abonnement Unibet Coolblue
pi_200546784
Het is daar iets van 30-35 graden met enorm hoge luchtvochtigheid. De zon gaat rond 18:50 onder in Japan

Ik vraag me eigenlijk af waarom ze een hockey wedstrijd rond 12:00 in de middag afwerken. Start dan op zijn minst het vroegst rond 18u ofzo (gunstiger voor de kijkers uit Europa. win win situatie.)

voorbeeld: (japanse tijden)

Maandag 26 juli
09.30 uur: Duitsland - België | Poule B | North Pitch -> kan nog rond dit uur afgewerkt worden
11.45 uur: Groot-Brittannië - Canada | Poule B | North Pitch -> verplaatsen naar 20:00

Dinsdag 27 juli
09.30 uur: Argentinië - Australië | Poule A | North Pitch -> kan nog rond dit uur afgewerkt worden
10.00 uur: India - Spanje | Poule A | South Pitch
11.45 uur: Japan - Nieuw-Zeeland | Poule A | North Pitch -> verplaats dit naar 17u45
16.15 uur: Duitsland - Groot-Brittannië | Poule B | South -> verplaats dit naar 19u15
18.30 uur: België - Zuid-Afrika | Poule B | North Pitch -> verplaats dit naar 21u30
20.45 uur: Nederland - Canada | Poule B | North Pitc -> verplaats dit naar 23u45 (kan toch? )

Ook het mountainbiken is in de namiddag tijdens de warmste moment van de dag.

Starten om 16u aankomen rond 18u maakt het al pak verdraagzamer.( of zorg voor voldoende verlichting en organiseer vanaf 18u tot 20u de wedstrijd :P

Laat de gevechtssporten zoals Taekwondo, Judo, boksen, en de balsporten basketbal, volleybal enzo maar gewoon in de middag organiseren. ze hebben daar airco binnen (denk ik? )

Snelwandelen, Marathon starten om 20u in de avond kan ook perfect. moet maar voldoende straatverlichting aanwezig zijn

Atletiek sessies in de vroege ochtend (8u) en de late avond vanaf 19u kan ook zonder problemen.

Eigenlijk zou er een verbod op sport moeten zijn tussen 11u en 16u moeten zijn bij hitte
  zondag 25 juli 2021 @ 22:48:53 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200546801
Of die sporters stellen zich wat minder aan. Ik vind mijn werk ook wel eens niet leuk.
pi_200546826
Triatlon begint dadelijk om 23:30 (6:30 lokaal).

Best jammer had het liever om 15:00 lokale tijd gezien.
pi_200547235
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:48 schreef BasEnAad het volgende:
Of die sporters stellen zich wat minder aan. Ik vind mijn werk ook wel eens niet leuk.
TS stelt zich aan de sporters klagen niet. Uitzondering daar.
pi_200547325
Sport eindigt meestal om 16:00 Nederlandse tijd, oftewel 23:00 Japanse. Jij kunt nog wel iets rekken, maar veel tijd ga je daar niet winnen. Daarnaast zullen zendgemachtigde niet blij zijn als alles gedurende een paar uur in de avond wordt afgewerkt. Daarnaast zijn er ook praktisch bezwaren. Dan weten niet alleen de wielrenners niet wie er voorop ligt, maar de kijker weet het door een gebrek aan licht ook niet.
  zondag 25 juli 2021 @ 23:47:56 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_200547449
Waarbij je voor het gemak voorbij loopt aan het gegeven dat de temperaturen vanaf 16 graden dan wel iets lager liggen maar de luchtvochtigheid stijgt, waardoor het een stuk lastiger wordt om je warmte kwijt te raken.

Voorbeeld: Morgen om 20:00 lokale tijd ligt het dauwpunt boven de 20 graden. Terwijl het dauwpunt om 12:00 lokale tijd op 18 graden ligt. Die 2 graden verschil maken absoluut al wat uit voor de belevenis. Waarbij je ook nog voorbij loopt aan het gegeven dat er overdag meer wind is (van 4 op schaal van beaufort naar 2) waardoor warmte ook gemakkelijker afgevoerd wordt. Ik wandel hier ook liever een stuk liever overdag in de bergen dan dat dit in de late namiddag of vroege avond moet.

Juist alles rond de avond is in dat soort klimaten een stuk minder prettig dan overdag. Het is een miljardenorganisatie, daar wordt met van alles rekening gehouden.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Redactie Sport maandag 26 juli 2021 @ 01:29:40 #7
274204 crew  Mexicanobakker
pi_200547943
De zendgemachtigden willen de sport zoveel mogelijk gespreid op een dag, lijkt me logisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')