abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 11:07:12 #51
441859 crew  Lenny77
pi_200554025
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Misschien is het dan fritessaus, mayo is wat zuurder. En als je patatje met besteld, krijg je meestal fritessaus. Friet, patat, maar wel fritessaus want patatsaus klinkt echt niet :D

Zit hier nogal multiculti en er komen steeds meer halal bezorgrestaurants bij. Maar dat lijkt me wel heel balen hoor, dat je niet kan laten thuisbezorgen ;( Ik vrees dat, mocht ik ooit verhuizen, zal letten op wat er aan bezorgdiensten zijn :+

Nou, er kwam zo weinig water uit die douche, dat zelfs rondspringen niet meer hielp. En dan was nog niet eens de waterbesparende douchekraan erop gezet. 50% waterbesparing op douche en 50% waterbesparing op kraan dan krijg je precies 0% water ;( . Zit gelukkig wel een watervreetknop op de kraan en nu met de nieuwe douchekop, zelfde als die we hadden, kan er normaal water verspilt worden 8-)
Fritessaus kan je hier wel kopen in de winkel en die is toch nog anders dan de zoete mayo in de frituur. De gewone mayo is idd zuurder.

Ja lekker dan.. 0% water.. daar ben je dus helemaal niets mee :')
Zeker voor je haar te wassen niet :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200554251
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Fritessaus kan je hier wel kopen in de winkel en die is toch nog anders dan de zoete mayo in de frituur. De gewone mayo is idd zuurder.

Ja lekker dan.. 0% water.. daar ben je dus helemaal niets mee :')
Zeker voor je haar te wassen niet :P
Dan ben ik benieuwd hoe het smaakt. Zoon en ik gaan een paar dagen naar Maastricht en ik heb daar een boottocht naar Luik geboekt, daar blijven we 2,5 uur dus als ik een frituur zie, weet ik wat ik ga bestellen :9

En ik heb lang haar, kan je nagaan hoeveel water ik nodig heb :D . Zie daarom totaal het nut niet van waterbesparing. Tijdverspilling, dat is het gewoon :P
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 11:27:11 #53
441859 crew  Lenny77
pi_200554324
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:21 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd hoe het smaakt. Zoon en ik gaan een paar dagen naar Maastricht en ik heb daar een boottocht naar Luik geboekt, daar blijven we 2,5 uur dus als ik een frituur zie, weet ik wat ik ga bestellen :9

En ik heb lang haar, kan je nagaan hoeveel water ik nodig heb :D . Zie daarom totaal het nut niet van waterbesparing. Tijdverspilling, dat is het gewoon :P
Oh god nee, geen friet met zoete mayo in Wallonië bestellen :o
Dat is daar niet te eten en dan is mijn heel betoog hier voor niets geweest :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200554382
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:27 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Oh god nee, geen friet met zoete mayo in Wallonië bestellen :o
Dat is daar niet te eten en dan is mijn heel betoog hier voor niets geweest :P
Whahaha, dank voor de waarschuwing, dan bestel ik het daar niet :D
Had al geboekt voor de boot en toen dacht ik ineens aan de waterramp ;( . Ik ga iig daar de horeca sponsoren.
Heb jij last gehad van het water?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200554408
quote:
4s.gif Op zondag 25 juli 2021 19:02 schreef aloa het volgende:

[..]

Uiteraard :9
Bolognese..
M'n man is daar gek op.
Ik ben meer van de pittigere varianten. Maar met al dat Indische bloed (en Noord-West Europees, maar dat vergeten we in deze even) heb ik toch een hang naar pepertjes. Mijn gezin houdt daar niet zo van, dus meestal ben ik degene die tussen de middag een pannetje spicy pasta eet ;)

quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 23:29 schreef Lenny77 het volgende:
Ik heb sowieso iets met pikant eten.. er is geen fijner gevoel dan dat brandende, ogen die zelfs gaan zweten! Heerlijk!
(iets minder op de wc erna)
Jaaaaaaa, kom hier eten! *O*
* Celestien slaat de pepertjes vast in.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200554419
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Whahaha, dank voor de waarschuwing, dan bestel ik het daar niet :D
Had al geboekt voor de boot en toen dacht ik ineens aan de waterramp ;( . Ik ga iig daar de horeca sponsoren.
Heb jij last gehad van het water?
Oh ja, idd, goede vraag!
Heb jij nog droge voeten, Lenny?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200554444
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:07 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Fritessaus kan je hier wel kopen in de winkel en die is toch nog anders dan de zoete mayo in de frituur. De gewone mayo is idd zuurder.

Ja lekker dan.. 0% water.. daar ben je dus helemaal niets mee :')
Zeker voor je haar te wassen niet :P
Zaanse mayo is ook lekker :@
Uit zo'n tube. Ik doe 't overal bij. Frietjes, hamburger, op 't broodje 'gezond'. Met wat kruiden als dipsaus bij de chips.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200554586
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:34 schreef Celestien het volgende:

[..]

Zaanse mayo is ook lekker :@
Uit zo'n tube. Ik doe 't overal bij. Frietjes, hamburger, op 't broodje 'gezond'. Met wat kruiden als dipsaus bij de chips.
Hier ook Zaanse mayo, die van wijngaarden. Groooote fles O+

En Indonesisch eten O+ . Hou eigenlijk van veel verschillende keukens. Zolang ik het niet hoef te maken :')
Vriendin komt uit Indonesië, woont vlakbij en kwam me een keer eten brengen. Weet niet meer wat het was, maar wel lekker :) Ze kookt ook op bestelling, na de crisis maar es wat bestellen :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200554602
En zoonlief is met man naar de zaak *O* *O* en dat vind ik heel nie erg :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 11:47:07 #60
441859 crew  Lenny77
pi_200554609
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:33 schreef Celestien het volgende:

[..]

Oh ja, idd, goede vraag!
Heb jij nog droge voeten, Lenny?
Even als antwoord op jullie twee:

ja we hebben onze voeten droog gehouden maar het was nipt. We zijn wel geëvacueerd en ik heb effectief alle waardevolle dingen en een deel van de 'niet-meeneembare' huisdieren naar boven moeten verhuizen (met heel veel eten en drinken erbij). Daarna om 1u30 in de nacht moeten vertrekken naar mijn broertje die verderop woont).
Het was best eng om het water van een eens zo rustige en kabbelende Maas zo hard te zien stijgen (je hoorde de Maas razen tot hier).
Maar goed, ik mag niet klagen. We hebben een tweede dijk en daar is ze niet over geraakt, wel over de eerste dus het was een zee waar we tegen aankeken.
Velen hebben minder geluk gehad :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 11:47:59 #61
441859 crew  Lenny77
pi_200554624
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:30 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Whahaha, dank voor de waarschuwing, dan bestel ik het daar niet :D
Had al geboekt voor de boot en toen dacht ik ineens aan de waterramp ;( . Ik ga iig daar de horeca sponsoren.
Heb jij last gehad van het water?
Gaat die boottocht eigenlijk wel door? We hebben weer regen en in Wallonië gaat het niet zo lekker met het water :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 26 juli 2021 @ 11:50:24 #62
441859 crew  Lenny77
pi_200554662
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:32 schreef Celestien het volgende:

Jaaaaaaa, kom hier eten! *O*
* Celestien slaat de pepertjes vast in.
Dat moeten we echt eens doen he *O*
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200554790
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Even als antwoord op jullie twee:

ja we hebben onze voeten droog gehouden maar het was nipt. We zijn wel geëvacueerd en ik heb effectief alle waardevolle dingen en een deel van de 'niet-meeneembare' huisdieren naar boven moeten verhuizen (met heel veel eten en drinken erbij). Daarna om 1u30 in de nacht moeten vertrekken naar mijn broertje die verderop woont).
Het was best eng om het water van een eens zo rustige en kabbelende Maas zo hard te zien stijgen (je hoorde de Maas razen tot hier).
Maar goed, ik mag niet klagen. We hebben een tweede dijk en daar is ze niet over geraakt, wel over de eerste dus het was een zee waar we tegen aankeken.
Velen hebben minder geluk gehad :'(
Wow, dat lijkt me echt doodeng ;( Wel heel veel geluk gehad dat je huis is droog gebleven, maar toch zal het er behoorlijk hebben ingehakt ;( De angst dat je niet weet wat je te wachten staat als je terugkomt ;(
Veel schade zeker in de omgeving? Denk dat de schrik er voorlopig nog wel zal in blijven...
En dan zat ik hier, op de bank met droge voeten te kijken naar het nieuws en je kan dan niks. Zodra het rampennummer open werd gesteld heb ik gedoneerd. Had ik nog iets van een nuttig gevoel.
En je verwacht zoiets toch niet? Zo vreselijk veel regen in een keer. Bizar. En nu staan andere delen van Europa en de VS in lichterlaaien. Klopt niet ;(

quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Gaat die boottocht eigenlijk wel door? We hebben weer regen en in Wallonië gaat het niet zo lekker met het water :o
Had op de site gekeken en ze varen vanaf 29 juli weer. Maar weet niet of het zo blijft. Dacht op dat moment ook totaal niet aan het water. Wilde vorig jaar al maar toen zat alles vol dus wilde nu op tijd zijn. Maar voel me nu net een ramptoerist en als ik ergens een hekel aan heb :{ (Bijlmerramp van nabij meegemaakt, vandaar)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200555238
Vandaag is m'n man de hele dag aan het werk, dus heb een drukke kleuter die veel aandacht vraagt :) Ik ga nog reageren, hoor, maar heb nu even geen tijd voor lange stukken tekst ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200555488
quote:
88s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:20 schreef Celestien het volgende:
Vandaag is m'n man de hele dag aan het werk, dus heb een drukke kleuter die veel aandacht vraagt :) Ik ga nog reageren, hoor, maar heb nu even geen tijd voor lange stukken tekst ;)
Ik ga ook es wat doen hier. Zoon is met man mee en er ligt een berg administratie, kan ik iig ongestoord werken zo.
Veel plezier met kleuter en fijne dag! :)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200578555
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 12:34 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Ik ga ook es wat doen hier. Zoon is met man mee en er ligt een berg administratie, kan ik iig ongestoord werken zo.
Veel plezier met kleuter en fijne dag! :)
Zie dat het er alsnog niet van gekomen is om te reageren. Whoops! Ja, soms komt het er even niet van, al probeer ik het bij te houden.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200578611
quote:
0s.gif Op maandag 26 juli 2021 11:47 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Even als antwoord op jullie twee:

ja we hebben onze voeten droog gehouden maar het was nipt. We zijn wel geëvacueerd en ik heb effectief alle waardevolle dingen en een deel van de 'niet-meeneembare' huisdieren naar boven moeten verhuizen (met heel veel eten en drinken erbij). Daarna om 1u30 in de nacht moeten vertrekken naar mijn broertje die verderop woont).
Oh meid, wat vreselijk... Je veilige plek moeten verlaten en niet weten hoe je het weer aan gaat treffen. Gelukkig is het goed gedaan & gelukkig woont je broer in de buurt. Wanneer mochten jullie uiteindelijk weer terug?

quote:
Het was best eng om het water van een eens zo rustige en kabbelende Maas zo hard te zien stijgen (je hoorde de Maas razen tot hier).
Maar goed, ik mag niet klagen. We hebben een tweede dijk en daar is ze niet over geraakt, wel over de eerste dus het was een zee waar we tegen aankeken.
Velen hebben minder geluk gehad :'(
Ja, dat laatste is waar. Hier in Nederland was het ook raak in Limburg, maar ook hier hebben we de beelden van België en Duitsland gezien en het is toch echt vreselijk, hoor. En vooral de snelheid waarmee het water omhoog kwam. Sommige mensen hebben niet eens de tijd gehad om hun spullen naar boven te brengen. Het is bijna niet voor te stellen.
Woon je ver van de Maas vandaan?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200578778
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:00 schreef Celestien het volgende:

[..]

Zie dat het er alsnog niet van gekomen is om te reageren. Whoops! Ja, soms komt het er even niet van, al probeer ik het bij te houden.
Niet druk om maken, je hebt een leven ;)
Ik zeg dat ook altijd meteen als iemand me toevoegt op de app: Ik app wanneer het mij uitkomt, eerder niet. Soms is dat dus tig later :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 17:32:05 #69
441859 crew  Lenny77
pi_200578922
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:04 schreef Celestien het volgende:

[..]

Oh meid, wat vreselijk... Je veilige plek moeten verlaten en niet weten hoe je het weer aan gaat treffen. Gelukkig is het goed gedaan & gelukkig woont je broer in de buurt. Wanneer mochten jullie uiteindelijk weer terug?
[..]

Ja, dat laatste is waar. Hier in Nederland was het ook raak in Limburg, maar ook hier hebben we de beelden van België en Duitsland gezien en het is toch echt vreselijk, hoor. En vooral de snelheid waarmee het water omhoog kwam. Sommige mensen hebben niet eens de tijd gehad om hun spullen naar boven te brengen. Het is bijna niet voor te stellen.
Woon je ver van de Maas vandaan?
We zijn de dag erna gelukkig terug kunnen gaan :)
Ja veel mensen zijn verrast geweest inderdaad, wij hebben het meer zien aankomen zeg maar, vaak naar de Maas gaan kijken, hem zien stijgen en op een bepaald moment weten dat het echt niet goed gaat en dat het tijd wordt om in actie te schieten.
Ik woon 8 huizen van de Maas af :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200580540
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 17:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

We zijn de dag erna gelukkig terug kunnen gaan :)
Ja veel mensen zijn verrast geweest inderdaad, wij hebben het meer zien aankomen zeg maar, vaak naar de Maas gaan kijken, hem zien stijgen en op een bepaald moment weten dat het echt niet goed gaat en dat het tijd wordt om in actie te schieten.
Ik woon 8 huizen van de Maas af :D
Oh, dat is wel iets dichterbij dan ik dacht! Dan zie je van dichtbij welke kant het op gaat. Lijkt me heel eng om het te zien stijgen tot op het punt dat je denkt: 'en nu wordt het tijd om de biezen te pakken'. Heb je dit vaker meegemaakt?

Ik woon zelf ernstig onder zeeniveau momenteel, maar zo ver van zee vandaan, dat het wel gek moet lopen willen we hier natte voeten krijgen. Ook geen grote rivieren in de buurt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:33:43 #71
441859 crew  Lenny77
pi_200581310
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 19:40 schreef Celestien het volgende:

[..]

Oh, dat is wel iets dichterbij dan ik dacht! Dan zie je van dichtbij welke kant het op gaat. Lijkt me heel eng om het te zien stijgen tot op het punt dat je denkt: 'en nu wordt het tijd om de biezen te pakken'. Heb je dit vaker meegemaakt?

Ik woon zelf ernstig onder zeeniveau momenteel, maar zo ver van zee vandaan, dat het wel gek moet lopen willen we hier natte voeten krijgen. Ook geen grote rivieren in de buurt.
In de winter en in het voorjaar staat hij wel wat hoger door smeltwater bv, maar niet zo hoog nee :'(
Ik meen te hebben gelezen dat hij bijna 9 meter is gestegen, en dan moet je denken dat de Maas hier een heeeel brede bedding heeft.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200581348
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

In de winter en in het voorjaar staat hij wel wat hoger door smeltwater bv, maar niet zo hoog nee :'(
Ik meen te hebben gelezen dat hij bijna 9 meter is gestegen, en dan moet je denken dat de Maas hier een heeeel brede bedding heeft.
Nou, dat kan je wel zeggen. Laten we hopen dat het voorlopig niet weer gebeurt, want het wel een enge situatie. Je waant je veilig, maar 9 meter (niet te geloven...) daar is weinig tegen bestand.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:43:41 #73
441859 crew  Lenny77
pi_200581505
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:36 schreef Celestien het volgende:

[..]

Nou, dat kan je wel zeggen. Laten we hopen dat het voorlopig niet weer gebeurt, want het wel een enge situatie. Je waant je veilig, maar 9 meter (niet te geloven...) daar is weinig tegen bestand.
Ja ik moet zeggen dat het me nog steeds wat benauwd als het nu regent.. En het regent nog best veel..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200581552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ik moet zeggen dat het me nog steeds wat benauwd als het nu regent.. En het regent nog best veel..
Maar de waterstand is wel weer stabiel, toch?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 20:48:30 #75
441859 crew  Lenny77
pi_200581605
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:46 schreef Celestien het volgende:

[..]

Maar de waterstand is wel weer stabiel, toch?
Het is flink gezakt maar de laatste meters gaan maar traag. Denk dat we nog een 2-tal meter moeten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200581706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Het is flink gezakt maar de laatste meters gaan maar traag. Denk dat we nog een 2-tal meter moeten.
Ik duim dat het omlaag blijft gaan vanaf nu.
Maar voor de zekerheid moeten we, zodra 't kan, maar gaan shoppen voor een paar goede Wellington boots :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 21:02:40 #77
441859 crew  Lenny77
pi_200581903
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:53 schreef Celestien het volgende:

[..]

Ik duim dat het omlaag blijft gaan vanaf nu.
Maar voor de zekerheid moeten we, zodra 't kan, maar gaan shoppen voor een paar goede Wellington boots :D
Of een bootje :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200582026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of een bootje :D
Wellington boot :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200583232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 20:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja ik moet zeggen dat het me nog steeds wat benauwd als het nu regent.. En het regent nog best veel..
Denk dat dat gevoel nog wel even blijft hangen, moet slijten. En als je dan iedere dag de Maas ziet... Tuurlijk ben je er goed vanaf gekomen, maar toch. Sterkte :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 23:04:06 #80
441859 crew  Lenny77
pi_200584208
quote:
88s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 21:08 schreef Celestien het volgende:

[..]

Wellington boot :P
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 27 juli 2021 @ 23:04:37 #81
441859 crew  Lenny77
pi_200584213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juli 2021 22:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Denk dat dat gevoel nog wel even blijft hangen, moet slijten. En als je dan iedere dag de Maas ziet... Tuurlijk ben je er goed vanaf gekomen, maar toch. Sterkte :*
Aaaww das lief! Merci :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200602380
Is het al weekend?

Hmm, wacht... de weekenden zijn alleen maar drukker geworden sinds ik moeder ben. Betere vraag is: gaan de scholen alweer open? :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200608952
quote:
88s.gif Op woensdag 28 juli 2021 20:03 schreef Celestien het volgende:
Betere vraag is: gaan de scholen alweer open? :P
De vakantie is (hier) pas net begonnen!
pi_200609509
Hier al bijna 3 weken vakantie.
Zoon en ik gaan over anderhalve week naar Maastricht voor 5 nachtjes. Had al in februari geboekt😁.

Jullie nog vakantieplannen?

p.s, mijn eerste post op mobiel😎. Weet alleen niet hoe ik moet quoten😳
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200609900
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 09:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Weet alleen niet hoe ik moet quoten😳
Door te drukken op de komma's rechtsboven bij een post.

Nog geen vakantie gepland. Deze weken druk met klussen in en om huis, als vriend vakantie heeft zien we wel of er nog iets te vinden is om een paar dagen weg te gaan.
pi_200610491
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 09:50 schreef Hupje het volgende:

[..]

Door te drukken op de komma's rechtsboven bij een post.

Nog geen vakantie gepland. Deze weken druk met klussen in en om huis, als vriend vakantie heeft zien we wel of er nog iets te vinden is om een paar dagen weg te gaan.
Dank, was bang op een verkeerd knopje te drukken😆

Zal vast nog wel ergens wat te vinden zijn, toch?

We gaan normaal elk jaar naar Londen maar sinds vorig jaar maar in eigen land gebleven. Maastricht is óók mooi😀
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200610819
Zo. Uitgehuishaat voor vandaag. Vanmiddag alleen nog wat administratieshit.

Zoonlief gaat voor vierde dag op rij met man mee naar de zaak en eet daar ook. En aangezien ik écht níet voor mezelf ga koken, zie ik wel wat ik vanavond eet😁
Misschien worstbroodje. Bladerdeeg, knakworst, oprollen en in de oven. Hoewel, das ook koken. Soort van🤔
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 11:49:12 #88
441859 crew  Lenny77
pi_200632542
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 10:38 schreef Mushanga71 het volgende:
Hoewel, das ook koken
Ja dit dus :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200632877
Ik denk dat ik vanavond pasta met courgettesaus ga maken. Lekker makkelijk, lekker snel en nog enigszins gezond ook ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200640271
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 11:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dit dus :o
Toch he, vandaar dat ik maar wat besteld had😆
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200640424
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 12:02 schreef Celestien het volgende:
Ik denk dat ik vanavond pasta met courgettesaus ga maken. Lekker makkelijk, lekker snel en nog enigszins gezond ook ;)
Zeker gezond😀

Vanavond ontkom ik niet aan koken want de andijvie is maar tot vandaag houdbaar.
Andijviestamppot dus. Met bal gehakt.
Aardappelpuree uit een zakje (vind het met vers gekookte aardappelen niet lekker), voorgesneden andijvie erdoor en klaar. Ballen draai en bak ik wel zelf 😁

Maakte in de winter ook wel boerenkoolstamppot. Maar sinds ik de kant en klare vegavariant van appie heb ontdekt...😇
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 17:05:26 #92
441859 crew  Lenny77
pi_200640637
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 16:40 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Toch he, vandaar dat ik maar wat besteld had😆
_O_
Wat was het?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200640878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

_O_
Wat was het?
Hamburger en chickenfingers :s)

Wat ga jij eten?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 17:38:41 #94
441859 crew  Lenny77
pi_200641034
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:24 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Hamburger en chickenfingers :s)

Wat ga jij eten?
Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!
Er zat helaas spinazie in :'(
Maar enfin, eten is eten O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200641190
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!
Er zat helaas spinazie in :'(
Maar enfin, eten is eten O+
Das zeker lief O+ . Nouja, je hoeft iig niet te koken :D En spinazie lijkt net basilicumblaadjes, doe je net als of ;)

De ballen zwemmen in de jus. Nu de stamppot nog.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_200641212
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik heb zelfgemaakte lasagne gekregen van mijn moeder, heel lief!!
Er zat helaas spinazie in :'(
Maar enfin, eten is eten O+
Mijn moeder komt met Indische macaroni, pangsit en loempia's :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 17:53:33 #97
441859 crew  Lenny77
pi_200641225
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:50 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]

Das zeker lief O+ . Nouja, je hoeft iig niet te koken :D En spinazie lijkt net basilicumblaadjes, doe je net als of ;)

De ballen zwemmen in de jus. Nu de stamppot nog.
Ja nou, basilicum was nog erger geweest :D
Ik hou van ouderwetse lasagne, zonder extra troep :P
Maar lief is het wel en het buikje is weer gevuld!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 17:54:13 #98
441859 crew  Lenny77
pi_200641241
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:52 schreef Celestien het volgende:

[..]

Mijn moeder komt met Indische macaroni, pangsit en loempia's :Y
Als ik nu zou weten wat dit is dan kon ik 'hmmmmmm lekker' zeggen :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200641352
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Als ik nu zou weten wat dit is dan kon ik 'hmmmmmm lekker' zeggen :P
Dat zit wel goed, hoor. Je hoeft er niet voor naar de toko. Heeft vooral te maken met andere dingen erin gooien. Pangsit is een Indisch hapje. Pittig, die die vind je sowieso lekker :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 18:04:54 #100
441859 crew  Lenny77
pi_200641436
quote:
88s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 18:00 schreef Celestien het volgende:

[..]

Dat zit wel goed, hoor. Je hoeft er niet voor naar de toko. Heeft vooral te maken met andere dingen erin gooien. Pangsit is een Indisch hapje. Pittig, die die vind je sowieso lekker :D
We hebben hier ook geen toko :@
En uit wat bestaat Pangsit?
Pittig is altijd lekker ja O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')