Of dan de vrouwen die niet willen settelen en lekker gek alleen willen blijvenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:28 schreef Eightyone het volgende:
Ze lijken wat minder vaak kortpittig dan reeds gesettlede vrouwen van dezelfde leeftijd. Al kan je er niet automatisch vanuit gaan.
Wijn en crackersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef pietkanarie het volgende:
In de supermarkt doen ze vaak niet voor een heel gezin boodschappen maar voor 1 persoon ongeveer
Hoe herken ik de single 30+ mannen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien kun je ze op dezelfde manier herkennen zoals jij te herkennen bent als single man?
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).quote:Op zondag 25 juli 2021 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe herken ik de single 30+ mannen?
Haha zie hier zoveel handige tips om vrouwen te herkennen, vroeg me af of er ook zulke stereotyperingen zijn om single mannen te herkennenKopen ze ipv wijn en crackers bier en bitterballen in de supermarkt?
Dank voor de tipquote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).
Al zou dat zo zijn, dan lopen ze niet rond met dat schilderij onder hun arm.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).
quote:Op maandag 26 juli 2021 08:43 schreef Twiitch het volgende:
Probeer via de boodschappenkar te achterhalen of ze meer dan één kat thuis heeft, één kat is normaal, twee is op het randje, drie katten is automatisch vrijgezel en wanhopig op zoek naar die laatste kans op een gezinnetje.
Dus ga dames met veel kattenvoer en wijn in de kar spotten, pas wel op want die zijn in staat om jou ter plekke te bespringen.
Als ze vier katten heeft dan is het te laat en moet je vooral hard wegrennen.
En een t-shirt met een wolf!quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Optie 1 Is nog geen garantie dat ze single isquote:Op zondag 25 juli 2021 21:44 schreef Kreator het volgende:
"He hoi. Heb je zin om te hatseflatsen?"
1. "Ja" ✓
2. "Nee ik heb een partner."
Opgelost.
Dan ben ik wel benieuwd in wat voor maatschappij het beter is?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:27 schreef PiyeReloaded het volgende:
Volgens mij ligt het niet aan je leeftijd, maar aan onze antisociale samenleving. Dan blijft internetdating over want mensen hebben geen zin meer om 'lastig gevallen' te worden in de supermarkt of op de tennisclub.
De maatschappij voor smartphones.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:39 schreef Rock92 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd in wat voor maatschappij het beter is?
He?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:44 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
De maatschappij voor smartphones.
De wereld is groot, dus het is lastig te zeggen waar het sowieso beter is. Ik denk dat wat jij zegt over vakanties vs ergens wonen doorgaans gewoon klopt en verwacht dan ook niet dat dit met een verhuizing op te lossen is (met de kanttekening dat ergens nieuw zijn, ook in eigen land, dat effect ook enigszins aan kan wakkeren, als je een open houding aanneemt, maar meestal maar tijdelijk).quote:Op dinsdag 27 juli 2021 13:51 schreef Rock92 het volgende:
[..]
He?
Ik zelf ben wel eens op vakantie geweest en wat mij daar van bij gebleven is, is dat er onder de lokale bevolking mensen zitten die jou best leuke herinneringen mee willen geven van de des betreffende plek. Mijn aanname is dan ook dat andersom, mensen die op vakantie naar Nederland gaan ook de kans krijgen om leuke herinneringen op te doen.
Vakantie is echter iets heel anders dan ergens wonen. Je komt als vakantieganger om te ontspannen en leuke herinneringen op te doen en dat weet men.
Als je ergens woont, zul je iets op moeten bouwen en dat is lastiger vind ik. Ik vraag me dan ook af of dat overal ter wereld zo is, of alleen in onze samenleving. Vandaar dat ik even op je opmerking inhaakte.
Bij de koeling met de eenpansgerechten verzamelen ze zich dagelijks rond 18:30-19:00 uur.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe herken ik de single 30+ mannen?
Haha zie hier zoveel handige tips om vrouwen te herkennen, vroeg me af of er ook zulke stereotyperingen zijn om single mannen te herkennenKopen ze ipv wijn en crackers bier en bitterballen in de supermarkt?
Mijn vriend heeft ook gekleurde led-verlichting en een hele grote tv 🤔 moet ik mij nu zorgen maken?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 18:14 schreef -marz- het volgende:
[..]
Bij de koeling met de eenpansgerechten verzamelen ze zich dagelijks rond 18:30-19:00 uur.
Vrijgezelle man neemt ook graag een paar biertjes, fles cola en een zak chips mee.
Op vrijdagavond in de sportschool.
Gaat met een of twee vrienden naar de bioscoop.
Die gele taxi/rode bus van Ikea idd. Paar flessen single malt en een hele grote tv en wat gekleurde ledverlichting. Maarja je kan niet overal binnen gaan kijken op zoek naar een vrijgezelle man.
Misschien. Heeft hij ook de genoemde ikea wandversiering?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:58 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook gekleurde led-verlichting en een hele grote tv 🤔 moet ik mij nu zorgen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |