abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  maandag 26 juli 2021 @ 00:12:33 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200547639
quote:
In 2000 verscheen op de zender MTV de reality komedieserie Jackass waarin een stel malloten de gekste stunts en grappen uithaalden. Al in 2002 debuteerde de filmversie Jackass: The Movie in de bioscopen.

Nu is het tijd voor een zesde film in de reeks met de titel Jackass Forever en we zien daarin allerlei gekkigheid van onder meer Johnny Knoxville, Steve-O, Jason "Wee Man" Acuņa, Chris Pontius en Dave England. Ook zijn er nieuwe namen en heel wat gastoptredens. Onder meer van Tony Hawk.

Eerste trailer voor Jackass Forever
In Jackass Forever gaan Johnny en het team nog verder dan ooit en dat kun je allemaal vanaf 21 oktober in de Nederlandse bioscoop gaan bekijken.

De synopsis voor Jackass Forever
Weer samen zijn met je beste vrienden, dat is net zo mooi als een perfect uitgevoerde trap in de ballen. De jongens van Jackass keren terug met opnieuw een hele lading hilarische, extreme, absurde en vaak levensgevaarlijke stunts. Hierbij krijgen zij hulp van een aantal interessante nieuwkomers. Hieronder ook een viertal posters voor de film.

Kon zo snel geen topic hier over vinden , is deze er al , gooi dan maar op slot
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 26 juli 2021 @ 00:25:56 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200547712
Was het geld op? :T
  maandag 26 juli 2021 @ 00:44:17 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_200547785
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
Was het geld op? :T
Zou me niks verbazen , maar moest toch wel weer lachen om de trailer , dus ik hem denk ik wel kijken
Ik ben inmiddels overleden
pi_200547796
Dat die gast getatooded werd met een smiley, in die buggy was epic
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 05:58:03 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200549372
some people never learn _O_ _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 27 juli 2021 @ 14:19:29 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_200575849
Geen Bam :{w is geen jackass.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_200684893
Goede trailer _O_
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:41:12 #9
250282 fluitbekzeenaald2.0
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_200684925
quote:
Johnny Knoxville, Steve-O, Jason "Wee Man" Acuņa, Chris Pontius en Dave England.
Dat die nog leven. Heb er mijn twijfels bij of dit nog leuk kan zijn, het nieuwe is er wel af.

Leukste waren de stunts op openbare plekken, maar dat was vooral in de beginjaren want iedereen herkent ze natuurlijk nu.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 2 augustus 2021 @ 22:36:39 #10
489639 Declan-Harp
The Black Wolf Company
pi_200704216
Ik ben opgegroeid met O+ Jackass O+
Ga zeker kijken!
''Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.''
pi_200704701
Ben wel benieuwd, trailer ziet er wel leuk uit. Wel jammer dat Bam mist.
Late at night I hear the trees they're singing with the dead
pi_200704804
Ik heb er zin in. Denk niet dat ik Bam zal missen zoals hij nu is. Ryan wel ;(
Tap tap tap
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 13:03:27 #13
489639 Declan-Harp
The Black Wolf Company
pi_200713939
quote:
In a 2018 interview, Johnny Knoxville said that he is open to making a fourth Jackass film that may feature some new cast members, "just to bring in some fresh blood into it".[15] He said that he continues to write ideas for a Jackass film and that "a ton" have been set aside should the project receive the green-light. In July 2019, cast member Chris Raab said that he had interviewed the Jackass crew on his Bathroom Break podcast and noted that everyone was still open to a fourth film should Knoxville, Jeff Tremaine, and Spike Jonze agree.[15] In a September 2020 interview with The A.V. Club, Steve-O had said he was surprised the film even came to fruition.[16]

During a January 2021 podcast interview, Bam Margera indicated that Paramount Pictures regards him as a liability, owing to his behavior over the last few years. He indicated that Tremaine had fought with the studio to keep Margera in the film but Margera still wasn't certain that Paramount was going to allow him to partake in filming of the movie.[17] On February 11, 2021, Margera posted several videos to his Instagram account, in which he admitted to breaking his sobriety and claimed that he had been officially fired from the filming of Jackass 4.[4] Throughout the video, Margera could be seen crying, vomiting, and alluding to having looked up "how to tie a noose" before his move to Oceanside, California. Margera alleged that Paramount had been forcing him to take antidepressants, submit to random urine tests, and to check in to two different rehabilitation facilities using his own money. He also expressed disdain for Tremaine, Knoxville, and Jonze before asking his fans to boycott the film. He then solicited his followers to send him money in order to film his own movie to compete with Jackass 4. The videos were removed from Margera's Instagram account soon after being posted.[4][18] On May 25, 2021, Tremaine filed a temporary restraining order against Margera due to Margera's harassment of Tremaine and Knoxville via Instagram.[19] Tremaine was granted an additional three-year restraining order, extended to Tremaine's wife and children, after Margera allegedly sent the family death threats.[20]
''Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.''
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')