abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:52:03 #176
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_200865953
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 18:25 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Maar je weet toch dat je enorm voor lul gaat staan... Behalve als de advocaat ook wappie is.. Wat in dit geval ook zo is natuurlijk.
Of je nou voor lul staat of niet, er is altijd wel geldwolf die zn reputatie opzij wilt schuiven om na een aantal jaar de deurwaarders op je af te sturen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:54:51 #177
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_200865981
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
iets opmerkelijks. Gisteren verscheen een tweet over een 15-jarige zoon die zonder toestemming bij de GGD een prik haalde. Die tweet is door minstens 10 mensen getweet rond hetzelfde tijdstip. Exact dezelfde tekst, geen letter verschil. sommige twittergebruikers hebben de tweet verwijderd, de meeste staan nog online.

inmiddels zitten er parodien bij.
[..]

https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Wat mij betreft mag iedereen die redelijk na kan denken een prik halen, ookal kunnen de ouders die in een driedubbele bubbel zitten er moeilijk over doen.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:58:59 #178
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200866028
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 19:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
iets opmerkelijks. Gisteren verscheen een tweet over een 15-jarige zoon die zonder toestemming bij de GGD een prik haalde. Die tweet is door minstens 10 mensen getweet rond hetzelfde tijdstip. Exact dezelfde tekst, geen letter verschil. sommige twittergebruikers hebben de tweet verwijderd, de meeste staan nog online.

inmiddels zitten er parodien bij.
[..]

https://twitter.com/searc(...)c=typed_query&f=live
Misschien was de originele tweet ook een parodie of grap.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:05:57 #179
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_200866124
Deze hele wappiebende geeft gewoon aan dat of je het er financeel nou wel of niet mee eens bent, er teveel bezuinigd is bij de GGZ instellingen en de P-Wet heeft daar ook mee te doen.
pi_200866406
quote:
3s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Deze hele wappiebende geeft gewoon aan dat of je het er financeel nou wel of niet mee eens bent, er teveel bezuinigd is bij de GGZ instellingen en de P-Wet heeft daar ook mee te doen.
Dat speelt zeker mee, maar wat ook niet helpt is dat de sociale controle zo goed als pleite is.. Als je vroeger je buurman slecht zag gaan dan ging je met hem in gesprek, raadde hem aan hulp te zoeken of hielp hem daar mee.. Maar nu heb je liever geen contact meer met je gekke buurman... En zoek je pas hulp voor hem als ie naakt over je dak heen rent (oké dat doet de politie dan wel voor je).

Maar de politie heeft er ook amper verstand van en blijkt niet altijd te weten hoe het juiste pad te bewandelen.

Daarnaast is voor een groot aantal mensen de stap om hulp te zoeken nog te groot.. In mijn omgeving ken ik ook wel mensen die wel een paar sessies basis GGZ nodig.. Maar ja als bijvoorbeeld je omgeving het als falen ziet dat je hulp zoekt...

En laten we ook niet vergeten dat wappies het niet zo hebben op de GGZ en vooral de psychiaters... Want daarover zijn ook genoeg complotten te vinden...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:27:06 #181
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_200866545
Daar komt bij dat ze pas hulp zoeken als ze zelf door hebben dat ze hulp nodig hebben. Bij de meeste wappies ontbreekt dat inzicht.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:58:49 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_200867252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Dat speelt zeker mee, maar wat ook niet helpt is dat de sociale controle zo goed als pleite is.. Als je vroeger je buurman slecht zag gaan dan ging je met hem in gesprek, raadde hem aan hulp te zoeken of hielp hem daar mee.. Maar nu heb je liever geen contact meer met je gekke buurman... En zoek je pas hulp voor hem als ie naakt over je dak heen rent (oké dat doet de politie dan wel voor je).

Maar de politie heeft er ook amper verstand van en blijkt niet altijd te weten hoe het juiste pad te bewandelen.

Daarnaast is voor een groot aantal mensen de stap om hulp te zoeken nog te groot.. In mijn omgeving ken ik ook wel mensen die wel een paar sessies basis GGZ nodig.. Maar ja als bijvoorbeeld je omgeving het als falen ziet dat je hulp zoekt...

En laten we ook niet vergeten dat wappies het niet zo hebben op de GGZ en vooral de psychiaters... Want daarover zijn ook genoeg complotten te vinden...
Als je die buurman gewoon iets te doen aanbiedt zodat hij niet van zn balkon af pist omdat hij zich verveelt is er niks aan de hand, maar dat is de afgelopen 20 jaar zoveel wegbezuinigd dat er icm de crisis heel veel mensen zijn die nu pas proberen begrijpend te lezen en dan mis je bronnen...
pi_200867338
Engel en van Ranst voor de rechter.
Engelen gingen met stoelen gooien en een cafesfeer verknallen

quote:
Heisa in café
Intussen waren de sympathisanten, die geen toegang kregen tot het gerechtsgebouw, naar een café in de buurt afgezakt, waar ze weigerden zich aan de huidige coronamaatregelen voor de horeca te houden. Ze wilden met meer dan acht aan een tafel zitten, en toen de uitbater van de zaak hen dit verbood, begonnen ze te dreigen en met stoelen te gooien. De politie werd erbij gehaald voor een verklaring van cafébaas en getuigen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210811_93967313
pi_200867484
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als je die buurman gewoon iets te doen aanbiedt zodat hij niet van zn balkon af pist omdat hij zich verveelt is er niks aan de hand, maar dat is de afgelopen 20 jaar zoveel wegbezuinigd dat er icm de crisis heel veel mensen zijn die nu pas proberen begrijpend te lezen en dan mis je bronnen...
Mwah er is juist nu heel erg ingezet op herstel thuis waarbij je dagelijkse bezoekjes van GGZ-verplegers kan krijgen. En moet zeggen dat ik op die manier beter herstelt ben dan tijdens opnames in een kliniek..

Duurde wel langer en was zeker zwaarder maar uiteindelijk beter.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200867503
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 21:03 schreef Bluesdude het volgende:
Engel en van Ranst voor de rechter.
Engelen gingen met stoelen gooien en een cafesfeer verknallen
[..]

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210811_93967313
Maar Engel is liefde.. Vast uitgelokt door de uitbater of de romeo's van de Belgische politie.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_200878535
De bekende anti-vaccin figuren berichten over moeten voorkomen alsof het een overwinning is, om 'hun gelijk' aan te kunnen tonen.
Ik zou niet zo happy zijn om voor een rechter te moeten komen vanwege eigen acties. Dan doe je toch iets verkeerd. Iets aantonen doe je op een andere manier, lijkt mij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200962908
quote:
Banken en betaaldiensten blokkeren rekeningen van antivaxers
Meerdere banken en betaaldiensten hebben de afgelopen tijd rekeningen geblokkeerd van organisaties die volgens hen nepnieuws verspreiden over het coronavirus en vaccinaties. Zeker acht invloedrijke internetkanalen is in de voorbije maanden de wacht aangezegd of zijn reeds afgesloten van hun bankrekening of betaaldienst.

Onder meer Viruswaarheid van Willem Engel, uitgeverij De Blauwe Tijger en evangelist Jaap Dieleman hebben daarmee te maken gehad.
https://www.nu.nl/economi(...)-van-antivaxers.html

Uitstekend. Uitgeverije De Blauwe Tijger is waar je die achterlijke zwendel van BPOC kunt kopen.
Nepnieuws verspreiden en/of geld verdienen aan wappies mag wat mij betreft aan banden gelegd worden.
Dat vodje van 'gezond verstand' is uitgegeven door stiching gezond verstand. Geen idee of die stichting ook onder de blokkade valt, aangezien het bericht specifiek op internetkanalen doelt.

Het is wellicht een aantasting van de vrijheid van meningsuiting of op het randje. Er staat een uitzondering voor het opzettelijk verspreiden van leugens, echter gaat het dan om laster en smaad.

edit: de rekeningen van het Artsencollectief en Artsen voor waarheid is ook geblokkeerd.
https://www.hartvannederl(...)iruswaarheid-en-cafe
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200995013
quote:
Lawrence en Lydia Rodriquez uit de Amerikaanse staat Texas vertrouwden het coronavaccin niet. Begin deze maand overleed Lawrence aan covid-19. Op maandag bezweek ook Lydia aan de ziekte. Ze laten vier kinderen na: een tweeling van 18, een zoon van 16 en een dochter van 11.
https://joop.bnnvara.nl/n(...)inderen-zijn-nu-wees

Triest....
pi_201010047
Je zou verwachten dat er een grote aanhang van anti-covid demonstranten zou aansluiten bij het 'unmute us'-protest van vandaag.

Echter is dit de eerste anti-corona-maatregelen demonstratie die geboycot zal worden door de bekende beroepsdemonstranten, omdat de evenementenbranche de schuld legt bij ongevaccineerden, en altijd de covid-maatregelen heeft gerespecteerd.

Dus geen verkleedpartijen vandaag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:05:15 #190
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201010301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je zou verwachten dat er een grote aanhang van anti-covid demonstranten zou aansluiten bij het 'unmute us'-protest van vandaag.

Echter is dit de eerste anti-corona-maatregelen demonstratie die geboycot zal worden door de bekende beroepsdemonstranten, omdat de evenementenbranche de schuld legt bij ongevaccineerden, en altijd de covid-maatregelen heeft gerespecteerd.

Dus geen verkleedpartijen vandaag.
Ik heb ook heel wat meer sympathie voor deze groep.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 augustus 2021 @ 11:56:57 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201010697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 10:48 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
https://www.nu.nl/economi(...)-van-antivaxers.html

Uitstekend. Uitgeverije De Blauwe Tijger is waar je die achterlijke zwendel van BPOC kunt kopen.
Nepnieuws verspreiden en/of geld verdienen aan wappies mag wat mij betreft aan banden gelegd worden.
Dat vodje van 'gezond verstand' is uitgegeven door stiching gezond verstand. Geen idee of die stichting ook onder de blokkade valt, aangezien het bericht specifiek op internetkanalen doelt.

Het is wellicht een aantasting van de vrijheid van meningsuiting of op het randje. Er staat een uitzondering voor het opzettelijk verspreiden van leugens, echter gaat het dan om laster en smaad.

edit: de rekeningen van het Artsencollectief en Artsen voor waarheid is ook geblokkeerd.
https://www.hartvannederl(...)iruswaarheid-en-cafe
Zag gisteren toevallig hier bij de boekhandel dat ze boeken verkopen van de blauwe tijger en ook ligt ook gezond verstand in de schappen. Heb gevraagd waarom ze boeken verkopen van een extreem rechtse uitgeverij. Blijkbaar had ik dat niet moeten doen want ik ben daar nu niet meer welkom :') "Als je het er niet mee eens bent moet je maar naar een andere boekhandel gaan."

Achja, voortaan maar mijn pakketjes ophalen bij het postnl punt een paar km verderop.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201010699
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 10:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je zou verwachten dat er een grote aanhang van anti-covid demonstranten zou aansluiten bij het 'unmute us'-protest van vandaag.

Echter is dit de eerste anti-corona-maatregelen demonstratie die geboycot zal worden door de bekende beroepsdemonstranten, omdat de evenementenbranche de schuld legt bij ongevaccineerden, en altijd de covid-maatregelen heeft gerespecteerd.

Dus geen verkleedpartijen vandaag.
een zegen voor de demonstratie van vandaag :) deze slaat tenminste ergens op. De gekkies mogen lekker wegblijven.
pi_201010960
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zag gisteren toevallig hier bij de boekhandel dat ze boeken verkopen van de blauwe tijger en ook ligt ook gezond verstand in de schappen. Heb gevraagd waarom ze boeken verkopen van een extreem rechtse uitgeverij. Blijkbaar had ik dat niet moeten doen want ik ben daar nu niet meer welkom :') "Als je het er niet mee eens bent moet je maar naar een andere boekhandel gaan."

Achja, voortaan maar mijn pakketjes ophalen bij het postnl punt een paar km verderop.
stond het complottijdschrift Gezond Verstand onder Fictie of Drama?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201011292
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201012912
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:53:23 #196
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201012936
quote:
16s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 11:56 schreef Starhopper het volgende:


Achja, voortaan maar mijn pakketjes ophalen bij het postnl punt een paar km verderop.
Ja dat zal ze leren!
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:59:43 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201013000
quote:
Die dikke van Onrecht TV die vanaf 2:35 ruzie zoekt met de politie :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 16:30:55 #198
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_201013316
twitter
Isn't it ironic, don't you think
pi_201013366
Ik ga weer helemaal stuk om Albert Zantbergen, wat een hoop onzin kan die man uitkramen _O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 21 augustus 2021 @ 17:04:08 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201013636
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:37 schreef spoilert het volgende:
Ik ga weer helemaal stuk om Albert Zantbergen, wat een hoop onzin kan die man uitkramen _O-
Hij heeft zeker weer een joint gerookt? :')

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')