Ik vind 'even naar buiten kunnen' wel een beetje matig voor zo'n beestje.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet 3x per dag even naar buiten kunt dan houdt het op inderdaad.
Hoe is het in het Bulgarije? Is alles daar nou nog open?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat in tegenstelling tot bijvoorbeeld broccolirijst, wat ook een stuk sneller klaargemaakt is dan normale rijst.
Zat honden die ervan gruwelen om uitgelaten te worden. Gewoon zo'n lui beest zoeken. Altijd ervoor zorgen dat het hondje op het baasje lijkt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hond = meerdere keren per dag uitlaten.
Ik kan amper voor mezelf zorgen.
Oh toen pas, bij mij was ik 5 ofzo toen mijn ouders doorhadden dat ik niks te zoeken had in de kerk omdat ik daar altijd lag te pittenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, naar de kerk gaat bijvoorbeeld.
Na 15 jaar was ik dat wel een keer beu en ging ik gewoon niet meer.
Vond dat extreem stoer van mezelf.
Waar ga je ze verstoppen danquote:
Las laatst dat ze in Renesse niet blij zijn omdat er nu weer massaal jongeren op afkomen terwijl het vorig jaar gewoon lekker rustig met gezinnetjes was enzoquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er is daar ook echt niks behalve strand en zuipen. Iets meer activiteiten was wel leuk geweest
Gaan jongeren nu nog massaal naar Renesse eigenlijk?
Dat is wel een extreem goede tipquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat honden die ervan gruwelen om uitgelaten te worden. Gewoon zo'n lui beest zoeken. Altijd ervoor zorgen dat het hondje op het baasje lijkt.
Nee doelde op de oneindige honger en drang naar snacksquote:
denk ook niet dat ze weg wilden.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze vertrouwden niemand die goed voor ze zouden kunnen zorgen?
Je hebt toch ook hondenrassen die met frisse tegenzin naar buiten sjokken om te schijten en te pissen en daarna weer snel naar de bank terug rennen?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind 'even naar buiten kunnen' wel een beetje matig voor zo'n beestje.
Ah. Ja dat klopt welquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee doelde op de oneindige honger en drang naar snacks
Ohja, is ook zoquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zuipen was destijds wel een grote hobby van mij
geen idee eigenlijk. Toen mocht je met 16 jaar nog roken en drinken, dat mag nu sowieso al niet meer.
Ik heb niet zo'n steile leercurve zoals jijquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh toen pas, bij mij was ik 5 ofzo toen mijn ouders doorhadden dat ik niks te zoeken had in de kerk omdat ik daar altijd lag te pitten
Natuurlijk, sinds maart al ofzo.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het in het Bulgarije? Is alles daar nou nog open?
Ja, als daar de interesse ook niet ligt, dan is het geen verplichtingquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk ook niet dat ze weg wilden.
Geloof niet dat mijn vader ooit op vakantie is geweest.
Dat dus. Een Husky heeft net iets meer nodig.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sommige hondenrassen hoeven niet uren te rennenof je kiest een senior hondje
chill chillquote:
Franse Bulldogjes.quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt toch ook hondenrassen die met frisse tegenzin naar buiten sjokken om te schijten en te pissen en daarna weer snel naar de bank terug rennen?
Hehehehe, dat kan ik me wel voorstellenquote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Las laatst dat ze in Renesse niet blij zijn omdat er nu weer massaal jongeren op afkomen terwijl het vorig jaar gewoon lekker rustig met gezinnetjes was enzo
In mij poepquote:
stinken die baasjes ook?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:53 schreef bitterbal het volgende:
ik heb hier in de flat een paar stinkende honden. Als je dan na hun de lift in gaat
Nymfomaan is dat toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee doelde op de oneindige honger en drang naar snacks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |