abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 12:48:40 #26
441859 crew  Lenny77
pi_200500453
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:44 schreef Celestien het volgende:

[..]

Goed excuus, Lenny ;)

Elk excuus is goed :P
Maar in mijn vorig huis had ik meer van dat spiegelglas, daar vlogen ze echt vaak tegen na het wassen. Ik heb er uiteindelijk ook stickers van roofvogels op moeten kleven.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200500478
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Elk excuus is goed :P
Maar in mijn vorig huis had ik meer van dat spiegelglas, daar vlogen ze echt vaak tegen na het wassen. Ik heb er uiteindelijk ook stickers van roofvogels op moeten kleven.
Roofvogels nog wel! En, werkte dat een beetje afschrikwekkend? :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 23 juli 2021 @ 12:51:02 #28
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200500491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe vaak verhuis je?
Elke 2-3 jaar gemiddeld. Dus dat kan net :P
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 12:52:36 #29
441859 crew  Lenny77
pi_200500516
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:50 schreef Celestien het volgende:

[..]

Roofvogels nog wel! En, werkte dat een beetje afschrikwekkend? :P
Ja dat werkt heel goed. Zijn speciale stickers die je bij de vogelbescherming kan gaan halen, er komt geen klein vogeltje meer in de buurt.
Oh en het zijn geen Harley Davidson achtige arend-stickers met klauwen en veel oranje en rood he.
Gewoon een zwarte sticker met de contour van een roofvogel in de lucht.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200500539
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja dat werkt heel goed. Zijn speciale stickers die je bij de vogelbescherming kan gaan halen, er komt geen klein vogeltje meer in de buurt.
Oh en het zijn geen Harley Davidson achtige arend-stickers met klauwen en veel oranje en rood he.
Gewoon een zwarte sticker met de contour van een roofvogel in de lucht.
Dat klinkt nog best stylish!
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200500564
quote:
88s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:46 schreef Celestien het volgende:

[..]

Als moeder zou dat gewoon moeten weigeren. Kom op zeg, zijn ze eindelijk het huis uit en dan moet je nog steeds hun kleren wassen? Pffff.
Je hebt moeders met kinderen die al bijna 10 jaar uit huis zijn met een verzorgingsdrang die nooit weggaat.

Uiteraard zal mijn moeder het wassen en strijken van mijn kleding 10x beter doen, maar dit kan je gewoon niet maken als volwassen vent. Dit is van een hele andere orde dan tupperwares met kliekjes meekrijgen als je bij je ouders hebt gegeten.

Heb evengoed een pittige mening over mannen die het huishouden volledig bij hun ook werkende partner achterlaten. Ander verhaal als ze de hele dag thuis zit en jij de enige werkende bent, maar dit komt gelukkig steeds minder voor.
pi_200500754
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Erasmus het volgende:

Je hebt moeders met kinderen die al bijna 10 jaar uit huis zijn met een verzorgingsdrang die nooit weggaat.
Mijn neef was 40 toen hij zelfs nog bij z'n pappie en mamma in huis woonde... Goeie jongen, hoor, maar kom op zeg.

quote:
Uiteraard zal mijn moeder het wassen en strijken van mijn kleding 10x beter doen, maar dit kan je gewoon niet maken als volwassen vent. Dit is van een hele andere orde dan tupperwares met kliekjes meekrijgen als je bij je ouders hebt gegeten.
Als volwassen vrouw ook niet. Denk maar niet dat mijn moeder ooit één was of één kledingstuk voor mij heeft gestreken toen ik 't huis uit was. Ze had me geleerd hoe 't moest, dus ik deed 't ook maar zelf. En daar heeft ze gelijk in.

quote:
Heb evengoed een pittige mening over mannen die het huishouden volledig bij hun ook werkende partner achterlaten. Ander verhaal als ze de hele dag thuis zit en jij de enige werkende bent, maar dit komt gelukkig steeds minder voor.
Ik kan door omstandigheden (gezondheid) niet werken momenteel, dus wij zitten in zo'n situatie, maar met een dochter die momenteel vakantie heeft, is 't eigenlijk wel goed te combineren. Niet de situatie die ik graag permanent zou willen, maar voor even vind ik 't prima.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:05:19 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_200500760
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:54 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Je hebt moeders met kinderen die al bijna 10 jaar uit huis zijn met een verzorgingsdrang die nooit weggaat.

Uiteraard zal mijn moeder het wassen en strijken van mijn kleding 10x beter doen, maar dit kan je gewoon niet maken als volwassen vent. Dit is van een hele andere orde dan tupperwares met kliekjes meekrijgen als je bij je ouders hebt gegeten.

Heb evengoed een pittige mening over mannen die het huishouden volledig bij hun ook werkende partner achterlaten. Ander verhaal als ze de hele dag thuis zit en jij de enige werkende bent, maar dit komt gelukkig steeds minder voor.
Een vriendin van me kreeg een relatie met een vent die eind 40 was en nog steeds al zijn was door zijn moeder liet doen!
Onbegrijpelijk dat die moeder geen nee zei.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:10:35 #34
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_200500876
Strijken, als ik iets een kwartiertje aan heb zijn de vouwen er inmiddels ook wel uit. Met uitzondering van overhemden, maar die draag ik bijna nooit, dus dan hoef ik ook niet te strijken :P
Don't let my username fool you...
pi_200500925
Het huishouden is voor de vrouw.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200501013
quote:
16s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Het huishouden is voor de vrouw.
Doet je vrouw/vriendin alles bij jou thuis, of is het je moeder?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200501059
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:16 schreef Celestien het volgende:

[..]

Doet je vrouw/vriendin alles bij jou thuis, of is het je moeder?
Why not both.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_200501104
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:10 schreef Metalfreak het volgende:
Strijken, als ik iets een kwartiertje aan heb zijn de vouwen er inmiddels ook wel uit. Met uitzondering van overhemden, maar die draag ik bijna nooit, dus dan hoef ik ook niet te strijken :P
Dat eerste zegt m'n man ook. Waarschijnlijk heeft-ie wel een punt ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200501378
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Elke 2-3 jaar gemiddeld. Dus dat kan net :P
What the hell?!

Hoezo verhuis je zo vaak? :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Vis een optie? vrijdag 23 juli 2021 @ 13:47:06 #40
70532 loveli
N
pi_200501864
De groene container maak ik elke keer na legen schoon. Sinds de robuuste oude zijn vervangen door nieuwe met slappe deksels zitten er veel sneller vliegen in. Nadat ik een keer zo'n afbreekbare binnenzak had geplaatst en de maden via de plooien in rijen van 3 naar boven kwamen marcheren, duik ik er met een borstel en sopje in tot 'ie keurig schoon is. Klimop op de bodem en ik hoef de volgende keer nauwelijks te schrobben.

Veel andere dingen storen me minder en blijven langer liggen, zoals spinnen in hoekjes.

Doucheputjes maak ik m'n handen dan weer niet aan vuil, daar heb je vloeibare ontstopper voor.
crap in = crap out
  vrijdag 23 juli 2021 @ 13:54:20 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_200502105
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 13:30 schreef vosss het volgende:

[..]

What the hell?!

Hoezo verhuis je zo vaak? :o
Andere baan, ander land, samenwonen, ... Hopelijk blijf ik eens ergens zo lang dat ik de ramen wél moet wassen :P
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:22:53 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_200502905
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 12:51 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Elke 2-3 jaar gemiddeld. Dus dat kan net :P
Waar komt die onrust vandaan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 14:44:36 #43
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_200503430
Ik doe gewoon in alle rust alles.

En de kliko gebruiken we zo min mogelijk, als je daar alles in gooit wordt het gewoon een eigen biotoop.
Stinken.... brrrr.
pi_200503695
Ik doe alleen de keuken schoonmaken. Ik zolg dat de rest van mijn huis opgeruimd is. Om de week komt de werkster langs en de gaat dan als een wervelwind door mijn huis heen en dan is alles schoon
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
pi_200505234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 14:57 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik doe alleen de keuken schoonmaken. Ik zolg dat de rest van mijn huis opgeruimd is. Om de week komt de werkster langs en de gaat dan als een wervelwind door mijn huis heen en dan is alles schoon
Zo te lezen heb je het allemaal onder controle :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200506881
Strijken. Ik vrees dat ik ook de benodigdheden niet in huis heb :@

Als ik dingen heb om te strijken ga ik naar mijn moedertje en die strijkt het dan voor me.

Voor de rest ben ik wel zelfstandig hoor :')
pi_200507433
Ik heb een schijthekel aan ramen lappen en dweilen, doe dat ook bijna nooit :@

Maar wat ik echt nooit doe is strijken. Ik zie het nut er niet van in als het toch er prima uitziet na het ophangen van de was.

Er zijn zelfs mensen die ondergoed en beddengoed strijken :') dan heb je echt teveel tijd _O-
Twiddel
pi_200507497
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Strijken. Ik vrees dat ik ook de benodigdheden niet in huis heb :@

Als ik dingen heb om te strijken ga ik naar mijn moedertje en die strijkt het dan voor me.

Voor de rest ben ik wel zelfstandig hoor :')
Ik voorzie een verjaardagscadeau voor je ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Spellchecker vrijdag 23 juli 2021 @ 19:58:10 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_200507750
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een schijthekel aan ramen lappen en dweilen, doe dat ook bijna nooit :@

Maar wat ik echt nooit doe is strijken. Ik zie het nut er niet van in als het toch er prima uitziet na het ophangen van de was.

Er zijn zelfs mensen die ondergoed en[b!] beddengoed strijken[/b] :') dan heb je echt teveel tijd _O-
Ik moet dat op mijn werk regelmatig doen ... echt he en het past nooit in een keer op die suffe plank ... de helft hangt op de grond ... een keer slapen en alles zit weer gekreukt 8)7
pi_200507763
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 19:58 schreef maily het volgende:

[..]

Ik moet dat op mijn werk regelmatig doen ... echt he en het past nooit in een keer op die suffe plank ... de helft hangt op de grond ... een keer slapen en alles zit weer gekreukt 8)7
Werk je toevallig in een bejaardentehuis?
In het bejaardentehuis waar ik vrijwilligerswerk werk doe staat altijd een verzorger te strijken, elke keer als ik daar kom staat die daar alles van de bejaarden te strijken omdat die dat gewend zijn.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')