Ja, daar heb je helemaal gelijk in, om diezelfde reden heb ik ook geen paard. Naast dat het teringveel geld kost, moet je daar elke dag heen. Nou mij niet gezien en geen zin in.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, maar het moet elke dag, jarenlang, ook als het jou niet goed uitkomt of als je je kut voelt. Als je nou met z'n tweeën bent kun je het nog een beetje verdelen.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Een update foto van het kozijn voor de geinteresseerden![]()
wat een kakkiezooi, dat beton blijft ook niks meer van overWaarom moet dit vervangen worden? Ziet er prima uit joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat is dit tochquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat je dit gedeeld hebt. Misschien leuk om een volgtopic in wonen en klussen te openen voor de geïnteresseerden?
En als het helemaal naar de klote is haaltie zijn schouders op en kun je alsnog een echte laten komen om het te fiksen. Gevolg: drie keer zoi veel geld kwijt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het er beter uit gaat zien dan voorheen
Thanks, zal het doorgevenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom moet dit vervangen worden? Ziet er prima uit joh.
kan je weer een dag thuis blijven en wachten op een anderquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij sowieso niet, is ook niet zijn werk/vakgebied
Ik heb geen giraffe om die reden. Zou ik ook wel willen, maar genoeg redenen waarom dat ook niet gaat bij mij in de achtertuin.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, om diezelfde reden heb ik ook geen paard. Naast dat het teringveel geld kost, moet je daar elke dag heen. Nou mij niet gezien en geen zin in.
Ik weet nu al dat als we besluiten om een hond te adopteren dat meneer 4E dat wel wil doen, maar er zijn gewoon andere factoren waarom het gewoon geen handige keuze is.
Ik betaal nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En als het helemaal naar de klote is haaltie zijn schouders op en kun je alsnog een echte laten komen om het te fiksen. Gevolg: drie keer zoi veel geld kwijt.
Ja, mijn visite had er onlangs twee meegenomen. Die beesten snurken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beestjes kunnen nauwelijks ademen. Wat een verschrikking.
Misschien wil de Pool wel over zijn ervaringen vertellen in KAA.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat je dit gedeeld hebt. Misschien leuk om een volgtopic in wonen en klussen te openen voor de geïnteresseerden?
Jupquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan je weer een dag thuis blijven en wachten op een ander
Met een beetje pech heeft dat kind blauwe ogen waardoor inheemse kinderen stenen naar hem gaan gooien.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en nog een kind achterlaat in Indonesië
Maakte eens een grap erover die niet zo goed viel
Nou, ik hoef geen giraffequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen giraffe om die reden. Zou ik ook wel willen, maar genoeg redenen waarom dat ook niet gaat bij mij in de achtertuin.
Of een walvis als huisdierquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb geen giraffe om die reden. Zou ik ook wel willen, maar genoeg redenen waarom dat ook niet gaat bij mij in de achtertuin.
Klopt, al was het met name in de jaren '90 en '00 een teringbende.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm true, als het echt een strandwoning is dan is het wel zuur. Maar Renesse + jongen in de zomer bestaat al zo lang, dan hadden mensen maar beter op moeten letten toen ze daar een strandwoninkje gingen kopen
Neem dan een orka.quote:
Hmm dat is wel lastig hoorquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, al was het met name in de jaren '90 en '00 een teringbende.
Laatste 10 jaar is het rap vooruit gegaan, waren jongeren op veel campings en dergelijke ook niet meer welkom. Laatste tijd daarentegen weer raak.
Staat je man daar tussen de giraffen met een rode roos in de mond en een luit in de handen liedjes te spelen voor je, romantischer kan gewoon echt niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik hoef geen giraffeBovendien zijn dat kuddedieren, dus dan moet je een kudde giraffen in de achtertuin houden. Ik zou ze wel vanuit mijn achterraam blaadjes kunnen voeren
Weet niet hoe groot de kudde moet zijn, maar ik zou het best wel willen.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat je man daar tussen de giraffen met een rode roos in de mond en een luit in de handen liedjes te spelen voor je, romantischer kan gewoon echt niet.
Ik zou een keer tegen die vriend laten vallen dat hij een knappe slanke vriendin moet nemen, heb jij recht op.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij slaapt die gewoon in zijn bed 's nachts.
Deze krijg je het huis niet meer uit hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou een keer tegen die vriend laten vallen dat hij een knappe slanke vriendin moet nemen, heb jij recht op.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot de kudde moet zijn, maar ik zou het best wel willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |