abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8169059
Hoi Allemaal!!!

Op dit moment ben ik bijna een half jaar verloofd met mijn vriend Jeff. (ik ken hem al 2 jaar!!!)
We hebben het heel fijn samen en ik zou echt niet zonder hem willen, maar.......

Ik heb ook al bijna anderhalf jaar een hele goede vriend (JW). We kunnen echt uren over dingen praten, samen gaan winkelen of gewoon een rondje lopen.
Toch zou ik nooit iets met hem willen (en hij ook niet met mij), we lopen wel altijd arm in arm, we knuffelen vaak en als een van ons problemen heeft dan luisteren we naar elkaar en proberen de ander te helpen en te troosten.

Vandaag kreeg in een mailtje van een collega die ons (Ikke en JW) arm in arm had zien lopen en zich afvroeg of mijn verloofde wel wist dat ik vreemdga ?!?!?!

Is het zo moeilijk voor andere mensen (vooral jongens) om te snappen dat je een hele goede band met een jongen kan hebben zonder dat je gelijk met elkaar naar bed wil???

...
pi_8169082
je vriend weet van jou en jw? dat jullie het zo goed samen kunnen vinden? nou als hij dat weet, dan denk ik niet dat je vriend er moeilijk over doet hoe jullie met elkaar omgaan...lijkt mij niet iig...
pi_8169091
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:01 schreef Psyduckie het volgende:
Hoi Allemaal!!!

Op dit moment ben ik bijna een half jaar verloofd met mijn vriend Jeff. (ik ken hem al 2 jaar!!!)
We hebben het heel fijn samen en ik zou echt niet zonder hem willen, maar.......

Ik heb ook al bijna anderhalf jaar een hele goede vriend (JW). We kunnen echt uren over dingen praten, samen gaan winkelen of gewoon een rondje lopen.
Toch zou ik nooit iets met hem willen (en hij ook niet met mij), we lopen wel altijd arm in arm, we knuffelen vaak en als een van ons problemen heeft dan luisteren we naar elkaar en proberen de ander te helpen en te troosten.

Vandaag kreeg in een mailtje van een collega die ons (Ikke en JW) arm in arm had zien lopen en zich afvroeg of mijn verloofde wel wist dat ik vreemdga ?!?!?!

Is het zo moeilijk voor andere mensen (vooral jongens) om te snappen dat je een hele goede band met een jongen kan hebben zonder dat je gelijk met elkaar naar bed wil???

Welkom op fok... DORPSGENOOT (Papendrecht)
Ik vind het wel kunnen, dat je gewoon een goeie band heb met elkaar, maar bij de een gaat "een goeie band" verder als bij de ander.
Lambo of Rekt
pi_8169092
Ik denk dat dat persoonlijk voor iedereen is de een vind vreemdgaan al arm in arm lopen met iemand anders en de ander vind dat van zoenen en weer een ander vind pas dat het vreemdgaan is als je met elkaar naar bed gaat....
pi_8169093
Ja dat is moeilijk ... ik ga niet eens zo ver als arm in arm lopen of whatever, maar mijn beste vriendin heeft nu al een jaar een vriend en ik in de tussentijd een vriendin gekregen en toch blijft haar vriendje bang dat ik er met haar vandoor ga ... ik ben zelfs wel eens via hem door zijn grote broers met de dood bedreigd als ik nog langer met haar om ga ...
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_8169109
Ja, zou mijn vriendin niet moeten flikken.

Daar heeft ze mij toch voor?!!?!?!

pi_8169114
Vreemdgaan is niet alleen sex hebben met iemand anders...

Magoed, dan kom je weer bij een normen en waarden gesprek uit

woensdag 29 januari 2003 @ 10:07:29 #8
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_8169115
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:01 schreef Psyduckie het volgende:
Ik ken het... Ik heb ook zo'n vriendin waarmee ik alles kan binnen bepaalde grenzen. Alleen zien we mekaar niet zo vaak. Helaas is het voor sommige meisjes reden om te denken dat ik al bezet ben
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_8169121
Alvast heel erg bedankt voor alle reacties

Voor de duidelijkheid:

mijn vriend weet er vanaf en we hebben de grens afgesproken wat wel en niet vreemdgaan is.
Zolang we (JW en Ikke) ons binnen de grens houden, heeft mijn vriend totaal geen problemen.

...
pi_8169135
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:06 schreef RedVisioN het volgende:
Ja, zou mijn vriendin niet moeten flikken.

Daar heeft ze mij toch voor?!!?!?!

Dus ze mag geen vrienden hebben? nou lekker persoon ben jij. Ze magf toch best iemand hebben die ze vertouwd waarmee ze praat en knuffelt.
pi_8169136
-edit-offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 29-01-2003 10:10]

Lambo of Rekt
pi_8169151
Als jij het niet vreemdgaan vindt, dan kenmerk jij je unieke relatie met je vriend alleen maar door het feit dat je sex met hem hebt? Ik vind dat je verkering hebt met iemand juist hebt, omdat je er een speciale band mee hebt en als je zo'n band ook met iemand anders hebt, dan zie ik dat eerlijk gezegd wel als vreemdgaan. Ik zou het in ieder geval absoluut niet ok vinden als mijn vriendin een band met een andere jongen had, zoals jij die hebt met die JW.

[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 29-01-2003 10:11]

pi_8169155
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:08 schreef Psyduckie het volgende:

mijn vriend weet er vanaf en we hebben de grens afgesproken wat wel en niet vreemdgaan is.
Zolang we (JW en Ikke) ons binnen de grens houden, heeft mijn vriend totaal geen problemen.

Wat als die het niet goed vindt?
Dan is die je zeker kwijt :S
pi_8169179
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:09 schreef StephanL het volgende:

[..]

Dus ze mag geen vrienden hebben? nou lekker persoon ben jij. Ze magf toch best iemand hebben die ze vertouwd waarmee ze praat en knuffelt.

Tuurlijk, maar MIJN vriendin zou dat niet mogen.
Ze heeft simpelweg d'r handen van andere jongens af te houden. Het gaat uiteindelijk toch een x verkeerd, de band wordt sterker en sterker, en de normen lager en lager. Totdat ze samen in bed liggen, misschien niet omdat zij het wil, maar zeker wel omdat HIJ het wil.
Ik heb in mijn leven vaak zat geleerd om helemaal NIEMAND te vertrouwen.
pi_8169198
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:10 schreef GoodspeeD het volgende:
Als jij het niet vreemdgaan vindt, dan kenmerk jij je unieke relatie met je vriend alleen maar door het feit dat je sex met hem hebt? Ik vind dat je verkering hebt met iemand juist hebt, omdat je er een speciale band mee hebt en als je zo'n band ook met iemand anders hebt, dan zie ik dat eerlijk gezegd wel als vreemdgaan. Ik zou het in ieder geval absoluut niet ok vinden als mijn vriendin een band met een andere jongen had, zoals jij die hebt met die JW.
Dat is waar, maar je moet niet denken dat ik alleen maar een vriend heb voor de sex!!!
Alleen is het zo dat ik ook een goede vriend heb.
Als ik jou logica begrijp mag ik eigenlijk alleen maar met mijn vriend omgaan en niet met andere mensen??
...
pi_8169211
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:14 schreef Psyduckie het volgende:

[..]

Dat is waar, maar je moet niet denken dat ik alleen maar een vriend heb voor de sex!!!
Als ik jou logica begrijp mag ik eigenlijk alleen maar met mijn vriend omgaan en niet met andere mensen??

Jawel. Je mag zeker vrienden hebben. Ik heb ook goede vriendinnen. Maar ik heb met geen enkele vriendin zo'n band zoals jij die hebt met die JW.
pi_8169219
quote:

[..]

De omgangsvormen tussen andere mensen dan je vriend verschillen nogal hoor. Ik zie bij jou geen verschil meer.

That's tha mothafucking point

pi_8169220
quote:
Ze heeft simpelweg d'r handen van andere jongens af te houden. Het gaat uiteindelijk toch een x verkeerd, de band wordt sterker en sterker, en de normen lager en lager. Totdat ze samen in bed liggen, misschien niet omdat zij het wil, maar zeker wel omdat HIJ het wil.
Voor de duidelijkheid.
Ik wil niet met JW naar bed en hij ook niet met mij.
Die gevoelens hebben we niet voor elkaar.
Dus volgens jou kan je niet een jongen als goede vriend hebben, omdat ze toch altijd meer willen??
...
pi_8169229
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:12 schreef RedVisioN het volgende:

[..]

Ok, ik begrijp het wel een beetje, maar elkaar vrij laten vind ik beter.
pi_8169230
quote:

[..]

Omgaan is iets anders als knuffelen en aanraken....
Ik voel hem wel aan, begrijp wat hij bedoelt!
Maar snap ook wat jij bedoelt,
Zoals ik al zei : "een goede band" gaat bij de 1 verder dan de ander.
Lambo of Rekt
pi_8169238
wat een geouwehoer, tuurlijk mag ze zo met die JW om gaan. Dat heet vertrouwen in een relatie, als die er al niet meer is, dan kan je beter ophouden.

Zijn 2 dingen die kunenn gebeuren:
1. Ze heeft goeie vriendschap met JW, geen probleem dan
2. Er komen meer gevoelens voor die JW, najah, dat is dan pech hebben, wens ze veel geluk en op naar de volgende dan!

woensdag 29 januari 2003 @ 10:17:35 #22
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_8169240
Ik ken de situatie - ik weet niet hoe je topics moet linken, maar ik heb ooit een topic geopend "wat moet ik hier nou weer mee" -

niks mee doen - niks aan de hand - dat weet je vriend ook best, laat die collega toch! (moet er wel bij vermelden dat in dit geval die vriend homo was, maar er zijn wel meer vrienden van ons die zo close met haar omgaan)

[Dit bericht is gewijzigd door haarb0l op 29-01-2003 10:19]

pi_8169250
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:16 schreef StephanL het volgende:

[..]

Ok, ik begrijp het wel een beetje, maar elkaar vrij laten vind ik beter.

Je noemt nu de belangrijkste reden waarom er zoveel scheidingsgevallen zijn.
(dat is onderzocht ja)
pi_8169252
Als je vriend het toch goedvind waar maak je je dan druk over. Zolang als jullie je er allebei prettig bij voelen en jij zeker weet dat het niet fout gaat tussen je vriend en jij.

Ikzelf vind echter intimiteiten met een andere jongen vreemdgaan en daar versta ik ook knuffelen over etc. Als je ergens mee zit is het de bedoeling dat ze (mijn vriendin) dat altijd bij MIJ kwijt moet kunnen anders zit er naar mijn idee iets fout, dus waarom ga je niet met je vervelende dingen/problemen naar je vriend..

Een paar jaar geleden ben ik die vriend van jouw geweest voor een ander meisje, op dezelfde manier. Ik had toen nog geen vriendin.
Ze praatte met mij over haar problemen maar -ook- over die tussen haar en haar echte vriend of over dingen die ze van de relatie vond etc. Toch is dit niet goed gelopen want omdat ze dat niet tegen haar vriend vertelde en ze niet met hem over zijn problemen kon praten zat het toch niet helemaal goed tussen hun 2. Tot overmaat van ramp begint ze mij leuker en leuker te vinden, omdat ik immers overal over kan praten met haar etc etc.. En toen ging het uit met haar vriend. Ikzelf vond haar overigens niet -zo- leuk dus heb ook nergens naar aangestuurd, of op ingegaan.

Ik bedoel maar, zo een persoonlijke relatie met een andere jongen dan je vriend KAN erg gevaarlijk zijn voor je echte relatie en wil je dat riskeren, en moet je die persoonlijke dingen niet bij je verloofde leggen ? Anders is hij misschien niet de juiste voor je.

pi_8169259
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 10:16 schreef Psyduckie het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid.
Ik wil niet met JW naar bed en hij ook niet met mij.
Die gevoelens hebben we niet voor elkaar.
Dus volgens jou kan je niet een jongen als goede vriend hebben, omdat ze toch altijd meer willen??

Dit is wat ik dus probeer te zeggen. Ik zie een relatie niet als een goede band met daarbij sex, maar als een unieke goede band. Dat je daarbij ook nog sex hebt is iets anders, maar dat kenmerkt je relatie niet met je vriend. Ik weet dat veel mensen zo wel denken, maar zo denk ik zeker niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')