abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 juli 2021 @ 13:58:43 #51
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200596990
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Oei, dat is niet best :( Hoe ga je ermee om in het leven en waar haal je je geluk uit?
Best goed. Goede medicatie.

Af en toe kriebelkeel.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200598092
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:00 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien moet ik inderdaad wat positievere zaken posten. Blijft lastig als het glas altijd halfleeg is, maar ik doe mijn best.
Ik ben blij dat je dit zegt. Dan zit het dus wel in je.

Niemand hier vindt het leuk dat je die chronische ziekte hebt. Het punt is dat het er nou eenmaal is. Het enige wat je kan doen, is je aanpassen aan de situatie en alsnog het beste van jouw leven maken.

Het leven gaat nooit perfect worden. Altijd zullen er wel dingen gebeuren die het jou moeilijker maken. Als je je vooral daarop gaat richten, dan word je doodongelukkig. Zoals je je nu ook voelt.

Leren om meer van de positieve dingen te genieten, is een proces. Het elke keer proberen en elke keer zal je op je bek gaan. En dan is de verleiding groot om te denken "Wat heeft het voor zin?"

En uiteindelijk ga je beseffen dat je toch als persoon gegroeid bent
pi_200599706
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juli 2021 13:27 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad aan het zoeken naar psychologische hulp momenteel ja. Waarom zou ik daarover in discussie gaan. Het lijkt me wel evident dat ik dat nodig heb.
Well, je had me met je eerdere reacties al helemaal in de mindset gezet dat je vinnig naar me zou antwoorden. Dus ik verwachtte een ontkenning en een discussie.

En ik ben ook niet immuun voor het verkeerd interpreteren vanuit mijn eigen context van de toon van posts van andere mensen.

Ieder mens heeft af en toe een spiegel nodig die hem de spiegel toont die hij ongeweten zichzelf voorhoudt.

Of populairder gezegd: ieder mens is in de eerste plaats zijn eigen grootste vijand, en het helpt als iemand je dat laat inzien.
pi_200601180
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:50 schreef sirdanilot het volgende:

Ik wou dat ik gewoon in de WAO kon. Maar helaas.
Be careful what you wish for.....
Dus je zit liever thuis na te denken over wat je vroeger nog wél kon en nu niet meer? Herinneringen ophalen aan (kleine) successen die je nooit meer kunt evenaren?
Je weet niet half hoe het is om in de WAO te zitten, dat is echt een compleet achterlijke wens.
Klinkt een beetje vinnig maar ik heb een chronische ziekte en dan mag dat begrijp ik.
pi_200910672
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 23:50 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik zou graag meer genieten van het leven maar er is een pandemie en ik moet continu werken.

Ik wou dat ik gewoon in de WAO kon. Maar helaas.
Ziekmelden en na 4 jaar krijg je een wia wat 75% van je loon is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')