SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Vind die geur echt lekker, of de geur na een regenbuiquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar luchtje is dat, soort superspinazie.
Gewoon zelf maken, super makkelijkquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja gevulde koek kan ik ook nog wel even halen. Maar voor de lekkerste moet ik naar het station en dat duurt dan weer lang. En zo. En daar zijn ze duur ook trouwens. Maar wel lekker!
Petrichorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind die geur echt lekker, of de geur na een regenbui
Mooi woordquote:
Ja ik ga er zo toch maar even eentje halen denk ikquote:
https://rutgerbakt.nl/koek-recepten/gevulde-koeken-recept/quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ga er zo toch maar even eentje halen denk ik
Nooit geweten dat die geur een naam heeftquote:
Ik vind jouw feitjes in de ochtend ook wel een hoog: Today I learned gehalte hebbenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
The word is “petrichor”, and it's used to describe the distinct scent of rain in the air. Or, to be more precise, it's the name of an oil that's released from the earth into the air before rain begins to fall.
Weer wat geleerd
Ja als je 300 kopietjes met een multifunctional maakt van je haar heb je dat ookquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
En als ik lang buiten ben geweest in de zomer heb ik altijd de geur van ozon in mn haar
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
The word is “petrichor”, and it's used to describe the distinct scent of rain in the air. Or, to be more precise, it's the name of an oil that's released from the earth into the air before rain begins to fall.
Weer wat geleerd
"Sommige wetenschappers menen dat mensen van deze geur houden, omdat hun verre voorouders voor hun voortbestaan van regen afhankelijk waren"quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:47 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die geur een naam heeftleuk! De geur van vrieskou in de winter vind ik ook lekker
![]()
En als ik lang buiten ben geweest in de zomer heb ik altijd de geur van ozon in mn haar
Today I Learned is de bom!quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw feitjes in de ochtend ook wel een hoog: Today I learned gehalte hebben
Kwam gisteren nog een mooie tegenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw feitjes in de ochtend ook wel een hoog: Today I learned gehalte hebben
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwam gisteren nog een mooie tegen![]()
in WO2 fopten de Duitsers de Britten door het aanleggen van houten nepvliegvelden met kartonnen nepvliegtuigen. De Britten wachtten dan gewoon tot de Duitsers klaar waren en gooiden er één houten nepbom op
Deden ze ook om ze op D-day te foppen waardoor het leek alsof je een invasie in Nederland gingen doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in WO2 fopten de Duitsers de Britten door het aanleggen van houten nepvliegvelden met kartonnen nepvliegtuigen. De Britten wachtten dan gewoon tot de Duitsers klaar waren en gooiden er één houten nepbom op
Wist je dat niet? Had ik niet verwacht van jouquote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |