SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eindelijk? Ze heeft al een gefeliciteerd topic gehadquote:
om een beetje bij ballie langs te cruisen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
On a different note: ben een bootje aan het shoppen
Wat cute!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Laat het feest losbarsten![]()
Heb m'n kabouterpakje al aan!
[ afbeelding ]
staat je goedquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een beetje bij ballie langs te cruisen?
Klinkt alsof je er niet echt zin in hadquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze zomer bbq op het werk is nu. Paar steenoven pizza lui en van die indirecte grilllen en een bandje. Maar ik zit thuis heerlijk.
Ik had niet gezien dat die een andere titel had gekregen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat eindelijk? Ze heeft al een gefeliciteerd topic gehad
Lekker swurfenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet meer in Frankrijk?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze zomer bbq op het werk is nu. Paar steenoven pizza lui en van die indirecte grilllen en een bandje. Maar ik zit thuis heerlijk.
Nou ik heb nog een week vakantie en geen zin collega’s te zien die dan schijtlollige grapjes gaan uithalen zoals elk jaar. Een fiets met heftruck op het dak zetten, een brandblusser leegspuiten, een auto helemaal inpakken met krimpplatic.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er niet echt zin in had
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n oudere projectleider ging eens mee de stad in, zoop teveel, viel en verloor 12 tanden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n oudere projectleider ging eens mee de stad in, zoop teveel, viel en verloor 12 tanden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat die een andere titel had gekregen.
HAAAAAAAAAAAGSSSEEEEE GEBAAAAAAAKSKRAAAAAAMquote:
Ben benieuwd hoe het bevaltquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeAlleen tussen 12 en 20 uur eten.
Wil je niet mijn naam gebruiken in het openbaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rudolph The Haags Nosed Raindeer
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je niet mijn naam gebruiken in het openbaar.
noemt jouw vrouw je nu ook altijd haags hopje?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Wil je niet mijn naam gebruiken in het openbaar.
Nee, hunk of lekkerding. Of extreem knappe vent.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
noemt jouw vrouw je nu ook altijd haags hopje?
ik had een gevatte reactie bedacht maar toen volgde een grote brainfartquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, hunk of lekkerding. Of extreem knappe vent.
Hoezo?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een gevatte reactie bedacht maar toen volgde een grote brainfart
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een gevatte reactie bedacht maar toen volgde een grote brainfart
Goed zo ! Je bent binnen no time aan dat ritme gewend en val je zonder al teveel moeite afquote:
Echt welquote:
Ik dacht al waarom was heel Den Haag massaal aan het klappen en zingen om 20.00.quote:
Orh, over een paar weken mag je weer vrij(er) reizenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even normaal doen allemaal, totdat de kust veilig is
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Even normaal doen allemaal, totdat de kust veilig is
Lol nee, Liesje was vooral gewoon hard aan het werk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:21 schreef mschol het volgende:
dit is @:liesje1979 vandaag:
[ afbeelding ]
Mijn opa zou gisteren jarig zijn geweest. Maar die leeft ook niet meer, maar als hij nog zou hebben geleefd zou hij het wereldrecord oudste mens in handen hebben gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn opa zou vandaag 98 geworden zijn trouwens
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties iedereen!
Huur gewoon een bedrijf in. Wat een gezeur allemaal om niksquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, Gergi liet me net zien hoe z'n vader hun appartement in Budapest achter heeft gelaten (in November 2020).. Nou ik ging bijna over m'n nek. Allemaal beschimmeld eten in de koelkast en op het aanrecht, badkamer smerig.. Dat daar nog geen ratten rondlopen inmiddelsEn dan Gergi met z'n schoonmaak OCD, die is nu helemaal gestresst
Ben blij dat ik niet mee ben gegaan
![]()
Maar nu hebben ze alweer ruzie, hopelijk hoef ik die man niet meer te vaak in m'n leven te zien
Tsja, hij kwam er vanavond pas achter en is nu aan het schoonmaken. Zo op de vrijdagavond een bedrijf vinden dat nog even langskomt gaat 'm ook niet meer worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huur gewoon een bedrijf in. Wat een gezeur allemaal om niks
Nou ja morgen ff kijken danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, hij kwam er vanavond pas achter en is nu aan het schoonmaken. Zo op de vrijdagavond een bedrijf vinden dat nog even langskomt gaat 'm ook niet meer worden.
Moet je dat zelf doen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Echt een super delish klassieke surf en turf op tafel getoverd.![]()
Maar het blijft toch naar om die beestjes dood te maken
Ik heb volgens mij op insekten na nog nooit iets gedoodquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:06 schreef datismijnmening het volgende:
Echt een super delish klassieke surf en turf op tafel getoverd.![]()
Maar het blijft toch naar om die beestjes dood te maken
Ja eigenlijk wel.quote:
Ah hmmquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Je kunt kreeften wel dood kopen, maar de kwaliteit gaat echt met het uur achteruit.
Steek je dan eerst ook een mes erin om de kop doormidden te snijden o.i.d.? Zag eens eens kok uitleggen dat dat de beste manier was.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Je kunt kreeften wel dood kopen, maar de kwaliteit gaat echt met het uur achteruit.
Die man is niet goed in zijn bovenkamerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Holy fuck, Gergi liet me net zien hoe z'n vader hun appartement in Budapest achter heeft gelaten (in November 2020).. Nou ik ging bijna over m'n nek. Allemaal beschimmeld eten in de koelkast en op het aanrecht, badkamer smerig.. Dat daar nog geen ratten rondlopen inmiddelsEn dan Gergi met z'n schoonmaak OCD, die is nu helemaal gestresst
Ben blij dat ik niet mee ben gegaan
![]()
Maar nu hebben ze alweer ruzie, hopelijk hoef ik die man niet meer te vaak in m'n leven te zien
Kwiwi is gewoon de Bitterbal van Midden-Europaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is niet goed in zijn bovenkamer
Nou ja, gelukkig date ze met Gergi en niet met zijn vader.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi is gewoon de Bitterbal van Midden-Europatrekt alleen maar mafklappers aan
![]()
Nee volgens mij ook niet. En elke keer denk ik weer: halleluja gelukkig heeft Gergi zijn dna nietquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die man is niet goed in zijn bovenkamer
Mafklapper familie wel ja. Daar heb ik eigenlijk elke keer last vanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi is gewoon de Bitterbal van Midden-Europatrekt alleen maar mafklappers aan
![]()
O, het is zijn stiefvader?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet. En elke keer denk ik weer: halleluja gelukkig heeft Gergi zijn dna niet
Ja. Je zet het mes op de kruislijn tussen de kop en het lichaam dan steken en overdwars door de kop heen snijden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Steek je dan eerst ook een mes erin om de kop doormidden te snijden o.i.d.? Zag eens eens kok uitleggen dat dat de beste manier was.
Nou ja een hert ofzo lijkt me minder erg als je dat van ver af neerschiet. Wel zielig, maar een mes door een kreeft steken zou ik dan weer niet doenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Zou aan de ene kant wel een bucket list item zijn, aan de andere kant wel een beetje buiten mijn comfort zone. "eet een dier dat je zelf gedood hebt".
US kan hier vast bloemrijk over vertellen.
Ik vind een hert schieten moeilijker hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja een hert ofzo lijkt me minder erg als je dat van ver af neerschiet. Wel zielig, maar een mes door een kreeft steken zou ik dan weer niet doen
Nee zijn moeder is vreemdgegaan. Zijn biologische vader is een knappe arts die heel oud geworden is. Heb ik even gelukquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, het is zijn stiefvader?![]()
Wel een gelukje
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zijn moeder is vreemdgegaan. Zijn biologische vader is een knappe arts die heel oud geworden is. Heb ik even geluk
Mensen die vreemdgaanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zijn moeder is vreemdgegaan. Zijn biologische vader is een knappe arts die heel oud geworden is. Heb ik even geluk
Oh wacht het is echt waar?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ja in dit geval ben ik er niet zo rouwig om
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht het is echt waar?Ik dacht dat het een grapje was
Wat lees ik hier weer allemaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja nu zie ik hoe dat ook sarcastisch had kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht het is echt waar?Ik dacht dat het een grapje was
Is wel een genetisch dingetje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ja in dit geval ben ik er niet zo rouwig om
kan.. zijn vele manieren..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Steek je dan eerst ook een mes erin om de kop doormidden te snijden o.i.d.? Zag eens eens kok uitleggen dat dat de beste manier was.
Is het ook bewezen adhv DNA of??quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja nu zie ik hoe dat ook sarcastisch had kunnen zijn
Ik vind rechtstreeks in kokend water gooien echt een walgelijke manier van koken. Je maakt mij niet wijs dat een levend organisme daar niets van merkt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan.. zijn vele manieren..
als je ze op een bepaalde manier onderste boven op je aanrecht zet raken ze ook 'bewusteloos' ofzo en dan kan je ze ook zo in t kokend water gooien.
sommigen mikken ze eerst in de vriezer.
Wacht, die moeder had een leven en een gezin met een knappe arts maar die ging liever een potje rijden op de plaatselijke vervuilde dorpsidioot?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdagavond waargebeurde verhalenavond jongens.
Je snapt natuurlijk wel dat US hier overheen MOET toepen he. Buckle up freinds, shit is about to get real!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdagavond waargebeurde verhalenavond jongens.
Nou, dat was niet nodig hij lijkt als 2 druppels water op die biologische vader op de foto's. En die man wist er ook gewoon van, maar iedereen heeft 20 jaar lang z'n mond gehouden..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het ook bewezen adhv DNA of??
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat US hier overheen MOET toepen he. Buckle up freinds, shit is about to get real!
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht, die moeder had een leven en een gezin met een knappe arts maar die ging liever een potje rijden op de plaatselijke vervuilde dorpsidioot?
er zijn vele manieren. links om of rechtsom zal je het dier toch echt moeten doden als je het wil eten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind rechtstreeks in kokend water gooien echt een walgelijke manier van koken. Je maakt mij niet wijs dat een levend organisme daar niets van merkt.
Nee, de dorpsidioot was haar man en de vader van Gergi z'n zus. De arts was haar baas.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht, die moeder had een leven en een gezin met een knappe arts maar die ging liever een potje rijden op de plaatselijke vervuilde dorpsidioot?
Nee andersom pipoquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat US hier overheen MOET toepen he. Buckle up freinds, shit is about to get real!
Een DNA test zo standaard moeten zijn bij de geboorte van een kind.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dat was niet nodig hij lijkt als 2 druppels water op die biologische vader op de foto's. En die man wist er ook gewoon van, maar iedereen heeft 20 jaar lang z'n mond gehouden..
Ik snap, mazzel dat je de juiste te pakken hebt danquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, de dorpsidioot was haar man en de vader van Gergi z'n zus. De arts was haar baas.
Ja ik las ook zoiets. Bizar wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een DNA test zo standaard moeten zijn bij de geboorte van een kind.
Las laats dat 25% van de vaders een kind opvoedt dat niet van hemzelf is
We hebben het wel over een gaar Oostblokland van een Gergileven geleden hequote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten ook de bewustjes bij neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Las laats dat 25% van de vaders een kind opvoedt dat niet van hemzelf is
O ja dat zou kunnen. Maar dan nog, al is het 10%..quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten ook de bewustjes bij neem ik aan?
De moraal van het verhaal, lief en aardig zijn voor vrouwen anders legt ze andermans eieren in je nestje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat zou kunnen. Maar dan nog, al is het 10%..
Nee juist niet toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap, mazzel dat je de juiste te pakken hebt dan
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anders had ze met het niet zo frisse lelijke zusje gezeten.
Klopt. Zelf doe ik het liefst even 5 min in de vriezer zodat ze "In slaap gaan" en dan mes insteken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
er zijn vele manieren. links om of rechtsom zal je het dier toch echt moeten doden als je het wil eten.
ik ben zelf ook meer fan van het mes er in 1x in.
ze is dan koekoek, letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De moraal van het verhaal, lief en aardig zijn voor vrouwen anders legt ze andermans eieren in je nestje.
Geen idee. Maar iedere man die de kinderen van een andere man onderhoudt is gewoon een totale cuck.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar zitten ook de bewustjes bij neem ik aan?
Wat is dit nou weer voor een generalisatiequote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar iedere man die de kinderen van een andere man onderhoudt is gewoon een totale cuck.
Ik ben ook wel van m'n vader, heb z'n onderkin geërfdquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk wel dat de personen die mij opgevoed hebben, wel mijn biologische ouders zijn. Ik lijk iig op mijn vader.
Over mijn broer kun je inderdaad nog wel twijfelen![]()
![]()
![]()
Ja vind ik ook, daarom vrouwen met kinderen die scheiden of weduwe worden gelijktijdig doodmaken dan maar?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee. Maar iedere man die de kinderen van een andere man onderhoudt is gewoon een totale cuck.
Wat is dit voor een jeugdtraumaquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Echt. Al ben je totaal 100% verlieft op elkaar. Laat als man je kinderen testen op DNA!!
Huh, hoezo dat.. zijn er vast ook die kinderen adopteren zodat ze weer een 'echte' vader hebben als de biologische niet in beeld of overleden is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, alleen gehandicapten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, daarom vrouwen met kinderen die scheiden of weduwe worden gelijktijdig doodmaken dan maar?
Nee. Maar als man heb je echt nul obligatie om een vrouw met kinderen te behagen of te voorzien van financiële stabiliteit.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, daarom vrouwen met kinderen die scheiden of weduwe worden gelijktijdig doodmaken dan maar?
Door jouw wantrouwen in alles ga je binnen tien jaar lichamelijke problemen krijgen, lighten up in life, you live easier and longer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
Echt. Al ben je totaal 100% verlieft op elkaar. Laat als man je kinderen testen op DNA!!
Lijkt me wel echt zwaar.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door jouw wantrouwen in alles ga je binnen tien jaar lichamelijke problemen krijgen, lighten up in life, you live easier and longer.
Dat zijn ook gewoon cucks.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat.. zijn er vast ook die kinderen adopteren zodat ze weer een 'echte' vader hebben als de biologische niet in beeld of overleden is.
Soms snap ik je angsten en frustraties een beetje maar deze kan ik niet makkelijk bij.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Maar als man heb je echt nul obligatie om een vrouw met kinderen te behagen of te voorzien van financiële stabiliteit.
Cucksquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon cucks.![]()
Hoe nobel hun beweegredenen misschien ook zien.
Wat zat er in die surf & turf?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn ook gewoon cucks.![]()
Hoe nobel hun beweegredenen misschien ook zien.
Of "hey familie, ik heb voor kerst voor iedereen een dna test gekocht! Zullen we 'm gelijk even doen?"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer aan de keukentafel tussen neus en lippen door vragen aan je moeder.
Mam, nu even eerlijk…quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer aan de keukentafel tussen neus en lippen door vragen aan je moeder.
Ik laat liever Dionne Stax op bezoek komenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of "hey familie, ik heb voor kerst voor iedereen een dna test gekocht! Zullen we 'm gelijk even doen?"
Nee. Vrouwen die scheiden moeten zichzelf maar zien te redden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doet me denken aan een familiespelletje met kerst dat ik ooit spontaan bedacht had, noem van degene links van je de meest leuke en meest irritante eigenschap op, was erg gezelligquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of "hey familie, ik heb voor kerst voor iedereen een dna test gekocht! Zullen we 'm gelijk even doen?"
Dan is de "nieuwe papa" nog steeds een cuck.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat.. zijn er vast ook die kinderen adopteren zodat ze weer een 'echte' vader hebben als de biologische niet in beeld of overleden is.
Thierry ben jij het?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen die scheiden moeten zichzelf maar zien te redden.
Volgend jaar feestjequote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik zo een filmpje naar mijn pa sturen waarop ik de bel luid van de haringkar van opa (trots erfstuk)
krijg ik terug "nee hij was van 1922 dus zou 99 geworden zijn"
Ja, dat is waar dus.Volgend jaar beter
Ik snap een heel klein beetje wat je bedoelt, een veel groter percentage kinderen zijn van de niet getrouwde vader.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is de "nieuwe papa" nog steeds een cuck.
Wil jezelf kinderen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan is de "nieuwe papa" nog steeds een cuck.
Mijn eerste vriendinnetje ook op haar 18e, was ook al zo'n succes, nee je vader is niet die beruchte chagrijnige huisarts maar een Egyptische gastarbeider die ik in de trein tegen ben gekomen, daarom heb je ook zo'n van dat dikke zwarte haar en een redelijk grote neus.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er zijn ook wel tal van bekendheden te noemen die pas op latere leeftijd hoorden wie hun echte vader is
Eddie Vedder, Liv Tyler om maar twee mensen te noemen..
Redelijk adequate analysequote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap een heel klein beetje wat je bedoelt, een veel groter percentage kinderen zijn van de niet getrouwde vader.
Vrouwen nemen in dit soort zaken vaak veel risico en ook hormonen kunnen naar een ultieme natuurdrift leiden die de beste genen zoekt.
Dit is de natuur, mannen willen zoveel mogelijk vrouwen bevruchten, vrouwen willen het beste zaad.
Nou ja mei '17 werd mijn eerste opa virtueel 100, zijn we klassikaal uit eten gegaan. Maart '20 mijn laatst overlevende oma, niets van gehoord, behalve dat dat de eerste Corona ophokdag was. Over 2 weken mijn andere oma (7 aug '21) en daar moet nog ernstig van bedacht worden wat er moet gebeuren.quote:
Geen snor??quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendinnetje ook op haar 18e, was ook al zo'n succes, nee je vader is niet die beruchte chagrijnige huisarts maar een Egyptische gastarbeider die ik in de trein tegen ben gekomen, daarom heb je ook zo'n van dat dikke zwarte haar en een redelijk grote neus.
Heb je nog wel levend zaad? of was je zaakje al dood??quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet aan mij besteed.
Nee dat is echt iets heel anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bekende van mij is door zijn opa en oma opgevoed nadat de ouders overleden zijn door een ongeluk. Opa Cuck.
Ik weet het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Dat is niet aan mij besteed.
Dat is sowieso allemaal wat lastiger geworden meen ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar Gambiaanse weeskindjes adopteren zit er niet in denk ik.
Kom op cucksucker doe het!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet helemaal.
Ik heb een paar ijsjes in het ziekenhuis liggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb je nog wel levend zaad? of was je zaakje al dood??
Okeequote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een paar ijsjes in het ziekenhuis liggen.
Verder is het over and out.
Ik moest hier om de één of andere reden echt heel hard om lachenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bekende van mij is door zijn opa en oma opgevoed nadat de ouders overleden zijn door een ongeluk. Opa Cuck.
Ah nee, dat zijn m'n lievelingsijsjesquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
heb nu een MI van festini perenijsjes..
die er best wel eens gelijkend uit zouden kunnen zien
sorry
DNA test gedaan? Of vertrouw je je vrouw?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn oudste dochter IS mij.
Dat is zo apart joh, zonder woorden weet ik wat ze voelt en nodig heeft. Of welke muziek ze leuk vind of welke kleding haar aanstaat. Of als ze zeg denk aan iets dat denk ik hetzelfde.
Die normaal half mensquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DNA test gedaan? Of vertrouw je je vrouw?
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of nee?
Misschien is je vrouw wel met de postbode gegaan.
Serieuze vraag maar werkt jouw mensenradar niet of heb je ontzettend slechte mensenkennis en daarom veel meegemaakt op vertrouwensgebied? Ik bedoel, als je zooo wantrouwend bent naar je naasten zelfs, wtf.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DNA test gedaan? Of vertrouw je je vrouw?
Ik zeg net dat niemand in dit leven ken die meer op me lijkt waarom zou ik een dna test doen dan psycho?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of nee?
Ik zou bijna zeggen ga eens een briefje langsbrengen bij DIMM als ze aan het werk is, oooooh wachtquote:
Dat soort scenaria vind ik altijd zo ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja of nee?
Anders was je vast postbode.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort scenaria vind ik altijd zo ongeloofwaardigDe postbode is elke keer binnen 3 econden weer weg, daar bouw je nooit een band mee op
Sinds wanneer moet je een band met iemand hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort scenaria vind ik altijd zo ongeloofwaardigDe postbode is elke keer binnen 3 econden weer weg, daar bouw je nooit een band mee op
Hoe heet jouw postbode?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een band met iemand hebben?
Jij trekt gewoon iedereen naar binnen om je te laten bevruchten?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je een band met iemand hebben?
Eeeeeuhm nee, ik kan wel wat voorbeelden opnoemen maar die geloof je toch niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
👌🏻🤣quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed verhaal in deze zwangerschapsdiscussie
Ook die zijn er legio, zeker als degene aan de deur erg aantrekkelijk is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon iedereen naar binnen om je te laten bevruchten?
Ik wist niet dat je er per se een liefdesrelatie nodig had.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij trekt gewoon iedereen naar binnen om je te laten bevruchten?
Mijne heet Herr Müller. Je krijgt hier soms een tegoedbon van Die Post en een handgeschreven briefje van je postbode erbijquote:
Gvd wat is het hier toch kut.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne heet Herr Müller. Je krijgt hier soms een tegoedbon van Die Post en een handgeschreven briefje van je postbode erbij
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er per se een liefdesrelatie nodig had.
Mooi hè, alsof een man zichzelf eerst uitgebreid voorstelt bij een prostituee ook, bloemetjes, paar leuke etentjes, vrolijk gezellig, elkaars ouders leren kennen, gezellig en elkaar erg lief gaan vinden, daarna pas seks hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er per se een liefdesrelatie nodig had.
ik heb hier Faroek die alles netjes voor de deur legt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne heet Herr Müller. Je krijgt hier soms een tegoedbon van Die Post en een handgeschreven briefje van je postbode erbij
Als een vrouw meteen seks wil is ze toch een hoer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hè, alsof een man zichzelf eerst uitgebreid voorstelt bij een prostituee ook, bloemetjes, paar leuke etentjes, vrolijk gezellig, elkaars ouders leren kennen, gezellig en elkaar erg lief gaan vinden, daarna pas seks hoor.
Waarom kom ik dan alleen maar hoeren tegen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een vrouw meteen seks wil is ze toch een hoer.
Omdat alle vrouwen hoeren zijn. Opletten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom kom ik dan alleen maar hoeren tegen?
ja en jij begint over een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij begint over een band opbouwen.
Ik vertrouw statistieken. En die zeggen dan 1 op de 4 mannen een kind opvoed dat biologisch niet de zijne is.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieuze vraag maar werkt jouw mensenradar niet of heb je ontzettend slechte mensenkennis en daarom veel meegemaakt op vertrouwensgebied? Ik bedoel, als je zooo wantrouwend bent naar je naasten zelfs, wtf.
Wat voor band bedoel jij dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja en jij begint over een liefdesrelatie.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen die de hele dag thuis zitten wachten gewoon op de postbode etc. om daar lekker mee te kunnen flirten.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een vergoeding wilquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als een vrouw meteen seks wil is ze toch een hoer.
Ontbijtje ofzo.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een vergoeding wil
nou ja je hebt toch een klein beetje een beeld van iemand nodig voordat je hem naar binnen trekt voor seks toch?quote:
3/4e wel dus, het glas is dus voor een kwart leeg en dat vind jij genoeg om je geliefde te wantrouwen, als jij zo slecht van vertrouwen bent moet je daar bij jezelf te rade gaan wat de oorzaak daarvan is, geen andere mensen mee lastig vallen en zeker niet degene waar je mee oud wil worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vertrouw statistieken. En die zeggen dan 1 op de 4 mannen een kind opvoed dat biologisch niet de zijne is.
Toen was daar nog tijd voor, nu is de werkdruk te hoogquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik werkte vroeger bij een bedrijf die een afdeling particulieren had, van die jongens die de deuren langsgingen zijn er toch wel wat ontslagen wegens neuken op het werk.
Maar dat kwam dan uit als de vrouw later ging klagen, man erachter gekomen, onbedoeld zwanger, pure afpersing.
Ja dat gebeurde vnl in de tokkiewijken.
Daar geloof ik echt helemaal niets van. 1 op de 4 is wel heel erg overdreven. Alsof je zoiets überhaupt kunt onderzoeken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vertrouw statistieken. En die zeggen dan 1 op de 4 mannen een kind opvoed dat biologisch niet de zijne is.
Wij misschien maar er zijn er vast ook wel genoeg die tevreden zijn met een schone onderbroekquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja je hebt toch een klein beetje een beeld van iemand nodig voordat je hem naar binnen trekt voor seks toch?
Dat is gewoon common courtesy.quote:
Daar kom je meestal pas achter op het moment dat je met je neus in de bloemkoollucht zit.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij misschien maar er zijn er vast ook wel genoeg die tevreden zijn met een schone onderbroek
Hoezo, is die ineens kenner van dit soort zaken of zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is Fozzshissle als je haar nodig bent?
Ik vind een 25% kans op iets bijzonder groot eigenlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
3/4e wel dus, het glas is dus voor een kwart leeg en dat vind jij genoeg om je geliefde te wantrouwen, als jij zo slecht van vertrouwen bent moet je daar bij jezelf te rade gaan wat de oorzaak daarvan is, geen andere mensen mee lastig vallen en zeker niet degene waar je mee oud wil worden.
What comes around goes around.
Al is het 5 procent. Zou jij verantwoordelijk willen zijn voor de kosten en opvoeding van andermans kind?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt helemaal niets van. 1 op de 4 is wel heel erg overdreven. Alsof je zoiets überhaupt kunt onderzoeken.
En waar moet dit nu weer op slaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is Fozzshissle als je haar nodig bent?
Die heeft naar mijn mensenkennis wel eens een keer een rendez-vous met een thuiskom mannetje meegemaakt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo, is die ineens kenner van dit soort zaken of zo?
"Schat ik moet je wat vertellen"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind een 25% kans op iets bijzonder groot eigenlijk![]()
De mensen die allemaal zogenaamd "goed van vertrouwen zijn" hebben absoluut niets van statistiek begrepen en denken dat de kans op het winnen van de staatloterij groter is dan de kans dat hun partner vreemd is gegaan.
Uh, dan moet je als man maar zorgen dat je zeker weet dat je geen kind kan maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al is het 5 procent. Zou jij verantwoordelijk willen zijn voor de kosten en opvoeding van andermans kind?
Als je het als je eigen kind ziet maakt het toch niet uit. Daarom vooral niet laten testen dan weet je het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al is het 5 procent. Zou jij verantwoordelijk willen zijn voor de kosten en opvoeding van andermans kind?
Nee nog nooit, heb ook echt nooit zoiets stoms gehoord eigenlijk en best wel dom dat je dat denkt, maar goed, weet ik ook weer waar ik mee te maken heb hierquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heeft naar mijn mensenkennis wel eens een keer een rendez-vous met een thuiskom mannetje meegemaakt.
Opeens valt het kwartje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Uh, dan moet je als man maar zorgen dat je zeker weet dat je geen kind kan maken.
Die laatste hondquote:
Dan weet je in ieder geval zeker dat die van een ander is. Slim.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Uh, dan moet je als man maar zorgen dat je zeker weet dat je geen kind kan maken.
LOS is eigenlijk een afkorting voor LOMP.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee nog nooit, heb ook echt nooit zoiets stoms gehoord eigenlijk en best wel dom dat je dat denkt, maar goed, weet ik ook weer waar ik mee te maken heb hier
"Schat ik moet je wat vertellen"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Schat ik moet je wat vertellen"
"Ja?"
"Je wordt vader"
"Vuile gore kuthoer, morgenvroeg eerst een testje godverdomme"
Of LOSERquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LOS is eigenlijk een afkorting voor LOMP.
Lichtelijk Obstinaat Sujetquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
LOS is eigenlijk een afkorting voor LOMP.
Want mannen mogen geen kinderen krijgen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef shiitake het volgende:
[..]
Begrijp ik niets vanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij misschien maar er zijn er vast ook wel genoeg die tevreden zijn met een schone onderbroek
Je eigen kind is dus nogal subjectief.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het als je eigen kind ziet maakt het toch niet uit. Daarom vooral niet laten testen dan weet je het niet.
Stel het kind is dan niet van jou (kan me niet voorstellen dat de moeder dan nog bij de ziekelijke psycho-vader is maar goed), wat doe je met de moeder en het kind?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"Ja?"
"Je wordt vader"
"oh wat leuk liefje."
Maar je doet gewoon een DNA testje als het mormel geboren is.
Je bent bijna net zo tactvol met vrouwen als ikquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja?"
"Je wordt vader"
"Vuile gore kuthoer, morgenvroeg eerst een testje godverdomme"
Hoho sorry hoor.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee nog nooit, heb ook echt nooit zoiets stoms gehoord eigenlijk en best wel dom dat je dat denkt, maar goed, weet ik ook weer waar ik mee te maken heb hier
Kun je niet beter ruilen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
Ja sorry, alsof het altijd de vrouwen zijn die de mannen opzadelen met 'onechte' kinderen. Ik weet niet hoor, maar er zijn er altijd twee voor nodig.
En als het dan 1 op 4 zou zijn, dan betaal je misschien wel voor andermans kind, maar ondertussen betaalt een andere man weer voor jouw kind.
Een eurootje in de bus, bedoel je toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho sorry hoor.
Ik bedoel het niet negatief, als ik vrijgezel was en een enorm knappe collecte dame vraagt om een beschuitje dan druk ik hem er ook gewoon in hoor.
Eeeuhm, ik voer slechts een karikatuur op voor een karikatuur om het duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo tactvol met vrouwen als ik
Uhm je moet als man ook gewoon de controle houden over waar je je zaadjes deponeert.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:20 schreef shiitake het volgende:
Ja sorry, alsof het altijd de vrouwen zijn die de mannen opzadelen met 'onechte' kinderen. Ik weet niet hoor, maar er zijn er altijd twee voor nodig.
En als het dan 1 op 4 zou zijn, dan betaal je misschien wel voor andermans kind, maar ondertussen betaalt een andere man weer voor jouw kind.
Jaja dat welquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een eurootje in de bus, bedoel je toch?
Buda houdt de SC kindvriendelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een eurootje in de bus, bedoel je toch?
Dumpen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel het kind is dan niet van jou (kan me niet voorstellen dat de moeder dan nog bij de ziekelijke psycho-vader is maar goed), wat doe je met de moeder en het kind?
Ja dat is ons niet ontgaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
Eeeuhm, ik voer slechts een karikatuur op voor een karikatuur om het duidelijk te maken.
Hihi. Je kent geen antilianen zekerquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook nog eens een enorm broodje aap verhaal, 1% komt meer in de buurt en in NL is er nog nooit onderzoek naar gedaan en dan denk ik nog een stuk lager.
https://buskruitmet.nl/echte-vader/
25 procent kans dat je vader niet je vader is, morgen maar even vragen anders?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm je moet als man ook gewoon de controle houden over waar je je zaadjes deponeert.
Hmmm..tja, ik ben niet vies van seks en kan het scheiden van gevoelens zegmaar, hoef niet eerst van iemand te houden, maar om met een pakketbezorger wat uit te spoken??? Nou nee, geef maar gewoon dat pakketje, maakt me een stuk blijer.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho sorry hoor.
Ik bedoel het niet negatief, als ik vrijgezel was en een enorm knappe collecte dame vraagt om een beschuitje dan druk ik hem er ook gewoon in hoor.
Ja tellen we die ook mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi. Je kent geen antilianen zeker
Ja dat zal wel maar die wonen niet in het Nederland waar ik woon.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi. Je kent geen antilianen zeker
Ik heb de test gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
25 procent kans dat je vader niet je vader is, morgen maar even vragen anders?
Hou je muil, stinkend tweed mannetje.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is Los weer bezig kolossaal te zorgen voor hersencelverdamping?
Je vertrouwt je moeder niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb de test gedaan![]()
Maar als ik mijn papa was geweest dan had ik het veel eerder laten checken.
Ja dat zei ik in mijn eerdere post dus ook al.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhm je moet als man ook gewoon de controle houden over waar je je zaadjes deponeert.
Postcode?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zal wel maar die wonen niet in het Nederland waar ik woon.
haha madquote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hou je muil, stinkend tweed mannetje.
Goed zo, gewoon dumpen tot hij dat bewezen heeft, vaders moet je echt nooit vertrouwen, zijn mannen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb de test gedaan![]()
Maar als ik mijn papa was geweest dan had ik het veel eerder laten checken.
Ah, je hebt je keuze gemaakt zie ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |