abonnement Unibet Coolblue
pi_200593691
quote:
3s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:24 schreef vosss het volgende:

[..]

Persoonlijk prefereer ik Radio Bendeleider :@
Wie niet?! Maar bij gebrek aan beter moeten we wel. Ik kan overigens nu al vrij vragen op Kerstavond voor werk en al mijn familie al laten weten dat ik kerstavond alleen maar lauwe pilsjes van de verwarming trek om als DJ te fungeren. Wie weet wordt Kerst 2021 episch.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_200593715
quote:
9s.gif Op woensdag 28 juli 2021 10:33 schreef Farenji het volgende:
Mijn ouders zijn fanatieke anti-vaccers geworden dus ik denk dat kerst zoals alle familiebijeenkomsten de afgelopen tijd heel erg gezellig gaat worden. Heb er nu al zin in.
Wat erg voor je.
Waren ze altijd al fanatiek of is het echt sinds de corona crisis? En geloven ze ook in de complottheorieėn?
pi_200593773
quote:
3s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:31 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Wie niet?! Maar bij gebrek aan beter moeten we wel. Ik kan overigens nu al vrij vragen op Kerstavond voor werk en al mijn familie al laten weten dat ik kerstavond alleen maar lauwe pilsjes van de verwarming trek om als DJ te fungeren. Wie weet wordt Kerst 2021 episch.
Klinkt als een puik plan. Heb jij alles nog van RBL?

Mocht je het tegen die tijd nodig hebben, DM me dan even, dan zetten we het over :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200593800
Ik denk dat ik 90% nog heb ergens.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200593833
Ik hoop een kerst zoals in 2019. Nu zal niet iedereen dol zijn op zo'n familiekerst, maar ik vind het wel gezellig. Het is altijd een klein clubje (gezin + aanhang & kids). Gezellig dineren met z'n alles, cadeautjes uitpakken en bijkletsen, want zo vaak zijn we niet bij elkaar. En in de afgelopen periode al helemaal niet.
Tot zover wat ik hoop.

Wat ik verwacht is dat we tegen die tijd weer aan een verhoogd aantal besmettingen zitten en er maatregelen zullen gelden om de boel onder controle te houden. Wie weet een zelftest doen voordat je op bezoek gaat bij je familie ofzo. Zoveel mogelijk afstand bewaren en niet kussen/knuffelen. Daar zou ik 't nog wel voor doen. Als ze maar niet gaan roepen dat je met kerst niet samen mag zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200593907
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd en hoop met je mee maar vrees het ergste.

Met de oplopende boetes zullen de prijzen in de horeca wel in rap tempo stijgen dan
Als iedereen open gaat, dan gaan die boetes niet gebeuren.
pi_200593914
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:29 schreef OxygeneFRL het volgende:
Zal vuurwerk weer mogen? vorige keer was dat ivm volle ziekenhuizen. Die liggen niet meer vol
Steeds meer steden verbieden het terecht :Y)
pi_200593963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef babylon het volgende:

[..]

Steeds meer steden verbieden het terecht :Y)
Dat is een andere discussie. Je mist trouwens het feit dat meer steden het verbod hebben afgewezen dan toegewezen maar ok.
pi_200593966
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Klinkt als een puik plan. Heb jij alles nog van RBL?

Mocht je het tegen die tijd nodig hebben, DM me dan even, dan zetten we het over :)
Ik heb een nieuwe PC maar nog een oude HDD die volgens mij nog wel redelijk te redden is. Gaat spannend worden. Laten we eind september / begin oktober even contact houden. Dan kijken we hoe we er voor staan en kunnen we voorbereiden.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_200593972
quote:
88s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:36 schreef Celestien het volgende:
Ik hoop een kerst zoals in 2019. Nu zal niet iedereen dol zijn op zo'n familiekerst, maar ik vind het wel gezellig. Het is altijd een klein clubje (gezin + aanhang & kids). Gezellig dineren met z'n alles, cadeautjes uitpakken en bijkletsen, want zo vaak zijn we niet bij elkaar. En in de afgelopen periode al helemaal niet.
Tot zover wat ik hoop.

Wat ik verwacht is dat we tegen die tijd weer aan een verhoogd aantal besmettingen zitten en er maatregelen zullen gelden om de boel onder controle te houden. Wie weet een zelftest doen voordat je op bezoek gaat bij je familie ofzo. Zoveel mogelijk afstand bewaren en niet kussen/knuffelen. Daar zou ik 't nog wel voor doen. Als ze maar niet gaan roepen dat je met kerst niet samen mag zijn.
Iedereen bij zowel mijn familie, als de schoonfamilie is volledig gevaccineerd*. Nu al. Daar gaan we dus niks meer mee doen met kerst.

*behalve mijn vrouw
pi_200594042
quote:
3s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:41 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe PC maar nog een oude HDD die volgens mij nog wel redelijk te redden is. Gaat spannend worden. Laten we eind september / begin oktober even contact houden. Dan kijken we hoe we er voor staan en kunnen we voorbereiden.
Top. Ik ga dit waarschijnlijk vergeten, maar als je me tzt even aanxchiet via DM of PM dan komt alles goed :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_200594083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 09:53 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja maar dan kan je nog steeds familiefeestjes houden, of een orgie houden met vrienden. Daar is geen horeca voor nodig.
Dat kon vorig jaar ook al.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_200594239
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:46 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Dat kon vorig jaar ook al.
Klopt en dat heb ik ook gedaan, 1e kerstdag braaf met familie, 2e kerstdag voor de echte lol.

Maar officieel mocht je niet teveel mensen ontvangen en ook nog 1.5m afstand houden in je eigen huis, dat zal niet zo snel meer gebeuren verwacht ik
pi_200594289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 11:40 schreef babylon het volgende:

[..]

Als iedereen open gaat, dan gaan die boetes niet gebeuren.
Klopt maar dat gaat niet gebeuren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')