Hoe klinkt dat?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:28 schreef -marz- het volgende:
Zal ik het dan maar doen.
Het geluid van rammelende eierstokken.
Die hebben we al maar die zie je gewoonlijk niet als we boodschappen lopen te doen. Dus dat is ook niet ideaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien kunnen we een online petitie starten. Dan vragen we ze allemaal een roze ster te dragen. Met een hartje in het midden.
quote:
Als je het hoort; RENNEN!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo angstaanjagend dat het met geen pen te beschrijven is.
Maar om in de gaten te houden wat iemand koopt is wel erg stalkerig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef pietkanarie het volgende:
In de supermarkt doen ze vaak niet voor een heel gezin boodschappen maar voor 1 persoon ongeveer
Valt mee toch? Ik kijk in een automatisme eigenlijk altijd even wat iemand op de band legt, vind ik gewoon interessant. Geen idee waaromquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar om in de gaten te houden wat iemand koopt is wel erg stalkerig.
Heel snel checken bij de kassa. Maar het blijft een grijs gebied, want boodschappen voor 1 of 2 personen zijn niet altijd makkelijk te onderscheiden, want je weet niet voor hoeveel dagen het is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar om in de gaten te houden wat iemand koopt is wel erg stalkerig.
Nou als iemand dat bij mij zou doen en mij daarover zou aanspreken zou ik wel mijn bedenkingen hebben.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik kijk in een automatisme eigenlijk altijd even wat iemand op de band legt, vind ik gewoon interessant.
Ja, oke... als je erover aangesproken wordt wel inderdaad. Dat kan ik me voorstellen, dan zou ik zelf ook wel raar opkijken.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou als iemand dat bij mij zou doen en mij daarover zou aanspreken zou ik wel mijn bedenkingen hebben.
Wat dan...?quote:Op zondag 25 juli 2021 00:13 schreef Lemoir het volgende:
Vrouwen van 30+ die nog single zijn. Die moet je sowieso niet hebben. Daar is iets mis mee.
Of dan de vrouwen die niet willen settelen en lekker gek alleen willen blijvenquote:Op zondag 25 juli 2021 09:28 schreef Eightyone het volgende:
Ze lijken wat minder vaak kortpittig dan reeds gesettlede vrouwen van dezelfde leeftijd. Al kan je er niet automatisch vanuit gaan.
Wijn en crackersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 22:45 schreef pietkanarie het volgende:
In de supermarkt doen ze vaak niet voor een heel gezin boodschappen maar voor 1 persoon ongeveer
Hoe herken ik de single 30+ mannen?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:59 schreef Stepperoller het volgende:
Misschien kun je ze op dezelfde manier herkennen zoals jij te herkennen bent als single man?
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).quote:Op zondag 25 juli 2021 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe herken ik de single 30+ mannen?
Haha zie hier zoveel handige tips om vrouwen te herkennen, vroeg me af of er ook zulke stereotyperingen zijn om single mannen te herkennen Kopen ze ipv wijn en crackers bier en bitterballen in de supermarkt?
Dank voor de tip Ik zoek nog altijd voor iets aan de muur.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).
Al zou dat zo zijn, dan lopen ze niet rond met dat schilderij onder hun arm.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Er zijn veel manieren om een single man te herkennen. Één van die dingen is bijvoorbeeld dat ze altijd een zwart/wit schilderij van ikea hebben (die met de rode bus uit Londen of de gele taxi uit New York).
quote:Op maandag 26 juli 2021 08:43 schreef Twiitch het volgende:
Probeer via de boodschappenkar te achterhalen of ze meer dan één kat thuis heeft, één kat is normaal, twee is op het randje, drie katten is automatisch vrijgezel en wanhopig op zoek naar die laatste kans op een gezinnetje.
Dus ga dames met veel kattenvoer en wijn in de kar spotten, pas wel op want die zijn in staat om jou ter plekke te bespringen.
Als ze vier katten heeft dan is het te laat en moet je vooral hard wegrennen.
En een t-shirt met een wolf!quote:Op zondag 25 juli 2021 22:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |