abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:17:13 #151
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200954947
O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 18:18:26 #152
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200954962
Waar gaat Oz heen?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200955207
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Waar gaat Oz heen?
Geen idee.
Ze staan sinds vandaag op de site dus nu maar afwachten wie gaat bellen voor hem, Berlioz, Belle en Boo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200957885
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 15:52 schreef yinu het volgende:
Fijn dat ze allemaal goed herstellen van de operaties. En dat Oz wat minder onder de indruk is van de verhuizing. En tsja... mooie spullen... daar hebben kittens nou eenmaal een feilloos oog voor

zegt degene die al haar mooie designmeubels opnieuw zou moeten laten bekleden maar ze in plaats daarvan met dekens en veiligheidsspelden tot vormelozen blobs heeft omgetoverd. En ik heb niet eens kittens meer. De krassen en halen zijn voornamelijk nog wel uit de kittentijd maar mijn middelbare heren kunnen hun innerlijke kitten zó weer channelen als er sprake is van nieuwe meubels
Nieuwe bank is besteld :D
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:06:19 #155
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_200958713
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze staan sinds vandaag op de site dus nu maar afwachten wie gaat bellen voor hem, Berlioz, Belle en Boo.
Zojuist op de site gekeken: wat staan er leuke verhaaltjes bij! Positief en treffend O+ O+
pi_200959348
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 22:06 schreef Pippi het volgende:

[..]
Zojuist op de site gekeken: wat staan er leuke verhaaltjes bij! Positief en treffend O+ O+
Bij Boo kan ik sinds vandaag aspirant-slotenmaker toevoegen :') Taartje met haar net geopereerde buik ondernam serieuze pogingen om naar de deurklink te springen _O- :X

Is echt de slimste van het snel, en heeft prima door hoe die uitgang naar nieuwe avonturen werkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200959541
Dag na de operatie… moet je bij mensen eens om komen 8)7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200959928
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag na de operatie… moet je bij mensen eens om komen 8)7
[ afbeelding ]
quote voor filmpje

edit: wat een mooi stel is het zo bij elkaar. Ozzie hoort er echt helemaal bij, alsof het nooit anders is geweest O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Verida op 17-08-2021 23:55:59 ]
pi_200961211
Er wordt uiteraard veel minder gedronken bij mamma maar Baloo en de kleine fluff betrap ik nog regelmatig aan de tet.


Met mooie Oz oogjes voor @maily en @_flore :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 07:54:12 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200961212
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt uiteraard veel minder gedronken bij mamma maar Baloo en de kleine fluff betrap ik nog regelmatig aan de tet.
[ afbeelding ]

Met mooie Oz oogjes voor @:maily en @:_flore :)
O+ ^O^
  Spellchecker woensdag 18 augustus 2021 @ 07:56:30 #161
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200961229
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 augustus 2021 23:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dag na de operatie… moet je bij mensen eens om komen 8)7
[ afbeelding ]
Kijk eens aan; gewoon lekker schorriemorrie O+

En die Oz .... hoort er helemaal bij! _O_ ^O^
pi_200961361
quote:
1s.gif Op woensdag 18 augustus 2021 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt uiteraard veel minder gedronken bij mamma maar Baloo en de kleine fluff betrap ik nog regelmatig aan de tet.
[ afbeelding ]

Met mooie Oz oogjes voor @:maily en @:_flore :)
Gelukkig O+

Dat filmpje is wel echt geweldig. Die aanvalsprongetjes O+ Steeds maar elkaar(s staart) vangen O+
pi_200971460
Ein-de-lijk twee slapende kittens op schoot O+
Ik ben verwend met nesten die graag op schoot sliepen. Dit viertal sloopt de hele woonkamer maar als ze moe zijn zoeken ze toch beschutting achter de bank. Over Oz hebben we het uiteraard niet in dit kader.

Boo wilde haar wond ook wel laten zien. Kleine poesjes, kleine incisies, vingertop breed.


Ook qua snelheid van plaatsing was ik verwend: nog niemand heeft gebeld. Verwachtte ik al, er staan redelijk wat kittens op de site zonder reservering, zomervakantie is hier nog niet afgelopen.
En de duo’s zijn wat ingewikkeld: Oz en Berlioz, Belle en Boo. Boo hoeft niet per se met moeder, maar heeft zeker wel een andere kat nodig om mee te spelen of die haar opvoedt. Die is zo pittig, zou zich kunnen gaan vervelen en dan ongewenst gedrag gaan vertonen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200974692
Belle O+

Vijfling breekt de tent (en mij) af….

Opeens hoor ik een diep gebrom uit de hoek waar Belle de drukte zit aan te kijken. Zit mevrouwtje daar te melktrappelen en innig tevreden met zichzelf te zijn O+ Dat heb ik van de schuchtere dame nog niet meegemaakt zonder kinders aan de borst O+

En nu heeft ze zich heerlijk in de hangmat gevestigd, normaal houdt ze zich op op de grond. Wat een zelfvertrouwen ineens _O_

Nu trouwens even klaar want Baloo sprong bovenop haar :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200975383
Misschien heeft ze door dat ze niet meer voor de kinders hoeft te zorgen en kan ze relaxen
We have far more in common than that which devides us..
pi_200977657
Aaah, Belle voelt zich op haar gemak bij jou 🥰
Leuk dat de 2 Ozjes bij elkaar blijven!
pi_200991345
Hoe de Oz zijn melk vangt O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200991845
quote:
1s.gif Op donderdag 19 augustus 2021 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoe de Oz zijn melk vangt O+
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote voor filmpje :)
pi_201024112
Meh, Boo is niet fit.

Al een poosje dunne ontlasting dus aan de probiotica. Sinds gisteren werd het nog dunner.. en vanmorgen braakte ze wat half verteerde melk (drinkt dus nog bij de mam O+ ) Maar vannacht blijkbaar geen brokjes gegeten en natvoer wat ik aanbied is na 2 hapjes ook niet tof.
Verder merk ik niks aan het poesje, ze is blij, alert, speelt met de rest, dus dat is goed nieuws. Haar taille is wel wat ranker.

Na overleg met de dierenarts hoef ik nog niet langs te komen. Wellicht een virusje wat ook weer wegtrekt. Dus nu gaan we maar verleiden met natvoer en anders dwangvoeren. Was de dame het bij maaltijd 1 al niet mee eens :7

Morgenvroeg gaan Bagheera en Baloo voor castratie, als Boo dan nog steeds zo stom doet met eten mag ze mee voor een consultje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201024439
Na de mislukte vliegenjacht… de vierling op vliegenwacht

Met Boo bij de deur… duidelijk geen doodziek poesje O+ At net zelf wat natvoer ook.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201024670
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 11:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Na de mislukte vliegenjacht… de vierling op vliegenwacht
[ afbeelding ]
Met Boo bij de deur… duidelijk geen doodziek poesje O+ At net zelf wat natvoer ook.
quote voor filmpje :)
pi_201028297
En toen moest Boo overgeven… van schrik uiteraard kotsend de hele kamer door rennen :') :X
Ze had goed water gedronken, zullen we maar zeggen :7

En ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Ze oogt verder niet ziek, alleen kortsluiting aan boven- en onderkant. En het probleem zit daar tussenin, uiteraard. Mevrouwtje kotste net een levende worm uit… Dus ze zal er vol mee zitten, wat past bij de symptomen. Goed nieuws en slecht nieuws.
Morgenvroeg mag ze mee naar de dierenarts, want we moeten er wat mee natuurlijk maar ik maak me minder zorgen dat ze vannacht instort.

De familie zal wel een aanvullende ontwormingskuur krijgen, denk ik.

Wil iemand de foto zien? :+ Heb ik uiteraard puur voor identificatie doeleinden gemaakt O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 augustus 2021 @ 15:44:45 #173
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201028438
_O- Nope, ik wil geen foto van de worm zien.
Fijn dat je erachter bent waarom Boo braakt. Nu kan je dit relatief eenvoudige maar smerige probleem oplossen. 😀

[ Bericht 0% gewijzigd door Pippi op 22-08-2021 15:55:03 ]
pi_201028881
Nee, hoef ik niet te zien. De beschrijving is "levendig" genoeg
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 augustus 2021 @ 16:33:47 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201029096
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen moest Boo overgeven… van schrik uiteraard kotsend de hele kamer door rennen :') :X
Ze had goed water gedronken, zullen we maar zeggen :7

En ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Ze oogt verder niet ziek, alleen kortsluiting aan boven- en onderkant. En het probleem zit daar tussenin, uiteraard. Mevrouwtje kotste net een levende worm uit… Dus ze zal er vol mee zitten, wat past bij de symptomen. Goed nieuws en slecht nieuws.
Morgenvroeg mag ze mee naar de dierenarts, want we moeten er wat mee natuurlijk maar ik maak me minder zorgen dat ze vannacht instort.

De familie zal wel een aanvullende ontwormingskuur krijgen, denk ik.

Wil iemand de foto zien? :+ Heb ik uiteraard puur voor identificatie doeleinden gemaakt O-)
Doe maar via pm ofzo
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Spellchecker zondag 22 augustus 2021 @ 17:27:29 #176
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201029807
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 15:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
En toen moest Boo overgeven… van schrik uiteraard kotsend de hele kamer door rennen :') :X
Ze had goed water gedronken, zullen we maar zeggen :7

En ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Ze oogt verder niet ziek, alleen kortsluiting aan boven- en onderkant. En het probleem zit daar tussenin, uiteraard. Mevrouwtje kotste net een levende worm uit… Dus ze zal er vol mee zitten, wat past bij de symptomen. Goed nieuws en slecht nieuws.
Morgenvroeg mag ze mee naar de dierenarts, want we moeten er wat mee natuurlijk maar ik maak me minder zorgen dat ze vannacht instort.

De familie zal wel een aanvullende ontwormingskuur krijgen, denk ik.

Wil iemand de foto zien? :+ Heb ik uiteraard puur voor identificatie doeleinden gemaakt O-)
Gelukkig dat je er nu achter bent gekomen.
Hoef geen foto :+
pi_201030042
Gelukkig dat je de oorzaak hebt gevonden! Zoveel fijner als je weet wat er gaande is en hoe het op te lossen, dan maar wat te moeten raden.

Hoef geen foto, mijn hond poepte als pupje ooit witte spaghettislierten nadat ik haar had ontwormd :X :r
  Moderator / Miss SHO zondag 22 augustus 2021 @ 18:02:12 #178
22592 crew  Ole
pi_201030235
ieuwww
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201032782
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef _flore het volgende:
Gelukkig dat je de oorzaak hebt gevonden! Zoveel fijner als je weet wat er gaande is en hoe het op te lossen, dan maar wat te moeten raden.

Hoef geen foto, mijn hond poepte als pupje ooit witte spaghettislierten nadat ik haar had ontwormd :X :r
brrr ieewwww
We have far more in common than that which devides us..
pi_201033115
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 17:44 schreef _flore het volgende:
Gelukkig dat je de oorzaak hebt gevonden! Zoveel fijner als je weet wat er gaande is en hoe het op te lossen, dan maar wat te moeten raden.

Hoef geen foto, mijn hond poepte als pupje ooit witte spaghettislierten nadat ik haar had ontwormd :X :r
Spaghetti of bami?
Bamislierten heb ik ook al gehad hier :')

De huidige worm is vermicelli :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201034163
Vermicelli is beter dan bami! En het is in ieder geval een oplosbaar probleem, gelukkig voor die kleintjes...
pi_201034550
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Spaghetti of bami?
Bamislierten heb ik ook al gehad hier :')

De huidige worm is vermicelli :+
Als ik het me goed herinner toch echt spaghetti :?

Spaghetti = spoelwormen en bami = lintwormen? Wat is vermicelli dan :P
pi_201034646
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 21:56 schreef _flore het volgende:

[..]
Als ik het me goed herinner toch echt spaghetti :?

Spaghetti = spoelwormen en bami = lintwormen? Wat is vermicelli dan :P
Jouw spaghetti en mijn vermicelli zijn spoelwormen :Y Volgens google dan. Ik vond mijn exemplaren echt niet dik genoeg voor spaghetti.

Misschien dat puppen voor de S gaan en kittens voor de V? :+

Bijzonder wel, dat FOK! net een foutmelding gaf toen ik deze post wilde invoeren ‘kon het antwoord niet verwerken’ :+

Wormenherkenning 2.0 *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201039203
Baloo en Bagheera bij de dierenarts afgeleverd.
Boo laten checken. DA wilde de worm ook niet zien -O- Maar ze mag wel nog mijn buffetje aan meegebrachte ontlasting checken :+
Er werd een dromedaris van gemaakt met wat extra vocht en iets tegen de misselijkheid. En er ging een extra dosis ontworming in.
Boo BOOS! En Bagheera hoorde het vanuit de carrier: brommen :6

Licht verteerbaar voer mee en nu maar wachten tot de diarreeflatsen weer sigaren worden. En regelmatig wormencheck want als ze hardnekkig zijn mag er over twee weken nog een keer ontworming in.

Gelukkig eten Belle en Oz het prima met natvoer. Boo en Berlioz kregen het in de bek gesmeerd.
En Baloo en de kleine fluff mogen over een paar dagen, wordt anders wat veel op een dag, met hun operatie erbij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201041717
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Baloo en Bagheera bij de dierenarts afgeleverd.
Boo laten checken. DA wilde de worm ook niet zien -O- Maar ze mag wel nog mijn buffetje aan meegebrachte ontlasting checken :+
Er werd een dromedaris van gemaakt met wat extra vocht en iets tegen de misselijkheid. En er ging een extra dosis ontworming in.
Boo BOOS! En Bagheera hoorde het vanuit de carrier: brommen :6

Licht verteerbaar voer mee en nu maar wachten tot de diarreeflatsen weer sigaren worden. En regelmatig wormencheck want als ze hardnekkig zijn mag er over twee weken nog een keer ontworming in.

Gelukkig eten Belle en Oz het prima met natvoer. Boo en Berlioz kregen het in de bek gesmeerd.
En Baloo en de kleine fluff mogen over een paar dagen, wordt anders wat veel op een dag, met hun operatie erbij.
Wat een schatjes toch, meisjeskittens })
pi_201042788
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 14:25 schreef _flore het volgende:

[..]
Wat een schatjes toch, meisjeskittens })
Het zou best kunnen zijn dat Baloo de brommer was :D
Want ik kreeg net te horen dat hij heel BOOS was geweest op de dokter en assistente.

Dag vol ontwikkelingen vandaag!

De toegediende ontwormer is door drie van de vier uitgekotst… alleen weet ik niet wie hem wél heeft binnen gehouden (ik duim voor Boo). Dus nu tabletten meegekregen die ik over een paar dagen mag geven.

Verder dus castraties. Dame en heer zijn goed op de poot en weer lekker thuis.

Grootste nieuws: team Belle en Boo krijgen morgen bezoek O+
Dame klinkt leuk, heeft geduld en tijd voor projectje Belle. Dus hopen dat de klik irl er ook is. Ik heb haar er al op voorbereid dat Belle weinig sjoege zal geven want vreemd mens.
Hopelijk is Boo morgen nog steeds fit, zodat die een leuk showtje kan weggeven :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201045530
Onrust hier :D

Iedereen nu aan de diarree. De vierling een stukje rustiger dan ik van ze gewend ben maar dat is niet zo gek.

En een Boo die boos is op de hele wereld, en misschien wel het meest op/door haar pijnlijk buikje. Geen kitten in nood, ze sjouwt rond, eet af en toe wat hapjes, speelt wat in haar eentje, komt bij me liggen, maar ze gromt op iedereen, zeker op vandaag geopereerde broer en zus die raar ruiken.
Hopelijk trekt ze bij na een nachtje, want anders is het morgen niet-ideaal kennis maken met potentiële nieuwe baas.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker maandag 23 augustus 2021 @ 20:35:58 #188
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201045565
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onrust hier :D

Iedereen nu aan de diarree. De vierling een stukje rustiger dan ik van ze gewend ben maar dat is niet zo gek.

En een Boo die boos is op de hele wereld, en misschien wel het meest op/door haar pijnlijk buikje. Geen kitten in nood, ze sjouwt rond, eet af en toe wat hapjes, speelt wat in haar eentje, komt bij me liggen, maar ze gromt op iedereen, zeker op vandaag geopereerde broer en zus die raar ruiken.
Hopelijk trekt ze bij na een nachtje, want anders is het morgen niet-ideaal kennis maken met potentiële nieuwe baas.
O jee ...
pi_201047092
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Onrust hier :D

Iedereen nu aan de diarree. De vierling een stukje rustiger dan ik van ze gewend ben maar dat is niet zo gek.

En een Boo die boos is op de hele wereld, en misschien wel het meest op/door haar pijnlijk buikje. Geen kitten in nood, ze sjouwt rond, eet af en toe wat hapjes, speelt wat in haar eentje, komt bij me liggen, maar ze gromt op iedereen, zeker op vandaag geopereerde broer en zus die raar ruiken.
Hopelijk trekt ze bij na een nachtje, want anders is het morgen niet-ideaal kennis maken met potentiële nieuwe baas.
Och erm. Duimen voor een goede nacht
We have far more in common than that which devides us..
pi_201048002
Kitten kamer ontplofte weer als vanouds qua spel, Oz languit op mijn benen lui muizen vangend. Boo was een beetje minder boos en omdat O+ balletje O+ weer gevonden was, werd er door iedereen die tijdelijk eigenaarschap had eigenlijk wel gegromd.
Belle zat tevreden te melktrappelen in de hangmand voor ze daar languit ging liggen.
Arm moedertje, werd eerst door Baloo en Boo letterlijk in een hoek gedreven. MELLUK! NU! :(

Zowat iedereen liet om de beurt zien (en ruiken :X ) dat de diarree nog aanwezig is. De flatsen hebben gelukkig wel wat meer consistentie en normalere kleur.
De dametjes aten niet veel natvoer, Bagheera moest zelfs een beetje braken (om daarna de tent weer af te gaan breken). Boo… die zag ik brokjes eten! Blij mee ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201053943
*O* Belle en Boo hebben baas *O*

Belle deed wat hapjes eten uit de hand, baas is benieuwd of en hoe ze opgroeit maar geeft haar alle ruimte en als ze schuchter blijft is dat ook goed. Boo moest even de kat uit de boom kijken maar hengeltje was toch wel erg interessant. Na wat gemopper op broers en zus en nog meer gespeel viel ze rechtop zittend, op het kussen naast baas, in slaap O+

Goede match met iemand die het geduld en de rust heeft voor Belle en speelzin voor Boo ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Spellchecker dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:58:46 #192
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201053989
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 14:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
*O* Belle en Boo hebben baas *O*

Belle deed wat hapjes eten uit de hand, baas is benieuwd of en hoe ze opgroeit maar geeft haar alle ruimte en als ze schuchter blijft is dat ook goed. Boo moest even de kat uit de boom kijken maar hengeltje was toch wel erg interessant. Na wat gemopper op broers en zus en nog meer gespeel viel ze rechtop zittend, op het kussen naast baas, in slaap O+

Goede match met iemand die het geduld en de rust heeft voor Belle en speelzin voor Boo ^O^
Wat een mooi nieuws en wat fijn voor Belle en Boo *O*
pi_201054620
wat een fijn nieuws voor Belle en Boo *O*
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 16:49:24 #195
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_201055251
Mandjes *O*
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 18:41:56 #196
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201056506
Ahhhh! Wat fijn! O+ O+
*O* *O*
pi_201056750
Ja, echt super O+
Nu Oz en Berlioz nog. Bij Oz moet je echt door zijn gedrag heen prikken. Bezoek van vandaag kreeg alweer blazen. Gelukkig heb ik zat muizenvang-app schootlig filmpjes.

Maar hij heeft de ‘dapper’ knop wel ontdekt, vandaag en gisteren is hij ook overdag aan het rondsjouwen en klom zelfs bij me op schoot. Handen blijven stom en eng, behalve als er eten in zit.

Ziekenboegje eet nog steeds matig (gelukkig biedt mamma extra slokjes aan O+ ) en vandaag was dan ook een -voor hun doen- een luie dag


Achterpootje van de kleine fluff ligt daar prima :7


Grote fluff had net gehoord dat ze baas heeft. Zie haar shinen.


Kleine fluff met Berlioz
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201057005
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, echt super O+
Nu Oz en Berlioz nog. Bij Oz moet je echt door zijn gedrag heen prikken. Bezoek van vandaag kreeg alweer blazen. Gelukkig heb ik zat muizenvang-app schootlig filmpjes.

Maar hij heeft de ‘dapper’ knop wel ontdekt, vandaag en gisteren is hij ook overdag aan het rondsjouwen en klom zelfs bij me op schoot. Handen blijven stom en eng, behalve als er eten in zit.

Ziekenboegje eet nog steeds matig (gelukkig biedt mamma extra slokjes aan O+ ) en vandaag was dan ook een -voor hun doen- een luie dag
[ afbeelding ]

Achterpootje van de kleine fluff ligt daar prima :7
[ afbeelding ]

Grote fluff had net gehoord dat ze baas heeft. Zie haar shinen.
[ afbeelding ]

Kleine fluff met Berlioz
[ afbeelding ]
Filmpje O+
En eentje voor Ozknullie O+

Zit nog steeds stiekem te denken of het niet toch kan, Oz en Berlioz hier. Maar denk niet dat hij heel blij gaat worden van een stuiterhondje en -kater :P (Of juist wel? Heb wel een kamer vrij om zo lang apart in te wonen als nodig en verder geen leven en geduld.) Hij verdient wel de allerbeste omstandigheden voor een uiterst gelukkig Ozleven. O+
pi_201057026
Oh, en ik heb geen ipad om muizen op te vangen. Dat is ook een probleem natuurlijk :7
pi_201057067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 19:21 schreef _flore het volgende:
Oh, en ik heb geen ipad om muizen op te vangen. Dat is ook een probleem natuurlijk :7
Youtube heeft ook leuke filmpjes. Ik zet af en toe zo'n ding op maar dan begint de tv gevaarlijk te wiebelen _O-
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')