abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin woensdag 28 juli 2021 @ 11:52:58 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200594194
Wat is een topicreport (TR)?
Met een TR wijs je onze moderators op een topic waar in jouw ogen iets mis gaat. Je kunt daarbij vertellen wat jij denkt dat er mis gaat en de moderators zullen daar dan een blik op werpen. Als zij vinden dat er inderdaad iets gebeurt dat niet wenselijk is of niet volgens de regels is kunnen zij ingrijpen. Dat kan zichtbaar zijn (bv door posts te verwijderen en/of een modbreak te plaatsen) of onzichtbaar (door posts te verwijderen die je nog niet gezien had, door de user(s) in kwestie aan te spreken of door een ban te zetten bijvoorbeeld).

Wat is een topicreport NIET?
Een topicreport is geen magisch middel waarbij de crew ingrijpt omdat jij vindt dat dat zou moeten. De crew bekijkt de situatie zo objectief en neutraal mogelijk en neemt onder meer de context in ogenschouw. Het kan dus zo zijn dat er verder op jouw TR geen directe of voor jou zichtbare actie wordt ondernomen. Dat betekent niet dat we je negeren of je melding niet serieus nemen, maar puur dat er op basis van alle meewegende factoren geen reden was om in te grijpen, of er geen reden was ZICHTBAAR in te grijpen.

Belangrijk is dus
- We waarderen je serieuze topicreport en hebben ze ook echt nodig om ons werk makkelijker - of zelfs überhaupt mogelijk - te maken
- We bekijken het topic of de post zodra we daaraan toe komen
- Als we het nodig vinden grijpen we in, als we het niet nodig vinden grijpen we uiteraard NIET in
- We kunnen helaas niet op elke TR persoonlijk in gaan. Dat zou in veel gevallen een dagtaak an sich worden
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin maandag 1 november 2021 @ 12:46:19 #2
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201983276
SCHOP
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')