abonnement Unibet Coolblue
pi_200541730
Volgens mij geeft hij aan dat het geld door de partner van zijn moeder aan hem geleend wordt en dat dus niet mag. Het is dus een lening, geen schenking. Voglens mij zit daar de crux. je kunt het vast wel officieel op papier als schenking laten registreren, en dan zelf mondeling er onder de tafel een lening van maken.
  zondag 25 juli 2021 @ 22:42:37 #27
51385 baskick
Juist ja!
pi_200546720
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Volgens mij geeft hij aan dat het geld door de partner van zijn moeder aan hem geleend wordt en dat dus niet mag. Het is dus een lening, geen schenking. Voglens mij zit daar de crux. je kunt het vast wel officieel op papier als schenking laten registreren, en dan zelf mondeling er onder de tafel een lening van maken.
Volgens mij moet je de OP nog eens lezen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_200553851
quote:
0s.gif Op zondag 25 juli 2021 17:08 schreef Bart2002 het volgende:
Best triest dat de moderne jeugd werkelijk hun volledige capaciteit tot het vergaren van geld in moet zetten om in een simpel appartement te mogen wonen. Tot over de oren in leningen en mogelijk schenkingen. Wat in principe ook vaak een lening is omdat je daarvoor eeuwige dankbaarheid moet betonen..

Ondertussen vindt de politiek dit geen enkel probleem. Dus denk na waar je als jongere op stemt. Niet op de VVD hopelijk omdat je huiseigenaar bent tussen aanhalingstekens. Wat je wel vaak ziet. En zo houden we het probleem in stand.
Want vroeger kocht elke bijna modaal alleenstaande 20er een huis op eigen kracht?
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_200554494
quote:
1s.gif Op zondag 25 juli 2021 22:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de OP nog eens lezen.
Idd, my bad. Een schenking is geen lening, problem solved.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')