Geen Wajong in de VSquote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, als Braddie niet wil opvallen met z'n vette blubberbuik kan hij beter in VS gaan wonen.
Alleen hebben ze daar dan weer niet zoveel met sociale bescherming van zwakkeren, dat kan wel een probleempje worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:27 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, als Braddie niet wil opvallen met z'n vette blubberbuik kan hij beter in VS gaan wonen.
De vrijheid om stinkend rijk te worden of aan de straatratten overgeleverd te worden.quote:
1:57quote:
Daar zou hij binnen de kortste keren in een steeg onder een doos liggen.quote:
Dan 'moet' hij wel werken, want het is een bittere noodzaak.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Alleen hebben ze daar dan weer niet zoveel met sociale bescherming van zwakkeren, dat kan wel een probleempje worden.
Braad zal dansen op je graf als je dat flikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Ohh, ik ben genoemd bij het Looij kartel. Nu wil ik wel een Kartel badge.
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Braad zal dansen op je graf als je dat flikt.
Moet je daar het Looijkartel beschermingsgeld voor betalen, anders bedreigen ze jouw familie?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:40 schreef praadje het volgende:
Ja? Heb je gekeken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:54 schreef okselzweet het volgende:
Wat een gezellige discord heeft braddie zeg!
Ik heb geen familiequote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Moet je daar het Looijkartel beschermingsgeld voor betalen, anders bedreigen ze jouw familie?
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gewoon ook een Bradge badge er bij nemen. Ben je gelijk megavip!
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eetquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Boefje, heb je The Holy Bradge verkeerd aangesproken?
Dat kan geen toeval zijn.quote:
hij heeft iedereen geband die hij niet persoonlijk herkent omdat hij para is over het kartel, alleen mods en mensen die zijn dikke levensstijl financieren zijn daar nog welkomquote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eet
Instant ban
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet kankergoed het antwoord daarop. Terechte ban.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:05 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen maar wat er zou gebeuren als je elke 2 dagen pizza eet
Instant ban
quote:Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eigen schuld, moet je Braddie maar met een hoofdletter schrijven dan toon je respect.Ik werp weleens een blik op een ander Youtube kanaal van iemand die in Californië woont, en vrijwel precies hetzelfde verhaal; continu zelfsabotage, al jaren draaien in cirkels, en lijdend onderwerp van een stel trollkanalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |