SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moederquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wacht je ouders hebben dat shirt gekocht?
Ja hahaquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ze ook echt gezien wat er op stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:25 schreef FranticDJ het volgende:
Vrolijke FrannieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die meubels van toenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gvd die sloffen of wat zijn het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
uggs before it was coolquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gvd die sloffen of wat zijn het.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:27 schreef LTVDK het volgende:
Hier sta ik ergens op, toen was ik 14 ofzolinksachter zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2ltvdkPac
Hier sta ik ergens op, toen was ik 14 ofzoKlassenfoto's, die zie ik liever niet meer terug. Met m'n vreselijke jaren 90 kapselsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sup homeboiquote:
Hier sta ik ergens op, toen was ik 14 ofzolinks achter met die rode badana?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier sta ik ergens op, toen was ik 14 ofzoJa gvd moeten we gaan zoeken, wel twee prima chicks in de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:30 schreef Ama het volgende:
Ja zeg gewoon welke het is, hier hebben we alsnog niks aan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan was je nu al zes keer zwanger geweest
Hier sta ik ergens op, toen was ik 14 ofzoIs deze foto uit de jaren '80 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
2001quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is deze foto uit de jaren '80 ?
The good old daysquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Best een behoorlijk 'witte' klas trouwens voor een school in Breda Noord
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
lekker wijf was jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat je degene met de paarse trui bent links.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Vind je? Er zit best wat kleur tussen hoor voor een school buiten de randstad.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb dus mijn hele school/studie carriere niet één keer bij een gekleurd iemand in de klas gezetenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Heb je die buuf opgeladen, zeg ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt zo'n relnicht die eerst de kast vanbinnen nog ging verbouwen voor die er uit kwamquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg dat je degene met de paarse trui bent links.
Zeker 1 van de beste iddquote:
Paar Marokkanen geloof ik maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dus mijn hele school/studie carriere niet één keer bij een gekleurd iemand in de klas gezeten
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was echt zo'n relnicht die eerst de kast vanbinnen nog ging verbouwen voor die er uit kwam
ik welquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dus mijn hele school/studie carriere niet één keer bij een gekleurd iemand in de klas gezeten
oh, dacht die in wit helemaal rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is waarschijnlijk gewoon met een compact cameraatje gemaakt, afgedrukt en later een keertje ingescandquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]lijkt op mijn foto's uit de jaren 90
Ik had een geadopteerd Chinees meisje in de klas op de basisschool.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou oud ben ik nog niet, ik een een jonkie hier in het topicquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 juli 2021 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat zou ik echt niet zeggen![]()
Zo het echt begin jaren '90 schatten.
wat is jouw bouwjaar dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou oud ben ik nog niet, ik een een jonkie hier in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Bedenk me net dat er 4 man op die klassenfoto ook al niet meer in leven zijn
Waarom had je zoveel make up op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Dat was een Turk die aan het einde van de schoolperiode 3 keer zo breed was omdat die elke dag een frikandel speciaal ging halen bij de mobiele snackbar die voor de school geparkeerd stondquote:
Als Marokkaan of Turken het VWO al ooit halen zijn het de meidenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik deed VWO, echt wel dat dat in die tijd een volledig witte klas was
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was een Turk die aan het einde van de schoolperiode 3 keer zo breed was omdat die elke dag een frikandel speciaal ging halen bij de mobiele snackbar die voor de school geparkeerd stond
Echt? Heftig idee wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
mja heb eigenlijk met niemand van toen contact gehouden.. ook niet met mensen van de middelbare school :xquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef Flory het volgende:
Toen al een smiley zwaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij een paar (halve) indo's en halve koreaanse...quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:36 schreef Ama het volgende:
Mijn basisschoolklas was ook helemaal wit zo te zien.
Ik eentje uit Sri Lanka, zag d'r gisteren toevallig nog in de supermarktquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had een geadopteerd Chinees meisje in de klas op de basisschool.
Zelfs als dat van jou en IJsdraak toch?quote:
'88?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs als dat van jou en IJsdraak toch?
Dat was hier ook het geval, wel VWO niet afgemaakt omdat ik wat andere prioriteiten had die niet school waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik deed VWO, echt wel dat dat in die tijd een volledig witte klas was
Volgens mij was ik net terug van de wintersportquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom had je zoveel make up op?
Ik zocht laatst een oud klasgenootje op waar ik altijd een hekel aan had, superleuke vrouw, boeiende baan en een boel kinderen en hij leek gelukkig.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:38 schreef FranticDJ het volgende:
Oh, dan een jaartje ouder dan jouquote:
PUSSY.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was hier ook het geval, wel VWO niet afgemaakt omdat ik wat andere prioriteiten had die niet school waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
oh. dat doe ik echt nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zocht laatst een oud klasgenootje op waar ik altijd een hekel aan had, superleuke vrouw, boeiende baan en een boel kinderen en hij leek gelukkig.
Zelfs buitenlanders willen daar niet wonen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:41 schreef Ama het volgende:
Ik woonde sowieso als klein meisje in een dorp en volgens mij was 99% daar Nederlands.
Ja, @RockNijntje is al even niet meer hier geweest..quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht al
de enige echte (actieve) jonge God hier is @:haags
Kloptquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs buitenlanders willen daar niet wonen.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben als kind gewoon naar een Christelijke basisschool gestuurd. Heerlijk open en geen allochtonen
Eng he allochtonenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben als kind gewoon naar een Christelijke basisschool gestuurd. Heerlijk open en geen allochtonen
Heeft ook goed geholpenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Staat me weinig bij dat ze daar echt aan geloof deden verder eigenlijk. Alleen de andere bassischool gingen de tokkiekinderen heen.quote:
Uiteindelijk weer op mijn pootjes terechtgekomen. Mijn broertje en paar neefjes die naar zelfde middelbare school toe gingen hebben een tijd minpunten gehad bij aantal docenten.quote:
Heb toch liever allochtonen in mijn klas dan dat ik elk dag uit de bijbel moet lezenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel als ze totaal andere normen en waarden hebben.
Is goed voor een mens, kun je nog zien wat je ermee doet.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel als ze totaal andere normen en waarden hebben.
Kan me bijna niet voorstellen dat jij ontspoort raakte in je pubertijd joh.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uiteindelijk weer op mijn pootjes terechtgekomen. Mijn broertje en paar neefjes die naar zelfde middelbare school toe gingen hebben een tijd minpunten gehad bij aantal docenten.
Was super open.quote:
Goed boek anders hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb toch liever allochtonen in mijn klas dan dat ik elk dag uit de bijbel moet lezen
Christelijke normen en waarden hebben de maatschappij gevormd zoals we die vandaag de dag kennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb toch liever allochtonen in mijn klas dan dat ik elk dag uit de bijbel moet lezen
Er is niks open aan religie. Homosexualitiet is een zonde.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was super open.![]()
Pasen en kerst werd bij stilgestaan en dan gingen we ook klassikaal naar de kerk.
Maar verder was iedereen gewoon wie die wou zijn. Ik denk dat 40% van mijn klas atheïstisch was opgevoed.
Ja gelukkig hebben we z eniet allemaal gehoudenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden hebben de maatschappij gevormd zoals we die vandaag de dag kennen.
En die 40% atheïstische kinderen gingen gewoon mee naar de kerk met kerst en Pasen ?🤔quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was super open.![]()
Pasen en kerst werd bij stilgestaan en dan gingen we ook klassikaal naar de kerk.
Maar verder was iedereen gewoon wie die wou zijn. Ik denk dat 40% van mijn klas atheïstisch was opgevoed.
Ik denk dat ik met mijn eigen moraal en beperkte intellect al wel wat beters voor elkaar had gekregen hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Christelijke normen en waarden hebben de maatschappij gevormd zoals we die vandaag de dag kennen.
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan me bijna niet voorstellen dat jij ontspoort raakte in je pubertijd joh.
En je Christelijke normen en waarden kotsen op jou persoonlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is vooral een conservatief denkbeeld dat het je meegeeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En je Christelijke normen en waarden kotsen op jou persoonlijk
mja das helaas wel zo. geheel onterecht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een jaartje pauze moeten kunnen pakken in de pubertijd als de hormonen of de onzekerheid of het besef indaalt dat je even een lastig jaar hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet meer![]()
Het was meer algehele desinteresse voor bepaalde vakken en daar lag ik af en toe behoorlijk dwars. Volgens mij zat ik toen bij mijn vrienden of op mijn zolderkamer.
Ja joh leven en laten leven toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja das helaas wel zo. geheel onterecht.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:51 schreef bitterbal het volgende:
denk dat transgenders ook niet worden geaccepteerd
hmmm ja... blijven zitten heette dat geloof ikquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een jaartje pauze moeten kunnen pakken in de pubertijd als de hormonen of de onzekerheid of het besef indaalt dat je even een lastig jaar hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier zou je toch niet bang voor zijn?
Ik heb er zo eentje ooit op mijn slaapkamer gehad ergens in Birma, hele verhalen tegen dat beestje afgestoken midden in de nacht, leek wel of hij luisterde, kwam ook steeds om het hoekje kijken en als ik hoiiii ben je daar weer zei leek het wel of hij daarop reageerde, nog steeds laveloos bang voor grote spinnen maar ik had wel een band met dat beestje die nacht.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je wel wil horen...quote:
Als iedereen zou stoppen met het zich druk maken om wat andere mensen doen en zich gewoon zouden bemoeien met hun eigen zaken dan zou het een stuk leuker zijn op de wereldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja joh leven en laten leven toch?
En stoppen met het ambtsgebed. Dat heeft echt niks te zoeken in het openbaar bestuur.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:58 schreef Ygritte het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze alle religieuze vormen van onderwijs af. Religie doe je maar lekker thuis, heeft niks in het onderwijs te zoeken.
Wat een schattig spinnetjequote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elkaar in ieder geval niet naar het leven staan omdat de een in een andere fantasie gelooft dan een ander.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als iedereen zou stoppen met het zich druk maken om wat andere mensen doen en zich gewoon zouden bemoeien met hun eigen zaken dan zou het een stuk leuker zijn op de wereld
Ja dat is nou het grote probleem. die 8 potenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar hij heeft pootjes![]()
En tevens: wat je niet wil horen…etc.
Oh vind ik ook. Ook weg met de eed aub, doe maar gewoon de belofte.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En stoppen met het ambtsgebed. Dat heeft echt niks te zoeken in het openbaar bestuur.
En al die haren eropquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat is nou het grote probleem. die 8 poten
zou voor veel mensen goed zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een jaartje pauze moeten kunnen pakken in de pubertijd als de hormonen of de onzekerheid of het besef indaalt dat je even een lastig jaar hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ooit op mijn slaapkamer gehad ergens in Birma, hele verhalen tegen dat beestje afgestoken midden in de nacht, leek wel of hij luisterde, kwam ook steeds om het hoekje kijken en als ik hoiiii ben je daar weer zei leek het wel of hij daarop reageerde, nog steeds laveloos bang voor grote spinnen maar ik had wel een band met dat beestje die nacht.
Precies, laat mensen gewoon in hun waardequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elkaar in ieder geval niet naar het leven staan omdat de een in een andere fantasie gelooft dan een ander.
Vier pootjes afknippen en knuffelen alsof het de liefste rode panda evah is.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hij geeft pootjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij mist een pluizige staartquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier pootjes afknippen en knuffelen alsof het de liefste rode panda evah is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde: hij geeft pootjes
Nou ja was echt bijzonder, even een instant connect met een totaal andere levensvorm en dat beestje had het naar zijn zin of zo door mijquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Soort supercompacte labrador met acht poten
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
*zoekt op grote spin met harige staart.
Ik deed altijd demonstratief mijn handen achter mijn rug als de hoofdjes werden gebogen in de raadszaalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh vind ik ook. Haal dat ook maar gewoon uit de eed en de belofte.
Klinkt als een soort deliriumquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje ooit op mijn slaapkamer gehad ergens in Birma, hele verhalen tegen dat beestje afgestoken midden in de nacht, leek wel of hij luisterde, kwam ook steeds om het hoekje kijken en als ik hoiiii ben je daar weer zei leek het wel of hij daarop reageerde, nog steeds laveloos bang voor grote spinnen maar ik had wel een band met dat beestje die nacht.
Dit zijn natuurlijk gewoon aliens die de planeet bezettenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja was echt bijzonder, even een instant connect met een totaal andere levensvorm en dat beestje had het naar zijn zin of zo door mij
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie dta filmpje van een man die zijn hond een spinnenpak heeft aangetrokken en mensen laat schrikken?
Ja die is uit 2008 of zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:06 schreef bitterbal het volgende:
Kennen jullie dta filmpje van een man die zijn hond een spinnenpak heeft aangetrokken en mensen laat schrikken?
Denk gorillasquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Stel nou dat we allemaal sterven aan Covid-19 of 20 of 21 of 22, wie denken jullie dat dan de dominante levensvorm op Aarde gaat zijn?
Honden, katten, mieren, vinken, dolfijnen, blije kwoks?
Hamstersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Stel nou dat we allemaal sterven aan Covid-19 of 20 of 21 of 22, wie denken jullie dat dan de dominante levensvorm op Aarde gaat zijn?
Ik weet eigenlijk niet wat ze bij ons doen. Ik hoop eigenlijk dat ze het niet doenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deed altijd demonstratief mijn handen achter mijn rug als de hoofdjes werden gebogen in de raadszaal
wie kopt hem in?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
zag vandaag een filmpje van een gorilla die een dopje zo met 2 vingers van een flesje draaide alsof het een mens was
mussenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ben eigenlijk wel jaloers.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
Hamsters kunnen zo een heel hert in die wangetjes verstoppen
Heet niet voor niets na-apenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
zag vandaag een filmpje van een gorilla die een dopje zo met 2 vingers van een flesje draaide alsof het een mens was
Las laatst van een waarneming van een "oorlog" tussen een groep chimpansees en gorillas en daar zaten drie zilverruggen bij maar de gorilla's verloren twee baby's dus dan denk ik eerder chimpansees, die zijn ook bozer.quote:
Ik haat apenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst van een waarneming van een "oorlog" tussen een groep chimpansees en gorillas en daar zaten drie zilverruggen bij maar de gorilla's verloren twee baby's dus dan denk ik eerder chimpansees, die zijn ook bozer.
Ja die zijn wat psysisch iddquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst van een waarneming van een "oorlog" tussen een groep chimpansees en gorillas en daar zaten drie zilverruggen bij maar de gorilla's verloren twee baby's dus dan denk ik eerder chimpansees, die zijn ook bozer.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil mijn antwoord nog inwisselen voor zombies.
Denk op elk continent wat anders maar in Europa denk ik de wolfquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Stom spel ditquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja te laat
*noteert antwoord van Ygritte*
Ah ik zie het al, je staat onderaan de lijst met de minste punten
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg inktvissen want die zijn al slim en sneaky en agressief en dan specifiek de Humboldt intvip, zag laatst dat die zich met miljarden aan het voortplanten zijn voor de kust van Californië omdat wij de haaien en de tonijnen weggevist hebben zodat die boefjes lekker ongestoord kunnen jagen, eten en voortplanten
Jij doet ook niet meer mee want de tijd is op.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:20 schreef UitStraling het volgende:
Ik zeg inktvissen want die zijn al slim en sneaky en agressief en dan specifiek de Humboldt intvip, zag laatst dat die zich met miljarden aan het voortplanten zijn voor de kust van Californië omdat wij de haaien en de tonijnen weggevist hebben zodat die boefjes lekker ongestoord kunnen jagen, eten en voortplanten
Yupquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En die 40% atheïstische kinderen gingen gewoon mee naar de kerk met kerst en Pasen ?🤔
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Apart dat hun ouders dat ok vonden 🤔quote:
Keer wel iets moois van gezien, kan dat niet goed navertellen maar de Chimpansees leefden boven de Congo-rivier en de Bonobo's beneden dezelfde rivier tienduizenden jaar lang, boven de rivier vaak schaarste aan voedsel en dus de noodzaak voor oorlog en daar beneden was altijd wel genoeg voedsel te vinden dus dat zou het verschil in gedrag verklaren, de ene soort is zwaar agressief en de andere soort lost alles op met seks.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die zijn wat psysisch idd
had een keer iets gezien over chimps and bonobo's.. Dat je dus blijkbaar geen verschil tussen hun kan zien behalve het gedrag en dat de chimp idd gemener is omdat ze in een voedselarm gebied terecht zijn gekomen en de bonobo's niet
nou dat dusquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer wel iets moois van gezien, kan dat niet goed navertellen maar de Chimpansees leefden boven de Congo-rivier en de Bonobo's beneden dezelfde rivier tienduizenden jaar lang, boven de rivier vaak schaarste aan voedsel en dus de noodzaak voor oorlog en daar beneden was altijd wel genoeg voedsel te vinden dus dat zou het verschil in gedrag verklaren, de ene soort is zwaar agressief en de andere soort lost alles op met seks.
Er is niets mis met een conservatief denkbeeldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is vooral een conservatief denkbeeld dat het je meegeeft.
Landvip.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ze zullen wel samen gaan werken met de landvip, de spin
Mag je een keer mee gezellig op de kotter vissen en gooien ze je overboordquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat je in Urk niet echt makkelijk er voor uitkomt dat je transgender bent maar goed
jij past niet in een conservatief denkbeeldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is niets mis met een conservatief denkbeeld
Kakkerlakken overleven alles.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
hier is 't een dik uur al aan t vies motregenenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde 5 seconden onweer en 5 seconden regen. Dat was het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
anders heb ik nog wel een bootquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mag je een keer mee gezellig op de kotter vissen en gooien ze je overboord
er komt nog wel wat aan voor je hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef Ama het volgende:
Ik hoorde 5 seconden onweer en 5 seconden regen. Dat was het.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:25 schreef Modus het volgende:
Op Ballie's nachtkastje.waarom po die van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap jou echt werkelijk waar helemaal voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er is niets mis met een conservatief denkbeeld
ja het is zo tegenstrijdig allemaalquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh top, is DIMM weer haar conservatieve tegenstrijdige xenofobe bagger aan het uitbraken?
Kom straks wel terug.
Ja jij maakt er weer een dom spelletje van terwijl ik mijn kennis probeer te verspreiden onder onze dorpelingen.quote:
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er komt nog wel wat aan voor je hoor
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij maakt er weer een dom spelletje van terwijl ik mijn kennis probeer te verspreiden onder onze dorpelingen.
Nee stom blijf.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh top, is DIMM weer haar conservatieve tegenstrijdige xenofobe bagger aan het uitbraken?
Kom straks wel terug.
Totaal niet vergelijkbaar. Islam is een ideologie van haat. Christendom is een ideologie gebaseerd op naastenliefde.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je weet dat islam en christendom vrijwel identiek zijn?
Wat waren de prijzen trouwens deze keer, een meter leverworst en olijvenprikkertjes toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat Dimm met kakkerlakken heeft gewonnen en grmbl op de 2e plaats
Als je niet tegen andersdenkenden kunt ben je zelf ook xenofoob hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kom straks wel terug.
Omdat het christendom verlichting heeft doorgemaakt en je alleen nog de positieve dingen hoort afgezien van de homohaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar. Islam is een ideologie van haat. Christendom is een ideologie gebaseerd op naastenliefde.
Yup.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Apart dat hun ouders dat ok vonden 🤔
En conservatieve christenen accepteren homo's en transgenders nietquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Totaal niet vergelijkbaar. Islam is een ideologie van haat. Christendom is een ideologie gebaseerd op naastenliefde.
nou ja het waren speklapjes maar die zijn inmiddels al opquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat waren de prijzen trouwens deze keer, een meter leverworst en olijvenprikkertjes toch?
Ik wil je nog wel even kennis laten maken met mijn licht extremistische christelijke opvoeding. Die naastenliefde geldt alleen maar als je netjes tussen de lijntjes kleurt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kakkerlakken maken wel een goed kans.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Denk dat Dimm met kakkerlakken heeft gewonnen en grmbl op de 2e plaats
In Urk kun je als transgender zonder problemen rondlopen hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:24 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat je in Urk niet echt makkelijk er voor uitkomt dat je transgender bent maar goed
buiten dta het zijn dezelfde religies.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En conservatieve christenen accepteren homo's en transgenders niet
Nee daarom, afschaffen die hap.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En conservatieve christenen accepteren homo's en transgenders niet
Je bent wel alleen uit je familie gezetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Urk kun je als transgender zonder problemen rondlopen hoor.
In Amsterdam-West not so much.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:25 schreef Modus het volgende:
Op Ballie's nachtkastje.WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
joepiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het waren speklapjes maar die zijn inmiddels al op![]()
Dus DIMM de worst en grmbl de prikkers
Ik stel voor dat je dan lekker op Urk gaat wonen. Eens kijken hoe goed dat bevaltquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In Urk kun je als transgender zonder problemen rondlopen hoor.
In Amsterdam-West not so much.
Dit klinkt eigenlijk wel nice....quote:
ik ga zo domino's mexico pizza bestellen met kipvleugelsquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk wel nice....
Ik had weer keurig kipfilet met sla en ik wil vretennnnnnnnnnnnnn
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ga zo domino's mexico pizza bestellen met kipvleugels
Zal ik een lekkere cocktail inschenken met wat Wagyu hapjes erbij?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk wel nice....
Ik had weer keurig kipfilet met sla en ik wil vretennnnnnnnnnnnnn
Bepaalde dingen komen overeen, maar verder zijn het zeker niet dezelfde religiesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buiten dta het zijn dezelfde religies.
Jup het Christendom heeft een nieuw testament en dus andere denkbeelden gekregen. De islam is blijven hangen in 9e eeuws gedachtegoed.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het christendom verlichting heeft doorgemaakt en je alleen nog de positieve dingen hoort afgezien van de homohaat.
Maar het is vrijwel de zelfde religie![]()
In de bijbel vindt je de zelfde babaarse dingen als in de koran
tuurlijk wel. Beide midden oosten begonnen. beide bestaat uit angst en de hel en hemel. Beide is verzonnen, beide hebben profeten.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Bepaalde dingen komen overeen, maar verder zijn het zeker niet dezelfde religies
Bel eens bij het Vaticaan aan met je piemel uit je broek?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jup het Christendom heeft een nieuw testament en dus andere denkbeelden gekregen. De islam is blijven hangen in 9e eeuws gedachtegoed.
Daarom zijn er nu nog 12 landen waar op homoseksualiteit de doodstraf staat en zijn ze allemaal islamitisch
Religies en ook ideologieënquote:
Ik woon al in Amsterdam. Dat is naar genoeg.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dan lekker op Urk gaat wonen. Eens kijken hoe goed dat bevalt
Ja denk jij maar dta je volledig wordt geaccepteert in het christendomquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jup het Christendom heeft een nieuw testament en dus andere denkbeelden gekregen. De islam is blijven hangen in 9e eeuws gedachtegoed.
Daarom zijn er nu nog 12 landen waar op homoseksualiteit de doodstraf staat en zijn ze allemaal islamitisch
kaas Etto... kaas. gesmolten kaas, smeerkaas, jonge kaas, graskaas, oude kaas, komijnekaas, peperkaas, manchego, brie, grana padano, danish blue, feta, gorgonzola, mascarpone, mozzarella, stilton en roquefort ... kaas.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ga zo domino's mexico pizza bestellen met kipvleugels
Als je toevallig een winkel hebt daar kun je die ook wel meteen sluiten. De mensen daar gaan dan wel ergens anders hun spullen kopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dan lekker op Urk gaat wonen. Eens kijken hoe goed dat bevalt
ik doe gewoon net alsof het aromat isquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
kaas Etto... kaas. gesmolten kaas, smeerkaas, jonge kaas, graskaas, oude kaas, komijnekaas, peperkaas, manchego, brie, grana padano, danish blue, feta, gorgonzola, mascarpone, mozzarella, stilton en roquefort ... kaas.
alles kaas!
Daar zal bijna iedereen het hier wel mee eens zijnquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik woon al in Amsterdam. Dat is naar genoeg.
Nou ja mag blijven bestaan als hobby of levensovertuiging maar doceer het niet, maak er geen instituten van en laat dat aan de mensen thuis.quote:
Wagyu hapjesquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik een lekkere cocktail inschenken met wat Wagyu hapjes erbij?
Het christendom en het judaïsme lijken wat dat betreft meer op elkaar,logisch ook, de islam is daar een slap aftreksel vanquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Beide midden oosten begonnen. beide bestaat uit angst en de hel en hemel. Beide is verzonnen, beide hebben profeten.
tch allemaal 1 pot nat
Wij hebben makkelijk praten, wij wonen in Gods land.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zal bijna iedereen het hier wel mee eens zijn
wanneer prop je jezelf weer vol met KAAS?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wagyu hapjes![]()
Heb je ook een cocktail zonder suiker?
Dat is waar natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben makkelijk praten, wij wonen in Gods land.
nooit genoeg dusquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik doe gewoon net alsof het aromat is
Cue "Imagine" van John Lennonquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja mag blijven bestaan als hobby of levensovertuiging maar doceer het niet, maak er geen instituten van en laat dat aan de mensen thuis.
Dit is wel een uitdaging, azijn, Balsamico, geperste ui en dan een kneepje limoen erover?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wagyu hapjes![]()
Heb je ook een cocktail zonder suiker?
Omdat geldquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet als je weet dat je zo wordt afgekeurd door een groep idioten je het blijft verdedigen?
cherry-picking. Wel de zogenaamd goede dingen zien, de zogenaamd slechte dingen niet zien of negeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:38 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet als je weet dat je zo wordt afgekeurd door een groep idioten je het blijft verdedigen?
Als je pech hebt spugen ze gewoon nog op je als je op straat loopt. Oh en aan de kant zullen ze zeker niet gaan. Voordringen doen ze waarschijnlijk ook in de rij als je ergens staat en negeren... lekker negeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je toevallig een winkel hebt daar kun je die ook wel meteen sluiten. De mensen daar gaan dan wel ergens anders hun spullen kopen.
maar mo is slimquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Al die religies eindigen niet voor niets met 'dom'.
nog -10 ongeveerquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer prop je jezelf weer vol met KAAS?
Nee, het zit zo:quote:
fuck it.. no carbs..... brouw maar gewoon wat lekkersquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel een uitdaging, azijn, Balsamico, geperste ui en dan een kneepje limoen erover?
Qua kunst, cultuur, mystiek en schoonheid zeker.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar jij bent toch ook zo'n kerkfanaat?
Denk eerder door mijn duitse vaderquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door je Egyptische voorvaderen heb je een hekel aan Joden
Twee cocktails met mango, passievrucht, Gin en Wodka aub.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
fuck it.. no carbs..... brouw maar gewoon wat lekkers
Nee jij bent wel sociaal tot op het bot.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk eerder door mijn duitse vader![]()
maar voordat men dat echt denkt. nee uistraling
Fo-dieetquote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 dagen als je het kwiwi dieet volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |