SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
US schoenmaat zeker?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom is mijn motto geworden;
Zodra vrouwen de leeftijd van mijn schoenmaat hebben bereikt gaan ze er per direct uit!
En je kan ze altijd nog bij elkaar optellen als ze toch wel erg leuk isquote:
Weet ik veel, zijn mensen die daarop kicken tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze werkte er gelukkig niet. En nou, wat denk je zelf?
Dan houd je ze in ieder geval langer dan wanneer je voor IQ gekozen had.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan houd je ze in ieder geval langer dan wanneer je voor IQ gekozen had.
Ik hanteer de regel:quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
En je kan ze altijd nog bij elkaar optellen als ze toch wel erg leuk is
KOEKOEKquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan houd je ze in ieder geval langer dan wanneer je voor IQ gekozen had.
Was meer een antwoord op jouw vraag: of er toestemming was gegevenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, zijn mensen die daarop kicken toch
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een externe HDD van mijn neefje te leen gehad, staan toffe films en series op.
Ja en nog een ander mapje en nu kan ik hem nooit meer aankijken
ohquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was meer een antwoord op jouw vraag: of er toestemming was gegevennou nee hoor, alle verhalen moeten openbaar gemaakt worden.
Ik laat deze enorme kans op een inkopper aan mijn maatje @Dvenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een externe HDD van mijn neefje te leen gehad, staan toffe films en series op.
Waarom klik je daar dan ook op en bekijk je het ook nog eens, eigen schuldquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
Misschien als we het lief vragen dat ze weer terug gaat naar haar oude baas, uit liefde voor onsquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
Nee goed dat je daar weg bent maar wel jammer dat we nu niet meer van deze verhalen gaan krijgen
Ik heb nog genoeg verhalen/ trauma'squote:Op woensdag 28 juli 2021 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh![]()
![]()
Nee goed dat je daar weg bent maar wel jammer dat we nu niet meer van deze verhalen gaan krijgen
Liefde voor ons? HAHAHAHHAquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien als we het lief vragen dat ze weer terug gaat naar haar oude baas, uit liefde voor ons
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:50 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
wel eens met iemand gevaren die foto's van zichzelf verstuurde via de scheepsmail.
wat openbaar toegankelijk is.. en waarvan je weet dat er bemanningsleden zijn die jouw mail lezen ook als is het in het onderwerp duidelijk 'privé aan die en die' gemarkeerd
Oh kijk, wat een leuk leven heb jij tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg verhalen/ trauma's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |