SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja Marco Borsato gejengelquote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongoliëquote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat er 'De Waarheid maakt vrij' op haar grafsteen staat, dat komt me lichtelijk bekend voor op twee manieren.
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar goed dat ik hem niet sloot. Dan was het NSBallie geworden als TT.
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
rassenleerquote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
quote:Op zondag 25 juli 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Balletje is best sociaal en niet van de rassenleer, die is zelfs een keer bijna getrouwd met een dwergje uit Mongolië
Wij ook, indrukwekkende rondleiding was dat.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zijn we geweest tijdens examenreis.
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Denk dat ze Theresienstadt: Ein Dokumentarfilm aus dem jüdischen Siedlungsgebiet graag als waarheid gezien had. Maar ze is op hetzelfde punt als sommige mensen in de politiek en extreme aanhangers, die geloven alleen nog maar hun eigen nieuws of maken hun eigen nieuws.
Is echt zoquote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Waar haal je het vandaan, je zou boeken moeten schrijven
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die documentaire ken ik ja, toen de camera's stopten kregen ze het pas echt zwaar daar.
"Na de opnamen werden zowel de acteurs als regisseur Kurt Gerron naar Auschwitz gestuurd en daar vergast."quote:Op zondag 25 juli 2021 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie washokken met kranen waarbij er slechts 1 aangesloten was aan een waterleiding en de rest nep was. Dat staat me nog bij. En de verblijven waar dan x joden inzaten. Daar stond je dan met x/2 mensen en dan was het al krap aan.
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week krijgen we de Tinder login van bitterbal, dan kunnen we aan de slag.
[ afbeelding ]
sjappies zoeken kan ik zelf alquote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we dan serieus op zoek naar een lieve knappe welgestelde man met wat snaakse trekjes of zoeken we gewoon eerst voor de lol allemaal sjappies op?
waarom geen voetballers?quote:Op zondag 25 juli 2021 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat we even wat regels moeten maken zodra we het account gaan delen, anders loopt het uit de hand. Geen voetballers, vechtsporters, volkszangers om mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |