SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En vrouwen zijn hoeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon dumpen tot hij dat bewezen heeft, vaders moet je echt nooit vertrouwen, zijn mannen.
overspel is voor losersquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Feit is dat er gewoon een groot percentage van overspel is onder zowel mannen als vrouwen.
lekker bezig... zieke burnsquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Eensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
overspel is voor losers
Maak het dan eerst gewoon netjes uit.
Ik zou daar weleens wat meer van mee willen krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En vrouwen zijn hoeren.
Ik klink als een Turk ook zoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
@:Ama kun jij die ontbrekende t in de tt zetten? Dit is slecht voor mijn autisme.
Zoals Reagan zei: Trust but verify.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkledenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tijd om het blauw weer aan te trekken. Vader.
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals Reagan zei: Trust but verify.
je bent zelf een verkleedtelefoonquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Dat is een domme uitspraak ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zei ook dat ketchup een groente was... dus die kunnen we beter negeren.
SuperBudaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even kijken of ik een telefooncel zie om me te verkleden
Don't remind me!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nancy Reagan peep dan ook half politiek Washington.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |