abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207212585
Het is niet echt de Kerst-gedachte -O- :{w

Ook heel sneu voor de mensen die daar wonen.

...en ik schaam me nu dat ik geen zin had om al die boodschappen te doen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_207212590
Flink personeelsgebrek bij Franse politie zo te zien
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 24 december 2022 @ 14:01:51 #278
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207212597
Daar ligt je auto dan uit te branden. Had je die schutter maar niet uit het gevang moeten houden!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207212601
Toeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
pi_207212627
Respect voor deze streamer want hij staat er echt bovenop en steeds op de goede plek, terwijl continue zooi zijn kant op wordt gegooid

pi_207212639
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:45 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
Zaak van de overheid om dit wél goed op te lossen.
Maar dat gebeurd nooit. Na een islamitische aanslag worden meteen alle moskeen beschermd, waarom weet niemand want wij Nederlanders zijn niet zo'n volk wat dan meteen moskeen in de fik gaan steken of rellen na een aanslag. Maar het zal vooral gedaan worden om een idee te creëeren dat er ook uit andere hoeken gevaar komt. Andersom is altijd wel ellende, maar geen bewaking voor de normale autochtone burger als hordes islamieten losgaan op straat, dan zie zelfs dat het goedgepraat of gedownplayed wordt.

Moesten wij eens doen na elke islamitische aanslag.
pi_207212649
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Maar dat gebeurd nooit. Na een islamitische aanslag worden meteen alle moskeen beschermd, waarom weet niemand want wij Nederlanders zijn niet zo'n volk wat dan meteen moskeen in de fik gaan steken of rellen na een aanslag. Maar het zal vooral gedaan worden om een idee te creëeren dat er ook uit andere hoeken gevaar komt. Andersom is altijd wel ellende, maar geen bewaking voor de normale autochtone burger als hordes islamieten losgaan op straat, dan zie zelfs dat het goedgepraat of gedownplayed wordt.

Daar zijn wij veel te rustig en nuchter voor.
  zaterdag 24 december 2022 @ 14:08:45 #283
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_207212661
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

https://www.bnnvara.nl/jo(...)et-geweldsincidenten
https://dutchturks.nl/bra(...)ditioneel-genegeerd/
https://www.republiekallo(...)en-update-april-2021
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_207212669
Reinforcements. Eindelijk!
  zaterdag 24 december 2022 @ 14:13:56 #285
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_207212712
Heeft dit ook te maken met Zweden nu de koerden aan de kant zet om bij de Navo te komen (althans zo kan dat misschien voelen voor ze, weet ik niet) nu Turkije ze daarover onder druk zet?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_207212715
quote:
Ik zie 1 artikel uut 2015 van 1 persoon van de uni in Amsterdam en geen onderzoek? Onderzoeken op dit gebied van universiteiten zoals in Amsterdam neem ik met een korreltje zout, verdiep je je erin komen vaak nog andere feiten en zaken bovendrijven en is het verhaal een heel stuk genuanceerder.

De andere sites zeggen al genoeg zodra je ziet op welke site je zit, tientallen moskeen in Nederland in brand gestoken... en dan de racistische media en Nederlander die het negeert want islamofobie. Die leugens die in islamkringen keer op keer rondgaan zijn een groot gevaar, ze creëren een tweedeling en soms is het lachwekkend want moslims elkaar onderling wijsmaken om maar gevoed te worden in hun "niet-moslim" haat.

Zitten toch nog altijd 4 man vast die als terroristen zijn veroordeeld omdat ze in een dronken bui een flesje bier met wat aanstekervloeistof op een grasveldje voor een moskee hadden gegooid? Is niet te rijmen met je artikelen, ook die beveiliging na elke islamitische aanslag is niet te rijmen met de onzin en haat wat je in die artikelen leest.
pi_207212716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:04 schreef myShizzle het volgende:
Respect voor deze streamer want hij staat er echt bovenop en steeds op de goede plek, terwijl continue zooi zijn kant op wordt gegooid

Audio is (even) weggevallen, maar deze van Sky kan (met audio) er prima naast want die staat vlakbij:

zaterdag 24 december 2022 @ 14:17:37 #288
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_207212736
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]
Ik zie 1 artikel uut 2015 van 1 persoon van de uni in Amsterdam en geen onderzoek? Onderzoeken op dit gebied van universiteiten zoals in Amsterdam neem ik met een korreltje zout, verdiep je je erin komen vaak nog andere feiten en zaken bovendrijven en is het verhaal een heel stuk genuanceerder.

De andere sites zeggen al genoeg zodra je ziet op welke site je zit, tientallen moskeen in Nederland in brand gestoken... en dan de racistische media en Nederlander die het negeert want islamofobie. Die leugens die in islamkringen keer op keer rondgaan zijn een groot gevaar, ze creëren een tweedeling en soms is het lachwekkend want moslims elkaar onderling wijsmaken om maar gevoed te worden in hun "niet-moslim" haat.

Zitten toch nog altijd 4 man vast die als terroristen zijn veroordeeld omdat ze in een dronken bui een flesje bier met wat aanstekervloeistof op een grasveldje voor een moskee hadden gegooid? Is niet te rijmen met je artikelen, ook die beveiliging na elke islamitische aanslag is niet te rijmen met de onzin en haat wat je in die artikelen leest.
https://www.ed.nl/veldhov(...)Fnl.wikipedia.org%2F

Dit jaar nog!

En na de aanslag op Van Gogh in 2004 zijn meerdere moskeeen en islamitsche basisscholen in de brand gestoken.

En die sites met die lijstjes zijn inderdaad een beetje biased maar die incidenten zijn wel gebeurd, eh?
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_207212749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:17 schreef hollandia02 het volgende:

[..]
https://www.ed.nl/veldhov(...)Fnl.wikipedia.org%2F

Dit jaar nog!

En na de aanslag op Van Gogh in 2004 zijn meerdere moskeeen en islamitsche basisscholen in de brand gestoken.

En die sites met die lijstjes zijn inderdaad een beetje biased maar die incidenten zijn wel gebeurd, eh?
Dat vind jij vergelijkbaar met wat je nu op de stream ziet?
pi_207213971
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 13:53 schreef RipCity het volgende:
Fix even 5g voor die cameraman :(

Iemand ander feedje?
Bij dit soort festiviteiten mis je opeens wel al die Russische zenders
  zaterdag 24 december 2022 @ 16:51:40 #291
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_207214122
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 14:18 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat vind jij vergelijkbaar met wat je nu op de stream ziet?
Dat zegt hij toch helemaal niet? Hij reageert op een specifieke post over de bescherming van moskeeën waarin gedaan werd dat dat overbodig was.
pi_207214347
Ik wil betere bescherming van de overheid, dus sla ik de politie in elkaar? Ik snap hem niet helemaal volgens mij.
pi_207216208
Frankrijk steunt al jarenlang direct of indirect de terroristische organisatie PKK.

Vandaag hebben zij voor het eerst een ontmoeting gemaakt met de vandalisme van PKK.

Heerlijk om het te zien. Smul ervan!
pi_208683793
quote:
Bedankt voor de link, ik vroeg het me al af. Weinig media-aandacht voor in Nederland.
pi_208683859
quote:
THX! Lekker wegkijken op de donderdag.
pi_208683912
Politie gewoon aangeschoten wild altijd daar :D Nederlandse ME lijkt beter georganiseerd. Enige wat ze daar doen is traangas gooien en stenen vang wedstrijd. Zelfden charges of een idee erachter.

Staan ook gewoon 50 fotografen naast :D

En deze dude lekker chillen op bankje vol glasscherven HAHA

pi_208683945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:13 schreef RipCity het volgende:
Politie gewoon aangeschoten wild altijd daar :D Nederlandse ME lijkt beter georganiseerd. Enige wat ze daar doen is traangas gooien en stenen vang wedstrijd. Zelfden charges of een idee erachter.

Staan ook gewoon 50 fotografen naast :D

En deze dude lekker chillen op bankje vol glasscherven HAHA

[ link | afbeelding ]
Ja dat en de mensen zijn ook compleet niet bang voor ze meer. Ze worden gewoon omsingeld door demonstranten.
pi_208683965
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 17:17 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja dat en de mensen zijn ook compleet niet bang voor ze meer. Ze worden gewoon omsingeld door demonstranten.
Als ze er niet staan hebben mensen ook niks om naar te gooien. Snap het idee nooit van die politie daar. Echt volkomen zinloos. Gebouwen doen meeste demonstranten niets tegen dus enige wat ze nu lekker bezig houdt is dat groepje waar je je lekker op kan richten :')

Zou knettergek worden van al die cameramensen en fotografen. Staan telkens in de weg. je hebt geen idee meer waar je je op moet richten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')