Op dit moment ben ik bijna een half jaar verloofd met mijn vriend Jeff. (ik ken hem al 2 jaar!!!)
We hebben het heel fijn samen en ik zou echt niet zonder hem willen, maar.......
Ik heb ook al bijna anderhalf jaar een hele goede vriend (JW). We kunnen echt uren over dingen praten, samen gaan winkelen of gewoon een rondje lopen.
Toch zou ik nooit iets met hem willen (en hij ook niet met mij), we lopen wel altijd arm in arm, we knuffelen vaak en als een van ons problemen heeft dan luisteren we naar elkaar en proberen de ander te helpen en te troosten.
Vandaag kreeg in een mailtje van een collega die ons (Ikke en JW) arm in arm had zien lopen en zich afvroeg of mijn verloofde wel wist dat ik vreemdga ?!?!?!
Is het zo moeilijk voor andere mensen (vooral jongens) om te snappen dat je een hele goede band met een jongen kan hebben zonder dat je gelijk met elkaar naar bed wil???
quote:Welkom op fok... DORPSGENOOT
Op woensdag 29 januari 2003 10:01 schreef Psyduckie het volgende:
Hoi Allemaal!!!Op dit moment ben ik bijna een half jaar verloofd met mijn vriend Jeff. (ik ken hem al 2 jaar!!!)
We hebben het heel fijn samen en ik zou echt niet zonder hem willen, maar.......Ik heb ook al bijna anderhalf jaar een hele goede vriend (JW). We kunnen echt uren over dingen praten, samen gaan winkelen of gewoon een rondje lopen.
Toch zou ik nooit iets met hem willen (en hij ook niet met mij), we lopen wel altijd arm in arm, we knuffelen vaak en als een van ons problemen heeft dan luisteren we naar elkaar en proberen de ander te helpen en te troosten.Vandaag kreeg in een mailtje van een collega die ons (Ikke en JW) arm in arm had zien lopen en zich afvroeg of mijn verloofde wel wist dat ik vreemdga ?!?!?!
Is het zo moeilijk voor andere mensen (vooral jongens) om te snappen dat je een hele goede band met een jongen kan hebben zonder dat je gelijk met elkaar naar bed wil???
Magoed, dan kom je weer bij een normen en waarden gesprek uit
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:01 schreef Psyduckie het volgende:
Voor de duidelijkheid:
mijn vriend weet er vanaf en we hebben de grens afgesproken wat wel en niet vreemdgaan is.
Zolang we (JW en Ikke) ons binnen de grens houden, heeft mijn vriend totaal geen problemen.
quote:Dus ze mag geen vrienden hebben? nou lekker persoon ben jij. Ze magf toch best iemand hebben die ze vertouwd waarmee ze praat en knuffelt.
Op woensdag 29 januari 2003 10:06 schreef RedVisioN het volgende:
Ja, zou mijn vriendin niet moeten flikken.Daar heeft ze mij toch voor?!!?!?!
[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 29-01-2003 10:11]
quote:Wat als die het niet goed vindt?
Op woensdag 29 januari 2003 10:08 schreef Psyduckie het volgende:mijn vriend weet er vanaf en we hebben de grens afgesproken wat wel en niet vreemdgaan is.
Zolang we (JW en Ikke) ons binnen de grens houden, heeft mijn vriend totaal geen problemen.
quote:Tuurlijk, maar MIJN vriendin zou dat niet mogen.
Op woensdag 29 januari 2003 10:09 schreef StephanL het volgende:[..]
Dus ze mag geen vrienden hebben? nou lekker persoon ben jij. Ze magf toch best iemand hebben die ze vertouwd waarmee ze praat en knuffelt.
quote:Dat is waar, maar je moet niet denken dat ik alleen maar een vriend heb voor de sex!!!
Op woensdag 29 januari 2003 10:10 schreef GoodspeeD het volgende:
Als jij het niet vreemdgaan vindt, dan kenmerk jij je unieke relatie met je vriend alleen maar door het feit dat je sex met hem hebt? Ik vind dat je verkering hebt met iemand juist hebt, omdat je er een speciale band mee hebt en als je zo'n band ook met iemand anders hebt, dan zie ik dat eerlijk gezegd wel als vreemdgaan. Ik zou het in ieder geval absoluut niet ok vinden als mijn vriendin een band met een andere jongen had, zoals jij die hebt met die JW.
quote:Jawel. Je mag zeker vrienden hebben. Ik heb ook goede vriendinnen. Maar ik heb met geen enkele vriendin zo'n band zoals jij die hebt met die JW.
Op woensdag 29 januari 2003 10:14 schreef Psyduckie het volgende:[..]
Dat is waar, maar je moet niet denken dat ik alleen maar een vriend heb voor de sex!!!
Alleen is het zo dat ik ook een goede vriend heb.
Als ik jou logica begrijp mag ik eigenlijk alleen maar met mijn vriend omgaan en niet met andere mensen??
quote:De omgangsvormen tussen andere mensen dan je vriend verschillen nogal hoor. Ik zie bij jou geen verschil meer.
Als ik jou logica begrijp mag ik eigenlijk alleen maar met mijn vriend omgaan en niet met andere mensen??
That's tha mothafucking point
quote:Voor de duidelijkheid.
Tuurlijk, maar MIJN vriendin zou dat niet mogen.
Ze heeft simpelweg d'r handen van andere jongens af te houden. Het gaat uiteindelijk toch een x verkeerd, de band wordt sterker en sterker, en de normen lager en lager. Totdat ze samen in bed liggen, misschien niet omdat zij het wil, maar zeker wel omdat HIJ het wil.
Ik heb in mijn leven vaak zat geleerd om helemaal NIEMAND te vertrouwen.
quote:Ok, ik begrijp het wel een beetje, maar elkaar vrij laten vind ik beter.
Op woensdag 29 januari 2003 10:12 schreef RedVisioN het volgende:[..]
Tuurlijk, maar MIJN vriendin zou dat niet mogen.
Ze heeft simpelweg d'r handen van andere jongens af te houden. Het gaat uiteindelijk toch een x verkeerd, de band wordt sterker en sterker, en de normen lager en lager. Totdat ze samen in bed liggen, misschien niet omdat zij het wil, maar zeker wel omdat HIJ het wil.
Ik heb in mijn leven vaak zat geleerd om helemaal NIEMAND te vertrouwen.
quote:Omgaan is iets anders als knuffelen en aanraken....
Dat is waar, maar je moet niet denken dat ik alleen maar een vriend heb voor de sex!!!
Alleen is het zo dat ik ook een goede vriend heb.
Zijn 2 dingen die kunenn gebeuren:
1. Ze heeft goeie vriendschap met JW, geen probleem dan
2. Er komen meer gevoelens voor die JW, najah, dat is dan pech hebben, wens ze veel geluk en op naar de volgende dan!
niks mee doen - niks aan de hand - dat weet je vriend ook best, laat die collega toch! (moet er wel bij vermelden dat in dit geval die vriend homo was, maar er zijn wel meer vrienden van ons die zo close met haar omgaan)
[Dit bericht is gewijzigd door haarb0l op 29-01-2003 10:19]
quote:Je noemt nu de belangrijkste reden waarom er zoveel scheidingsgevallen zijn.
Op woensdag 29 januari 2003 10:16 schreef StephanL het volgende:[..]
Ok, ik begrijp het wel een beetje, maar elkaar vrij laten vind ik beter.
Ikzelf vind echter intimiteiten met een andere jongen vreemdgaan en daar versta ik ook knuffelen over etc. Als je ergens mee zit is het de bedoeling dat ze (mijn vriendin) dat altijd bij MIJ kwijt moet kunnen anders zit er naar mijn idee iets fout, dus waarom ga je niet met je vervelende dingen/problemen naar je vriend..
Een paar jaar geleden ben ik die vriend van jouw geweest voor een ander meisje, op dezelfde manier. Ik had toen nog geen vriendin.
Ze praatte met mij over haar problemen maar -ook- over die tussen haar en haar echte vriend of over dingen die ze van de relatie vond etc. Toch is dit niet goed gelopen want omdat ze dat niet tegen haar vriend vertelde en ze niet met hem over zijn problemen kon praten zat het toch niet helemaal goed tussen hun 2. Tot overmaat van ramp begint ze mij leuker en leuker te vinden, omdat ik immers overal over kan praten met haar etc etc.. En toen ging het uit met haar vriend. Ikzelf vond haar overigens niet -zo- leuk dus heb ook nergens naar aangestuurd, of op ingegaan.
Ik bedoel maar, zo een persoonlijke relatie met een andere jongen dan je vriend KAN erg gevaarlijk zijn voor je echte relatie en wil je dat riskeren, en moet je die persoonlijke dingen niet bij je verloofde leggen ? Anders is hij misschien niet de juiste voor je.
quote:Dit is wat ik dus probeer te zeggen. Ik zie een relatie niet als een goede band met daarbij sex, maar als een unieke goede band. Dat je daarbij ook nog sex hebt is iets anders, maar dat kenmerkt je relatie niet met je vriend. Ik weet dat veel mensen zo wel denken, maar zo denk ik zeker niet.
Op woensdag 29 januari 2003 10:16 schreef Psyduckie het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid.
Ik wil niet met JW naar bed en hij ook niet met mij.
Die gevoelens hebben we niet voor elkaar.
Dus volgens jou kan je niet een jongen als goede vriend hebben, omdat ze toch altijd meer willen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |