abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage dinsdag 12 december 2000 @ 11:37:02 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_542673
Gewoon ff vraagje tussendoor. BB is saaier dan vorig jaar, de bewoners roepen niet veel emoties op (herinneren jullie je de vele topics van VVP nog?)

Zijn jullie blij dat het bijna voorbij is?

(He, ted, leuke poll vraag)

BB2 loopt op zijn einde:

1: Hehe, dat wordt tijd. Het is nu wel erg saai
2:gelukkig, ik kom niet meer toe aan de rest van het forum
3: Maakt me niet uit, ik keek toch al niet
3: Jammer, het kan me niet lang genoeg duren.

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 december 2000 @ 11:47:04 #2
862 Arcee
Look closer
pi_542699
quote:
Op 12 december 2000 11:37 schreef SunChaser het volgende:
Gewoon ff vraagje tussendoor. BB is saaier dan vorig jaar, de bewoners roepen niet veel emoties op (herinneren jullie je de vele topics van VVP nog?)

Zijn jullie blij dat het bijna voorbij is?

(He, ted, leuke poll vraag)

BB2 loopt op zijn einde:

1: Hehe, dat wordt tijd. Het is nu wel erg saai
2:gelukkig, ik kom niet meer toe aan de rest van het forum
3: Maakt me niet uit, ik keek toch al niet
3: Jammer, het kan me niet lang genoeg duren.


4: Kan niet, want 't is nooit echt begonnen. (of zou dit de derde 3e vraag worden?)
5. Jammer, ik hoop dat Koen wint.
pi_542709
quote:
Op 12 december 2000 11:47 schreef Arcee het volgende:
4: Kan niet, want 't is nooit echt begonnen. (of zou dit de derde 3e vraag worden?)
5. Jammer, ik hoop dat Koen wint.
6. Sinds Darius eruit is, kijk ik niet meer
7. Sinds Cindy eruit is, kijk ik niet meer
O+. Ripley. O+.
pi_542737
8. Sinds Koos erin zit.
ex-Graz stalker
pi_542748
9. Ik zit al weken te wachten totdat Beau op de streams verschijnt.
pi_542782
10. Ik vond eigenlijk alleen Rex leuk!
O+. Ripley. O+.
pi_542888
11. Het was in Istanbul niet op de kabel, nu ben ik het gevoel kwijt.
12. Ferdie is eruit, nu gaan ze plotseling zinnige gesprekken voeren die niet om aan te horen zijn.
pi_542900
13. Is BB al niet afgelopen dan? Ed heeft toch gewonnen?

[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 12-12-2000 12:46]

pi_542938
14. Ach, ik volgde het wel, maar het kon me allemaal niet zo erg boeien als vorig jaar
pi_542984
15. anders namelijk:...
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 december 2000 @ 13:23:35 #11
862 Arcee
Look closer
  dinsdag 12 december 2000 @ 14:40:48 #12
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_543318
17. BB? OH vandaar dat jullie het altijd of ene Robin en Koos hebben.. snapte het al niet!

18. Ik kijk niet meer sinds ze alle acteurs van vorig seizoen hebben ontslagen

19. Ik kijk geen BB. Ik woon tegenover Diergaarde Blijdorp. Als ik uit m'n raam kijk naar de Apenheuvel zie ik meer bloot, vechten, wippen en foodfights dan in 10 seizoenen BB.

20. Zou Bart weer winnen?

21. BB is net Teleac. Dankzij BB heb ik leren klaverjassen, kledingadviezen gekregen, m'n emoties durven tonen en weet ik hoe ik m'n hele lijf in de gips kan zetten.

22. Big Brother. Geniet, maar kijk met mate.

Save your breath... use it to blow up your date!
  dinsdag 12 december 2000 @ 16:19:43 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_543674
23. Als de redactie zich behoorlijk ging gedragen en de bewoners niet meer met presentjes overstelpte en hen nu eindelijk eens emotioneel het graf in zou duwen, DAN zou ik wel weer graag voor de buis willen zitten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Frontpage donderdag 14 december 2000 @ 14:48:05 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_551166
24. en omhoog!

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 14-12-2000 14:48]

  Moderator donderdag 14 december 2000 @ 15:26:16 #15
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_551316
Het is hier inderdaad wel heeeeeeeeeeel erg stil af en toe.

En degenen die hier nog wel een beetje actief posten, hangen de hele dag, slap OH-end en meestal laveloos, rond in Panonnica.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 14 december 2000 @ 15:51:08 #16
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_551407
quote:
Op 14 december 2000 15:26 schreef Gert het volgende:
Het is hier inderdaad wel heeeeeeeeeeel erg stil af en toe.

En degenen die hier nog wel een beetje actief posten, hangen de hele dag, slap OH-end en meestal laveloos, rond in Panonnica.


Niet iedereen Gert .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_552989
quote:
Op 14 december 2000 15:26 schreef Gert het volgende:
Het is hier inderdaad wel heeeeeeeeeeel erg stil af en toe.

En degenen die hier nog wel een beetje actief posten, hangen de hele dag, slap OH-end en meestal laveloos, rond in Panonnica.


*Qt voelt zich aangesproken

Tja Gert, ik heb toch het idee dat het meeste wel is gezegd over de bewoners. Het concept van het programma is mij iig wel duidelijk. Dat maakt dat de behoefte om daar eens een fijne discussie over te voeren nihil is. Het streamen doet me gapen, het programma op tv heb ik sowieso niet gevolgd... Kortom BB = voor mij passé.

Dat ik zo nu en dan nog streams versla, is uit loyaliteit naar de andere verslaggevers en niet omdat het zo boeiend is. Het is niet lullig bedoeld, maar zo interessant als Harry de gesprekken vannacht vond, zo dodelijk saai vond ik ze. Kan me echt niet meer opwinden over nominaties, zoenende bewoners oid. Eerlijk gezegd verbaast het niet aflatend enthousiasme van sommige Fok!kers me meer, dan het gedrag van de bewoners.

Het is slechts een klein groepje posters dat mij steeds overhaalt nog wat te blijven hangen. En Pannonica heeft idd een hoog onzin gehalte, maar het staat je vrij om plaats te nemen op een kruk en een goede discussie te starten. Het is geen verplichting om je delirium te zuipen daar.

Bovendien lijkt het me beter dat we in de club onze nood klagen over de saaiheid van BB, dan dat we de hele tijd alle andere topics daarmee vervuilen of niet? Ik vind het wel leuk om te zien dat men soms zo creatief bezig is daar. Bv Torp met z'n muziek, Koos Voos met z'n plaatjes, de rijmpjes met Sinterklaas... Natuurlijk kunnen de meeste dingen daar ook besproken in een chat ipv op Fok!. Dat doen we ook, maar niet iedereen heeft zo'n progje geïnstalleerd. Wees blij, anders zou het nog stiller zijn hier.

Weet je een interessant onderwerp, plaats dan een topic ofzo. Vind je dat er gaten vallen in de verslagen, beschrijf hier dan wat je op je decodertje ziet. Maar dat ge-oh dat het hier stil is... pffff... Doe er iets aan, prikkel de mensen om te posten zou ik zeggen. En is er nix te verzinnen om mensen te boeien, kan je altijd ff komen uithuilen in de club natuurlijk.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 14 december 2000 @ 22:36:21 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_553028
quote:
Het is niet lullig bedoeld, maar zo interessant als Harry de gesprekken vannacht vond, zo dodelijk saai vond ik ze. Kan me echt niet meer opwinden over nominaties, zoenende bewoners oid.
Zo interessant als Harry een gesprek vond...

Er kwamen anders genoeg reakties los !!

Ja, daar put ik dus nog wat moed/beleving uit.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_553064
Je hoeft niet meteen te gaan steigeren hoor Harry. Ieder zijn meug toch. Jij vond het boeiend, ik niet. Sommigen zijn het met jou eens en anderen vielen samen met mij in slaap. That's life... Maakt mij niet beter dan jou, alleen anders. Ik schreef al dat het niet slecht bedoeld is.
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 14 december 2000 @ 22:59:24 #20
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_553146
Ik steiger niet hoor... .

Wilde alleen maar toelichten dat alleen dat ene gesprek van de afgelopen nacht interessant was.
Was klaarblijkelijk de enige .

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_553180
Tuurlijk ben je niet de enige Harry! De rest heeft hier gewoon nog niet gepost...

Enne, ik ben irl ook vrij snel op dingen uitgekeken. Trek het je niet aan joh! Ik denk dat een heleboel mensen jouw inzet hier waarderen. Maar goed te horen dat je niet steigert

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  Moderator vrijdag 15 december 2000 @ 10:14:46 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_554265
quote:
Op 14 december 2000 22:26 schreef Qt het volgende:
*Qt voelt zich aangesproken
<..>
Weet je een interessant onderwerp, plaats dan een topic ofzo. <..>Maar dat ge-oh dat het hier stil is... pffff... Doe er iets aan, prikkel de mensen om te posten zou ik zeggen.
Uh-oh. Zo serieus was het nou ook weer niet bedoeld hoor. Maar toch: aardig van je, dat je de moeite neemt om je even met je luie kadaver van die barkruk te hijsen.

Tussen de mensen die hier nog wel regelmatig posten, worden er nog wel degelijk pittige gesprekken gevoerd. Vorige week bijvoorbeeld het topic 'het geheim van Hieke?', waar de gemoederen hoog opliepen.

Ik constateer alleen dat er, met name door-de-weeks, steeds minder mensen rondstruinen op het forum. Maar dat is logisch, en ik zal er geen minuut van wakker liggen (integendeel!). De BB-moeheid slaat af en toe genadeloos toe, ook bij mij. En wat je dus sowieso merkt: de leukste topics gaan niet meer 'alleen maar' over BB, maar worden breder getrokken.

Je hoeft je dus wat mij betreft zeker niet aangesproken te voelen! (is dat niet fijn? )
En ik vind 'de club' heel gezellig en creatief. Erg grappig ook, dat mensen het zo naar hun zin kunnen hebben in een cyber-jazzbar. Maar helaas, mijn talenten als virtuele barfly zijn niet zo sterk ontwikkeld, geloof ik.

Zodra de club écht geopend wordt ben ik wél graag van de partij. Volgend jaar een rechtstreekse donderdagavonduitzending vanaf de Prinsegracht in Den Haag in een club vol Fokkers? (mag Ed wél op gaan schieten trouwens)


------
btw Harry: keep up the good work. Ik ben mede dankzij jou weer lekker bijgelezen vanochtend. Nog twee weekjes gozert..

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')