SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat eindelijk? Ze heeft al een gefeliciteerd topic gehadquote:
om een beetje bij ballie langs te cruisen?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
On a different note: ben een bootje aan het shoppen
Wat cute!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
Laat het feest losbarsten![]()
Heb m'n kabouterpakje al aan!
[ afbeelding ]
staat je goedquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om een beetje bij ballie langs te cruisen?
Klinkt alsof je er niet echt zin in hadquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze zomer bbq op het werk is nu. Paar steenoven pizza lui en van die indirecte grilllen en een bandje. Maar ik zit thuis heerlijk.
Ik had niet gezien dat die een andere titel had gekregen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat eindelijk? Ze heeft al een gefeliciteerd topic gehad
Lekker swurfenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je niet meer in Frankrijk?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Onze zomer bbq op het werk is nu. Paar steenoven pizza lui en van die indirecte grilllen en een bandje. Maar ik zit thuis heerlijk.
Nou ik heb nog een week vakantie en geen zin collega’s te zien die dan schijtlollige grapjes gaan uithalen zoals elk jaar. Een fiets met heftruck op het dak zetten, een brandblusser leegspuiten, een auto helemaal inpakken met krimpplatic.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je er niet echt zin in had
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n oudere projectleider ging eens mee de stad in, zoop teveel, viel en verloor 12 tanden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo’n oudere projectleider ging eens mee de stad in, zoop teveel, viel en verloor 12 tanden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had niet gezien dat die een andere titel had gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |