt de meeste taffesherrie maar dat is alleen in het begin.
Slopen en gemotoriseerde voertuigen. Regelmatig wordt er een kraan gebruikt en ik wist niet dat een kraan zoveel geluid maakte. Ter voorbereiding zodat ze om 7 uur kunnen beginnen draait de kraan dus al ruim voor 7 uur stationair voor mijn slaapkamerraam ;(
pi_200598396
Gelukkig na deze week hebben ze bouwvak. Kan ik even bijkomen.
pi_200598460
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Kreeg net een melding van de gemeente terug dat handhaving hier niks tegen kan doen. Ze waren langs geweest en hoorde ook het geluid. Is een actieve bouwplaats was de terugkoppeling. Zal morgen bellen. Ben nu te boos.
Tja, als ze pas na 7uur komen controleren, snap ik die terugkoppeling. Maar in de vergunning moet er wel iets over staan vermoed ik.
pi_200598499
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:16 schreef Piles het volgende:

[..]

Tja, als ze pas na 7uur komen controleren, snap ik die terugkoppeling. Maar in de vergunning moet er wel iets over staan vermoed ik.
Dus dat. En ik snap dat vanaf 7 uur ze herrie mogen maken.
pi_200598684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:18 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dus dat. En ik snap dat vanaf 7 uur ze herrie mogen maken.
Tip voor de toekomst: meld je aan op https://www.overheid.nl/berichten-over-uw-buurt
Dan krijg je de vergunningsaanvraag, en kun je die dus ook inzien en op reageren ;)
  woensdag 28 juli 2021 @ 15:53:01 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_200599083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:06 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht maar dat slaap niet lekker. Wellicht moet ik het langer proberen.
Je hebt veel verschillende soorten oordopjes, zoals deze kneedbare variant, of deze van Alpine. Het is even oefenen met in doen, maar als je eenmaal een werkende variant hebt gevonden, zul je met de ramen dicht geen last meer hebben van de bouwplaats.
pi_200599131
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:53 schreef TNA het volgende:

[..]

Je hebt veel verschillende soorten oordopjes, zoals deze kneedbare variant, of deze van Alpine. Het is even oefenen met in doen, maar als je eenmaal een werkende variant hebt gevonden, zul je met de ramen dicht geen last meer hebben van de bouwplaats.
Ohropax wasbolletjes *;
pi_200599212
Herkenbaar ja :r

15 huizen gesloopt en er 25 nieuwbouwwoningen voor in de plaats gezet. 40 meter van ons huis.
4 bouwketen voor onze deur op het normaliter rustig groen braakliggend veldje.
Wij wonen ook precies op de hoek waar al het bouwverkeer naar binnen moest.

Anderhalf jaar doffe doffe ellende. Inderdaad al vaak om 6:00/06:30

Piep piep piep piep piep, achteruit rijdende opleggers van 20 meter en vaak meer de straat in manoeuvrerend. Om 6:30 uur. Schreeuwende bouwlui in onze voortuin.

Leuk joh, thuiswerken

We moesten het maar allemaal pikken.
pi_200600563
Las op de blog van toeps over gordijnen. Is wel een prijzige oplossing


https://www.toeps.nl/blog(...)maal-weten-werkt-dat
pi_200601976
Ik wist niet eens dat zoiets bestond. Maar goed; om nou je hele huis voor een tijdelijk probleem te voorzien van zo’n dure oplossing? Nah.

Maar jou ging het vooral om je slaapkamer toch?
Ik zou dan gewoon voor oordoppen gaan. Wen je wel aan.
pi_200602555
Bouw- en sloopwerkzaamheden zijn tussen 7:00 en 19:00 toegestaan, tenzij er een ontheffing is verleend. Onder bouw- en sloopwerkzaamheden valt trouwens ook het alvast opstarten van materieel dus dat zou ook niet voor 7:00 mogen gebeuren.

Voorwaarde voor het verlenen van een ontheffing is dat er een technische noodzaak of maatschappelijk belang bij is om eerder te starten of langer door te gaan (bijvoorbeeld omdat je een betonstort niet halverwege kunt onderbreken of omdat je weg niet midden in de overdag wilt dichtgooien. Dat een 'gewoon' gebouw sneller of goedkoper opgeleverd kan worden is geen reden voor een ontheffing.

Ergens staat me bij dat jij in Amsterdam woont? Daar is het interne beleid dat bij het verlenen van ontheffingen de buurtbewoners door de aannemer schriftelijk geïnformeerd moeten worden. Dat wordt in de vergunningsvoorwaarden opgenomen en er wordt ook op toegezien. Dus als je niets ontvangen hebt, mag je er van uitgaan dat er geen ontheffing is verleend.

Het handigste is om een weekje bij de houden wanneer er buiten de reguliere werktijden gewerkt wordt en wat er gedaan wordt. En vervolgens de buitendienstinspecteur van de vergunningverlener te informeren. Vergunningverlener is in Amsterdam meestal het stadsdeel, voor grootstedelijke projecten is dat de Omgevingsdienst Noordzeekanaal. Een gemiddeld woongebouw zal onder het stadsdeel vallen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_200602793
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:16 schreef stavromulabeta het volgende:
Bouw- en sloopwerkzaamheden zijn tussen 7:00 en 19:00 toegestaan, tenzij er een ontheffing is verleend. Onder bouw- en sloopwerkzaamheden valt trouwens ook het alvast opstarten van materieel dus dat zou ook niet voor 7:00 mogen gebeuren.

Voorwaarde voor het verlenen van een ontheffing is dat er een technische noodzaak of maatschappelijk belang bij is om eerder te starten of langer door te gaan (bijvoorbeeld omdat je een betonstort niet halverwege kunt onderbreken of omdat je weg niet midden in de overdag wilt dichtgooien. Dat een 'gewoon' gebouw sneller of goedkoper opgeleverd kan worden is geen reden voor een ontheffing.

Ergens staat me bij dat jij in Amsterdam woont? Daar is het interne beleid dat bij het verlenen van ontheffingen de buurtbewoners door de aannemer schriftelijk geïnformeerd moeten worden. Dat wordt in de vergunningsvoorwaarden opgenomen en er wordt ook op toegezien. Dus als je niets ontvangen hebt, mag je er van uitgaan dat er geen ontheffing is verleend.

Het handigste is om een weekje bij de houden wanneer er buiten de reguliere werktijden gewerkt wordt en wat er gedaan wordt. En vervolgens de buitendienstinspecteur van de vergunningverlener te informeren. Vergunningverlener is in Amsterdam meestal het stadsdeel, voor grootstedelijke projecten is dat de Omgevingsdienst Noordzeekanaal. Een gemiddeld woongebouw zal onder het stadsdeel vallen.
Klopt, ik woon in Amsterdam

Dit was het antwoord 3 weken geleden

U liet ons het volgende weten
Geluidsoverlast om 5.40 uur

Wat hebben wij kunnen doen?
Gisteren heb ik uw melding naar de projectmanager xxxx gestuurd voor verdere afhandeling. Hierbij heb ik hem nadrukkelijk verzocht om de wettelijke werktijden voor bedrijfsmatige bouw- of sloopwerkzaamheden (op werkdagen en op zaterdag tussen 7.00 uur en 19.00 uur) in acht te nemen.


De projectleider had het vervolgens door gestuurd naar de projectleider van het bouwbedrijf. Deze vroeg mij of ik een zwaar weekend heb gehad en ontkende dat ze zo vroeg begonnen. Gelukkig had ik foto's en filmpjes gemaakt. Dacht wel dat ze zouden ontkennen. Hij vertelde over het eerder opstarten dan 7 uur. Afgesproken dat ik de filmpjes zou sturen en hij zo hier op terug komen. Ik wacht nog op antwoord...

Het zat me niet lekker met wat de gemeente zegt en de opstart tijden. Afgelopen week weer erg. Wederom melding gedaan bij de gemeente.

Wat hebben wij kunnen doen?
Vervelend dat u deze overlast ervaart. Handhaving is op locatie geweest en heeft het geluid ook gehoord. Handhaving heeft ook geconstateerd dat ze niet tegen dit geluid kunnen optreden, hier vinden nog werkzaamheden plaats.



Politie bellen om 6 uur voelt ook zo raar maar misschien toch doen.

Aan de andere kant wordt dit dan zo strijd waar ik niet veel energie in wil steken. Vandaar dan toch maar kijken wat ik zelf kan doen.
pi_200602901
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:02 schreef Elan het volgende:
Ga tijdelijk in de woonkamer slapen.
Dat heb ik geprobeerd....heb aan die kant van het huis nieuwe buren die verbouwen :'( :'( Afgelopen week waren ze klaar.
  woensdag 28 juli 2021 @ 20:39:54 #22
438762 -Richard-
Een 21 jarige allrounder.
pi_200602999
Ik heb deze oordopjes voor dit soort situaties:
moldex 35 db ear plugs

Zijn erg prettig in gebruik en bij goed aanbrengen in je oor heb je er geen last/gevoel bij.
Niet (te) duur ook. Ik pak na elk gebruik nieuwe. Zo'n bus van 250stuks of zelfs 500 heb je zomaar niet leeg :D
Weet van alles een beetje maar net niets.
  Spellchecker woensdag 28 juli 2021 @ 20:41:16 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200603024
Kan me voorstellen dat je geen zin hebt in de strijd ... heb niet alles gelezen maar ben jij de enige die hier overlast van heeft?
Zo nee, kunnen jullie samen protesteren/aangifte doen?
pi_200603088
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Klopt, ik woon in Amsterdam

Dit was het antwoord 3 weken geleden

U liet ons het volgende weten
Geluidsoverlast om 5.40 uur

Wat hebben wij kunnen doen?
Gisteren heb ik uw melding naar de projectmanager xxxx gestuurd voor verdere afhandeling. Hierbij heb ik hem nadrukkelijk verzocht om de wettelijke werktijden voor bedrijfsmatige bouw- of sloopwerkzaamheden (op werkdagen en op zaterdag tussen 7.00 uur en 19.00 uur) in acht te nemen.


Die projectmanager xxx is van de ontwikkelaar en niet van de gemeente neem ik aan?
Staat er ook bij van wie heb je de reactie gehad? Van iemand van het stadsdeel zelf of van van het algemene loket van de centrale stad?

En verder even via de DM
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_200603226
Ben je al op de bouw wezen praten? Geef ze wat lekkers, ga met ze in gesprek. Dan bereik je veel meer dan handhaving en politie er op af sturen.
pi_200605126
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:52 schreef Puala het volgende:
Ben je al op de bouw wezen praten? Geef ze wat lekkers, ga met ze in gesprek. Dan bereik je veel meer dan handhaving en politie er op af sturen.
Nou hebben wij in ons geval nooit politie op ze afgestuurd en altijd alles via de woningbouw vereniging laten lopen (de opdrachtgever van de bouw) maar de houding van de bouwers (vooral hun hoofd) was verschrikkelijk naar ons bewoners toe :{ Zum kotsen zelfs.
pi_200605214
Maar goed, mijn bloeddruk schiet alleen door dit te typen weer omhoog en het is voor ons nu achter de rug dus laat ik vooral dit topic niet kapen.

Maar wat een ellende kan dit opleveren :{
pi_200605779
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 22:36 schreef lily het volgende:

[..]

Nou hebben wij in ons geval nooit politie op ze afgestuurd en altijd alles via de woningbouw vereniging laten lopen (de opdrachtgever van de bouw) maar de houding van de bouwers (vooral hun hoofd) was verschrikkelijk naar ons bewoners toe :{ Zum kotsen zelfs.
Ik heb ook naast een bouwplaats van de woningbouw gewoond, ik herken je verhalen wel. Maar als je de buurvrouw bent die met 30 graden een x ijsjes afgeeft.. dan zijn ze soms net wat gewilliger om de radio niet voor 7u al zo hard te zetten. En even zachtjes aan te komen rijden.

Maar het is herrie en het is vervelend, dat ben ik met je eens.
pi_200613973
Politie bellen werkte bij mij wel toen ze bij de lokale bakker om 2 uur 's nachts het dak van het pand stonden te zagen voor de verbouwing "omdat dat handiger was in de planning". Houten platen van het dak gooien, naar elkaar schreeuwen "geef even een koevoet, HEE, geef ff een koevoet jonge!"

Oom en tante agent stonden na een paar minuten op de stoep en hebben uitgelegd dat ze stil moesten zijn en dat ze anders ergens anders een nachtje herrie mochten maken.

Wat me altijd zo irriteert aan dit soort situaties is dat zo'n grote organisatie blijkbaar gewoon alles kan maken, terwijl als je zelf een keer 's avonds (om 21:10) nog wat zou willen doen staat er natuurlijk gelijk politie op de stoep.
pi_200625734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Kreeg net een melding van de gemeente terug dat handhaving hier niks tegen kan doen. Ze waren langs geweest en hoorde ook het geluid. Is een actieve bouwplaats was de terugkoppeling. Zal morgen bellen. Ben nu te boos.
Dan kraamt de gemeente onzin uit. Wanneer je expliciet meldt dat er al geluidsoverlast is voor 7 uur 's ochtends kan de gemeente daar wel degelijk wat aan doen. Bouw-en woningtoezicht kan gewoon een paar keer in de ochtend vanaf 6 uur om de hoek gaan wachten, en dan zodra er tussen 6 en 7 een machine gestart wordt direct een waarschuwing geven. Bij herhaling kan de gemeente ook een bouwstop opleggen. Dan moet iedereen de bouwplaats verlaten en mag de bouw pas hervat worden nadat de bouwer een plan van aanpak ingediend heeft hoe ze in het vervolg zich toch aan de regels kunnen en zullen houden. Dat zijn voor een bouwer kostbare grappen, dus indien de gemeente er op deze manier bovenop gaat zitten, is de kans groot dat de vroege herrie snel voorbij is.

Daarnaast kun je ook de hoofdaannemer van het project aanschrijven, daar je beklag doen over de te vroege herrie en melden dat je handhavingsverzoeken bij de gemeente zult indienen wanneer de bouwer zich niet snel aan de regels houdt.
pi_200670001
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

De projectleider had het vervolgens door gestuurd naar de projectleider van het bouwbedrijf. Deze vroeg mij of ik een zwaar weekend heb gehad en ontkende dat ze zo vroeg begonnen.
Hier had je meteen op moeten houden en het een niveau hoger gaan zoeken.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_200670041
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:02 schreef maily het volgende:
Oordopjes ook een optie?
Die heb ik, maar helaas hoor je het geluid daar toch nog doorheen. Het dempt, maar niet volledig.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_200672636
Je eigen levensritme er op aanpassen zal wel geen optie zijn?
(moet er zelf altijd om 5:30 uit, ben eigenlijk wel jaloers op mensen die tot 7 uur kunnen uitslapen)
pi_200673425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 23:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb ook naast een bouwplaats van de woningbouw gewoond, ik herken je verhalen wel. Maar als je de buurvrouw bent die met 30 graden een x ijsjes afgeeft.. dan zijn ze soms net wat gewilliger om de radio niet voor 7u al zo hard te zetten. En even zachtjes aan te komen rijden.

Maar het is herrie en het is vervelend, dat ben ik met je eens.
Moet je dat schorem nog paaien ook om zich aan de wet te laten houden. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200673678
Ik heb er ook ervaring mee, het lijkt echt alsof ze expres voor 7 al beginnen met eerst een berg metalen buizen van drie hoog naar beneden te flikkeren. "Zo, de buurt is wakker hoor! Whehehehe".
pi_200676625
Precies hetzelfde hier.
Voor zevenen, liefst op zaterdag, even iets met heel veel lawaai en daarna lekker op hun dooie gemak koffie gaan drinken in de keet ^p^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_200676771
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 12:48 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Je eigen levensritme er op aanpassen zal wel geen optie zijn?
(moet er zelf altijd om 5:30 uit, ben eigenlijk wel jaloers op mensen die tot 7 uur kunnen uitslapen)
Ik probeer eerder naar bed te gaan. Maar ik ben een slechte slaper en ik heb tussen 6 en 8 zeker nog wel mijn slaap nodig.
pi_200676821
Van donderdag op vrijdag in de woonkamer geslapen. Ik denk dat ik dat maar ga doen. Verder ga ik aan de projectleider vragen om een schema wanneer ze gaan slopen en wanneer de kraan er is etc zodat ik daarop ben voorbereid. Nu is het steeds een verrassing.
pi_200716823
Melding maken bij de gemeente over geluidsoverlast. Als ze om 7 uur mogen beginnen, is het niet oké dat ze eerder al beginnen.
Protège moi de mes désirs.
pi_200726022
6.30-7.00 is toch een normale tijd om op te staan? Ik werk gewoon om 8.30, maar sta rond die tijd wel op.
.
pi_200726113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 15:05 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Kreeg net een melding van de gemeente terug dat handhaving hier niks tegen kan doen. Ze waren langs geweest en hoorde ook het geluid. Is een actieve bouwplaats was de terugkoppeling. Zal morgen bellen. Ben nu te boos.
Doe een formeel handhavingsverzoek. En klaag bij een gemeenteraadslid.

En spreek de voorman aan dat je wilt dat ze niet te vroeg lawaai maken en of ze jouw slaapkamer beter kunnen isoleren.
dag
pi_200736455
Hoe heet het bedrijf dat klust? richt je op hun
  woensdag 4 augustus 2021 @ 14:49:05 #43
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_200736601
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 23:14 schreef Fer het volgende:
6.30-7.00 is toch een normale tijd om op te staan? Ik werk gewoon om 8.30, maar sta rond die tijd wel op.
Dat is fijn voor je, maar niet voor iedereen van toepassing. Als er tussen 07.00 en 19.00 herrie gemaakt mag worden is het niet de bedoeling dat er al om 06.00 gestart wordt natuurlijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_201381936
Een update:

Wilde gister al een update plaatsen maar dacht maar wilde wachten op de grote kraan en toevallig staat de kraan er vandaag.

Ik kreeg hier het advies om mijn klacht bij de inspecteur te zetten. Ik kreeg hiertoe zelf niet de kans. De gemeente heeft het zelf doorgezet naar de inspecteur. Ik heb de inspecteur niet gesproken. Kreeg aantal dagen later bericht dat de projectleider nadrukkelijk is verzocht zich aan de bouw/slooptijden te houden.

Na een maand kan ik jullie zeggen dat het lijkt alsof ze inderdaad pas om 7 uur herrie maken. Ik slaap nog steeds in de woonkamer want ook 7 uur is mij te vroeg en ik ben nu overgevoelig voor de bouwgeluiden.

Vandaag ging ik rond 6.15 naar de wc en hoorde ik een bromgeluid die mij deed denken aan de kraan. Op het moment dat ik ging kijken werd de motor uitgedaan. Normaal bleef het de hele tijd draaien. Iets voor 7 hoorde in ik de verte weer het bromgeluid. Toen ik later ging kijken, zag ik dat ze de kraan aan de andere kant van het gebouw hadden geplaatst.

De kraan lijkt minder vaak te komen want ik zag ook een bouwlift toen ze na de bouwvak weer begonnen.

Al met al ben ik tevreden!
pi_201381972
Gek dat de inspecteur geen contact heeft opgenomen met jou. Hij/zij zal op z’n minst moeten vragen naar jouw bevindingen nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door arvensis op 16-09-2021 12:10:15 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_201382008
Hier ook gehad, begonnen een half jaar lang om 7 uur in de ochtend. Wat ik heb gedaan is gewoon mijn ritme verleggen en elke avond om uiterlijk 23:00 gaan slapen. Word je om 7 uur wakker, heb je al mooi je 8 uur slaap gehad en begin je fris en vroeg aan de dag. Lekker even boodschappen doen voor werk in plaats van er na enzo.
pi_201382011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:20 schreef arvensis het volgende:
Gek dat de inspecteur geen contact heeft opgenomen met jou. Hij/zij zal op z’n minst moeten vragen naaf jouw bevindingen nu.
Ik had inderdaad een telefoontje van de inspecteur verwacht.
pi_201382614
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:22 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik had inderdaad een telefoontje van de inspecteur verwacht.
Om welke gemeente gaat het?
Protège moi de mes désirs.
pi_201382625
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:09 schreef arvensis het volgende:

[..]
Om welke gemeente gaat het?
Amsterdam
pi_201382852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 11:17 schreef potjecreme het volgende:
Een update:

Wilde gister al een update plaatsen maar dacht maar wilde wachten op de grote kraan en toevallig staat de kraan er vandaag.

Ik kreeg hier het advies om mijn klacht bij de inspecteur te zetten. Ik kreeg hiertoe zelf niet de kans. De gemeente heeft het zelf doorgezet naar de inspecteur. Ik heb de inspecteur niet gesproken. Kreeg aantal dagen later bericht dat de projectleider nadrukkelijk is verzocht zich aan de bouw/slooptijden te houden.

Na een maand kan ik jullie zeggen dat het lijkt alsof ze inderdaad pas om 7 uur herrie maken. Ik slaap nog steeds in de woonkamer want ook 7 uur is mij te vroeg en ik ben nu overgevoelig voor de bouwgeluiden.

Vandaag ging ik rond 6.15 naar de wc en hoorde ik een bromgeluid die mij deed denken aan de kraan. Op het moment dat ik ging kijken werd de motor uitgedaan. Normaal bleef het de hele tijd draaien. Iets voor 7 hoorde in ik de verte weer het bromgeluid. Toen ik later ging kijken, zag ik dat ze de kraan aan de andere kant van het gebouw hadden geplaatst.

De kraan lijkt minder vaak te komen want ik zag ook een bouwlift toen ze na de bouwvak weer begonnen.

Al met al ben ik tevreden!
ga aub in een hutje op de hei wonen als je niet tegen geluid kan
  donderdag 16 september 2021 @ 12:27:01 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201382895
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:24 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
ga aub in een hutje op de hei wonen als je niet tegen geluid kan
Goh, vorige maand vond je dat kennelijk nog niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 augustus 2021 14:40 schreef OxygeneFRL het volgende:
Hoe heet het bedrijf dat klust? richt je op hun
The love you take is equal to the love you make.
pi_201383219
quote:
1s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Goh, vorige maand vond je dat kennelijk nog niet.
[..]

ja en ze blijft maar janken
  donderdag 16 september 2021 @ 12:55:56 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201383257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 12:52 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
ja en ze blijft maar janken
Ja, vandaar dat ze haar update besluit met “al met al ben ik tevreden”.

Ik zie wel een jankerd, maar zij is het niet.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')