quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vieze directeur had daar ook nog een opmerking over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Gewoon op de kantoorvloer he.. Prop lekker zelf zo'n bal in je mond tijdens kantoortijden.quote:
[..]
Die vieze directeur had daar ook nog een opmerking over.En toen liet hij de foto's zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet eens toen hij dronken was op dat feestjequote:Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon op de kantoorvloer he.. Prop lekker zelf zo'n bal in je mond tijdens kantoortijden.
Ik doe niet aan subtiel.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eentje zegt ze, ik verwachtte dit even niet. Wat stoer om meteen voor zo'n grote te gaan!!
Een appel geven en dan als ze een hap neemt een vraag stellenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan maar je gezicht strak in de plooi houden als dat mens eens langs komt.
[..]
Die vieze directeur had daar ook nog een opmerking over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]
Die vieze directeur had daar ook nog een opmerking over.Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkte je voor die ene leverancier van dat erotische vrouwenspeelgoed of wat?![]()
[..]
Die vieze directeur had daar ook nog een opmerking over.Lijkt me een geschikte vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nou, daar heb ik ook nog wel een verhaal over..quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen liet hij de foto's zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een appel geven en dan als ze een hap neemt een vraag stellen
Gewoon gagbal geluiden maken als ze langsloopt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dan maar je gezicht strak in de plooi houden als dat mens eens langs komt.
Nee, niet eens.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat?
Werkte je voor die ene leverancier van dat erotische vrouwenspeelgoed of wat?
Ik was na mijn bioscoop even inspiratieloos. En toen andere games.quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan wordt het wel weer tijd ja. Ik heb mijn hele eiland omgegooid. Staan een partij fruitbomen. Koekoek.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik ook nog wel een verhaal over..En die vrouw werkt daar ook? Mag hopen dat zij toestemming heeft gegeven om dat verhaal te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ipad fixen, ja kan foutje zijn geweest oepsieBaby darling doll face honey
Nee, walgelijk figuur.quote:
Met of zonder kwijl?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon gagbal geluiden maken als ze langsloopt.
Daarom is mijn motto geworden;quote:
Nee, ze werkte er gelukkig niet. En nou, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En die vrouw werkt daar ook? Mag hopen dat zij toestemming heeft gegeven om dat verhaal te delen
Ipad fixen, ja kan foutje zijn geweest oepsie
Gelukkig heb je kleine voetenquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom is mijn motto geworden;
Zodra vrouwen de leeftijd van mijn schoenmaat hebben bereikt gaan ze er per direct uit!
Oke, vleeskleurige bikiniquote:Op woensdag 28 juli 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap nu wel een beetje die broccoli-gehakt fetisj een beetje beter.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 11:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarom is mijn motto geworden;
Zodra vrouwen de leeftijd van mijn schoenmaat hebben bereikt gaan ze er per direct uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |