abonnement Unibet Coolblue
pi_200505352
Ik ben niet bang om dood te gaan maar als ik dan toch moet dan liever zonder vochtophoping in mijn longen terwijl ik horizontaal aan de beademing lig
pi_200505450
Mij zou het ook eigenlijk niks uitmaken. Maar een ziekte waar je dood aan gaat, lijkt me niet fijn. Ook een hartaanval of hersenbloeding lijkt me toch redelijk naar om mee te maken. Of je nu wilt of niet: mechanismen nemen het dan over, er is waarschijnlijk pijn of hoe dan ook een naar moment.
Een hartstilstand zou ik dan graag willen bestellen, als het even kon. :P

Maar ik heb er toch ook geen haast mee of zo. Het hoeft ook niet. Maar erg vinden dat ik ooit dood ga? Totaal niet.
Eens kijken
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:48:23 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200505501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 11:31 schreef sirdanilot het volgende:


Daarom neem ik ook geen prik, want ik heb zoiets van, wat is het ergste dat er kan gebeuren als ik dat niet neem? Corona krijgen en net bij de 0,000001 procent behoren die doodgaat.
Aha. Komt de aap uit de mouw! Het gaat helemaal niet over het doodgaan: het gaat over die prik. Die prik neem je ook niet om jezelf tegen doodgaan te beschermen, maar om bijvoorbeeld mijn ouders daartegen te beschermen.

Dus eigenlijk zeg je: ik vind het helemaal niet zo erg als jouw ouders doodgaan (en ik zal ook niet bijdragen aan het voorkomen daarvan)! Nou, ik wel.
Huilen dan.
  Moderator vrijdag 23 juli 2021 @ 16:53:51 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_200505589
Ben wel eens bijna dood gegaan, dat was echt een tering show man

Doe mij maar niet voorlopig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:45 #55
189961 ex
aperture science
pi_200505605
Het hoeft ook allemaal niet zo groots natuurlijk. Ik ben ook niet bang om dood te gaan, ik ben ook niet bang om te leven.

Elke dag dat ik wakker word, ben ik opgelucht en geniet ik van die dag.. Mocht er ooit een ochtend zijn dat het niet gebeurd (of dat het de laatste keer is) dan heb ik er vrede mee.

Wat ik tot die tijd doe?
- Genieten van de mensen om me heen
- Genieten van mijn leuke uitdagende baan
- Geld sparen, zodat ik of zelf er lang van kan genieten of de mensen om mij heen
- Genieten van kleine dingen (etentje, goede serie, leuke podcast of een toffe game)

Bang, nee. Er aan toe? Ook nog niet.

Anti-vaxxers moeten ze opsluiten trouwens.
The cake is a lie!
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 16:55:52 #56
414785 sirdanilot
pi_200505607
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Aha. Komt de aap uit de mouw! Het gaat helemaal niet over het doodgaan: het gaat over die prik. Die prik neem je ook niet om jezelf tegen doodgaan te beschermen, maar om bijvoorbeeld mijn ouders daartegen te beschermen.

Dus eigenlijk zeg je: ik vind het helemaal niet zo erg als jouw ouders doodgaan (en ik zal ook niet bijdragen aan het voorkomen daarvan)! Nou, ik wel.
Ik ga toch niet op bezoek bij jouw ouders? Dus die bescherm ik hartstikke goed.

Bovendien zijn jouw ouders, naar ik aanneem, allang gevaccineerd. Mag ik dan toch hopen voor je.

En als jouw ouders doodgaan, dan zeg ik netjes gecondoleerd. Verder ken ik ze niet. Het zijn vast de gezelligste mensen en ik wens ze alle gezondheid toe.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 16:56:55 #57
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_200505620
Hoewel ik absoluut niet bang ben voor de dood, hoop ik wel dat het nog heel lang duurt tot Magere Hein me komt halen. Ik vind dat ik een heerlijk leven heb met een leuke partner, vrienden, goeie baan en een mooi huis. En nog regelmatig leer en ontdek ik dingen, wat het leven ook de moeite waard maakt.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 17:01:53 #58
414785 sirdanilot
pi_200505687
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:53 schreef sp3c het volgende:
Ben wel eens bijna dood gegaan, dat was echt een tering show man

Doe mij maar niet voorlopig
daarnaast is het vreemd dat je zegt niet bang te zijn maar je niet laat vaccineren omdat je dan net die 0,000000001 zou zijn die er direct door bij neervalt?

Is vreemd Patrick
Wat rot voor je :( . Heb je dit wel een plekje kunnen geven? PTSS?

Ik heb zelf mijn dierbaren voor mijn ogen zien sterven. Het is nu eenmaal deel van het leven.

Ik vind het dus niet erg om dood te gaan aan covid. Wel acht ik de kans voor mijzelf klein. Mijn vader was er maar ee ndagje ziek van, mijn oom een week of twee maar geen ziekenhuis. Het nadeel is dat ik rook wat ontzettend slecht is maar ik ben toch nog geen 30, verder niet obees. Ik denk dat het wel goed moet komen. Mocht het niet goed komen, dan tsja jammerdebammer en toedeledokie.. Heb een levensverzekering via het werk dus mijn begrafenis kunnen ze betalen, daar hoef ik het niet voor te laten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:56 schreef Sodeknetters het volgende:
Hoewel ik absoluut niet bang ben voor de dood, hoop ik wel dat het nog heel lang duurt tot Magere Hein me komt halen. Ik vind dat ik een heerlijk leven heb met een leuke partner, vrienden, goeie baan en een mooi huis. En nog regelmatig leer en ontdek ik dingen, wat het leven ook de moeite waard maakt.
Sodeknetters hee ! Als ik dat allemaal had gehad, dan zou ik nu bij de huisarts SMEKEN om zo'n prik zeg. Een koophuis. Ik kan er enkel van dromen joh.

Wat een weelde. Ik hoop dat je ook wel eens stilstaat en beseft wat je allemaal hebt.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:04:21 #59
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_200505716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:01 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Wat rot voor je :( . Heb je dit wel een plekje kunnen geven? PTSS?

Ik heb zelf mijn dierbaren voor mijn ogen zien sterven. Het is nu eenmaal deel van het leven.

Ik vind het dus niet erg om dood te gaan aan covid. Wel acht ik de kans voor mijzelf klein. Mijn vader was er maar ee ndagje ziek van, mijn oom een week of twee maar geen ziekenhuis. Het nadeel is dat ik rook wat ontzettend slecht is maar ik ben toch nog geen 30, verder niet obees. Ik denk dat het wel goed moet komen. Mocht het niet goed komen, dan tsja jammerdebammer en toedeledokie.. Heb een levensverzekering via het werk dus mijn begrafenis kunnen ze betalen, daar hoef ik het niet voor te laten.
[..]

Sodeknetters hee ! Als ik dat allemaal had gehad, dan zou ik nu bij de huisarts SMEKEN om zo'n prik zeg. Een koophuis. Ik kan er enkel van dromen joh.

Wat een weelde. Ik hoop dat je ook wel eens stilstaat en beseft wat je allemaal hebt.

Het is juist het besef hoe goed ik het heb dat me gelukkig maakt.
Hopelijk hebben jij en vele anderen heel snel ook een reden om gelukkig te zijn. Ook jullie verdienen dat!
Als de wolken aan staan blijf je gaan
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:05:42 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200505732
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 16:55 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik ga toch niet op bezoek bij jouw ouders? Dus die bescherm ik hartstikke goed.

Bovendien zijn jouw ouders, naar ik aanneem, allang gevaccineerd. Mag ik dan toch hopen voor je.

En als jouw ouders doodgaan, dan zeg ik netjes gecondoleerd. Verder ken ik ze niet. Het zijn vast de gezelligste mensen en ik wens ze alle gezondheid toe.
Nou ja, ik lees toch al maanden hoe jij graag weer naar feestjes wil gaan en dat dat ook wel kon zonder maatregelen en vaccinaties. Dan kan het zomaar dat jouw besmetting mijn ouders via wat omwegen de das omdoet.
Huilen dan.
pi_200505748
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou ja, ik lees toch al maanden hoe jij graag weer naar feestjes wil gaan en dat dat ook wel kon zonder maatregelen en vaccinaties. Dan kan het zomaar dat jouw besmetting mijn ouders via wat omwegen de das omdoet.
Dus eigenlijk moet de TT zijn: vinden jullie ouders het erg om dood te gaan
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:07:16 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200505749
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:01 schreef sirdanilot het volgende:

Een koophuis. Ik kan er enkel van dromen joh.
Ik zou er niet van dromen maar ervoor werken, dat zet meer zoden aan de dijk
Huilen dan.
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:08:00 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200505755
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:07 schreef Fugue het volgende:

[..]

Dus eigenlijk moet de TT zijn: vinden jullie ouders het erg om dood te gaan
Ja, of: vinden jullie het erg wanneer jullie ouders doodgaan
Huilen dan.
pi_200505763
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, of: vinden jullie het erg wanneer jullie ouders doodgaan
Nou?
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 17:14:10 #65
414785 sirdanilot
pi_200505807
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nou ja, ik lees toch al maanden hoe jij graag weer naar feestjes wil gaan en dat dat ook wel kon zonder maatregelen en vaccinaties. Dan kan het zomaar dat jouw besmetting mijn ouders via wat omwegen de das omdoet.
Dat valt wel mee, dan heb je verkeerd gelezen.

Ik houd me zoveel mogelijk aan de regels, maar dat heeft natuurlijk wel bepaalde grenzen. Nee ik ging en ga niet naar illegale raves. Ja het zou kunnen dat ik, na 6 bier op het terras (wat legaal is voor nietgevaccineerden hier in Ierland), wel even naar binnen glip de kroeg in (wat illegaal is voor ongevaccineerden hiero) omdat het bijvoorbeeld gaat regenen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik zou er niet van dromen maar ervoor werken, dat zet meer zoden aan de dijk
Ik heb al een bovenmodaal betalende functie. Ik vind het een beetje onzinnig dat ik nog iets competitievers moet gaan lopen doen als ik mij daar niet comfortabel bij voel, denk aan een competitieve salesfunctie. Dat vind ik gewoon niet bij mij passen . Ik vind dat mensen met een functie zoals ik en met een WO diploma gewoon een huis moeten kunnen kopen met zo'n loon.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:16:34 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200505837
Tja, zo vinden we allemaal wel wat maar dat verandert weinig aan de situatie hè.
Huilen dan.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 17:31:27 #67
414785 sirdanilot
pi_200505990
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:16 schreef Isdatzo het volgende:
Tja, zo vinden we allemaal wel wat maar dat verandert weinig aan de situatie hè.
Het slaat toch nergens op dat je voor iets basaals als een koophuis per se tot de top percentage moet horen van inkomens?

Stel ik was een verpleger geweest. Dan had ik nog véééél minder verdiend dan dat ik nu doe. Verdienen de mensen die jouw landgenoten het leven redden niet beter dan dit?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 17:50:45 #68
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_200506173
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het slaat toch nergens op dat je voor iets basaals als een koophuis per se tot de top percentage moet horen van inkomens?

Stel ik was een verpleger geweest. Dan had ik nog véééél minder verdiend dan dat ik nu doe. Verdienen de mensen die jouw landgenoten het leven redden niet beter dan dit?
Je hebt gewoon gelijk. De huizenmarkt is compleet vertiefd.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_200506207
Ieder topic loopt altijd op gekibbel van meningen uit tussen mensen.
Eens kijken
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 17:57:54 #70
414785 sirdanilot
pi_200506255
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:54 schreef Maharski het volgende:
Ieder topic loopt altijd op gekibbel van meningen uit tussen mensen.
Welkom op FOK !
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 23 juli 2021 @ 18:17:45 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_200506501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Het slaat toch nergens op dat je voor iets basaals als een koophuis per se tot de top percentage moet horen van inkomens?

Stel ik was een verpleger geweest. Dan had ik nog véééél minder verdiend dan dat ik nu doe. Verdienen de mensen die jouw landgenoten het leven redden niet beter dan dit?
Blijkbaar niet hè >:) .

Punt is meer dat erover dromen of klagen je niet helpt.
Huilen dan.
pi_200506622
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 17:57 schreef sirdanilot het volgende:
Welkom op FOK !
Net een stelletje kleine kinderen die allemaal gelijk willen hebben
Eens kijken
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 23 juli 2021 @ 20:19:24 #73
414785 sirdanilot
pi_200508039
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 juli 2021 18:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Blijkbaar niet hè >:) .

Punt is meer dat erover dromen of klagen je niet helpt.
Dat klopt. MAar ik ben toch niet gek, ik ga toch geen werk doen wat ik niet zou willen doen alleen maar omdat dat de enige manier is om een huis te kopen zeker. Bovendien kan ook lang niet iedereen dergelijke competitieve salesfuncties aan. En al het andere werk moet ook gebeuren. Ik verdien toch al zat zeker.

Dus nee in zo´n wereld hoef ik niet per se te leven, vandaar geen prik. Mocht ik dood gaan door corona nou jammerdebammer maar dan zij dat zo.

En als ik het overleef ben ik meteen immuun voor corona, dus happy days.

En wie weet, misschien krijg ik het wel helemaal nooit. Kan ook nog. Wel kleine kans.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200512649
Vreemd topic dit. Komt over als opscheppen over je onverschilligheid, wat zovelen hier doen. Doe dan helemaal niks meer als je het leven zo waardeloos vindt, maar wat doe je in plaats daarvan, een fok post plaatsen en op de reacties reageren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 24 juli 2021 @ 09:27:26 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_200515621
Doodgaan is voor quitters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')